Προς το περιεχόμενο

epiphone les paul VS gibson


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πιστεύω ότι η κάθε Les Paul standard -custom, με ενα καλό ζευγάρι μαγνήτες ,

(μου αρέσουν ιδιαίτερα οι WCR godwood  http://www.wcrguitar.com/godwood.html )

σίγουρα θα παίζει καλά.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 114
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Ετυχε να περάσουν από τα χέρια μου,αρκετά καλές Gibson ιδιαίτερα Les Paul Custom 1970-1990.

Είχα custom 1990 με καλύτερο ήχο απο αρκετές...'70's

Τελικά υπάρχουν  καλές Gibson, στο χέρι μας είναι να τις ανακαλύψουμε. ;)

 

 

 

;D

 

Απ'οσο διαβαζω και στο MyLesPaul forum, οι αρχες της δεκαετιας του '90 ηταν ιδιαιτερα ψηλο σημειο για την παραγωγη les paul γενικως. Εκτος απο τα τελη της δεκαετιας του '70 μεχρι το '85, δεν εχει υπαρξει ενα πραγματικα μελανο σημειο στην παραγωγη των Gibson, και των Les Paul ιδιαιτερα. Βεβαια, αρκετοι υποστηριζουν οτι απο το '69, οποτε και η Gibson αλλαξε ιδιοκτησια (βλεπε Norlin) επεσε αισθητα η ποιοτητα τους.

 

Εγω προσωπικα, βασει αρκετων κιθαρων που εχω δοκιμασει απο διαφορες περιοδους, δεν μπορω να συμφωνησω με κατι τετοιο. Η μονη πραγματικα ΚΑΚΗ Les Paul που δοκιμασα ηταν μια studio του 2006...

 

 

που την ειχες αυτη την custom φιλε μακη;   ;D

Gibson Les Paul, Vox AC30, και ξερο ψωμι!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Kανονικά μάλλον το thread θα έπρεπε να λέγεται:

Gibson U.S.A LPs vs Heritage LPs, MIJ LPs, Korean-Chinese-Indonesian Epiphone LPs vs Everybody Else + Aξίζει να αναβαθμίσει κανείς μια Korean-Chinese-Indonesian Epiphone LP;;;

 

H γνώμη μου:

 

i) Gibson

Όντως οι σειρές Studio-Std των Gibson υπέφεραν πολύ σε ποιότητα για τα δεδομένα κάποιου που αναζητά των ήχο των παλιών Les Pauls. Λίγα τα καλά κομμάτια που έχω ακούσει από τα 70s έως και το 2004 που είχα την ευκαιρία να δοκιμάζω πολλά όργανα. Έχω όμως μάθει ένα πράγμα:  Δεν δίνω 2-3 χιλιάρικα ευρά για μια κιθάρα που δεν έχω ακούσει. Είμαι σίγουρος ότι με καλό ψάξιμο και καλό αυτί μπορεί κάποιος να βρεί μια Std ή Studio που να παίζει. Ακόμα και κάποιος πιο άπειρος μπορεί να βρεί σήμερα μια καλή vos να ακούσει και να παίξει για να έχει ήχο αναφοράς όταν ψάχνει. Θεωρώ πάντως σε κάθε περίπτωση απράδεκτο μια κιθάρα που κοστίζει όσο μια Gibson LP Std να θέλει τόσο ψάξιμο. Έτσι έκανε όνομα εξάλλου κάποτε η PRS (φοβερο consistency κατασκευής σε σχέση με τις Gibson).

 

ii) Heritage

Δεν είχα την ευκαιρία να τις δοκιμάσω στο εξωτερικό. Στην Ελλάδα δεν μπόρεσα να ξεπεράσω ποτέ τις καφέ ταστίερες (στα ανταγωνιστικά από θέμα τιμής μοντέλα) και το headstock, πάντα σαν αισθητική άποψη. Ηχητικά, αν και φορούσαν γνωστούς στα αυτιά μου μαγνήτες (SD '59, Antiquities), είχαν δικό τους χαρακτήρα. Σε άλλους μπορεί να αρέσει εγώ προτιμώ πιο "παρδοσιακό" ήχο. Σαν ποιότητα κατασκευής, καλύτερη συνολικά από πολλές Std & Studio.

 

iii) ΜΙJ LPs.

Αν επέλεγα να πώ ένα πράγμα θα ήταν ότι πολλές από αυτές είναι τραγικά υπερτιμημένες. Σε εποχές που μπορείς να βρείς μια μεταχειρισμένη Gibson LP  std στα 1000 ευρώ δεν αξίζει να πάς να δώσεις 700-800 ευρώ για μια Greco,Burny,Edwards,Orville, κλπ. την οποία πιθανότα δεν έχεις ακούσει. Καλύτερα να το ρισκάρεις με μια Gibson που δεν έχεις ακούσει. Τουλάχιστον την Gibson την πουλάς και παίρνεις τα λεφτά σου πίσω. Άν όμως τις βρείς στα 400-500 ευρώ αξίζουν τον κόπο. Έχοντας πει αυτά όμως κάποιες top of the line Τokai LPs που έχω ακούσει πατάνε τις Gibson για πλάκα. Δυστυχώς αυτές έχουν φτάσει σήμερα μεταχειρισμένες κοντα στα 2000 $ και σε αυτά τα λεφτά βρίσκεις πολλές κιθάρες να παίζουν...Να σημειώσω ότι δεν έχω ακούσει τις καινούργιες Tokai και τις ακριβές Bacchus.

 

iv) Korean/Chinese/Indonesian Epiphone LPs.  

Ουσιαστικά μια Samick με άλλο headstock. To 99,9% αυτών των κιθαρών θα πιάναν χώρο στα σκουπίδια, ενώ το να τις κάψεις στο τζάκι δεν προτείνεται γιατί τα βερνίκια είναι καρκινογόνα. Γι αυτό το λόγο δυο περιπτώσεις (από τις πάρα πάρα πολλές) που έχω ακούσει να παίζουν συμπαθητικά μου προκάλεσαν τεράστια έκπληξη. Οι κιθάρες δεν σώζωνται με μαγνήτες και ηλεκτρικά αν δεν παίζουν εξαρχής αλλά αν κάποιος έχει ήδη μια, σίγουρα αυτά αποτελούν αναβαθμιση του συγκεκριμένου οργάνου. Κατά τ' άλλα δεν αξίζουν σαν αγορά γιατί όπως προείπα μπορείς να βρείς και κάποιες μεταχειρισμένες MIJ LPs με 400-500 ευρώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν επέλεγα να πώ ένα πράγμα θα ήταν ότι πολλές από αυτές είναι τραγικά υπερτιμημένες. Σε εποχές που μπορείς να βρείς μια μεταχειρισμένη Gibson LP  std στα 1000 ευρώ δεν αξίζει να πάς να δώσεις 700-800 ευρώ για μια Greco,Burny,Edwards,Orville, κλπ. την οποία πιθανότα δεν έχεις ακούσει. Καλύτερα να το

 

Καλά ελα...... μια βόλτα να ακούσεις μια Greco που έχω & τα λέμε  ;D ;D

Οχι ότι είναι όλες καλές υπάρχουν και κουφάρια  ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι κιθάρες δεν σώζωνται με μαγνήτες και ηλεκτρικά αν δεν παίζουν εξαρχής

Σε ένα όργανο δεν είναι ζητούμενο μόνο ο ήχος.Πρωταρχικά πρέπει να παίζει.

Ειδάλλως είμαστε "ακροατές κιθάρας",όχι κιθαρίστες.

 

Occam's razor makes the cutting clean.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ 3.000.0000 τα 100 με τον Kpeyos. Απλά να προσθέσω σε κάτι που φαντάζομαι θα ήθελε να γράψει.

 

Η φήμη που καλλιεργείται ότι οι Γιαπωνέζικες LP παίζουν καλύτερα εν γένει από τις Gibson LPs, εδώ στην Ελλάδα παίζει από μόνη της και ακούει μιλάμε everything!! 150 Burny 300 Edwards και 500 Tokai έχουν ακυρώσει λόγω φήμης χιλιάδες Gibson LP. (Τα νούμερα είναι τυχαία και προφανώς δεν σημαίνουν τίποτα παραπάνω από απλή υπόδειξη δυσαναλογίας). Εξηγούμαι καλύτερα.  Αν έβρισκες πάντού σε όλα τα μαγαζιά Γιαπωνέζικες LP και Gibson LP, το πιθανότερο δοκιμάζοντας και τις 2 πλάι πλάι , βγαίνοντας θα έψαχνες έστω για μεταχειρισμένη Gibson LP.

 

Υπάρχουν εξαιρετικές Γιαπωνέζικες LP και είμαι οπαδός, όμως το original, remain for the one and the only reason. It is the real thing and not something like that.

 

Η VOS και historic reissues είναι σημείο αναφοράς για τόν traditional ήχο LP. Από εκεί και πέρα ελάχιστα να ασχοληθείς και να το ψάξεις παίζοντας, θα διαπιστώσει ο καθένας ότι το παραπάνω,  ισχύει και ισχύει στο ακέραιο (το τελευταίο κάτι μου θυμίζει  ;D ;D ;D)

 

Για Κορεάτικες και άλλες Απω ανατολής ο Kpeyos κάλυψε πλήρως και την άποψή μου.

In Fender Strat we trust!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά ελα...... μια βόλτα να ακούσεις μια Greco που έχω & τα λέμε  ;D ;D

Οχι ότι είναι όλες καλές υπάρχουν και κουφάρια  ;D

 

@ffmakis.....μολις ειδα το photobucket σου.....ζεις σε εναν επιγειο παραδεισο,το καταλαβαινεις αυτο ετσι???? :o :o :o :o :o :o :o :D

 

Οσον αφορα τις greco συφωνω 1000% μαζι σου....

 

@kreyos....καλυτερα να το πεις στους ασιατες αυτο να σταματησουν την παραγωγη, ν αρχισουν να τις καινε και να γυρισουν παλι στο καρατε...οχι τιποτα αλλο μωρε να κανουν οικονομια κ στο πετρελαιο.... :P

ΠΟΙΑΝΟΥ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙ ΕΙΜΑΙ??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ένα όργανο δεν είναι ζητούμενο μόνο ο ήχος.Πρωταρχικά πρέπει να παίζει.

Ειδάλλως είμαστε "ακροατές κιθάρας",όχι κιθαρίστες.

 

 

Ειχα μια Vintage Ibanez Artist 1978, με τους δικους της μαγνήτες ειχε τα μαύρα της χάλια, με τους WCR Godwood + ποντεσιόμετρα, εγινε SUPER κιθάρα  ;)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχουν εξαιρετικές Γιαπωνέζικες LP και είμαι οπαδός, όμως το original, remain for the one and the only reason. It is the real thing and not something like that.

 

Η VOS και historic reissues είναι σημείο αναφοράς για τόν traditional ήχο LP.

 

To original παραμένει original επειδή προϋπήρχε ιστορικά, όχι επειδή έχει πιάσει τον περίφημο singlecut ήχο με humbuckers απ'τα αποτέτοια του και δεν τον αφήνει να της ξεφύγει... όσο για το αν είναι real thing, δεν το πολυαντιλαμβάνομαι και δεν το χωνεύω σαν διαφημιστικό σλόγκαν ιδιαίτερα.

 

Oι VOS και historic είναι περίφημες αλλά είναι μια σύγχρονη προσπάθεια της Gibson. Ως εκ τούτου, είναι σημείο αναφοράς για τον σημερινό της κατάλογο...

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

@kreyos....καλυτερα να το πεις στους ασιατες αυτο να σταματησουν την παραγωγη, ν αρχισουν να τις καινε και να γυρισουν παλι στο καρατε...οχι τιποτα αλλο μωρε να κανουν οικονομια κ στο πετρελαιο.... :P

 

Τα βερνίκια είναι τοξικά όταν καίγονται και γι αυτό δεν πρόκειται να το κάνω...Κατα τ΄άλλα αν έχεις 200 ευρώ και σου αρέσουν οι Gibson style κιθάρες δε θα σε κατηγορήσω να πας να πάρεις μια Epi Korea-China-Indonesia, αλλά ας μην μπερδευόμαστε...Gibson δε θα γίνει ούτε με μεταμόσχευση εγκεφάλου...

 

Eπίσης δεν καταδίκασα όλες τις MIJ L.Ps και είναι σαφές, εξάλλου ανέφερα και κάποια παραδείγματα για το αντίθετο. Είπα όμως ότι σε καμιά περίπτωση δεν παίζουν όλες και μάλιστα καλύτερα από Gibson. Αυτό που ακούγεται είναι μύθος και το λέω εκ πείρας, ενώ ίσως και λόγω σπανιότητας/συλλεκτικότητας σήμερα οι περισσότερες είναι υπερτιμημένες. Aν είχες ίσως την ευκαιρία να ακούσεις δέκα τέτοιες κιθάρες από κοντά, μπορεί να εύρισκες και το τρελό bargain, αλλά τι έχεις να πείς στον φίλο μου που έφερε την υπερσπάνια Orville, τα σκασε κανονικά, κι όταν την ακούσαμε σκάσαμε κι εμείς στα γέλια (οι υπόλοιποι εκτός του κατόχου)...

 

Αυτά συν το γεγονός ότι στην Ελλάδα (όχι στο noiz συγκεκριμένα) δεν έχουν την μεταπωλητική αξία των Gibson το οποίο είναι επίσης δεδομένο. Εσύ που διαφωνείς συγκεκριμένα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου