audiokostas Δημοσιευμένο 20 Φεβρουαρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 20 Φεβρουαρίου 2009 οχι o Lemmy κανει την καλυτερη σπανακοπιτα! να επαναλαβω και την ερωτηση που εκανα πιο πριν: Ο γραφιτης ας πουμε θα εχει ως αποτελεσμα διαφορετικο ηχο σε μια κιθαρα, σε ποσοστο τετοιο ωστε να μπορω να καταλαβω τη διαφορα? Και που ξέρουμε εμεις τι ποσοστό διαφορών αντιλαμβάνεσαι και ποιες όχι; Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 20 Φεβρουαρίου 2009 OP Share Δημοσιευμένο 20 Φεβρουαρίου 2009 οχι o Lemmy κανει την καλυτερη σπανακοπιτα! να επαναλαβω και την ερωτηση που εκανα πιο πριν: Ο γραφιτης ας πουμε θα εχει ως αποτελεσμα διαφορετικο ηχο σε μια κιθαρα, σε ποσοστο τετοιο ωστε να μπορω να καταλαβω τη διαφορα? Αυτό προσπαθώ και εγώ να καταλάβω, όσα χρόνια παρακολουθώ το Noiz. Και εάν έχει κάποια διαφορά (πχ πρίμα) είναι τέτοια που δεν μπορώ να τη ρυθμίσω με το Tone μου και χάνω τον ύπνο μου? Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 20 Φεβρουαρίου 2009 OP Share Δημοσιευμένο 20 Φεβρουαρίου 2009 Και που ξέρουμε εμεις τι ποσοστό διαφορών αντιλαμβάνεσαι και ποιες όχι; Σωστότατος....γι αυτό ψάχνω ένα (αντίστοιχο) test Hisihara για τον ήχο...στο χρώμα έχω καθαρίσει... Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
konu57 Δημοσιευμένο 20 Φεβρουαρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 20 Φεβρουαρίου 2009 @audiokostas: Καλη ερωτηση! Γι'αυτο κι εγω που δεν ακουω πολλες διαφορες παιρνω τη στρατο-τελε μου και ειμαι ευτυχισμενος. :D @Marathon: Προσωπικα αν εψαχνα για διαφορες αναμεσα σε ξυλα ή αλλα υλικα θα κοιταγα περισσοτερο οχι διαφορες πχ σε πριμα,μπασσα κλπ αλλα διαφορες στη συμπερισφορα, δηλαδη περισσοτερο sustain, ελαχιστο sustain κλπ, αλλα και παλι μπορω να επηρεασω το αποτελεσμα με την καταλληλη γεφυρα και το λοιπο hardware, οπότε... Ένα στουντιάκι στην Οίτη... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
SULTAN Δημοσιευμένο 20 Φεβρουαρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 20 Φεβρουαρίου 2009 Προφανώς ισχύει ότι και για τις σπανακόπιτες-κολοκυθόπητες(τις δεύτερες δεν τις πάω μία) ;D Πάντως άκουσα ότι για να μήν κλαίει ο ιδιοκτήτης τα λεφτά του, τα κομμάτια που λείπουν του τα δίνουν για πρες παπιέ και τάκους στις πόρτες...(κουρδισμένες και οι πόρτες?) Είναι πάντως άσχημη, δεν είναι? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 20 Φεβρουαρίου 2009 OP Share Δημοσιευμένο 20 Φεβρουαρίου 2009 @Marathon: Προσωπικα αν εψαχνα για διαφορες αναμεσα σε ξυλα ή αλλα υλικα θα κοιταγα περισσοτερο οχι διαφορες πχ σε πριμα,μπασσα κλπ αλλα διαφορες στη συμπερισφορα, δηλαδη περισσοτερο sustain, ελαχιστο sustain κλπ, αλλα και παλι μπορω να επηρεασω το αποτελεσμα με την καταλληλη γεφυρα και το λοιπο hardware, οπότε... Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, πρέπει να μάθουμε (νομίζω) να ξεχωρίζουμε τι εννοούμε ήχο (και τι τον προκαλεί) και τι συμπεριφορά οργάνου. Πάντως για τη συγκεκριμένη θα ήμουν πολύ περίεργος να δώ εάν όλη αυτή η απώλεια μάζας της περιορίζει το sustain Είναι πάντως άσχημη, δεν είναι? Για τα γούστα μου, KAKAσχημη! Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση