Προς το περιεχόμενο

Ένας έμπειρος πωλητής μιλάει για Gibson LPs


RayDTutto

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πέρα από το αν οι 59ρες είναι το holy grail ή όχι, και τα λοιπά περί ποιότητας κλπ, ο άνθρωπος είναι καραγκιόζης. Και αυτός αλλά και αυτοί που του πήραν την "συνέντευξη". Φανταστείτε να έβγαινα εγώ στο ΣΤΑΡ με καλυμένη την φάτσα μου και να έλεγα "είμαι το εξώγαμο του Βloody_sunday με την Sigourney Weaver", μη αποκαλύπτωντας φυσικά το όνομά μου.

LEGO people live in houses made of their own flesh.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 51
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

... "είμαι το εξώγαμο του Βloody_sunday με την Sigourney Weaver", μη αποκαλύπτωντας φυσικά το όνομά μου.

το εξώγαμο της Sigourney Weaver...είναι το Alien, απλά δεν ξέρω αν το έκανε με τον Βloody_sunday!

 

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισης η παντελης ελειψη αναφορας στο LONG TENON JOINT (γιατι σε αυτο,η μαλλον στην μη χρηση του για πολλα χρονια, οφειλεται κυριως το..."μαπέϊσον" των Gibson) με κανει να προβληματιζομαι για τις...γνωσεις του.

 

Στo long tenon σε συνδυασμό με την λεγόμενη ducktail ένωση του μπράτσου

(για περισσότερα http://www.premierguitar.com/Video/20080915/305/Hamer_Guitars_Part_2.aspx στο 1,57 περίπου) κατά την hamer οφείλεται και σε αρκετό βαθμό η ανωτερότητα του ήχου των οργάνων της.

Φυσικά αυτό ανταποκρίνεται μαζί με όλες τις λεπτομέρειες των οργάνων της και στην τελική τιμή των οργάνων της!!!

 

 

 

Και για όσους αναρωτιούνται του είναι το Long tenon joint

http://www.youtube.com/watch?v=j89iGuz0NzQ

"Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φανταστείτε να έβγαινα εγώ στο ΣΤΑΡ με καλυμένη την φάτσα μου και να έλεγα "είμαι το εξώγαμο του Βloody_sunday με την Sigourney Weaver", μη αποκαλύπτωντας φυσικά το όνομά μου.

 

Koίτα να δεις... κανείς δεν θα σε πίστευε γιατί όλοι πια γνωρίζουν ότι το μοναδικό μου εξώγαμο με την Σιγκούρνι το ονόμασα Τσακ. Μετά την γέννησή του απήχθη στον πλανήτη Ν-Ορις-37 από μια αρχαία εξωγήινη φυλή που το ανέθρεψε, εξ ου και το επίθετό του.

 

Κατά τα άλλα, χαίρομαι που έγινε η αναφορά στο long tenon joint, κάτι που μου είχε διαφύγει εντελώς... γιατί ο τύπος δεν είπε τίποτα για αυτό; Kαι γιατί έχει εγκαταλειφθεί σαν τεχνική κατασκευής και συναντάται μόνο στα (πολύ) ακριβότερα μοντέλα; Tόσο δύσκολη είναι σαν μέθοδος;

 

 

(Επί τη ευκαιρία, πάντα λιγουρευόμουν μια καινούργια Edwards LP από Ιαπωνία - έχουν πράγματι long tenon όπως λένε οι σελίδες πώλησης στο Ebay ή είναι μούφες? Τις παλιές Greco/Tokai ξέρω να τις ξεχωρίζω αλλά για τις καινούργιες Edwards δεν ξέρω τίποτα)

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

 

(Επί τη ευκαιρία, πάντα λιγουρευόμουν μια καινούργια Edwards LP από Ιαπωνία - έχουν πράγματι long tenon όπως λένε οι σελίδες πώλησης στο Ebay ή είναι μούφες? Τις παλιές Greco/Tokai ξέρω να τις ξεχωρίζω αλλά για τις καινούργιες Edwards δεν ξέρω τίποτα)[/size]

 

Πρόσφατα έπαιξα με μια Εdwards ενός φίλου. Δεν ξέρω αν είχε long ή short tenon joint, πάντως η συγκεκριμένη κιθάρα δεν μου έκανε καμιά φοβερή εντύπωση. Έπαιζε όπως μια μέτρια/κακή Gibson LP std (και είχε πάρα πολλά μπάσα). Τις ίδιες περίπου εμπειρίες είχα και μια Burny με Antiquities που είχα δοκιμάσει πριν κανα δίμηνο.

 

Όσο για το long tenon, δεν ξέρω αν συμφωνω 100% (αν και γεγονός είναι ότι οι δύο L.P που αναφέρω στο προηγούμενο post ήταν long tenon) παντώς έχω ακούσει και short tenon των 80's που ήταν αρκετά καλή. Γεγονός επίσης είναι ότι έχω ακούσει και μια R (δεν θυμαμαι καλά το μοντέλο, sorry) που ήταν σκέτο αγγούρι αν και long tenon, και ο κάτοχος της που την είχε φέρει απευθείας από Αμερική είχε παλαβώσει και τις είχε αλλάξει και 'γω δεν ξέρω πόσα σετ μαγνήτες μπας και στρώσει.

 

Πάντως ο τύπος μπορεί να μην αναφέρει άμεσα αν παίζει ή δεν παίζει ρόλο το long tenon αλλά αναφέρει ότι μια από τις καλύτερες Gibson που είχε ακούσει ήταν μια Studio (η οποία κατά 99% ήταν short tenon).

 

Συμφωνώ ότι η ανωνυμία απο μόνη της χαρακτηρίζει άσχημα το εν λόγω άρθρο, παρόλα αυτά συνεχίζω να συμφωνώ σχεδόν σε όλα με τον τύπο, και οι εμπειρία μου καλώς η κακώς ταυτίζεται με τη δική του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά το long tenon είναι ένας σημαντικός παράγοντας, αλλά όχι και ο μόνος που θα κάνει μια κιθάρα καλύτερη από μια άλλη. Απλώς σε δύο ίδιας ποιότητας και σε χαρακτηριστικά κιθάρες, υπερτερεί αυτή του Long tenon στον ήχο (και όχι στο playability). Τώρα αν όλα τα άλλα είναι για κλωτσιές, τί να σου κάνει και το άμοιρο το l.t.?

"Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά το long tenon είναι ένας σημαντικός παράγοντας, αλλά όχι και ο μόνος που θα κάνει μια κιθάρα καλύτερη από μια άλλη. Απλώς σε δύο ίδιας ποιότητας και σε χαρακτηριστικά κιθάρες, υπερτερεί αυτή του Long tenon στον ήχο (και όχι στο playability). Τώρα αν όλα τα άλλα είναι για κλωτσιές, τί να σου κάνει και το άμοιρο το l.t.?

 

Εκει θα συμφωνησω και εγω. Ειναι ο συνδυασμος πολλων μικροστοιχειων που θα κανουν μια κιθαρα "καλη" ή "κακη".

 

Οσο για το long neck tenon, πιστευω πως τουλαχιστον το ιστορικο υποβαθρο μπορω να το αναλυσω:

 

Το '68, λογω της μεγαλης πλεον ζητησης που ειχε η Les Paul, αρχισε να την παραγει ξανα η Gibson. Ολα ηταν καλα μεχρι τα τελη του '69 (αν δεν κανω λαθος), οπωτε και την Gibson την αγορασε μια εταιρια εν μερει απο το Εκουαδορ  :o :o :o ,η Norlin Corporation. Για να κοπουν λοιπον οι τιμες παραγωγης και να αυξηθει ο ρυθμος παραγωγης, εγιναν αρκετες αλλαγες:

 

1) Τα Tops δεν αποτελουνταν πλεον απο 2-piece maple αλλα απο 3-piece.

2) Τα σωματα εγιναν pancake (με λιγα λογια, ενα πολυ λεπτο κομματι maple αναμεσα σε δυο πιο χοντρα κομματια mahogany)

3) Και φυσικα, για να μην τα πολυλογω, το Long Neck Tenon αλλαξε και αρχισαν να παραγονται κιθαρες με transitional neck tenon (με αλλα λογια, neck tenon που εφτανε μεχρι το pickup cavity, αλλα που δεν περνουσε κατω απο το μαγνητη). Η αλλαγη σε short tenon θα γινοταν πλεον το '75, αλλα υπαρχουν κιθαρες ακομα και απο το '76 που εχουν ακομα to transitional.

 

Η αλλαγη απο μακρυ σε κοντο tenon εγινε επειδη ηταν πολυ πιο ευκολο να ρυθμιστει σωστα το μπρατσο πανω στην κιθαρα με αυτον τον τροπο. Ετσι γλυτωναν και χρονο αλλα και χρηματα, με αποτελεσμα βεβαια να πεσει αρκετα η επιδοση των les paul κατα αυτη την περιοδο (λενε παντα).

 

Στο τελος παιδια, εγω πιστευω πως It's not the length that counts, it's how you use it!  :D

Gibson Les Paul, Vox AC30, και ξερο ψωμι!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωχ έχεις καμιά φοτο με καπάκι maple 3 κομματιών; Ψιλομαπέ θα μου φαίνεται!

 

Δυστυχως οχι...Η δικια μου η custom εχει 3piece top, αλλα δεν φαινεται σχεδον καθολου. Πρεπει να κοιταξεις προσεκτικα να τη δεις, και δεν φαινεται ιδιαιτερα απο φωτογραφια...

 

Εχω δει αρκετες les paul deluxe ομως που ειχαν πραγματικα μαπα top για αυτο ακριβως το λογο...

Gibson Les Paul, Vox AC30, και ξερο ψωμι!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H Gibson δεν ειναι στο χρηματιστηριο.Αλλα τι ζορι τραβας με το χρηματιστηριο? :o

 

λαθος μου τοτε..αλλα οι ταπινες μου γνωσεις ειχαν ως σταδαρ οτι η γιμπσον ειναι στο χρηματηστιριο ως εταιρια.αλλα και παλι σκατα ειναι.. ;D

 

 

τα χρημητιστηριο να καει.δεν το θελουμε....γεματο εκει λεφτα μας προκαλουσε...αντε και καλη τυχη μαγκες χαχαχαχαχαχ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου