Guru nikodemos Δημοσιευμένο 26 Ιανουαρίου 2009 Guru Share Δημοσιευμένο 26 Ιανουαρίου 2009 παιδιά τρομερά ενδιαφέρον το θέμα που συζητάτε, το παρακολουθώ από την αρχή και καραγουστάρω :) (.....αν και άσχετος ;D)......αλλά... ...όταν χρησιμοποιήται όρους όπως "αναλογική ζεστασιά" και άλλα τέτοια όμορφα μήπως θα ήταν καλύτερα να δίνετε ο καθένας και μια υποκειμενική επεξήγηση του τι ακριβώς εννοείτε?.....ο Γιάννης (OurDarkness) το έχει κάνει πολλάκις στο παρελθόν και ξέρω την άποψη του...αλλά είμαι σίγουρος πως είναι κάτι που ο καθένας εκλαμβάνει τελείως διαφορετικά....πχ κάποιος αντιλαμβάνεται ως "αναλογική ζεστασιά" το soft clipping κάποιου αναλογικού gain stage , κάποιος άλλος το saturation ενός αναλογικού μέσου εγγραφής ή ενός tube gain stage, κάποιος άλλος το πιθανό HF roll off μιας συγκεκριμένης αναλογικής υλοποίησης (ή μιας ετοιμοθάνατης λυχνίας ;D) , κάποιος άλλος την υπεροδήγηση ενός μετασχηματιστή εξόδου,κάποιος άλλος το εκτεταμένο ως τα 80Khz flat freq responce συγκεκριμένων αγγλικών μικτών, κάποιος άλλος όλα αυτά μαζί κλπ κλπ πχ για κάποιον πιο κυνικό η μόνη πραγματική "αναλογική ζεστασιά" είναι το πυρακτωμένο σασσί ενός Manley Vari Mu ;D (αν και γνωρίζω και αρκετά AD/DA μετατροπείς που προσφέρουν ακριβώς την ίδια ποσότητα "ζεστασιάς" ;D ;D ;D) ...νομίζω ότι η απλή και χωρίς επεξήγηση χρησιμοποίηση αυτών των όρων είναι αρκετά αποπροσανατολιστική...... sorry για το αγενέστατο offtopic....συνεχίστε με το πολύ ωραίο θέμα σας ;) check my websitehttps://www.mixingnik.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-OurDarkness Δημοσιευμένο 26 Ιανουαρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 26 Ιανουαρίου 2009 πχ για κάποιον πιο κυνικό η μόνη πραγματική "αναλογική ζεστασιά" είναι το πυρακτωμένο σασσί ενός Manley Vari Mu ;D Νικόδημε το μάτιαξες το μηχάνημα: http://www.youtube.com/watch?v=HptU60mhUmA :o :o :o :o :o Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
audiobox Δημοσιευμένο 26 Ιανουαρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 26 Ιανουαρίου 2009 Μου κάνει εξαιρετική εντύπωση το "ψάξιμο" και το "κάψιμο" που τρώμε ΟΛΟΙ μας, με τόσο εντελώς υποκειμενικά αλλά και άνευ ΚΑΜΙΑΣ συμπαντικής σημασίας τριχολεπτομέριες, με τα μηχανήματα μας. Χάνουμε τζάμπα, τις καλύτερες στιγμές της ζωής μας, εγκλωβισμένοι στα ψιλά γράμματα, των τελευταίων σελίδων των manual και στην ανάπηρη αντίληψη μας... ΚΑΛΙΤΕΧΝΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ που πιάνει μια ακουστική κιθάρα, έχει μια ιδέα - μια σύνθεση την παίζει χύμα και σε στέλνει αδιάβαστο. Τα υπόλοιπα είναι για να τα κονομάνε οι εταιρίες και εμείς να σκάμε φράγκα για το "χόμπι" μας, ψάχνοντας τα πιο fat bass και τρέχα γύρευε... Αν είχαμε ένα καλό γκομενάκι στην γωνία να περιμένει, θα σας έλεγα εγώ τι θα γράφαμε στα forum. 'Ολα είναι ατμός... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
neeq Δημοσιευμένο 26 Ιανουαρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 26 Ιανουαρίου 2009 Μου κάνει εξαιρετική εντύπωση το "ψάξιμο" και το "κάψιμο" που τρώμε ΟΛΟΙ μας, με τόσο εντελώς υποκειμενικά αλλά και άνευ ΚΑΜΙΑΣ συμπαντικής σημασίας τριχολεπτομέριες, με τα μηχανήματα μας. Χάνουμε τζάμπα, τις καλύτερες στιγμές της ζωής μας, εγκλωβισμένοι στα ψιλά γράμματα, των τελευταίων σελίδων των manual και στην ανάπηρη αντίληψη μας... ΚΑΛΙΤΕΧΝΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ που πιάνει μια ακουστική κιθάρα, έχει μια ιδέα - μια σύνθεση την παίζει χύμα και σε στέλνει αδιάβαστο. Τα υπόλοιπα είναι για να τα κονομάνε οι εταιρίες και εμείς να σκάμε φράγκα για το "χόμπι" μας, ψάχνοντας τα πιο fat bass και τρέχα γύρευε... Αν είχαμε ένα καλό γκομενάκι στην γωνία να περιμένει, θα σας έλεγα εγώ τι θα γράφαμε στα forum. Ουτε κι αλλιως.....αλλα όχι κι ετσι :P Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
GEOfx Δημοσιευμένο 26 Ιανουαρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 26 Ιανουαρίου 2009 Μου κάνει εξαιρετική εντύπωση το "ψάξιμο" και το "κάψιμο" που τρώμε ΟΛΟΙ μας, με τόσο εντελώς υποκειμενικά αλλά και άνευ ΚΑΜΙΑΣ συμπαντικής σημασίας τριχολεπτομέριες, με τα μηχανήματα μας. Χάνουμε τζάμπα, τις καλύτερες στιγμές της ζωής μας, εγκλωβισμένοι στα ψιλά γράμματα, των τελευταίων σελίδων των manual και στην ανάπηρη αντίληψη μας... ΚΑΛΙΤΕΧΝΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ που πιάνει μια ακουστική κιθάρα, έχει μια ιδέα - μια σύνθεση την παίζει χύμα και σε στέλνει αδιάβαστο. Τα υπόλοιπα είναι για να τα κονομάνε οι εταιρίες και εμείς να σκάμε φράγκα για το "χόμπι" μας, ψάχνοντας τα πιο fat bass και τρέχα γύρευε... Αν είχαμε ένα καλό γκομενάκι στην γωνία να περιμένει, θα σας έλεγα εγώ τι θα γράφαμε στα forum. χαχαχα!!!Ολα τα λεφτα! ;D ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Alchemist Δημοσιευμένο 26 Ιανουαρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 26 Ιανουαρίου 2009 Μου κάνει εξαιρετική εντύπωση το "ψάξιμο" και το "κάψιμο" που τρώμε ΟΛΟΙ μας, με τόσο εντελώς υποκειμενικά αλλά και άνευ ΚΑΜΙΑΣ συμπαντικής σημασίας τριχολεπτομέριες, με τα μηχανήματα μας. Χάνουμε τζάμπα, τις καλύτερες στιγμές της ζωής μας, εγκλωβισμένοι στα ψιλά γράμματα, των τελευταίων σελίδων των manual και στην ανάπηρη αντίληψη μας... ΚΑΛΙΤΕΧΝΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ που πιάνει μια ακουστική κιθάρα, έχει μια ιδέα - μια σύνθεση την παίζει χύμα και σε στέλνει αδιάβαστο. Τα υπόλοιπα είναι για να τα κονομάνε οι εταιρίες και εμείς να σκάμε φράγκα για το "χόμπι" μας, ψάχνοντας τα πιο fat bass και τρέχα γύρευε... Αν είχαμε ένα καλό γκομενάκι στην γωνία να περιμένει, θα σας έλεγα εγώ τι θα γράφαμε στα forum. Καταλαβαίνω το σκεπτικό σου αλλά θα περιοριστώ να πω "όπως τη βρίσκει ο καθένας". Μπορεί αυτό που θεωρείς εσύ χάσιμο χρόνου και χρήματος να είναι για τον άλλο κάτι το εξαιρετικά σημαντικό. One man's dream is another one's nightmare που λένε και στο χωριό μου! ;) Να μείνουμε στο θέμα που κυλάει πολύ όμορφα άλλωστε; Yes it is!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
A38 Δημοσιευμένο 26 Ιανουαρίου 2009 OP Share Δημοσιευμένο 26 Ιανουαρίου 2009 Aν και είσαι πράγματι πολύ συγκεκριμένος σε αυτά που αναζητάς, και γνωρίζεις τι ακριβώς θες να ψάξεις, νομιζω (no offence :)) ότι έχουμε να κάνουμε με μια ακόμη περίπτωση υπερβολικής (και αδικαιολόγητης) ενασχόλησης με το γνωστό μπλα-μπλα του ίντερνετ. Επιμένω ότι η ροή του σήματος προσωπικά δεν με ενδιαφέρει καθόλου όταν το αποτέλεσμα που ακούω ειναι αυτό που ψάχνω, και η γνώμη μου περί αναλογικότητας των μηχανημάτων αυτών σημειώθηκε νωρίτερα. Γιατί το ψειρίζεις; Ξέχασε τα θεωρητικά και πέρασε στα πρακτικά! Βρες τα και άκουσέ τα... Στο κάτω κάτω, πώς θα την μετρήσουμε την "αναλογική ζεστασιά"; Σε βαθμούς Κέλβιν; ;D ;D Έχεις δίκιο Βloody...ίσως "του έβγαλα λίγο την ψυχή" σαν θέμα επειδή δε βρήκα αυτά τα μηχανήματα για δοκιμή και μπλέχτηκα με τις εμπειρίες πολλών αγοραστών προσπαθώντας να βγάλω ένα αντικειμενικό συμπέρασμα. Ωστόσο καλό είναι κάποια πράγματα να τα ψάχνουμε και θεωρητικά/τεχνικά μερικές φορές. Βοηθάει.. Επίσης θεωρώ απαράδεκτο να μην γίνεται κάποιος (με μέτρο) τυπικός και θεωρητικός όταν πρόκειται να δώσει ένα σεβαστό ποσό...διότι τα λεφτά δύσκολα μπαίνουν στην τσέπη και εύκολα φεύγουν..Ελπίζω να μπορέσω να βρώ ενα mono/poly evolver keyboard ή prophet 08 για δοκιμή στα μέρη που μου προτείναν ο Εlectrolei και ο Αlchemist (με την ευγενική βοήθεια του Schroeder). Πάντως με τις απόψεις σας με βοηθήσατε πολύ και το εκτιμώ. Η προσωπική δοκιμή είναι το παν σε τέτοιες αγορές...σίγουρα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
A38 Δημοσιευμένο 26 Ιανουαρίου 2009 OP Share Δημοσιευμένο 26 Ιανουαρίου 2009 παιδιά τρομερά ενδιαφέρον το θέμα που συζητάτε, το παρακολουθώ από την αρχή και καραγουστάρω :) (.....αν και άσχετος ;D)......αλλά... ...όταν χρησιμοποιήται όρους όπως "αναλογική ζεστασιά" και άλλα τέτοια όμορφα μήπως θα ήταν καλύτερα να δίνετε ο καθένας και μια υποκειμενική επεξήγηση του τι ακριβώς εννοείτε?..... Είναι πολύ εύλογη η απορία σου, όντως ο κάθε ένας αντιλαμβάνεται τη "ζεστασιά" στον ήχο με διαφορετικό τρόπο, ωστόσο τις πιο πολλές φορές, φαινόμενα "αναλογικής ζεστασιάς" στον ήχο, συμβαίνουν λόγω "εμπλουτισμού" του σήματος με πρόσθετες αρμονικές που προκύπτουν απο την μη γραμμική συμπεριφορά αναλογικών στοιχείων όπως πυκνωτές, λυχνίες, πηνία κτλ. Ο "warm" ήχος είναι και θέμα ψυχοακουστικής και έχει να κάνει με τους συνδυασμούς συχνοτήτων και πώς αυτοί οι συνδυασμοί αποκωδικοποιούνται απο τον εγκέφαλό μας, δίνοντας μας την εντύπωση ενός "γεμάτου", "ζωντανού" ήχου. Στα αναλογικά μηχανήματα δημιουργούνται τέτοιου είδους φαινόμενα πολύ συχνά λόγω της "αστάθειας" που παρουσιάζουν τα στοιχεία απο τα οποία αποτελούνται..π.χ. ενας αναλογικός ταλαντωτής "ξεκουρδίζεται" συνεχώς δημιουργώντας ζωηρά διακροτήματα. Τα αναλογικά επίσης δημιουργούν θόρυβο ο οποίος και αυτός με τη σειρά του μεταβάλει το σήμα στην έξοδο..Ένας ενισχυτής λυχνίας προσθέτει αρμονικές όταν λειτουργεί πάνω απο κάποιο gain, οι οποίες "χρωματίζουν" τον ήχο τονίζοντας κάποιες συχνοτικές περιοχές, δίνοντας όγκο και ζωντάνια...(όπως το Ultrex!) :D Αυτές είναι βέβαια μερικές απλές εξηγήσεις του φαινομένου..όλα αυτά εξηγούνται καλύτερα με ανώτερα μαθηματικά και φυσική...εκεί φαίνεται αυτό που είχε περιγράψει και ο Moog ως ζωντανό κύκλωμα..το χάος είναι πολύ πιο κοντά απ'όσο νομίζουμε... ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru nikodemos Δημοσιευμένο 26 Ιανουαρίου 2009 Guru Share Δημοσιευμένο 26 Ιανουαρίου 2009 Είναι πολύ εύλογη η απορία σου, όντως ο κάθε ένας αντιλαμβάνεται τη "ζεστασιά" στον ήχο με διαφορετικό τρόπο, ωστόσο τις πιο πολλές φορές, φαινόμενα "αναλογικής ζεστασιάς" στον ήχο, συμβαίνουν λόγω "εμπλουτισμού" του σήματος με πρόσθετες αρμονικές που προκύπτουν απο την μη γραμμική συμπεριφορά αναλογικών στοιχείων όπως πυκνωτές, λυχνίες, πηνία κτλ. Ο "warm" ήχος είναι και θέμα ψυχοακουστικής και έχει να κάνει με τους συνδυασμούς συχνοτήτων και πώς αυτοί οι συνδυασμοί αποκωδικοποιούνται απο τον εγκέφαλό μας, δίνοντας μας την εντύπωση ενός "γεμάτου", "ζωντανού" ήχου. Στα αναλογικά μηχανήματα δημιουργούνται τέτοιου είδους φαινόμενα πολύ συχνά λόγω της "αστάθειας" που παρουσιάζουν τα στοιχεία απο τα οποία αποτελούνται..π.χ. ενας αναλογικός ταλαντωτής "ξεκουρδίζεται" συνεχώς δημιουργώντας ζωηρά διακροτήματα. Τα αναλογικά επίσης δημιουργούν θόρυβο ο οποίος και αυτός με τη σειρά του μεταβάλει το σήμα στην έξοδο..Ένας ενισχυτής λυχνίας προσθέτει αρμονικές όταν λειτουργεί πάνω απο κάποιο gain, οι οποίες "χρωματίζουν" τον ήχο τονίζοντας κάποιες συχνοτικές περιοχές, δίνοντας όγκο και ζωντάνια...(όπως το Ultrex!) :D Αυτές είναι βέβαια μερικές απλές εξηγήσεις του φαινομένου..όλα αυτά εξηγούνται καλύτερα με ανώτερα μαθηματικά και φυσική...εκεί φαίνεται αυτό που είχε περιγράψει και ο Moog ως ζωντανό κύκλωμα..το χάος είναι πολύ πιο κοντά απ'όσο νομίζουμε... ;) man, δεν με κατάλαβες....εγώ έχω απόλυτη επίγνωση του πως αντιλαμβάνομαι τον αναλογικό χαρακτήρα μιας υλοποίησης είτε μιλάμε για επεξεργαστή, είτε για μουσικό όργανο, είτε για μέσο καταγραφής, είτε για μικρόφωνο είτε για οτιδήποτε άλλο παράγει,παρεμβάλεται η καταγράφει κάποιον ήχο τόσο σε ότι αφορά την θεωρητική - τεχνική του πλευρά, όσο και σε ότι αφορά την μετάφραση αυτής της θεωρίας σε προσωπική αντίληψη ;)....... Το ζήτημα είναι πως σε μια συζήτηση γύρω από τον χαρακτήρα και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά μιας τέτοιας υλοποίησης φράσεις όπως "ζεστό", "στενό" και όλα τα συναφή μπορεί να σημαινούν πολλά (και διαφορετικά πράγματα για τον καθένα) ή και απολύτως τίποτα.....αυτό που θα ήθελα είναι όταν λοιπόν κάποιος αποφασίζει να χρησιμοποιήσει τέτοιου είδους εκφράσεις να τις συνοδεύει και με μια λίγο πιο περιγραφική επεξήγηση (είτε τεχνική, είτε πιο γλαφυρή) check my websitehttps://www.mixingnik.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
digi_gurus Δημοσιευμένο 26 Ιανουαρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 26 Ιανουαρίου 2009 Διαβάζω τόση ώρα για ζεστό αναλογικό ήχο για μπάσα , για synths αναλογικά που ακούγονται σαν ψηφιακά και πραγματικά αναρωτιέμαι. Φίλε Α38 θα παίξεις live με το synth που θα πάρεις ή θα το περάσεις μέσα από κανένα Cubase για να γράψεις τη μουσική σου? Αφού την ψάχνεις τόσο με το αναλογικό ήχο πάρε κι ένα 24καναλο ταινίας και outgear αναλογικό γιατί αλλιώς πάλι ψηφιακό ήχο θα ακούς. :P Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει τί ταλαντωτές έχει το τάδε synth, από τί κυκλωμα περνάει το σήμα του άλλου synth, γιατί αισθάνομαι πως ΄χάνω την ουσία δηλ. τη μουσική. Εγώ την επιλογή των synth που αγοράζω την κάνω με το αυτί μου και με το συναίσθημα, μου κάνει κλίκ? το αγοράζω , δεν με ενδιαφέρει από τι είναι φτιαγμένο αρκεί να μου αρέσει μουσικά . γιατί πάνω απο όλα ο άνθρωπος μετράει, το όργανο είναι το μεσο της δημιουργίας , έλεος με τα τεχνικά δεν αγοράζω αυτοκίνητο . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση