Προς το περιεχόμενο

Line6 M13 Stompbox Modeller - Review


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το ψαχνω να δω μηπως κανω κατι λαθος, αλλα αν η λυση ειναι να πρεπει να αποσυνδεω το exp για να αλλαξω παραμετρο σε καποιο ασχετο πεταλι, ειναι μεγαλο ξενερωμα.

 

Οχι, δεν κανω λαθος , υπαρχουν καποιοι τροποι για να βελτιωθει το προβλημα, πχ μπορεις να ρυθμισεις καποιες απο τις καθετες στηλες εφε να μην ακουν το expression (δε με βολευει γιατι σε καθε scene εχω διαφορετικου τυπου εφε σε καθε στηλη) ή αν αλλαξεις μια παραμετρο τοτε πρεπει να επαναπροσδιορισεις στο expression οτι η μεγιστη και η ελαχιστη θεση του θα αντιστοιχουν στην ιδια τιμη  ::) (πραγμα εξ ορισμου βλαμμένο)

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 390
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

  • Moderator

Μάλλον η λύση είναι να το "βγάζεις από τη μέση" πριν πειράξεις κάποια παράμετρο π.χ. με ένα απλό true bypass κουτί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλλον η λύση είναι να το "βγάζεις από τη μέση" πριν πειράξεις κάποια παράμετρο π.χ. με ένα απλό true bypass κουτί.

 

Σε συνθηκες live και επειδη συζηταμε (αναμεσα στα αλλα) για την ευχρηστια της σε σχεση με σειρά απο πεταλακια, είναι ενοχλητικό το πώς η απλότητα στις άμεσες ρυθμίσεις αποβαινει εις βαρος της συνολικης λειτουργικότητας όταν χρησιμοποιουμε expression.

 

Ισως λυνοταν το προβλημα με τη χρηση A/B box, αλλα στην περιπτωση χρήσης 2 expression pedals, θα θελαμε και 2 boxes, οπότε νομίζω οτι η πραγματική λύση θα ήταν σε κάποιο update να αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο ανατίθεται expression σε καποιο εφέ. Αν γινόταν η ανάθεση μέσα απο κάποιο μενού (το οποίο είναι απόλυτα λογικό αφου σε καθε τετοια περιπτωση απαιτείται να γίνεται προρύθμιση αναλυτικά), τότε ο χρήστης δεν θα στερούταν τη real time μεταβολη των παραμετρων των υπολοιπων εφέ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να λεμε και τα στραβα :

 

Με την προσθηκη expression pedal, η λειτουργικοτητα παει περιπατο :(

Ο τροπος αναθεσης των περιοχων που θα διαχειριζεται το expression γίνεται ως εξης :

 

Τοποθετεις το πεταλι στη χαμηλοτερη θεση και εχοντας on το εφε τοποθετεις το knob της αντιστοιχης παραμετρου στην τιμη που θελεις να εχει οταν το expression θα βρισκεται σε εκεινη τη θεση. Το ιδιο κανεις για τη μεγιστη θεση κλπ.

 

Ελα ομως που μπορει να θελεις να αλλαξεις on the fly μια παραμετρο σε καποιο αλλο εφε, αλλα να μην ακουει το expression...Κοινώς, με συνδεδεμένο καποιο πεταλι expression σε μια τετοια εισοδο , οποιοδηποτε εφε πειραξεις θα το δει ως καινουρια τιμη για τη θεση που εχει το expression εκεινη τη στιγμη...

 

Το ψαχνω να δω μηπως κανω κατι λαθος, αλλα αν η λυση ειναι να πρεπει να αποσυνδεω το exp για να αλλαξω παραμετρο σε καποιο ασχετο πεταλι, ειναι μεγαλο ξενερωμα.

 

Είσαι απλά γκρινιάρης.  ;D ;D ;D

 

Για να είμαστε δίκαιοι, έχει γίνει αρκετή προσπάθεια ώστε η ρύθμιση των expression να δίνει αρκετά περιθώρια ελέγχου. Στη συννημένη εικόνα φαίνεται το setup των exp. pedals, το οποίο γίνεται ανά scene. Σε πρώτη φάση λοιπόν μπορείς να επιλέξεις κάποια "στήλη" να μην ακούει καθόλου τα expression, όπως έγραψες. Κατά τα άλλα, για να δοθεί η δυνατότητα να αλλάζουν οποιεσδήποτε παράμετροι ταυτόχρονα σε πολλά εφφέ, έχει θυσιαστεί η λειτουργικότητα που περιγράφεις...

 

Χρειάζεται προσεκτικός σχεδιασμός σε κάθε scene δυστυχώς... Τουλάχιστον τα νέα pixel cutouts βοηθάνε να έχεις μια οπτική ένδειξη του τί συμβαίνει...

 

 

M13_Expression_Setup.JPG.b3a086aac937a37ea6e057314eb60387.JPG

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελα ομως που μπορει να θελεις να αλλαξεις on the fly

 

Και ΓΙΑΤΙ να θες να το κανεις αυτο? :o

 

Ειδικα  LIVE υπαρχει ΕΝΑΣ ΧΡΥΣΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ: ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΤΙΠΟΤΑ!! ;D (εδω δεν πειραζουμε τα κανονικα πεταλακια,αν δεις οι περισσοτεροι επαγγελματιες τα εχουν...κολλημενα με μονωτικη...την ...ψηφιακη πεταλιερα θα πειραξουμε??μαυρο φιδι μας εφαγε.. ;D ;D)

 

 

 

Τωρα αν αναφερεσαι απλα σε home use δεν βλεπω καποιο ιδιαιτερο προβλημα με τοσα διαφορετικα scenes που μπορει να αποθηκευσει το ..μηχανησμα... :)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως για όσους ενδιαφέρονται...δεν νομίζω πολλοί ;D...το χρησιμοποιούν και οι Dead by Sunrise όπως φάνηκε στο τελευταίο επεισόδιο του LPTV.

 

Οι Dead by Sunrise είναι το side(όχι και τόσο...)project του Chester Bennington frontman των Linkin Park για όσους αγνοούν πεισματικά την παρουσία τους. ;D

 

Άλλη μια μπάντα που το χρησιμοποιούν άπαντες, είναι οι Thrice (http://www.thrice.net/). Αν δεν τους έχετε ακούσει, να το κάνετε.  ;D

 

Γενικά φαίνεται ότι το έχουν υιοθετήσει αρκετές μπάντες για τα live τους, μιας και η αμεσότητά του είναι του ίδιου επιπέδου με τα πεταλάκια, χωρίς κανένα από τα μειονεκτήματα των τελευταίων.

 

Αν και είμαι πολύ καλλυμμένος ποιοτικά και λειτουργικά απο το nova system αναμένω μία m17 η m21 με πολύ ενδιαφέρον μια και που ήμουν ένα κλικ απο τη m13.Αφού βγήκε η μικρή όλο και κάποια πιο μεγάλη θα κυκλοφορήσουν.Είναι ωραία μηχανάκια!

 

Ήδη αρκετοί χρησιμοποιούν την Μ13 σε rack (σε ένα tray) ελέγχοντάς την μέσω MIDI. Παρεμπιπτόντως, αν κάποιος έχει ήδη κάποιο rack effect, η Μ13 μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν ένας απλός controller.

 

Υπάρχουν συζητήσεις για μια semi-rack έκδοση, κατά τα πρότυπα του G-System (με αποσπώμενο κομμάτι). Για μένα αυτό δεν θα είχε ενδιαφέρον, για παράδειγμα, ώστε να έχουμε 6 εφφέ ταυτόχρονα. Θα είχε όμως τρομερό ενδιαφέρον, αν το... μηχάνησμα διέθετε ας πούμε 3-4 loop για εξωτερικά εφφέ, ρυθμιζόμενη ευαισθησία line/instrument στο loop και πιο εξελιγμένες MIDI δυνατότητες.  ;)

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως απο τη στιγμη που αρχισε να το χρησιμοποιει ΚΑΙ αυτος

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Brad_Paisley

 

(μιλαμε για ΤΟ tone freak,απεριγραπτος τυπος επιπεδου...Eric Johnson...ακουει..καλωδια,μπαταριες....ιπταμενους δισκους & αλλα τετοια.. ;D)

 

κατι ΚΑΛΑ εχουν κανει στη Line 6....

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

του τα χώσανε ίσως?...

 

Ηρέμησε. Ο Brad μπορεί να αγοράσει την πλειοψηφία μετοχών της Line6 με τα ψιλά που έχει στην άκρη για τις μπύρες του road crew του.  ;)

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

E κάπου ανάμεσα σε όλον αυτό το χαμό από πετάλια, 4 έξτρα ντιλέι, overdrives, κομπρέσσορες, wah, switchers υπάρχει και η M13...  ;D (αλήθεια, με τέτοιο χαμό τι τη θέλει?)

 

The 'brain' of the rig is Digital Music's GCX and Ground Control system. I have two GCXs, giving me a total of 16 loops for both effects and amp outputs. Each loop has an ‘in’, ‘out’, ‘send’ and a ‘return’. David internally wired the 'ins and outs' of the GCXs in series so there's no need to jump from one loop to the next on the backside of the units. You only need to 'send' and 'return' to each of your effects pedals, which makes the view in the back of the rig a little cleaner with fewer cables in there.

 

We use a Shure UR4D wireless to start the chain, but unfortunately it doesn't have an internal combiner for its two channels, so I send them both into a 4-channel Shure mixer. This also allows me to make sure my wireless signal is equal to that of plugging a guitar with an instrument cable straight in. The mixer output hits the front end of GCX 1 and from here the effects begin.

 

There have been articles written about what Brad uses, but pedals and amps change in and out of this rig quite often—I'm confident that by the time this article goes up online, it will have changed again. The effects as of now are a Boss CS-2 compressor, Hermida Zen Drive, Keeley-modded Ibanez 808 Tube Screamer, Line 6 M13, Way Huge Aqua Puss, Boss DD-2, Empress Super Delay, Wampler Analog Echo and a Real McCoy Picture Wah. To further the possibilities, I can use any of the Empress’s eight delays in its single loop. I can also trigger any of the Line 6 M13's expansive modeling effects by assigning a midi channel in the Ground Control. All of the M13’s effects can be had while only using one loop in the GCX.

 

The last five loops are amp outputs, one with a Hermida Mosferatu in line so it only hits that amp. The amps (as of last Saturday night) were a handwired Vox AC30, Dr. Z Z-Wreck, Bruno Underground 30 and a Dr. Z Remedy. The fifth output is used only as a spare.

 

By using the Ground Control I can program any effect with any amp on any channel, and it keeps the signal path to a minimum. All of the loops in the GCX are true bypass so it helps keep noise down and also gives a truer guitar-amp tonality without a ‘processed’ overtone. 95% of the time when Brad is playing, you’re hearing a single pedal and a single amp. That’s all. And with the ability to switch amps like we do, I can either use an amp with a Tube Screamer in front of it or just dial up the Remedy. All of the tones that were created in the studio can be mimicked and effectively used live.

(http://www.premierguitar.com/Magazine/Issue/2009/Nov/Front_to_Back_with_Brad_Paisleys_Rig.aspx)

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου