ex-OurDarkness Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2009 Το ειδος αυτο το γνωρισαμε απο τους προτοπορους Jarre και Vangelis οταν τα συνθεσαιζερ ηταν αγνωστα στο ευρη κοινο. Ούτε ο Jarre ούτε ο Vangelis θεωρούνται πρωτοποριακοί. Συμφωνώ με τον Wow!. Με τον όρο "ηλεκτρονική μουσική" εννοούσαν τότε την μουσική που έβγαινε από το συνθεσάιζερς. Τότε; Πότε δηλαδή; Επί μεσουρανίας Switched on Bach και λοιπών copycats? Βλέπεις πως χωλαίνει κατ' ευθείαν αυτό που προσπαθείς να ορίσεις; Το σύνθ είναι ένα μηχάνημα που προσπαθεί να μιμηθεί τον "φυσικό" ήχο. Αυτό είναι λάθος. (Η τουλάχιστον εν μέρει λάθος). Και μάλιστα μέχρι σήμερα η επιτυχημένη μίμηση των ήχων των φυσικών οργάνων, εξακολουθεί να αποτελεί ευσεβή πόθο των σύνθς. ;D Βλέπε παραπάνω... :) και επιπλέον η φυσική μοντελοποίηση (και άλλες τεχνικές) έχουν φτάσει σε εκπληκτικά επίπεδα. Η αναπηρία των συνθετικών ήχων όμως, μας οδήγησε σε νέους "δρόμους", αντίθετους από αυτούς της εγωιστικής οργανοπαιξίας, που κυριαρχούσαν μέχρι τότε. Τι είναι αυτά που γράφεις; Για ποιά ΑΝΑΠΗΡΙΑ μιλάμε εδώ; :o Όμως οι φανταστικοί ήχοι που ακούς από τα σύνθ, οφείλονται (κατά το μεγαλύτερο μέρος τους) στον εφέκτορα. Αυτό πάλι τι είναι; Απο πού συμπέρανες ότι οι φανταστικοί ήχοι προέρχονται από εφέκτορες;; Τα βασικά συστατικά ενός εφέκτορα είναι πανομοιότυπα με αυτά ενός synthesizer. Οτιδήποτε μπορείς να φτιάξεις με ένα σύνθ, μπορείς να το φτιάξεις και με τα φυσικά όργανα ( οτιδήποτε μπορεί να βγάλει ήχο ). Ο ορισμός "φυσικά" όργανα είναι τελείως λαθεμένος. Η σωστή ορολογία είναι "ακουστικά" όργανα, τα οποία δεν είναι καθόλου φυσικά μιας και δεν έχω δει ποτέ telecaster να κρέμονται από τα δέντρα, ούτε βιολιά να φυτρώνουν. Ο ισχυρισμός ότι οτιδήποτε μπορείς να φτιάξεις με ένα synthesizer μπορείς να το φτιάξεις και με ένα "φυσικό" (όπως λες) όργανο, είναι επιεικώς, παντελώς, και πλήρως αβάσιμος. Είναι δε, τόσο αβάσιμος, που ειλικρινά ελπίζω να σου ξέφυγε όταν το έγραψες. Στην ηλεκτρονική μουσική η δουλειά ξεκινά ακόμη πιο νωρίς και ακόμη πιο βαθιά, καθώς στο αρχικό στάδιο είναι απαραίτητο να δημιουργηθούν οι κατάλληλοι ήχοι για τη σύνθεση. Πρόκειται κυριολεκτικά για δημιουργία εκ του μηδενός! Αυτό που γράφεις παραπάνω το συγκαταλέγω στις πεμπτουσίες της ηλεκτρονικής μουσικής. :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-OurDarkness Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2009 η ηλεκτρονική μουσική σήμερα ΔΕΝ βασίζεται σε .. συνθς αλλα σε samplers και pcια. Αυτό πάλι τι είναι; ::) :o Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2009 η ηλεκτρονική μουσική σήμερα ΔΕΝ βασίζεται σε .. συνθς αλλα σε samplers και pcια. Δηλαδή και τα πισιά δεν έχουν πεντακόσια δεκαεφτά χιλιάδες τριακόσια ογδόντα τέσσερα βιεστί που παίζουν το ρόλο συνθ... :o Πίσω στο θέμα: πιστεύω ότι είναι ανεξάντλητη... δυστυχώς πέφτει σε κλισέ και στερεότυπα εύκολα, ειδικά στα αυτιά αδαούς κοινού που πάντα έχει την τάση να βάζει πολλά είδη μουσικής στο ίδιο καζάνι. Όμως αυτό πιστεύω ότι δεν αντικρούει την εντύπωσή μου ότι είναι πράγματι ανεξάντλητη, ίσως περισσότερο και από άλλα μοντέρνα είδη μουσικής. Απλά ως εκ τούτου ίσως απαιτείται περισσότερη προσπάθεια από τους μουσουργούς για να ξεφύγει από αυτά τα κλισέ, και περισσότερο ψάξιμο από τους ακροατές για να την εκτιμήσουν πραγματικά. Δυστυχώς αυτά τα κλισέ αναμασώνται και διαιωνίζονται όχι μόνο από αυτούς που κυνηγούν την εύκολη και γελοία είσοδο στο τοπ τεν, αλλά και από επαγγελματίες που ασχολούνται με αυτήν λόγω ανάγκης σύνθεσης μουσικής επένδυσης για ευτελείς σκοπούς όπως ραδιοφωνικές και τηλεοπτικές διαφημίσεις, σήριαλ κλπ κλπ. Αυτό συντελεί και στην καθημερινή κούραση του αυτιού του μέσου ακροατή, και συνεπάγεται μια ελαφρά περιφρόνηση και άρνηση να την αντιμετωπίσει σοβαρά σαν μουσικό είδος... Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
harisexp Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2009 OP Share Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2009 Για την ακριβεια η ηλεκτρονικη μουσικη δεν ξεκινησε απο πληκτροφορα οργανα αλλα απο καποιους πειραματισμους με μηχανηματα, βλεπε Ξενακη. Αργοτερα ο Moog δημιουργησε τα συνθς. Τεσπα δεν στεκομαι στα τεχνικα ουτε στην ιστορια της.Αναφερθηκα αναπολωντας της ωραιες εποχες του Oxygen-Equinoxe-Blade runner ετσι οπως γνωρισε ο πολυς κοσμος την ενοια ηλεκτρονικη μουσικη.Αυτο το "κλασικο" στυλ που διατηρησε ο Jarre μεχρι το oxygren 7 13 και ο vangelis με το Oceanic .Αυτο δεν σημαινει οτι δεν υπαρχουν μουσικοι που διατηρουν αυτο το ειδος, απλα χανονται μεσα στην αβυσο του myspace η οπου αλλου. Χαιρομαι που προβληματισα και εγινε μια χρισιμη σηζητηση. Εχθρός τού κέρδους είναι ή αντοχή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dodapos Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2009 η αναπαρασταση του βομβαρδισμου της Χιροσημας! δεν θυμαμε ακριβως το ονομα του εργου κ τον συνθετη(ας βοηθησει καποιος Νικολα μας ακους? :P ) για να ακουσεις τι μπορεις να κανεις με μια οχιστρα με βιολια! Krzysztof Penderechki ''Threnody to the victims of Hiroshima'' ... για την ιστορία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
jack2 Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2009 Το σύνθ είναι ένα μηχάνημα που προσπαθεί να μιμηθεί τον "φυσικό" ήχο. Μηπως αυτο το συμπερασμα βγαινει γιατι στο παρελθον ο ανθρωπος προσπαθουσε να μιμηθει φυσικους ηχους με την χρηση των synths ? Δεν νομιζω οτι αυτο ισχυει πλεον. Όμως οι φανταστικοί ήχοι που ακούς από τα σύνθ, οφείλονται (κατά το μεγαλύτερο μέρος τους) στον εφέκτορα. Εγω θα ελεγα περισσοτερο στο modulation και λιγοτερο στον εφεκτορα. Οτιδήποτε μπορείς να φτιάξεις με ένα σύνθ, μπορείς να το φτιάξεις και με τα φυσικά όργανα ( οτιδήποτε μπορεί να βγάλει ήχο ). Πως μπορεις να αναπαραγεις τα ηχητικα αποτελεσματα απο τεχνικες/παραμετρους συνθεσης οπως Sync, PWM, FM synthesis, Granular synthesis κτλ, με ακουστικα οργανα? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Anon Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2009 Κάποιοι έχουν παρεξηγήσει εντελώς μα εντελώς τον λόγο ύπαρξης των synths... Αν έχει κάτι να μας δώσει ένα synth, ανεξαρτήτως κόστους, εποχής, κατασκευής κλπ, είναι ήχοι που δεν μπορείς να βρεις πουθενά αλλού. Συμφωνώ πως το να προσπαθεί ένα synth να μιμηθεί ένα φυσικό όργανο είναι απλά μάταιο (για μερικούς) αλλά αν μείνουμε σε αυτή τη συνθήκη, χάνουμε το δάσος, που μεταφράζεται σε έναν κόσμο απίστευτων ηχοχρωμάτων που κανένα μα κανένα φυσικό όργανο δεν μπορεί να αναπαράγει. Θεωρώ πως η αναπαραγωγή φυσικών οργάνων από ένα synth αποτελεί "παράπλευρη" δυνατότητα κι όχι τον ακριβή λόγο δημιουργίας ενός synth... Εγώ προσωπικά, ουδέποτε χρησιμοποίησα κάποιο synth για να ξεβγώ στο σχεδόν τζάμπα σε ήχους κιθάρας, βιολιού, πιάνου κλπ. Αναζήτησα στο synth ένα μέσο που θα μου έδινε ήχους πρωτοποριακούς, ανήκουστους, μοναδικούς και "εξωκόσμιους". Ανέφερα και πιο πάνω πως ασχολούμαι αποκλειστικά με ambient, μουσική που είναι άσχετη με κλασικά μουσικά όργανα. Το να εικάζουμε πως ένα synth μπορεί να αναπαράγει πιστά ένα φυσικό μουσικό όργανο, είναι τόσο ανεδαφικό όσο το να εικάζουμε πως ένα φυσικό μουσικό όργανο μπορεί να αναπαράγει πιστά τον ήχο ενός synth... Τόσο απλά! Η ορχηστρική μουσική έχει τον ρόλο και τον χώρο της, το ίδιο και η ηλεκτρονική μουσική και είναι μάταιο το να προσπαθούμε να υποβιβάσουμε κάποιο εκ των δύο ειδών προς υπερφίαλη εκτίμηση του άλλου... A.E.T.E.R.N.I.T.A.S. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
blue Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2009 Πίσω στο θέμα: πιστεύω ότι είναι ανεξάντλητη... δυστυχώς πέφτει σε κλισέ και στερεότυπα εύκολα Συμφωνω.Μαλιστα βρισκω και αυτονοητους τους λογους για τους οποιους συμβαινει αυτο : Ο καθενας ΝΟΜΙΖΕΙ οτι μπορει να συνθεσει και το μονο που χρειαζεται ειναι ενα pc και ενα controller.Ετσι,ανθρωποι που δεν θα μπορουσαν ποτε να εχουν σχεση με τη μουσική,μπορουν να βαζουν μια λουπα να παιζει για 5 λεπτα,ενα χαλί απο pads που παιζει 2 ακκορντα και ενα sample φωνης που λεει μερικες ασυναρτησιες.Αυτο,επειδη γινεται κατα κόρον,νομιζω οτι εχει αποθαρρυνει τον κοσμο απο το να παρει την ηλεκτρονικη μουσικη στα σοβαρα,σε συνδυασμο με τη διακιολογια των αταλαντων οτι "ετσι ειναι το ειδος" (δλδ εφευρισκουν υποειδη για να χωρεσει την ανικανοτητα τους) Φυσικα και υπαρχει καλη ηλεκτρονικη μουσικη,απλα χανεται στην απεραντη πληροφορια των ανοησιων των dj panos,dj giorgos ,mitsos κλπ. ΥΓ.Προσωπικα μου αρεσαν πολυ oι FSOL https://beetroot.bandcamp.com/ Music | SnoozeLoop Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Anon Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2009 ΥΓ.Προσωπικα μου αρεσαν πολυ oι FSOL Μπορείς να βρεις παρτιτούρες των κομματιών τους (πχ των Lifeforms); A.E.T.E.R.N.I.T.A.S. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
sikinos5 Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2009 Δεν είμαι ο υπεργνώστης των πραγμάτων αλλά όσο αναφορά στους ήχους που συνάντησα μέσω synth,μπορώ να πω ότι ήταν το κύριο κίνητρο για εμένα να ασχοληθώ με τη μουσική...(και το απολαμβάνω..) Φυσικά,έχω ακούσει και φίλους να παίζουν κιθάρες η μπάσο ή και κόντραμπάσο ας πούμε και έχω μείνει... Όλα είναι ήχος και λογικά κατ'επέκταση μουσική.. Ένα + στις ατάκες από κάτω.. Κάποιοι έχουν παρεξηγήσει εντελώς μα εντελώς τον λόγο ύπαρξης των synths... Αν έχει κάτι να μας δώσει ένα synth, ανεξαρτήτως κόστους, εποχής, κατασκευής κλπ, είναι ήχοι που δεν μπορείς να βρεις πουθενά αλλού. Συμφωνώ πως το να προσπαθεί ένα synth να μιμηθεί ένα φυσικό όργανο είναι απλά μάταιο (για μερικούς) αλλά αν μείνουμε σε αυτή τη συνθήκη, χάνουμε το δάσος, που μεταφράζεται σε έναν κόσμο απίστευτων ηχοχρωμάτων που κανένα μα κανένα φυσικό όργανο δεν μπορεί να αναπαράγει. Θεωρώ πως η αναπαραγωγή φυσικών οργάνων από ένα synth αποτελεί "παράπλευρη" δυνατότητα κι όχι τον ακριβή λόγο δημιουργίας ενός synth... και επίσης.. και Συμφωνω.Μαλιστα βρισκω και αυτονοητους τους λογους για τους οποιους συμβαινει αυτο : Ο καθενας ΝΟΜΙΖΕΙ οτι μπορει να συνθεσει και το μονο που χρειαζεται ειναι ενα pc και ενα controller.Ετσι,ανθρωποι που δεν θα μπορουσαν ποτε να εχουν σχεση με τη μουσική,μπορουν να βαζουν μια λουπα να παιζει για 5 λεπτα,ενα χαλί απο pads που παιζει 2 ακκορντα και ενα sample φωνης που λεει μερικες ασυναρτησιες.Αυτο,επειδη γινεται κατα κόρον,νομιζω οτι εχει αποθαρρυνει τον κοσμο απο το να παρει την ηλεκτρονικη μουσικη στα σοβαρα,σε συνδυασμο με τη διακιολογια των αταλαντων οτι "ετσι ειναι το ειδος" (δλδ εφευρισκουν υποειδη για να χωρεσει την ανικανοτητα τους) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση