Προς το περιεχόμενο

Line6 M13 Stompbox Modeller - Review


Προτεινόμενες αναρτήσεις

νομιζω οτι η εποχη των πεταλιων τελειωσε...θα δειξει το αμεσο μελλον!

 

οταν στα ελεγα εγω,θυμωνες..... ;D

 

το κλειδι ειναι να "παραδεχτεις" οτι δεν εχει καμμια σημασια αν οι προσομοιωσεις εχουν κατα 100% τον ηχο των πεταλιων/ενισχυτων που αντιγραφουν αλλα απλα αν ακουγονται ωραια ή οχι,ε,λοιπον στη συντριπτικη πλειοψηφια των μοντερνων πεταλιερων υπεροχα ακουγονται & φυσικα οσο καλυτερο ενισχυτη εχεις τοσο καλυτερα ακουγονται και αυτες .

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 390
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

ουτε καλωδια ουτε one spot ουτε τιποτα...ηχος ολα τα λεφτα!

νομιζω οτι η εποχη των πεταλιων τελειωσε...θα δειξει το αμεσο μελλον!

 

Χωρίς να θέλω να ρίξω λάδι στη φωτιά, ούτε να "ξύσω παλιές πληγές", αλλά δεν μπορώ να μην αναφέρω ότι είναι παράξενο το συναίσθημα που νιώθω (μια μίξη πικρίας αλλά μικρής "δικαίωσης") αναλογιζόμενος ότι πριν μερικά χρόνια οι ίδιες απόψεις εκφραζόντουσαν από κάποιους στο NOIZ (μεταξύ αυτών κι από μένα) και είχαν προκαλέσει χλευασμό από πολλούς (μεταξύ αυτών κι από σένα) και έναυσμα ΜΕΓΑΛΩΝ τσακωμών & παρεξηγήσεων... :-\

 

Περασμένα ξεχασμένα όμως, έτσι κι αλλιώς ;)

 

EDIT: Τώρα είδα ότι με πρόλαβε ο SF ;)

www.facebook.com/YourPaintedSmile

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το κλειδι ειναι να "παραδεχτεις" οτι δεν εχει καμμια σημασια αν οι προσομοιωσεις εχουν κατα 100% τον ηχο των πεταλιων/ενισχυτων που αντιγραφουν αλλα απλα αν ακουγονται ωραια ή οχι...

+άπειρο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω έβαλα το δαδί κάτω από τα ξύλα πάλι, αλλά η διαφωνία πεταλάκια vs πολυεφφέ είναι το άεναο ερώτημα του κάθε κιθαρίστα πριν και αφού κάνει τη μετάβαση..

Στην πράξη βέβαια νομίζω ισχύει αυτό που έχει χιλιοειπωθεί και ειδικά στο νοιζ ότι τα digital έχουν φτάσει στο σημείο που βγάζουν τον ίδιο ήχο κατά 90% με τα αναλογικά στο αυτί του κοινού, στο cd, στο radio, στο αμάξι, στην πίστα, στον drummer κτλ και οι μόνοι που θα αντιμετωπίσουν/νιώσουν διαφορές είναι ο ηχολήπτης που θα δέσει τους ήχους και φυσικά ο κιθαρίστας.. Είναι σίγουρα μια μικρή παραχώρηση για τον κιθαρίστα σε σχέση με τα πεταλάκια αλλά τι κερδίζεις και τι χάνεις είναι το ερώτημα και εδώ έχει δίκιο ο Loci όταν συγκρίνεις ένα stomp των 300€ που έχεις περάσει ώρες ατελείωτες με το χαρακτήρα του σε σχέση με ένα πολυεφφέ των 300€.

 

Πολύ σημαντικό είναι ότι με τα πολυεφφέ κάποιος που δεν είναι έμπειρος δεν θα βγάλει ήχο ενώ με πετάλια σίγουρα θα έβγαζε..

 

Takis χαίρομαι φίλε που σε κάλυψε, και ειδικά με το gear που κατά καιρούς έχω προσέξει ότι έχεις, σίγουρα είσαι αυστηρός στην κρίση.

 

Εγώ από την άλλη είμαι ανάμεσα στα Line6 και ίσως και σε ένα guitar rig με το kontrol, πολλά σκέφτομαι, περιμένουμε και το Namm και ίδωμεν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Superfunk-Ηλία έχετε δίκιο...σας έχω ζητήσει και προσωπικά συγνώμη για το πόσο ανωριμος-παρορμητικος-οξυθυμος ήμουν χωρίς να έχω δοκιμάσει για να έχω άποψη...απλα ίσως αντιδρουσα επειδη δεν αντέχω να είναι κάποιος απόλυτος..lol

Περασμένα ξεχασμένα απο εμένα ελπίζω και απο εσάς guys..:-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην πράξη βέβαια νομίζω ισχύει αυτό που έχει χιλιοειπωθεί και ειδικά στο νοιζ ότι τα digital έχουν φτάσει στο σημείο που βγάζουν τον ίδιο ήχο κατά 90% με τα αναλογικά στο αυτί του κοινού, στο cd, στο radio, στο αμάξι, στην πίστα, στον drummer κτλ και οι μόνοι που θα αντιμετωπίσουν/νιώσουν διαφορές είναι ο ηχολήπτης που θα δέσει τους ήχους και φυσικά ο κιθαρίστας..

 

Ώπα! Δεν κατάλαβες: 101% τον ίδιο ήχο έχουν τα ΠΑΝΤΑ (όχι τα αρκουδάκια...) για το κοινό.  ;D

 

Να είσαι σίγουρος πως, αν παίξεις μια μέρα σε live με τον σούπερ ντούπερ ενισχυτή σου, τα μπουτίκ πετάλια σου και την Custom Shop κιθάρα σου και την επόμενη μέρα παίζεις με Roland Cube, Zoom πεταλιέρα δεκαετίας και Epiphone των 300 ευρώ, ο ίδιος άνθρωπος από το κοινό που θα σε ακούσει, δεν πρόκειται να σηκώσει φρύδι.

 

Αρκει ΕΣΥ να παίζεις το ίδιο καλά.

 

Εδώ είναι όλο το ζόρι. Ρωτάει ένας: πως μπορώ να βγάλω ήχο Robben Ford? Απάντηση: με μεταμόσχευση δακτύλων, εγκεφάλου και καρδιάς.  ;D

 

Όλοι οι σπουδαίοι κιθαρίστες με ό,τι και να παίζουν ακούγονται "αυτοί". Δεν είναι μόνο τα δάκτυλα, που λέμε, αλλά πως ολόκληρη η μουσική τους προσωπικότητα μπορεί να προσαρμόσει σχεδόν ο,τιδήποτε σ'αυτήν.

 

Για μένα το μοναδικό ζήτημα που υπάρχει είναι αυτό της αίσθησης. Κατά τα άλλα, όλα τα ψηφιακά από ένα επίπεδο και πάνω, σε οποιεσδήποτε συνθήκες έχουν ήχο είτε "ίδιο" είτε "το ίδιο καλό" με ο,τιδήποτε παραδοσιακό. Αυτό που θα σε κάνει να παίξεις όπως πρέπει είναι η αίσθηση και ίσως το mojo που σου δίνει το gear. Γι'αυτό έχω γράψει δεκάδες φορές πως παραδέχομαι το mojo των λαμπάτων, των μπουτίκ πεταλιών, κιθαρών, κλπ. Γιατί είναι εργαλείο έμπνευσης.

 

Όμως στα τεχνικά (και όσο γίνεται αντικειμενικά) ζητήματα, είναι αστείο να μιλάμε για πιστότητα και ακρίβεια εξομοίωσης πλέον σήμερα. Θα έπρεπε να αναζητάμε ήδη την "επόμενη μέρα" που είναι να ψάξουμε για κάτι νέο στον ήχο, ξεφεύγοντας από τεχνολογίες ηλικίας μεγαλύτερης από του παππού μας.

 

Για να δώσω ένα παράδειγμα (αν και εκτός θέματος πλέον):

 

Πριν χρόνια η Digitech είχε παρουσιάσει στις GNX πεταλιέρες την έννοια του morphing. Μπορούσες να συνδιάσεις δυναμικά (και με expression pedal, κλπ) δύο διαφορετικά "rigs" και ήχους διαφορετικών ενισχυτών, καμπινών, εφφέ, κλπ. Η τεχνογνωσία τότε απλά το έκανε κάπως ενδιαφέρον.

 

Σήμερα ο Kemper υπόσχεται πως σε μελλοντικό firmware θα μπορεί να το κάνει. To Fractal (με κάποιες ρυθμίσεις) πιθανώς να το κάνει ήδη (με τα δύο διαφορετικά rigs που υποστηρίζει ταυτόχρονα). Ακόμα και η Digitech μάλλον θα επανέλθει με τη νέα γενιά GNX.

 

Τέτοιους ήχους ΔΕΝ θα έχουμε ξανακούσει, τουλάχιστον.... στο σαλόνι μας. Εκεί πλέον η τεχνολογία μπαίνει στην άκρη και επαφίεται σε εμάς κατά πόσον θα εμπνευστούμε για να παίξουμε Μουσική, που είναι και το ζητούμενο.

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Για μένα το μοναδικό ζήτημα που υπάρχει είναι αυτό της αίσθησης. Κατά τα άλλα, όλα τα ψηφιακά από ένα επίπεδο και πάνω, σε οποιεσδήποτε συνθήκες έχουν ήχο είτε "ίδιο" είτε "το ίδιο καλό" με ο,τιδήποτε παραδοσιακό. Αυτό που θα σε κάνει να παίξεις όπως πρέπει είναι η αίσθηση και ίσως το mojo που σου δίνει το gear. Γι'αυτό έχω γράψει δεκάδες φορές πως παραδέχομαι το mojo των λαμπάτων, των μπουτίκ πεταλιών, κιθαρών, κλπ. Γιατί είναι εργαλείο έμπνευσης.

 

 

Αυτό ακριβώς!!!

Product Feeling το λέω εγώ….αυτό το "mojo" πώς το πες;;;; :P ;D

Κατά τα άλλα συμφωνούμε 1000%

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ώπα! Δεν κατάλαβες: 101% τον ίδιο ήχο έχουν τα ΠΑΝΤΑ (όχι τα αρκουδάκια...) για το κοινό.  ;D

 

Να είσαι σίγουρος πως, αν παίξεις μια μέρα σε live με τον σούπερ ντούπερ ενισχυτή σου, τα μπουτίκ πετάλια σου και την Custom Shop κιθάρα σου και την επόμενη μέρα παίζεις με Roland Cube, Zoom πεταλιέρα δεκαετίας και Epiphone των 300 ευρώ, ο ίδιος άνθρωπος από το κοινό που θα σε ακούσει, δεν πρόκειται να σηκώσει φρύδι.

 

Αρκει ΕΣΥ να παίζεις το ίδιο καλά.

 

Εδώ είναι όλο το ζόρι. Ρωτάει ένας: πως μπορώ να βγάλω ήχο Robben Ford? Απάντηση: με μεταμόσχευση δακτύλων, εγκεφάλου και καρδιάς.  ;D

 

Όλοι οι σπουδαίοι κιθαρίστες με ό,τι και να παίζουν ακούγονται "αυτοί". Δεν είναι μόνο τα δάκτυλα, που λέμε, αλλά πως ολόκληρη η μουσική τους προσωπικότητα μπορεί να προσαρμόσει σχεδόν ο,τιδήποτε σ'αυτήν.

 

Για μένα το μοναδικό ζήτημα που υπάρχει είναι αυτό της αίσθησης. Κατά τα άλλα, όλα τα ψηφιακά από ένα επίπεδο και πάνω, σε οποιεσδήποτε συνθήκες έχουν ήχο είτε "ίδιο" είτε "το ίδιο καλό" με ο,τιδήποτε παραδοσιακό. Αυτό που θα σε κάνει να παίξεις όπως πρέπει είναι η αίσθηση και ίσως το mojo που σου δίνει το gear. Γι'αυτό έχω γράψει δεκάδες φορές πως παραδέχομαι το mojo των λαμπάτων, των μπουτίκ πεταλιών, κιθαρών, κλπ. Γιατί είναι εργαλείο έμπνευσης.

 

Όμως στα τεχνικά (και όσο γίνεται αντικειμενικά) ζητήματα, είναι αστείο να μιλάμε για πιστότητα και ακρίβεια εξομοίωσης πλέον σήμερα. Θα έπρεπε να αναζητάμε ήδη την "επόμενη μέρα" που είναι να ψάξουμε για κάτι νέο στον ήχο, ξεφεύγοντας από τεχνολογίες ηλικίας μεγαλύτερης από του παππού μας.

 

Για να δώσω ένα παράδειγμα (αν και εκτός θέματος πλέον):

 

Πριν χρόνια η Digitech είχε παρουσιάσει στις GNX πεταλιέρες την έννοια του morphing. Μπορούσες να συνδιάσεις δυναμικά (και με expression pedal, κλπ) δύο διαφορετικά "rigs" και ήχους διαφορετικών ενισχυτών, καμπινών, εφφέ, κλπ. Η τεχνογνωσία τότε απλά το έκανε κάπως ενδιαφέρον.

 

Σήμερα ο Kemper υπόσχεται πως σε μελλοντικό firmware θα μπορεί να το κάνει. To Fractal (με κάποιες ρυθμίσεις) πιθανώς να το κάνει ήδη (με τα δύο διαφορετικά rigs που υποστηρίζει ταυτόχρονα). Ακόμα και η Digitech μάλλον θα επανέλθει με τη νέα γενιά GNX.

 

Τέτοιους ήχους ΔΕΝ θα έχουμε ξανακούσει, τουλάχιστον.... στο σαλόνι μας. Εκεί πλέον η τεχνολογία μπαίνει στην άκρη και επαφίεται σε εμάς κατά πόσον θα εμπνευστούμε για να παίξουμε Μουσική, που είναι και το ζητούμενο.

 

 

Συμφωνώ σε όλα τα έθεσες τέλεια, και εδώ ήταν η βάση της ερώτησης μου. Το mojo αυτό το δίνουν τα πολυεφφέ όπως το m13 σε κάποιο βαθμό ή είναι και θέμα κιθαρίστα ή προσωπικού συμβιβασμού?

 

Ή κάθε φορά στην πρόβα ή στο σπίτι θα χτυπάμε και 3 ουίσκυ να μας έρχεται το mojo?  :D

 

Γιατί έχει τρομερή διαφορά το "παίζω και βγάζω σωστό ήχο" με το "παίζω και γουστάρω".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ σε όλα τα έθεσες τέλεια, και εδώ ήταν η βάση της ερώτησης μου. Το mojo αυτό το δίνουν τα πολυεφφέ όπως το m13 σε κάποιο βαθμό ή είναι και θέμα κιθαρίστα ή προσωπικού συμβιβασμού?

 

Φυσικά και μπορούν να το δώσουν. Στη Μ13 ας πούμε και μόνο οι άπειρες δυνατότητες συνδιασμών εφφέ μπορούν να σε εμπνεύσουν.

 

Και υπάρχει και κάτι που το λέμε "κόλλημα" ξέρεις... Αν μπορείς να το αποφύγεις (γενικά στη ζωή σου) και να έχεις το μυαλό σου ανοιχτό, θα είσαι ένας πολύ ευτυχισμένος άνθρωπος...  ;)

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου