Προς το περιεχόμενο

Metal from HELLas - documentary


kwstas79

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Playloud, θα παρακαλουσα τα σχολια σου να ειναι λιγο πιο προσεκτικα, ιδιαιτερα οταν αναφερεσαι στο μεγαλυτερο ονομα που εχει αναδειξει ποτε η ελλαδα.

 

stavrilian, θα παρακαλουσα τα σχολια σου να ειναι λιγο πιο προσεκτικα όταν αγνοείς τους Sokrtates...πλάκα κάνω γιαυτό μην είσαι απόλυτος :D ;) ;) ;)

 

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 165
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Stavrillian, στο ποστ μου δεν αμφισβητω την αξια των γκρουπ (στην προσωπικη μου ζωη ΝΑΙ την αμφισβητω, για μενα ειναι για τα μπαζα) αλλα ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ. Διαβασε καλυτερα.

 

Το καταλαβα οτι αναφερεσαι στον χρονο, απλα σαν σχολιο ηταν λιιιγο αιχμηρο, οκ ισως το παρερμηνευσα γιατι προσωπικα λατρευω τις Τρυπες, peace  :)

 

stavrilian, θα παρακαλουσα τα σχολια σου να ειναι λιγο πιο προσεκτικα όταν αγνοείς τους Sokrtates...πλάκα κάνω γιαυτό μην είσαι απόλυτος :D ;) ;) ;)

 

Εχεις δικιο  :)  αλλα προσωπικα...λατρευω τις Τρυπες!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Stavrillian, στο ποστ μου δεν αμφισβητω την αξια των γκρουπ (στην προσωπικη μου ζωη ΝΑΙ την αμφισβητω, για μενα ειναι για τα μπαζα) αλλα ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ. Διαβασε καλυτερα.

Οσο για την καλυτερη μπαντα που εχει βγαλει ποτε η Ελλαδα, θα ελεγα οτι ειναι οι Blues Wire. Οχι αερολογιες, απλα πραγματα

 

@garett

Τον "Γρηγορη" που λες δεν τον ξερω. Απλα δεν τον ξερω, κι οταν επαιζα εγω δεν ηταν around να βοηθησει και (τους τοτε) εμας. Τοτε ουτε καν ειχε το δισκαδικο, alright.

Κι αν πιστευεις οτι εγω δεν γνωριζω κανεναν απο την σκηνη 80-90, τι να πω. Ρωτα τους μισους απο αυτους του βιντεο, αν ξερεις κανενα.

Με τους μισους επαιζα, με λιγους ακομα παιζω (ε ρε jamαρισματα με τον Angelo), λιγοι μοθ ειχαν παρει συνεντευξη, και οι υπολοιποι, αυτοι που ειναι late 90's και 00's τοτε ηταν κοινο μου και ζητωκραυγαζαν. Μπορεις επισης να ρωτησεις ΜΕ ΡΜ συνφορουμιτες που ηδη γνωριζουν ποιος ειμαι.

Οχι στο φορουμ ομως

 

 

Δεν με καταλαβες....σε καμια περιπτωση δεν αμφισβητισα τα λεγομενα σου και την οποια προσφορα σου στο χωρο στην τελικη δεν ξερω καν ποιος εισαι και που επαιζες δεν παρακολουθω το φορουμ καθημερινα και δεν σας ξερω σαν χρηστες ουτε σαν ανθρωπους...nicknames βλεπω...εγω ειμαι ο Βασιλης(garrett) απο steamroller assault btw!απλα ειπα οτι δεν νομιζω να ηξερες ολους τους μεταλαδες around και καπως μου φανηκε ο τροπος του τυπου "το παλικαρι με τα μουσια" σαν να ειναι καποιος τελευταιος,δεν προσπαθω να αποδειξω κατι αλλα και εγω ειμαι early 90's και νομιζω οτι προλαβα αρκετα σκηνικα και μπορω να κρινω!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή υπήρξα (μικρό και σύντομο) κομμάτι αυτής ακριβώς της σκηνής και της περιόδου που περιγράφει το ντοκιμαντέρ, και έχω παίξει με κάποιους από αυτούς που συνεντευξιάζονται και με άλλους που δεν εμφανίζονται, είτε στα ίδια γκρουπ είτε σε κοινές συναυλίες, με έπιασε μια μικρή νοσταλγία βλέποντάς το.

Αυτό βέβαια δεν το κάνει λιγότερο ερασιτεχνικό και μελοδραματικό...

 

Something Wicked This Way Comes

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

σύντομο οφτόπικ

 

...αν και οι συγκρίσεις ανάμεσα σε γκρούπ και μουσικές είναι ψιλοχαζές....θα πρέπει για του λόγου το αληθές να πούμε ότι οι Τρύπες είχαν δισκογραφική παρουσία ήδη από το 1985 όπως και πολλές άλλες "αντίστοιχες" μπάντες (και από αρκετά χρόνια πριν τις Τρύπες) άρα υποθέτω πως μιλάμε γενικά για την ίδια πάνω κάτω περίοδο :)......Η συγκεκριμένη "σκηνή" του ανεξάρτητου (ελληνόφωνου ή αγγλόφωνου) μετά-punk, newwave pop rock ξεκίνησε και αυτή ουσιαστικά στα τέλη της 10ετίας του 70, αρχές 80 και σιγά σιγά εξελίχθηκε τόσο στην Αθήνα όσο και στην Θεσσαλονίκη....απλά μιλάμε για 2 "σκηνές" σε παράλληλη πορεία που δεν έτυχε ποτέ μέσα στην δεκαετία του 80 τουλάχιστον να συναντηθούν....ίσως γιατί τότε οι διαχωριστικές γραμμές και οι "ταμπέλες" στην μουσική ήταν ακόμη ιδιαίτερα έντονες αλλά και σημαντικές για τους εμπλεκώμενους...και είναι κρίμα, γιατί ουσιαστικά μιλάμε για συνοδοιπόρους, συνταξιδιώτες στο ίδιο περιπετειώδες ταξίδι οι οποίοι τις περισσότερες φορές αγνοούν ο ένας την ύπαρξη του άλλου......αλλά το ίδιο ισχύει και για το μέταλ του τότε με το μέταλ του τώρα, το punk του τότε με το punk του τώρα, το indie pop-rock του τότε με το indie του τώρα κλπ κλπ....και θα ισχύει βέβαια και για το άυριο,το μεθαύριο κλπ κλπ

 

...άρα το ποιός προηγήθηκε και ποιός ακολούθησε είναι στην συγκεκριμένη περίπτωση ψιλοάστοχο...και πάντα θα υπάρχουν κάποιοι που το κάναν πριν από κάποιους άλλους (καλύτερα ή χειρότερα), και πάντα αυτός που ακολουθεί θα πηγαίνει ένα βήμα παραπέρα......κάθε γενιά έχει να παρουσιάσει την δική της σκηνή, την δική της φάση και να διαμορφώσει τον δικό της "μύθο" ;) ......

 

πολύ φιλικά και με πολύ αγάπη για ΟΛΗ την τοπική "σκηνή" ανεξαρτήτως χωροχρόνου

 

οφτόπικ τέλος.......καλημέρα  :)

 

 

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορείς να παραθέσεις κάποια επιχειρήματα εκτός του 'και οι ελείψεις σε πολύ βασικές μπάντες που πραγματικά έβαλαν ένα λιθαράκι στη σκηνή απλά απαράδεκτες',ποιές είναι αυτες οι μπάντες που δεν ανέφεραν μόνο οι Northwind μου έρχονται στο μυαλό?

 

Οχι φίλε μου!Δέν θα μπώ σε αυτη τη διαδικασία.Οποιοι γνωρίζουν,γνωρίζουν.Μετά θα αρχίσει ο πόλεμος των συγκροτημάτων εδώ μέσα..."Η μπάντα μου,όχι η δικιά μου,όχι  τότε εμείς ήμασταν καλύτεροι και είχαμε και δίσκο".

Θα αναφέρω όμως ανθρώπους που πραγματικά βοήθησαν τη σκηνή,και ούτε καν ανεφέρονται,γιατί πολύ απλά για όσους κατάλαβαν,το "ντοκυμαντέρ" είναι μιά παρουσίαση/διαφήμιση του "Γρηγόρη και της Eat Metal".

Απο πού θέλεις να αρχίσω?Απο Δημήτρη Κουσίδη/Νίκο Πετρίδη και ραδιοφωνική εκπομπή "metal club" στα Γιαννιτσά(!!!)(επίσης διοργανωτές του φημισμένου για την εποχή "Γιαννιτσά Metal Festival" με πρώτη χρονιά το '91 ή '92 Headliners τους Θεούς Deceptor...)όταν ακόμα εδώ στην Αθήνα δέν άκουγες τίποτε άλλο εκτός απο σκυλάδικα?(Η οποία εκπομπή κράτησε πολλααααα χρόνια μέχρι τα μέσα του '90)..Μιλάμε για fanzine και δέν αναφέρεται το κλασικότερο και πιο περιζήτητο "Power Metal" του Γιώργου Θεοδωρέλλου το οποίο εκδίδεται μέχρι και σήμερα?Το "War Monger" και το Γιάννη Τσάκωνα απο Πάτρα που ήταν μαζί με το Γιάννη Χατζή (Ιωάννινα-ο οποίος έκανε ρδιοφωνική εκπομπή-τη μοναδική στην Ηπειρο απο το '90) οι δύο πρωτεργάτες στην επαρχία οι οποίοι ακόμα και σήμερα διοργανώνουν συναυλίες με λεφτά απο την τσέπη τους?(Το ξέρατε οτι πέρισυ έπαιξε ο Kip Winger στα Γιάννενα?Μήπως οι Memory Garden?Μήπως οι Σουηδοί Isole που παίζουν φέτος το Μάρτη ?

Δέν ρώτησες πόσες μπάντες κυνηγάνε το Γρηγόρη και τον άλλο Θεσσαλονικιό "εταιριάρχη" για χρεωστούμενα και πόσα cd περιμένουν ακόμα να εκδοθούν εδώ και χρόνια..

Και τέλος,δέν είναι δυνατόν να μιλάμε για '80s και να μήν αναφέρεται ο George Osmak (και αυτός επικυρηγμένος είναι βέβαια..) και η εταιρεία του,η οποία κυκλοφόρησε τα Divorce,Mortal Pain κτλ κτλ και μεσουράνησε τότε,με διοργανώσεις festival και άλλα διάφορα.

Επίσης δέν είναι δυνατόν να μήν αναφέρεται καθόλου ο Γιάννης Κουτουβός,ο οποίος έκανε τότε την πρώτη εκπομπή στην τηλεόραση (και ο άνθρωπος που έφερε τους Iron Maiden και τους Scorpions στην Ελλάδα )και μετά τον ακολούθησαν οι υπόλοιποι(οι οποίοι δέν αναφέροντα επίσης) Δημήτρης Κατής (EPT1) και Στήβ Ντούζος στό Tele city (το οποίο άλλαξε παρουσιαστή μετέπειτα με το αμίμητο "μεταλλάδες και μεταλλουδίτσες!").

Επίσης δέν αναφέρονται άλλες δισκογραφικές εταιρείες που είχαν και έχουν σταθερή παρουσία στο χώρο,όπως η Secret Port του Θεοδόση Μοίρα που άν και μεταγενέστερη,ωστόσο ο Θεοδόσης είχε απο τα πρώτα mail orders/tape tradings απο τις αρχές του '90,και,και,και,και,και και.......

Αντιθέτως,παρουσιάζεται ένα heavy metal νωθρό,περιθωριοποιημένο περισότερο σαν κατάντια παρά σαν ευλογία.

Είμαι ΠΟΛΥ υπερήφανος που είμαι μεταλλάς και ενεργό μέρος της Ελληνικής σκηνής απο τότε.Δάκρυσα όταν είδα τους Θεούς Speedfire να παίζουν support στους Ιron Maiden,και έχω χαραγμένο βαθιά στη μνήμη μου το φεστιβάλ της "Μολών Λαβέ" στο Ρόδον.Προσπαθώ να πηγαίνω σε live,εννοείται οτι έχω σχεδόν όλες τις Ελληνικές κυκλοφορίες σε όλες τους τις εκδόσεις,μα πάνω απ'όλα,τσαντίζομαι αφάνταστα,που μερικοί άνθρωποι παρουσιάζονται σαν "μεταλοπατέρες" (χωρίς αυτό να τους αφαιρεί το δικαίωμα οτι έχουν προσφέρει και αυτοί κάτι)και παρουσιάζουν τη μουσική που έζησα και ζώ όλη μου τη ζωή,σάν κάτι το διαστροφικό,το κακό και το υποχθόνιο.Και ΝΑΙ,θα προτιμούσα αντί για τον Παπακώστα,να μίλαγε ο Σελαλμαζίδης των Sarissa...(αλλα αυτός δεν ανήκει στην κλίκα...)

Να θυμάστε οτι τα πράγματα έχουν πάντα δύο όψεις και οτι αυτό που φαίνεται,δέν είναι αυτό που πολλές φορές είναι πραγματικά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν καταλαβαίνω γιατί τσαντίζονται μερικοί. Όπως συμβαίνει με ΟΛΑ τα πράγματα, κρατάμε τα θετικά και πετάμε τα υπόλοιπα στα σκουπίδια. Όποιος δεν θέλει/μπορεί να τα κάνει αυτό είναι για τα πανυγύρια. Τόσο απλά. Τέλος.

LEGO people live in houses made of their own flesh.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάθε σκέψη που είναι αρνητική, την κλειδώνουμε μακριά μας και πετάμε το κλειδί.... :-*

 

 

όχι, δεν είναι δικό μου αυτό...

Βass is a state of mind...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου