publius Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2009 Αυτά τα παιδιά θαύματα όσο πάνε και μικραίνουν, σε λίγο από την κοιλιά της μάνας τους θα παίζουν http://www.myspace.com/publiusenigmaband Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Nikolas Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2009 Guru Share Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2009 Ωραίες σκάλες κατεβάζει... ::) Απο μουσικότητα 0. :'( Τι κρίμα... Άσε που τα έχω με ΟΛΑ τα παιδιά θαύματα (με εξαίρεση, ίσως, τον Καβάκο που ξέφυγε απο αυτήν την ονομασία σύντομα). Home - Editions Musica Ferrum Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
publius Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2009 OP Share Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2009 Με προλάβατε... κρίμα, δεν μιλάμε για τεχνική ή συναίσθηση μουσικής αλλά για επιδώσεις που κάποιοι αρχάριοι και μη σε διπλάσια ή και τριπλάσια ηλικία από το παλικαράκι θα ζήλευαν. Σίγουρα όλοι μας έχουμε μπόλικο δρόμο μπροστά μας αλλά το παιδί έχει πολύ καλύτερες βάσεις απ'οτι είχαν οι περισσότεροι στην αντίστοιχη ηλικία. Καλή συνέχεια στο παλικάρι και εις ανώτερα, σίγουρα θα πάει παραπάνω. http://www.myspace.com/publiusenigmaband Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Nikolas Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2009 Guru Share Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2009 Τεχνική δε σημαίνει να παίζεις γρήγορα! Όσο πιο νωρίς το μάθει κάποιος αυτό, τόσο πιο μπροστά θα πάει. "Εσείς" οι κιθαρίστες το έχετε αυτό... ("εμείς" οι πιανίστες έχουμε άλλα... ντάξει...). Το να ζηλεύει κανείς κάτι τέτοιο, για μένα καθαρά φτάνει στα όρια της μανίας. Ναι έχει βασείς, κλπ, αλλά η μουσικότητα κλπ είναι που προέχει τελικά στη μουσική (φυσικά δεν μιλάω να χάνει νότες γιατί λιώνει στο μέλι παίζοντας ένα αργό κομμάτι, έτσι;). Παιδιά που σπρώχνονται απο νωρίς στην αρένα, κατα κύριο λόγο καταστρέφονται. Σχεδόν όλα τα παραδείγματα είναι έτσι. Γιατί είναι πολύ απλό: Ένα παιδί θαύμα, παύει πολύ σύντομα να είναι παιδί. Και μετά έχει να κονταροχτυπηθεί με άλλους ενήλικες, και μεγαλύτερους και ταλεντάρες. Και εκεί δεν υπάρχει το "εεε μικρός είναι θα μάθει", κλπ. Και έτσι πάει... Αν αυτό το παιδί, ή όποιο παιδί, μάθαινε ότι η σημασία της μουσικής είναι στην επικοινωνία, αντί να στοχεύει στις επιδώσεις, μπορεί να ήταν καλύτερη η μουσική σήμερα. Και οι συνήθεια είναι που εμποδίζει άτομα σαν το παλικαράκι (που δε το ξέρω προσωπικά, μακάρι να πάει μπροστά, να ακολουθήσει τα όνειρά του, έτσι; Πήρα έναυσμα απο το βίντεο) να μπουν στο σωστό δρόμο, καθώς και το "ψώνιο" που σαφέστατα έρχετε σε τέτοια νεαρή ηλικία. Home - Editions Musica Ferrum Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kosh Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2009 ("εμείς" οι πιανίστες έχουμε άλλα... ντάξει...). άν μπορείς ανέλυσε λίγο, με ενδιαφέρει... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jasemeister Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2009 Ε εντάξει, 8 ετών είναι ο σπόρος, η μουσικότητα έρχεται και με την εμπειρία ;) Μπράβο του πάντως, από μικρός φαίνεται ότι έχει καλό γούστο (ibanez, διπλοί, locking trem, shred) :D Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
spiros69 Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2009 Ας κανουμε απλά μια σκέψη...στα 8 εμείς τι παίζαμε?? :'( :'( :'( seven deadly sins.......... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
zestair Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 2009 Κάτι τέτοιο μήπως;;; 8) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ReCoC Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 2009 Κάτι τέτοιο μήπως;;; 8) Free thinkers are dangerous... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Nikolas Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 2009 Guru Share Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 2009 άν μπορείς ανέλυσε λίγο, με ενδιαφέρει... Απλά, έχω παρατηρήσει, ορθώς ή όχι, ότι πολύ κιθαρίστες έχουν μια εμμονή με τις χορδές, τα ξύλα, κλπ. Καθως και πολλοι έχουν κόλημα με την ταχύτητα. Οι πιανίστες απο την άλλη, δεν ενδιαφέρονται και πολύ για το όργανό τους. Αφενώς τα καλά όργανα (Steinway) είναι απλά της τάξης των 30,000$ και πάνω, αφετέρου είναι πιάνα με ουρα που, σηνήθως δε χωράνε στο σπίτι. Και επίσης δε βάζουν χέρι μέσα, δε φτιάχνει κάποιος πιάνα, όπως φτιάχνονται κιθάρες, ούτε κάν το κουρδίζει σηνήθως το πιάνο του. Το άλλο σημείο, είναι σημείο ρεπερτορίου. Οι κιθαρίστες (ηλεκτρικοί), έχετε μια "τάση" προς την ταχύτητα, όπως είπα, και σε κάποια πράγματα που φέρουν προς Baroque καταστάσεις (οι κλασικοί). Ρομαντισμός δεν παίζει ιδιαίτερα. Αντίθετα οι πιανίστες είναι μέλι, ρομαντισμός και τίποτα άλλο σηνήθως. Αγαπημένοι συνθέτες ο Chopin, ο Rachmaninov κλπ, ότι πιο δακρυβρεχτο το καλύτερο. Αυτό εννοούσα, τέλος πάντων. Home - Editions Musica Ferrum Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση