boukas Δημοσιευμένο 16 Φεβρουαρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 16 Φεβρουαρίου 2009 Μην είσαι και πολύ σίγουρος...μπορεί να είναι σαν το Pc των 100 ευρώ. Προσομειωτής είναι όχι Stradivarius!!! Eίναι όμως εντυπωσιακό σαν σκέψη. Εμένα μου έφερε στο (διεστραμένο μου) μυαλό το ίδιο σύστημα με διαφορετικούς μαγνήτες...απλά αλλάζεις καπάκι (τα καλώδια με "κροκοδειλάκια"!!!!), και έχεις όποιο ήχο θές! Κάποιο παρόμοιο σύστημα έχει κάνει η ampeq στις κιθάρες τις. Βάζεις και βγάζεις τους μαγνήτες άμεσα με ένα απλό κλικ. Μιλάμε για διαδικασία δευτερολέπτων και αν :) "Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator harilatron Δημοσιευμένο 16 Φεβρουαρίου 2009 Moderator Share Δημοσιευμένο 16 Φεβρουαρίου 2009 ... SPY... τετοιες μελετες-ερευνες-πτυχιακες κανει το ΤΕΙ που σπουδασα... Μουσικη Τεχνολογια και Ακουστικη στο Ρεθυμνο.. ... Το οποίο ΤΕΙ είναι γνωστό και ως ΤΕΙ Εμ Τι Τσι Κέυ. (Μουσιτσής Τεχνολοζίας τση Κρήτης) Dreampanos, τα έχεις λίγο μπερδέψει. Το ΜΙΤ είναι πολύ κοντά σε αυτό που σου περιέγραψε ο φίλος σου όταν τρώγατε στο εστιατόριο στο τει στο ρέθυμνο αλλά έχει κάποιες μικροδιαφορές. Ας μην μπερδεύουμε τη βούρτσα με τη χτένα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Dreampanos Δημοσιευμένο 16 Φεβρουαρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 16 Φεβρουαρίου 2009 Βασικα ειναι πι τσι κεη (πανεπιστιμιο τσι κρητης)... εμεις ειμααστε απλα εμ τι εη (MTA)... και στα ελληνικα και στα αγγλικα... Σε περιπτωση που μπερδεψες τις βουρτσες με τις χτενες ξαναλεω οτι το τει δουλευει για την δημιουργια ενος πρωτοκολου πιστοποιησης ποιοτητας μουσικων οργανων και οχι σε μια πολυκιθαρα... προφανως οι διαδικασιες ειναι διαφορετικες... το μονο κοινο που εχουν μεταξυ τους ειναι η μελετη των δονησεων των επιφανειων των μουσικων οργανων... τωρα τι μεθοδο χρησιμοποιουν δεν ξερω... εμεις απο οτι ξερω χρησιμοποιουμε αυτη την ιστορια που προανεφερα και δεν ξερω καν αν ειναι και σωστη σαν ονομα... mpoyrdes Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator harilatron Δημοσιευμένο 16 Φεβρουαρίου 2009 Moderator Share Δημοσιευμένο 16 Φεβρουαρίου 2009 Μόνο που εδώ το θέμα μας είναι η σχεδίαση ενός ιδιαίτερου οργάνου με πολλάπλά καπάκια και υπολογιστικές προσομοιώσεις, κλπ κλπ.... Δεν είναι ...Ολο αυτο ειναι μια ερευνα πανω στο τομεα της vibration acoustics... ούτε .. τετοιες ερευνες γινονται χρονια τωρα ακομα και στην ελλαδα... Εδώ μιλάμε για ένα μεγάλο κομμάτι physical modeling διαφορετικών ακουστικών σωμάτων/κοιλοτήτων και κάποιους ιδιαίτερους πιεζοηλεκτρικούς αισθητήρες "στρατηγικά" τοποθετημένους στο μικρό αυτό καπάκι. Επίσης, το θέμα μας είναι η αξία όλου αυτού του εγχειρήματος αλλά ίσως και απουσία κινητρων ή/και ευκαιριών στα Ελληνικά ιδρύματα να καταφέρουν να διεκπεραιώσουν τόσο ρεαλιστική έρευνα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
spy Δημοσιευμένο 16 Φεβρουαρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 16 Φεβρουαρίου 2009 Για να μπουν κάποια πράγματα στη θέση τους. 1. Για να εκπονείται τέτοια εργασία (και μάλιστα διδακτορική διατριβή) στο Media Lab του MIT (από το οποίο στους περισσότερους από μας μπορεί να μην επιτρέπεται να περάσουμε ούτε απ' έξω) είναι σίγουρο ότι το θέμα είναι αρκετά πρωτότυπο και έχει επιστημονικό ενδιαφέρον. Τέτοιου είδους έρευνα μπορεί να οδηγήσει σε περαιτέρω κατανόηση θεμάτων που για πολλούς μουσικούς και οργανοποιούς βρίσκονται στη σφαίρα της μεταφυσικής και της μαγείας και που για τους περισσότερους επιστήμονες θεωρούνται ιδιαίτερα πολύπλοκα (με δεδομένο ότι στην κατασκευή ενός μουσικού οργάνου μπαίνουν ένα σωρό αστάθμητοι παράγοντες). 2. Για το εμπορικό ενδιαφέρον του εγχειρήματος, συμφωνώ με τον Πάνο. Μου είναι αδιάφορο. Όμως θα ήθελα να διαβάσω τη διατριβή. 3. Πολλές φορές έχω ακούσει από καθηγητές ελληνικών πανεπιστημίων ότι "κάνουμε τα ίδια πράγματα που κάνουν και στο Cambridge / MIT / Princeton, αλλά δεν έχουμε το ίδιο funding και τα ίδια resources". Είναι μαθηματικά βέβαιο ότι όποιος εκστομίζει τέτοια ανοησία είναι στην καλύτερη περίπτωση ψώνιο και στη χειρότερη λαμόγιο. Αντίθετα, όποιος παραδεχτεί μερικές εγγενείς αδυναμίες του δικού μας συστήματος εκπαίδευσης έχει κάποιες πιθανότητες να προχωρήσει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru nikodemos Δημοσιευμένο 16 Φεβρουαρίου 2009 Guru Share Δημοσιευμένο 16 Φεβρουαρίου 2009 .....καλά ας μην το ξεχειλώσουμε κιόλας....το physical modeling ακουστικών οργάνων δεν είναι κάτι νέο....και στην προκειμένη περίπτωση δεν μιλάμε καν για physical modeling αλλά για ενσωμάτωση ουσιαστικά της συμπεριφοράς (με όση ακρίβεια μπορεί αυτή να προσομειωθεί και να μοντελοποιηθεί έχωντας σαν αφετηρία ένα κομμματάκι ξύλο 10 χ 10 εκ.) διαφορετικών ξύλινων σκαφών στον ήχο μιας κιθάρας.....άρα ουσιαστικά μιλάμε για κάτι αντίστοιχο με τα impulse responces......υποθέτω πως το ενδιαφέρον του όλου πράγματος είναι η δυνατότητα για άπειρες θεωρητικά επιλογές από τον χρήστη με την χρήση πολλών διαφορετικών απλών ξύλινων καπακιών διαφορετικών χαρακτηριστικών πυκνότητας και μάζας, ο πραγματικά real time χαρακτήρας της επεξεργασίας και η επιστροφή σε μια πιο παραδοσιακή , απόλυτα χρηστική από τον μουσικό υλοποίηση... Γενικά πάντως πιστεύω πως η όλη ιστορία "modelling ακουστικών οργάνων" έχει πολύ πολύ δρόμο ακόμη μπροστά της έως του να δώσει πραγματικά ρεαλιστικά αποτελέσματα......υπάρχουν χιλιάδες αστάθμητοι παράγωντες που μεταβάλωνται διαρκώς και ανά περίπτωση...... ...για παράδειγμα, αναφέρεται κάπου η δυνατότητα επιλογής και μοντελοποίησης μεγέθους σκάφους "πέρα από τα ανθρώπινα".....δεν θα έπρεπε να προσομειωθεί και ο χώρος μέσα στον οποίο βρίσκεται αυτό το τερατώδες σκάφος και ο οποίος παίζει καταλυτικό ρόλο στο τι θα ακούσουμε εμείς στο τέλος? Φυσικά αναφέρομαι στην δημιουργία "οργάνων" με υλική υπόσταση και χρήση αντίστοιχη των φυσικών και όχι με την μορφή ηχογραφημάτων, software & hardware synth instruments ή δειγμάτων έτοιμων προς χρήση (τα οποία υπάρχουν και προσφέρουν καθημερινά άψογα τις υπηρεσίες τους ;D)....... ......και αυτός ακριβώς είναι ο λόγος που βρίσκω την συγκεκριμένη περίπτωση ενδιαφέρουσα....δηλαδή την κατασκευή ενός physical modelling επεξεργαστή με την μορφή και την χρηστικότητα ενός κανονικού μουσικού όργανου......πέρα από αυτό θεωρώ πως δεν μιλάμε για πρωτοπορία και τεχνολογική αιχμή..... check my websitehttps://www.mixingnik.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Dreampanos Δημοσιευμένο 17 Φεβρουαρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 17 Φεβρουαρίου 2009 Φιλτατε hariliatron... ισως πανε χρονια απο τοτε που αποφοιτισες απο το φυσικο... γι'αυτο καλο θα ηταν να ριξεις μια ματια στα βιβλια σου για να αποσαφηνισεις τον ορο physical modeling... Οταν μιλαμε για physical modeling μιλαμε στην ουσια για DSP.... Ολο αυτο ειναι απλα vibration acoustics... Αν διαβαζες απο την αρχη τα posts των υπολοιπων και δεν ξεκινουσες απ'ευθειας απο το δικο μου θα καταλαβαινες οτι ανεφερα οτι ειναι vibration acoustics γιατι καποιοι εντυπωσιαστικαν λες επιτευχθικε το ταξιδι στο χρονο... οχι λοιπον, δεν ειναι τπτ σπουδαιο... και εκει αναφερω οτι τετοιες ερευνες γινονται εδω και χρονια στην ελλαδα... εγινα κατανοητος τωρα? διαφωνεις μαζι μου σε κατι? συμφωνεις? με συμπληρωνεις? δεν καταλαβαινω γιατι φαινεσαι να αντιπαρατηθεσαι μαζι μου συνεχως...? ολο κατι δεν καταλαβαινω σωστα... καποια λεπτομερια μου διαφευγει... και ολος τυχαιως γινεται αντιλειπτο παντα απο σενα... ειναι η τυχη? ειναι οι συμπτωσεις? η μηπως ειναι η θεικη παρεμβαση που σε φωτιζει και μου μεταδιδεις τα φωτα σου? πραγματικα δεν καταλαβαινω... για την αξια αυτου του εγχειρηματως μιλισα... ειπα... ειναι φιλοσοφικο το θεμα.. ανατρεξε στο προηγουμενο ποστ να δεις τι λεω... οσο για τα κινιτρα... θα συμφωνισω με τον φιλτατο που ανεβασε το διαφιμιστικο με τους marshal... απο την στιγμη που η εκπαιδευση εμπορευματοποιειται τοτε σκοπος της ειναι να μεγιστοποιησει το κερδος... ε και σε αυτο τον τομεα τετοιου τυπου πειραματισμοι δεν νομιζω οτι ειναι κερδοφοροι... ελπιζω να καλυψα ολες τις πτυχες που μου υπεδειξες.... υ.γ. την επομενη φορα που θα θες αποσαφηνηση των αποφθευγματων μου στειλε π.μ. καλυτερα... οπως καταλαβαινεις μου ειναι αδυνατο να συγκρατιθω και να μην απαντησω προς την κατευθυνση που χαραζουν οι ερωτησεις σου... mpoyrdes Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
blue Δημοσιευμένο 17 Φεβρουαρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 17 Φεβρουαρίου 2009 Φιλτατε hariliatron... ισως πανε χρονια απο τοτε που αποφοιτισες απο το φυσικο... γι'αυτο καλο θα ηταν να ριξεις μια ματια στα βιβλια σου για να αποσαφηνισεις τον ορο physical modeling... Σου εφιστω την προσοχη.Τελειωσες ενα ΤΕΙ (απο το οποιο περιεργως ολοι βγαινουν Nigel Godrich's) και μιλας για πολλοστη φορα με υπεροπτικο τροπο σε ανθρωπους που αν γνωριζες προσωπικα ή είχες υπόψη σου μια ιδεα γυρω απο το γνωστικό τους πεδίο,θα ντρεπόσουν να τους απευθυνθείς. https://beetroot.bandcamp.com/ Music | SnoozeLoop Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 17 Φεβρουαρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 17 Φεβρουαρίου 2009 από ορθογραφία πάντως σκίζουν τα ΤΕΙ...τι κρίμα Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
DELAGOHN Δημοσιευμένο 17 Φεβρουαρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 17 Φεβρουαρίου 2009 Οταν μιλαμε για physical modeling μιλαμε στην ουσια για DSP.... Ολο αυτο ειναι απλα vibration acoustics... θα ελεγα οτι η ερευνα αυτη ειναι συνδιασμος <<κρουστικης αποκρισης σκαφων>> (οπως ειπε και ο νικοδημος) μαζι με ψηφιακη επεξεργασια σηματων (DSP) δεν νομιζω να μπορει να δουλεψει το πρωτο ανεξαρτητα απο το δευτερο ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση