Προς το περιεχόμενο

100+ χρόνια ηχογραφήσεων... εξέλιξη, στασιμότητα και οπισθοδρόμηση


nikodemos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

..μην ξεχνας το κοστος σε χρονο και χρημα για τις προβες που χρειαζονται για να βγει σωστα το αποτελεσμα αν το σχημα δεν ειναι πολυ δουλεμενο ηδη απο πριν..

Μπα..Λιγότερα κοστίζει και πάλι.. :)

feel da FUNK blast

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 95
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

  • Guru

 

..μην ξεχνας το κοστος σε χρονο και χρημα για τις προβες που χρειαζονται για να βγει σωστα το αποτελεσμα αν το σχημα δεν ειναι πολυ δουλεμενο ηδη απο πριν..

 

 

....δεν είναι καν συγκρίσιμα μεγέθη......η "ζωντανή" ηχογράφηση ή ακόμη και με κάποια overdubs είναι σαφέστατα πολύ πιο οικονομική λύση από οτιδήποτε άλλο......οι λόγοι που αυτή η επιλογή σπανίζει πλέον στις μερες μας είναι από την μία ότι σε πολλές περιπτώσεις είναι πρακτικά αδύνατο να επιτευχθεί η ταυτόχρονη παρουσία όλων των συντελεστών στον ίδιο χώρο (για πολλούς και διάφορους λόγους) και ο δεύτερος γιατί σε πολλά σημερινά μουσικά ιδιώματα ο συγκεκριμένος τρόπος και μεθοδολογία παραγωγής (overdubbing) είναι (καλώς ή κακώς) καταλυτικής σημασίας για το πως θα ακούγεται το τελικό αποτέλεσμα........

 

επειδή αυτό το τελευταίο εμπίπτει στην "διαφωνία" του Wow! να πω το εξής.....για μένα σε μια μουσική παραγωγή δημιουργός είναι ένας (οι 4-5 αν μιλάμε για γκρουπ ;D) ......οι υπόλοιποι είναι απλά συντελεστές οι οποίοι προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στο ποσοστό που τους αναλογεί.......σε πολλές περιπτώσεις αυτό το ποσοστό μπορεί να αποτελεί (είτε για καλό είτε για κακό) σημαντικό κομμάτι του τελικού αποτελέσματος...αλλά αυτό δεν αλλάζει τον ρόλο του καθενός

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ηχογραφηση ειναι ο καθρεφτης του μουσικου...υπαρχει κανεις που του αρεσει να βγαινει εξω αχτενιστος και ατημελητος?(εκτος και αν το κανει απο αποψη)..τα πραγματα απλα ξεφευγουν οταν αρχιζουν οι "πλαστικες" και το υπερβολικο "μακιγιαρισμα"...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ηχογραφηση ειναι ο καθρεφτης του μουσικου...υπαρχει κανεις που του αρεσει να βγαινει εξω αχτενιστος και ατημελητος?(εκτος και αν το κανει απο αποψη)..τα πραγματα απλα ξεφευγουν οταν αρχιζουν οι "πλαστικες" και το υπερβολικο "μακιγιαρισμα"...

Γι αυτό, καλύτερο είναι να μην χτενίζεσαι μόνος σου...αλλά να πηγαίνεις στον κομμωτή

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μεγαλύτερο πρόβλημα που έχει δημιουργήσει η οποιαδήποτε μορφής τεχνολογία, από την στιγμή που άρχισε να υφίσταται τεχνολογία, δεν είναι κανένα άλλο παρά ο τεράστιος αριθμός επιλογών που είναι διαθέσιμος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μεγαλύτερο πρόβλημα που έχει δημιουργήσει η οποιαδήποτε μορφής τεχνολογία, από την στιγμή που άρχισε να υφίσταται τεχνολογία, δεν είναι κανένα άλλο παρά ο τεράστιος αριθμός επιλογών που είναι διαθέσιμος.

 

Βρίσκω αυτήν την τοποθέτηση λίγο αφοριστική. Έτσι όπως τα βλέπω εγώ, το όφελος που προκύπτει από κάθε είδους τεχνολογία εξαρτάται άμεσα από το μέσο τεχνολογικό επίπεδο των χρηστών και τον διαθέσιμο χρόνο πλήρους εξοικείωσης. Όπως και σε όλα τα επιστημονικά θέματα, έτσι και στην ηχογράφηση υπάρχουν κάποιες βασικές αρχές και τα εργαλεία αλλάζουν. Στην περίπτωση της μουσικής, ως επέκτασης της επίδρασης δομημένων ήχων στον άνθρωπο, τα πράγματα είναι ακόμα σχετικά φρέσκα. Σε συνδυασμό με το roller-coaster ανάπτυξης της τεχνολογίας των μικροεπεξεργαστών, ακόμα και οι ειδικοί δυσκολεύονται να παρακολουθούν τις εξελίξεις όπως θα ήθελαν, πόσο μάλλον ενας ηχολήπτης ή/και μουσικός.

 

Κάποτε το σετάρισμα κιθάρας ήταν ολόκληρη επιστήμη...τώρα υπάρχει ο Superfunk  :) :-*

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολυ ωραια συζητηση,την ειχα αφησει για τη διαβασω με προσοχη μια μερα με καφε :)

Ομορφες και ευστοχες παρατηρησεις απο ολους,θα προσπαθησω να συμμετασχω σε επιμερους θεματακια για τα οποια εχει τυχει να σκεφτω ή συζητησει με αλλους.

 

Η απλοποιηση στον τροπο με τον οποιο μπορει να παραχθει μουσικη αντι να χρησιμοποιηθει προς τη θετικη κατευθυνση (να προσφερει βηματα προς τα εμπρος σε τομεις οπως ο πειραματισμος,η καινοτομια κλπ),χρησιμοποιειται περισσοτερο για να καλυψει τις αδυναμιες που υπαρχουν στους συγχρονους μουσικους.Η διαδικασια της προσφορας και της ζητησης αναδεικνυει τα τεχνολογικα αυτα επιτευγματα : melodyne επειδη η τραγουδιαρα δεν μπορει να ειναι σταθερη  στην τονικοτητα,πολλαπλα takes και κοψε-ραψε για εγγραφη ενος σολο επειδη ο κιθαριστας δεν ξερει να το παιζει καλα καλα,επεξεργασια στα τυμπανα επειδη ο ντραμερ δεν ειναι μετρονομος και δεν εχει δυναμικες.

 Αναρωτιεμαι ποσο μουσικοι θα θεωρουνταν οι παραπανω οταν η συνθεση δινοταν στους μουσικους σε χαρτι και εκεινοι καλλουνταν να την παιξουν ή και να αυτοσχεδιασουν.

 

Επιπροσθετα,αν εχουμε καλους μουσικους,μας λειπει ο καταλυτης για να μπορεσουμε να τους βαλουμε να παιξουν μαζι αρμονικα.Εχουμε guitar gods που μπορουν να παιξουν πανω απο backing tracks,τραγουδιαρες με αγγελικη φωνη που τραγουδανε απαραδεκτους στιχους,ντραμερς που εντυπωσιαζουν με το πως εκμεταλλευονται τα κολπα που τους εμαθε η ηλεκτρονικη μουσικη αλλα δεν μπορουν να κρατησουν ενα σταθερο 4αρι και ταλαντουχους ανθρωπους με ωραιες ιδεες που δεν εχουν τη δυνατοτητα να τις υλοποιησουν.Ολοι μαζι ποτε να βρεθουνε?Στη 2ωρη προβα την εβδομαδα που πανε ολοι για να τα σπασουν απο τα νευρα που συγκρατησαν στο γραφειο?Ειναι μερος της συνθεσης ο "χωρος" που θα πιασει το καθε οργανο σε ενα κομματι και αφου δεν μπορουμε να συναντηθοιυμε για να δεσουμε,θα το κανει το EQ και ο κομπρεσορας...

 

 

ΥΓ.Quiz : Απο το media markt εχω αγορασει 3 cd.Ηταν και τα 3 του miles davis.Ποσα καλα τραγουδια (δε ρωταω δισκους) ,βγηκαν το 2008?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΥΓ.Quiz : Απο το media markt εχω αγορασει 3 cd.Ηταν και τα 3 του miles davis.Ποσα καλα τραγουδια (δε ρωταω δισκους) ,βγηκαν το 2008?

 

Αυτό δεν έχει σημασία. Όταν έγραφα ότι κάποιοι αναζητούν το "καινούργιο" δεν αναφερόμουν απαραιτήτως στο "σύγχρονο". Για κάποιον, "καινούργιο" μπορεί να είναι ένα άλμπουμ του 63.

 

 

 

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν το εγραψα πανω στη θεση σου για το καινουριο.Με αφορμη τα γραπτα σου για το Media markt (που οντως δεν το λες και δισκαδικο),το κλεισιμο των πραγματικων δισκαδικων,το ποιοι αγοραζουν δισκους κλπ εγραψα το κουιζ.

 

Προσωπικα νιωθω ασφαλης.Δεν εχω τη δυνατοτητα να αγοραζω συνεχως,αλλα μιας και βγαινουν συνεχως μαπα δισκοι,γνωριζω οτι ο αριθμος των δισκων που πρεπει να αποκτησω ειναι σχεδον πεπερασμενος,οποτε θα τους αγοραζω σταδιακα, όποτε μου περισσευουν λιγα χρηματα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μπράβο, πολυ ενδιαφέρον τοπικ!

 

 

Βρίσκω αυτήν την τοποθέτηση λίγο αφοριστική.

 

+1

ας μην κατηγορούμε την τεχνολογία που μας δείνει επιλογές, μάλλον ο τρόπος που κρίνουμε/σκεφτόμαστε και τις εκμεταλευόμαστε είναι το πρόβλημα...

 

 

Μα, απλούστατα, όλοι όσοι έχουν περιστασιακή και επιδερμική σχέση με τη μουσική, ασφαλώς δεν απαιτούν καμία ποιότητα και ασφαλώς αρκούνται να ακούνε κατεστραμένα mp3. Όπως ακριβώς κάποτε ακούγανε "πειρατικές" κασέτες που πουλιόντουσαν σε ντάτσουν.

 

Αυτούς, εγώ δεν τους θεωρώ "ακροατές μουσικής" όπως άλλωστε δεν θεωρώ τους αναγνώστες της "Εσπρέσο" ως "αναγνώστες εφημερίδας".

 

δε νομίζω ότι η επιλογή της ποιότητας είναι ανάλογη της σχέσης του ακροατή με τη μουσικη. Πιστεύω ότι κάποιος που δεν έχει περιστασιακή και επιδερμική σχέση πρωτιμάει να ακούσει 50δίσκους σε mp3 παρά να μην τους ακούσει καθόλου, ή να ακούσει 2 σε τέλεια ποιότητα.

ανήκω σ αυτούς που αγοράζουν λίγους και καλούς δίσκους{μακάρι να μπορούσα παραπάνω} αλλά όμως μπορεί και να μην τους βγάλω δεύτερη φορά από τη θήκη αφού θα τους ακούω συνέχεια μέσω του πολύ πρακτικού mp3. Στο λεωφορείο, το αυτοκίνητο, στο λαπτοπ χαμηλά την ώρα που δουλεύω κλπ. Αν περιμένουμε να ακούσουμε μουσική μόνο όταν θα ναι τέλειο το μέσο, τότε, θα ακούγαμε μια φορά το μήνα που θα χαμε το χρόνο {ενώ η οικογένεια θα ναι για ψώνια} να αράξουμε στην ωραία μας πολυθρόνα, στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο, μπροστά απο το πανάκριβο HiFi να απολάυσουμε το dark side of the moon στη διαπασών!

 

καλύτερο είναι να μην χτενίζεσαι μόνος σου...αλλά να πηγαίνεις στον κομμωτή

 

σ αυτό συμφωνώ, όπως συμφωνώ στο ότι το "ηχογραφόντας ένας-ένας" δε μπορεί να βγάλει το γκρούβ του "όλοι μαζί".

Όμως είναι διαφορετικές τεχνικές και προσεγγίσεις. Δλδ άλλο θα σου κάνει ο κομμωτής, άλλο θα κάνεις μόνος. Το ένα πιο κοντα στα βιομηχανικά στάνταρντς το άλλο πιό προσωπικό. Άλλο θα βγάλει το "ένας-ένας" και άλλο το "όλοι μαζι". Άμα γράφεις φανκ που να γκρουβάρει ο καθένας μόνος του; Όμως και το ένας-ένας σου ανοίγει άλλους ορίζοντες...

 

για να κλείσω, συμφωνώ ότι και η μουσική γίνεται όλο και πιο "μοναχική" σαν τέχνη {όπως πχ η ζωγραφική και η γλυπτική} Όμως δεν έχει ακυρώσει τον παραδοσιακό δρόμο/τρόπο. Δλδ απλώς ανοίγεται χάρην της τεχνολογίας ένας ακόμα δρόμος. Άλλοι τον ακολουθούν από επιλογή και άλλοι από ανάγκη.

Το σπουδαίο είναι ότι υπάρχει. ;)

 

 

φβ/snoozeloop

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου