ZIKO Δημοσιευμένο 11 Ιουνίου 2009 Share Δημοσιευμένο 11 Ιουνίου 2009 Το γεγονος οτι οι πιο πολλοι μεγαλοι κιθαριστες στις μερες μας επιλεγουν μια lp shape ή sg shape ή 345 shape καποιας αλλης εταιρειας παρα της μαμας Gibson σας λεει τιποτα ? Η επισης οτι ολοι ψαχνουν εκεινη την lp του '59 και δεν μπορουν να βρουν καμια reissue που να εχει εκεινα τα κουρδισμενα ξυλα ? Μπορει να ειναι κολοσσος και ολοκληρος τομος της ιστοριας της κιθαρας η Gibson αυτο ειναι αναμφιβολο . Αλλα το να πληρωνεις τα μαλλια της κεφαλης σου για αυτο το κωλοrosewood που ειναι σαν να πιανεις ξυλο ξεραμενο ,ποτε δεν θα το καταλαβω. Tone is in the ear of the beholder Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
X-minor Δημοσιευμένο 11 Ιουνίου 2009 Share Δημοσιευμένο 11 Ιουνίου 2009 Πέραν των θεμάτων setup κλπ. που ανέφερε ο SF, μην ξεχνάμε πως σήμερα, με τα εργαλεία ηχογράφησης μπορούμε άνετα να κάνουμε μια epiphone να πλησιάζει αρκετά μια gibson. Ειδικά δε όταν μιλάμε για πιο "σκληρά" παιξίματα όπου το gain βασιλεύει. Οπότε όπως είπε κι ο Jase, σατ απ εντ πλει. ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 11 Ιουνίου 2009 Share Δημοσιευμένο 11 Ιουνίου 2009 Το γεγονος οτι οι πιο πολλοι μεγαλοι κιθαριστες στις μερες μας επιλεγουν μια lp shape ή sg shape ή 345 shape καποιας αλλης εταιρειας παρα της μαμας Gibson σας λεει τιποτα ? Ποιοί δηλαδή? Ή μας λές ότι ο τάδε διάσημος κιθαρίστας πάει στο Νάκα (ας πούμε), κατεβάζει μια non Gibson και παίζει? Ότι δηλαδή οι non Gibson των ειδώλων σου, δεν είναι πουσαρισμένες custoμαρισμένες έως τα αυτιά (άρα πανάκριβες-και δικαίως βέβαια). Η λέξη marketing σου λέει τίποτα? Θέλεις να μας πείς δηλ ότι τα παπούτσια που φοράει ο Κακά (που είναι και επίκαιρος) τα φοράει γιατί τον βοηθάνε να βάζει πολλά γκόλ και όχι γιατί κάποιος τον πληρώνει για να τα φοράει!... Αλλα το να πληρωνεις τα μαλλια της κεφαλης σου για αυτο το ****rosewood που ειναι σαν να πιανεις ξυλο ξεραμενο ,ποτε δεν θα το καταλαβω. Original Gibson (και όχι αυτές του Faltsoo ;D ;D ;D) ξεκινάνε από 600-700 ευρώ...κατά τα άλλα οι πραγματικά καλές κιθάρες πάντα θα είναι ακριβές, ότι μάρκα και να είναι. Επαναλαμβάνω (και κλείνω εδώ) ότι τέτοια θέματα Epi VS Gibs, Fender VS Gibson κλπ...μόνο αφέλεια δείχνουν Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 11 Ιουνίου 2009 Share Δημοσιευμένο 11 Ιουνίου 2009 που να εχει εκεινα τα κουρδισμενα ξυλα ? Αυτό είδατε...κρατήθηκα και δεν το σχολίασα! Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
IraklisZS Δημοσιευμένο 11 Ιουνίου 2009 Share Δημοσιευμένο 11 Ιουνίου 2009 να πω και εγώ την άποψή μου σχετικά με τις διαφορές μιας "ακριβής" και μιας "φτηνής" κιθάρας: καταρχήν για μένα ένα όργανο αποτελείται απο 3 βασικα χαρακτηριστικά α) το πως παίζεται β) το πως ακούγεται γ) το πως φαίνεται το πώς πάιζει ένα όργανο είναι θέμα γεωμετρίας αν πούμε οτι το μπράτσο είναι φινιρισμένο με ίδιο τρόπο (βερνικι η όχι κλπ που επηρρεάζει την τριβή στο αρσιστερό χερι) δηλαδή ποσο ακριβής είναι η κατασκευή στο σχέδιο και πόσο καλό σεταπ εχει γίνει το πώς ακούγεται έχει να κάνει απο τα μηχανικά χαρακτηριστικά της όλης κατασκευής και από τα ηλεκτρικά του το πώς φαίνεται έχει να κάνει με τον άνθρωπο που το έφτιαξε, το φινιρισμα, χρώμα, ποιοτικό έλεγχο κλπ κλπ σχετικά με το α) πιστεύω πως πλέον απο μία τιμή και πάνω, οι εταιρίες έχουν καταφέρει να βγάζουν πολύ καλά αποτελέσματα ωστε οι διαφορές παικτικά μεταξύ 2 ΣΩΣΤΑ σεταρισμένων οργάνων το ένα στα 700-800 και το άλλο στα 3000 ευρώ να είναι της ίδιας τάξης με αυτές μεταξύ 2 ΙΔΙΩΝ κιθάρων στα 3000 ευρώ σχετικά με το β) πιστεύω πως λόγω διαφορετικών υλικών και ηλεκτρικών μια επι δε θα ακούγεται το ίδιο με μια γκιμπσον, αλλά θα εμφανίζει ΜΙΚΡΕΣ διαφορες. ΑΛΛΑ μιλάμε για διαφορές και ΟΧΙ για αρνητικά χαρακτηριστικά. απο τη στιγμή που δε τριζει/βουίζει/κανει hum και τα ηλεκτρικά της είναι μια χαρά, οι διαφορές που θα παρατηρούνται με ίδιο σετ μαγνήτες θα έπρεπε να κάνουν τα 2 όργανα διαφορετικά και όχι το ένα χειρότερο του άλλου. αυτα στο θέμα του χρωματος του ήχου. απο πλευράς sunstain πιστεύω οι διαφορές γίνονται αμελητεες μια που μιλάμε για ιδιο τύπο κατασκευής και όμοιες μηχανικές ιδιοτητες των ξύλων σχετικά με το γ) πιστεύω πως είναι και ο κύριος λόγος στη διαφορά τιμής. πληρώνεις γιατί θες έπιπλο που γράφει πάνω Gibson και έχει ωραίο headstock, ωραία inlays και γυαλίζει στο φως κλπ κλπ και φυσικά περιμένεις να είναι και πολύ πιο προσεγμένη αφού δίνεις τόσα λεφτα. σαν επίλογος, πιστεύω πως ειδικά αυτή η εταιρία προσπαθεί όσο καμία άλλη να δημιουργεί βαθμίδες στις τιμές που τις δικαιολογεί με "specs" (που εύκολα ταξινομούνται ως καλύτερο-χειρότερο) ωστε να μην είναι κράχτης το οτι προσπαθεί να τα αρπάξει χοντρα. sorry για το κουραστικό ποστ ;D a classic player now... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 11 Ιουνίου 2009 Share Δημοσιευμένο 11 Ιουνίου 2009 ωστε να μην είναι κράχτης το οτι προσπαθεί να τα αρπάξει χοντρα. Eπαναλαμβάνω ότι υπάρχουν Gibson με 650 ευρώ...άρα όπως όλες οι εταιρίες, προσπαθεί να στα αρπάξει σε όλη τη κλίμακα, δεν σου είπε κανείς να αγοράσεις Gibson με 3000 χιλιάρικα. Τώρα για τα άλλα που γράφεις, ξεχνάς το δ) την αξία της στο χρόνο. Πάρε μια Gibson και μια άλλη και βάλτες για πούλημα μετά από 15 χρόνια...και αυτό έχει αξία και το πληρώνεις (εν γνώσει σου) προκαταβολικά. Για όλα τα υπόλοιπα, νομίζω, ότι ο makam, με την τοποθέτησή του, έχει κλείσει προ πολλού το θέμα. Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jasemeister Δημοσιευμένο 11 Ιουνίου 2009 Share Δημοσιευμένο 11 Ιουνίου 2009 ...άρα όπως όλες οι εταιρίες, προσπαθεί να στα αρπάξει σε όλη τη κλίμακα Κάτι τέτοια διαβάζω και πηγαίνω τοίχο-τοίχο όταν βγαίνω έξω :) Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
longshadow Δημοσιευμένο 11 Ιουνίου 2009 Share Δημοσιευμένο 11 Ιουνίου 2009 Εγω απλά να υπενθυμίσω οτι και η γιαπωνέζικη tokai βγάζει les paul copies που αρχίζουν απο χαμηλές τιμές αλλά φτάνουν να κοστίζουν πάνω απο 3 χιλιάρικα... ...κι εδω πληρώνουμε το όνομα που γράφει το headstock??...μα αφου μιλάμε για copies!! Ό,τι πληρώνεις παίρνεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 11 Ιουνίου 2009 Share Δημοσιευμένο 11 Ιουνίου 2009 Κάτι τέτοια διαβάζω και πηγαίνω τοίχο-τοίχο όταν βγαίνω έξω :) άμα σου αρέσει να κρύβεσαι πίσω από το δάκτυλό σου, no problem. Μα έτσι είναι, για κάθε Fender που πουλιέται, η Gibson χάνει μια πώληση και το τούμπαλιν...απλοί κανόνες επιβίωσης. Γι αυτό και εγώ έχω μία και μία, για να μην έχουν παράπονο από εμένα!!! Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dean v Δημοσιευμένο 11 Ιουνίου 2009 Share Δημοσιευμένο 11 Ιουνίου 2009 1ον.θελω να πω οτι καθε κιθαρα ειναι ξεχωριστο οργανο και παιζει διαφορετικα..δηλαδα δν ακουγονται ολες οι studio ιδια..μου εχει τυχει δηλαδη να κρατησω στα χερια μου δυο gibson studio σε μαγαζι και η μια να ειναι μισο κιλο βαρυτερη απο την αλλη.. ??? 2ον.θα επρεπε να μας ενδιαφερει περισσοτερο τι ηχος μας αρεσει ,και αν μας αρεσει πιο πολυ μια epiphone να μν δισταζουμε να την αποκτησουμε επειδη το headstock δεν λεει gibson.. :-\.Κανενας δν αμφισβητει το γεγονος οτι οι gibson studio δν ειναι καλες κιθαρες..απλα το θεμα ειναι τι ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΣΤΝ ΗΧΟ ΜΑΣ.. εχω μια epiphone custom με δυο emg 81 kai 85 και αν και εχω παιξει με πολυ ακριβοτερα μοντελα της gibson δν αλλαζω το epiphonaki μου.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση