Superfunk Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2009 Share Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2009 εσυ για πολυ καιρο 'εσβηνες' τα πεταλια και εστελνες τον κοσμο καρφωτο στην vox tonelab.ειμαι σιγουρος οτι το 60% των πωλησεων αυτου του μηχανηματος εγινε απο εδω μεσα.. οτιδηποτε πουλιωταν εκτως του στολλα ηταν παπαρια.βλεπε suhr,tom anderson,διαφορα πεταλια,λυχνιες κατα καιρους(δεν θα ξεχασω εκεινο το τεραστιο 'ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ TAD' .ασε μας να 'σβησουμε' τωρα εμ,εις με την σειρα μας παμπολες παπαριες που γυρνανε στην αγορα και πολουντε για μεταξοτες κορδελες... ειπες κατι σωστο βεβαια σε αυτο το topic,na μαθουμε να παιζουμε πρωτα κιθαρα και μετα... ε μαθε και εσυ να παιζεις καθολου.ξερεις,bend,legato,arpegios kai kai kai... ;D ;D :P οπως ειπε και ο Einstein Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. Χαιρομαι που επιβεβαιωνεις το ρητο αυτο καθε μερα με την υπαρξη σου & μονο www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bihlas87 Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2009 Share Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2009 Χαιρομαι που επιβεβαιωνεις το ρητο αυτο καθε μερα με την υπαρξη σου & μονο Γιατι τροποποιησες το αρχικο σχολιο? Ταιριαζε απιστευτα στα 'μαγκακια' και τους εξυπνακηδες που αποκαλυπτονται συχνα πυκνα τον τελευταιο καιρο ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2009 Share Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2009 ε,τα πολλα λογια ειναι.... μεταξοτες ::) κορδελες....... :) (εξαλλου το συμβολαιο μου με τον...Στολλα που ΔΕΝ φερνει τη VOX μου απαγορευει να εξαπτομαι δημοσια... :) :)) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
spy Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2009 Share Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2009 panka, ρίξε μας ένα ...αρπέτζιο να διασκεδάσουμε λίγο (γιατί κάποια πράγματα που διαβάζω εδώ είναι επιεικώς θλιβερά). ::) ::) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator harilatron Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2009 Moderator Share Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2009 Το θέμα θα παραμείνει κλειδωμένο μέχρι νεωτέρας, καθώς όλες οι απόψεις έχουν καταγραφεί και από εδώ και πέρα απλά διαιωνίζει τη γκρίνια. Παρακαλείται όποις θέλει να μιλήσει τεχνικά επί του θέματος, να το πράξει αργότερα και με ψυχραιμία. :) EDIT. Το θέμα ξεκλειδώθηκε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
telekris Δημοσιευμένο 12 Μαρτίου 2009 Share Δημοσιευμένο 12 Μαρτίου 2009 Δεν ξέρω από τεχνικά, P2P, PCB και τα λοιπά, ένας αδαής φοιτητής του ΕΜΠ είμαι, γεγονός που απλά μου επιτρέπει να παρακολουθώ τα τεχνικά μέρη των συζητήσεων. Δεν έχω πιάσει ποτέ κολλητήρι, αλλά κοντεύω 10 χρόνια στην κιθάρα, έχουν περάσει από τα χέρια μου 8 Fender Telecaster, 2 Gibson Les Paul, 1 Gibson Firebird κτλ κτλ... Επίσης 3 VOX AC15 (ένας custom classic, 2 hand wired) κι ένας Mesa Boogie Rect-O-Verb, καθώς και δεκάδες πετάλια. Μιλάω για χρήση σε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ συνθήκες, πρόβες, live, recording sessions σε σπίτια, studios, on stage. Μιλάω για σπασμένα μπράτσα les paul, για telecaster που έπεσε από 3 μέτρα ύψος, για vox που έχουν κάνει άπειρα χιλιόμετρα στο πορτ-μπαγκάζ μου και τέτοιες ομορφιές, και κυρίως μιλάω για ΑΙΣΘΗΣΗ, αυτό που διαχωρίζει τελικά το καλό από το κακό προϊόν σε ό,τι αφορά το χόμπι μας. Ε λοιπόν, η αίσθηση που μου δίνει ο Boogie μου είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ και γι'αυτό έδωσα σχεδόν 2k ζεστά ευρώ για το κεφάλι μου. Ναι, ωραία θα ήταν να τον έπαιρνα σε τιμές ΗΠΑ αλλά πήγαινε ρώτα πόσο έχει το ελληνικό ελαιόλαδο στη Philadelphia. Ναι, γ@$ω και οι Bad Cat (τους λάτρεψα), αλλά πολύ δυνατοί για τα stages που θα παίξω και τις πρόβες μου. Ναι, super οι Soldano αλλά επίσης πολύ δυνατοί και επιπλέον αν δεν προσέξεις σε ξεμπροστιάζουν και δεν ανταποκρίνονται στις ανάγκες μου. Όχι, ο Rivera Pubster που δοκίμασα δε μου άρεσε αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δεν αναγνωρίζω ότι είναι ένα ποιοτικό μηχάνημα. Επίσης, δε νομίζω ότι είναι τυχαίο το γεγονός ότι οι Boogie θεωρούνται τα πιο roadworthy μηχανήματα. Ναι, απίστευτοι οι Matchless αλλά θέλεις ένα νεφρό για να τους πάρεις και δύο βαστάζους να κουβαλάνε για να μη σου πέσει το δεύτερο, οπότε δε μου έκαναν, για τις ΔΙΚΕΣ μου ανάγκες πάντα. Πού θέλω να καταλήξω? Όταν μιλάμε για τόσο ακριβά μηχανήματα και κυρίως με τέτοια ιστορία πίσω τους, δε νομίζω ότι μπορεί κανείς να πει ότι μας "κοροϊδεύουν". Ακόμα κι αν με "κοροϊδεύει" ο Randall Smith (που δεν μπορώ να περιγράψω την περηφάνια και το "φούσκωμα" στην καρδιά που ένιωσα όταν πήρα το βιβλιαράκι που με καλωσόριζε στην οικογένεια της Boogie), το χέρι μου και τα αυτιά μου δε με κοροϊδεύουν. Τι να πω, τόσο ακούω, τόσο ξέρω, τόσο λέω, σίγουρα κάποιοι άλλοι έχουν πιο ακονισμένα αυτιά (χωρίς καμία πρόθεση κοροϊδίας). Απλά θεωρώ ότι αν κάποιος δεν έχει στα χέρια του για ένα εύλογο χρονικό διάστημα ένα μηχάνημα/κιθάρα, σε πραγματικές συνθήκες, δε δικαιούται να κατακρίνει τόσο έντονα κάτι. Όπως εγώ δε θα μιλήσω για Stratocaster επειδή ποτέ δε με άγγιξαν, έτσι δεν μπορώ να ακούω κάποιον που δεν έχει πιάσει ποτέ les paul να μιλάει για την Black Beauty με την οποία έχω μοιραστεί το stage τόσα χρόνια. Υ.Γ. Παρακαλώ, ως κάποιος που έχει γεννηθεί και ζήσει στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού σε δυο-τρεις πολιτείες, όσοι δεν ξέρουν αγγλικά να μη γράφουν αγγλικά. Επίσης, ο ίδιος άνθρωπος να μάθει λίγο συντακτικό στα ελληνικά, κρίμα είναι τόσο ωραία γλώσσα να τη βιάζουμε... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
boukas Δημοσιευμένο 12 Μαρτίου 2009 Share Δημοσιευμένο 12 Μαρτίου 2009 Ρε συ το υ.γ. σου με έστειλε λίγο!!! ;D "Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
alderbody Δημοσιευμένο 12 Μαρτίου 2009 Share Δημοσιευμένο 12 Μαρτίου 2009 Όσον αφορά στα fixed bias: είναι (α) μια μέθοδος της Mesa για να αποτρέψει επίδοξους μαστροχαλαστές, (β) μια μέθοδος που θα εξασφαλίσει ότι ο ενισχυτής θα ακούγεται όπως ακριβώς βγήκε από το εργοστάσιο (μετά το speaker break-in), (γ) τρίτο και σαν παραπροϊόν/μοιραίο επακόλουθο των δυο προηγουμένων, ένα μέσο προώθησης των πωλήσεων των λυχνιών με ετικετούλα Mesa. ::) ειπα να διαβασω λιγο απο αυτο το thread (βλεπω βεβαια οτι πεφτει πολυ "ξυλο"...) Θα ηθελα να ξεκαθαρισω κατι: Οταν λεμε fixed bias δεν εννοουμε αυτο που εχουν οι boogie (και καποιοι αλλοι ενδεχομενως), δηλαδη μια "fixed" αντισταση αντι για bias pot που εχουν οι αλλοι. Fixed bias ειναι και οι μεν και οι δε. Ο ορος FB σημαινει οτι το Bias των τελικων επιτυγχανεται με την εφαρμογη μιας "fixed" αρνητικης τασης στα control grids. Και στην τελικη, αν καποιος εχει προβλημα με την fixed bias resistor σε ενα Boogie, ας την αλλαξει με ποτενσιομετρο... wood matters Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
alderbody Δημοσιευμένο 12 Μαρτίου 2009 Share Δημοσιευμένο 12 Μαρτίου 2009 p2p vs pcb υλοποιήσεις Οι ενισχυτές με pcb έχουν αποκτήσει μια άσχημη φήμη, η οποία όμως δεν οφείλεται στο ίδιο το pcb. Οφείλεται στην έλλειψη εμπειρίας των σχεδιαστών πάνω σε πρακτικά κυκλωμάτα σε pcb. Υπάρχουν συγκεκριμένοι κανόνες που πρέπει να ακολουθηθούν ανάλογα με το είδος του κυκλώματος που σχεδιάζεις και το είδος αυτών των κυκλωμάτων. Το θέμα είναι ότι αν δεν έχεις την απαραίτητη πρακτική εμπειρία σ'αυτό που κάνεις (βλέπε τις πρώτες υλοποιήσεις reissue παλιών ενισχυτών) τότε πέφτεις στην παγίδα της μαζικής παραγωγής όπου φτιάχνεις ενα τεράστιο αριθμό Pcb για την παραγωγή σου και μετά από καιρό αρχίζεις και λαμβάνεις ασαφή παράπονα για τον ήχο. Από που να αρχίσεις το ψάξιμο; Στους μετασχηματιστές, τους πυκνωτές, το mojo; Για τους μουσικούς τα πράματα είναι απλά: τι άλλαξε, το Pcb άρα αυτό φταίει. Κι όμως, μια πληθώρα κατασκευαστών πλέον έχει εντοπίσει το πρόβλημα. Είναι η ΣΧΕΔΙΑΣΗ του pcb. Αν τηρείς τους βασικούς πρακτικούς κανόνες δεν έχεις προβλήματα. Είναι η διαφορά της θεωρίας απ'την πράξη. Στα τυπικά κυκλώματα pcb όπου έχεις μικρές τάσεις και πολύ μικρές εντάσεις μπορείς να στριμώξεις τις διαδρομές αρκετά και να τις μπλέξεις χωρίς προβλήματα. Αυτό είναι κιόλας που τυπικά διδάσκεται στις σχολές και στα πανεπιστήμια. Όσο ανεβαίνουν όμως οι τάσεις και οι εντάσεις, τότε αρχίζουν φαινόμενα όπως το coupling μεταξύ των κοντινών διαδρομών, είτε φέρουν σήμα είτε τροφοδοσία και μετά αρχίζουν τα πανηγύρια. Έλα όμως που συνήθως δε στο μαθαίνει κάποιος αυτό. Όσο πιο πολύπλοκο ενα κύκλωμα, τόσα περισσότερα μέρη υπάρχουν για να δημιουργηθούν παρεμβολές και να αλλοιωθούν τα πράγματα. Για μερικούς είναι αυτονόητο, για άλλους όχι. Το θέμα όμως είναι ότι και ενα p2p μπορεί να πάει για βρούβες αν δεν ξέρεις τι κάνεις. Απλά μπορείς να το διορθώσεις επιτόπου χωρίς ουσιαστικό κόπο και κόστος. Ενα pcb όμως δεν διορθώνεται, μονάχα πετιέται και σχεδιάζεται απ΄την αρχή. Μετά πρέπει να παραγγελθεί, να κατασκευαστεί, να δοκιμαστεί, κτλ. Διαδικασία χρονοβόρα και ακριβή. Τυπικό παραδείγμα είναι o γνωστός Ken Fisher (Trainwreck Amps) που είχε τόση πρακτική εμπειρία όταν δούλευε στην Ampeg που όταν ο νέος του προϊστάμενος (εντελώς άπειρος στη σχεδίαση ενισχυτών) μετά την εξαγορά της εταιρίας του έδωσε ένα σχέδιο ενισχυτή σε pcb, ο Ken του είπε βλέποντας το σχέδιο ότι θα υπάρξει συντονισμός στο κύκλωμα γιατί έχει τη διαδρομή εξόδου δίπλα στη διαδρομή εισόδου. Όταν κατασκευάστηκε όντως συντόνιζε. Ο ίδιος ο Ken Fisher έλεγε ότι αποφεύγει τους pcb γιατί υπάρχουν πάρα πολλά σημεία όπου μπορεί να πάει για βρούβες ο ενισχυτής, ειδικά όσο πιο πολύπλοκο κάνεις το κύκλωμα (switching, preamps, etc), βέβαια δεν υπήρχε λόγος να πάει σε pcb με την ποσότητα των ενισχυτών που έφτιαχνε (που δεν θα του επέτρεπε να πειραματίζεται με τους ήχους που έψαχνε - είπαμε, pcb σημαίνει ελάχιστη δυνατότητα αλλαγών). Κι όμως, ο ίδιος έλεγε ότι όταν δούλευε στην Ampeg ο αγαπημένος του ενισχυτής ήταν ο B-15NF, η pcb εκδοχή του Β-15. Ήταν ενας καλά σχεδιασμένος pcb ενισχυτής.* *από τη συνέντευξη του Ken Fisher στο "Guitar Amp Handbook" του Dave Hunter δεν μπορω να συμφωνησω περισσοτερο. ;) btw, αυτη η συνεντευξη του Fischer ειναι "all the money"... να προσθεσω οτι και οι p2p ειναι ειναι πιθανο να εχουν αμετρητα προβληματα απο "παρασιτικα". Σιγουρα υπαρχουν διαφορες για τους x+y λογους που αναφερθηκαν, αλλα δεν σημαινει οτι το ενα ειναι ντε και καλα καλυτερο απο το αλλο. Ας συνειδητοποιησουμε (γιατι το ξερουμε κατα βαθος ολοι) επιτελους οτι στον κιθαριστικο κοσμο δεν υπαρχει "καλυτερο" ή "χειροτερο". Υπαρχει το ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ! Εν κατακλειδι... αν σ' αρεσει το μηχανημα παιξτο το ρημαδι και ξεχνα τα τι και πως... ;D προσωπικα, χαριν ρομαντισμου κ.α. προτιμω p2p. ;) wood matters Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
klhronomos Δημοσιευμένο 12 Μαρτίου 2009 Share Δημοσιευμένο 12 Μαρτίου 2009 Ε ναι ρε παιδιά, πολλή φασαρία για το τίποτα πάλι... Φτηνό να είναι (γιά μας που δεν μας περισσεύουν...), αξιόπιστο και να γουστάρεις τον ήχο του! Χοντρά πράματα, δε θέλει να το ζαλίζουμε. Εδώ τρομάξαμε να δούμε φτηνή λάμπα στην αγορά... Θυμάμαι την εποχή που βλέπαμε λαμπάτο ενισχυτή και τον ονειρευόμασταν γιά 10 χρόνια, πούυυ λ7, ήταν πανάκριβοι τότε, και τώρα που παίζουν τόσο καλές και φτηνές λύσεις, μάς πειράζει το pcb, η ανόρθωση και το πλαστικό χερούλι... Τώρα, άμα κ@υλώνεις κι όλας με όλες αυτές τις εξωτικές ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ και σού περισσεύουν και λ7, πάρε και p2p και ό,τι θέλεις, προς τί το μίσος; Ο καλός ο παίχτης έτσι κι αλλιώς θα γουστάρει και θα φανεί είτε με μηχάνημα τών 3000 είτε με τών 300Ε. Περαστικά μας... :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση