odis13 Δημοσιευμένο 17 Ιανουαρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 17 Ιανουαρίου 2009 Noμιζω δεν ειπε κανενας μη τραγουδατε καφριλες γιατι θα καταστρεψετε τη φωνη σας, ειπαμε μη τραγουδατε καφριλες με τελειως λαθος τροπο γιατι θα καταστρεψετε τη φωνη σας. Λογικο δεν ειναι?Δεν ειναι λογικο να χρησιμοποιεις σωστες τεχνικες ωστε να καταπονεις το λαιμο σου οσο δυνατον λιγοτερο? Δε χρειαζεται να κλειστει το παιδι σε ωδεια 5 χρονια πριν τολμησει να τραγουδησει, δε λεμε αυτο. Απλα 5-10 βασικα πραματα να μαθει θα τον βοηθησουν. Αυτο που εγραψα παραπανω για την melissa ειναι γενικο και αφορει τετοιου ειδους αφορισμους. Γιατι αν πω εγω σαν ερασιτεχνης κιθαριστας οτι ο (πχ) stevie vai εχει χαλια τεχνικη, αυτοματως θα πρεπει να αποδεχθω οτι συμφωνα με τα ιδια κριτηρια με τα οποια χαρακτηρισα των vai η δικη μου τεχνικη ειναι... αστα να πανε. Δε νομιζεις οτι ειναι λιγο υπερβολικο να απαξιωνεις τελειως το εργο καποιων παγκοσμιως καταξιωμενων επαγγελματιων? Ασχετα αν μας αρεσει ή αν τους θεωρουμε καλυτερους/χειροτερους απο καποιους αλλους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jasemeister Δημοσιευμένο 17 Ιανουαρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 17 Ιανουαρίου 2009 Κοίταξε να δεις parabol, το στυλ του "επιμένω μέχρι να σας πρήξω να τα παρατήσετε" δεν αρμόζει εδώ και ούτε θα σε βγάλει πουθενά. Αυτά που γράφεις είναι εντελώς λάθος, συν το ότι δεν έχεις καταλάβει αυτό που γράφουμε. Όχι γιατί στο λέω εγώ. Όχι γιατί στο λέει ο menelaos. Τα hard facts το λένε και η απλή μηχανική του συστήματος της ανθρώπινης ομιλίας, δεν είναι θέμα άποψης. Δεν έχεις καν ολοκληρωμένη εικόνα για το θέμα "φωνητική" (που προφανώς δεν καταλαβαίνεις σε τι αναφέρεται ο όρος) αλλά επιμένεις ότι ξέρεις και ότι οι υπόλοιποι δεν έχουν ιδέα. Εσύ επιμένεις (δεν μπορώ ακόμα να καταλάβω γιατί) ότι λέμε "ΜΗ ΚΑΦΡΙΖΕΤΕ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΕ ΤΗ ΦΩΝΗ ΣΑΣ". Έλα όμως που δεν το έγραψε κανείς (όπως έγραψε και ο odis13 ακριβώς τώρα)! Αντιθέτως, εσύ είπες "φωνητικές χορδές στην τσίτα...και ότι βγει". Δεν πάει έτσι κύριε parabol, του ιατρικού κλάδου μάλιστα, για οποιοδήποτε είδος τραγουδιού! Συνεχώς λες για αυτούς που καφρίζουν και δεν έχουν πάθει τίποτα...αφού έχεις κολλήσει όπως σου είπα παραπάνω τι άλλο να πεις; Έλα όμως που δεν έχεις την παραμικρή ιδέα για το πως το καταφέρνουν, εσύ ακούς το αποτέλεσμα μόνο και προσπαθείς χωρίς να ξέρεις τι κάνεις να το προσεγγίσεις. Το αποτέλεσμα όπως είπες και συ είναι κλειστή φωνή και λοιπά δρώμενα. Δεν κάνεις χρήση λοιπόν κάνεις κατάχρηση ενός εργαλείου που είναι και αρκετά ευαίσθητο. Πως άραγε όλοι οι βόθροι της σεβαστής αυτής σκηνής βγάζουν το ενα live κολλητά με το άλλο, κάνουν το ενα take πίσω απ'τ'άλλο όταν ηχογραφούν και είναι ντούροι; Γιατί το κάνουν ΣΩΣΤΑ! Δεν κάνουν γιουρούσι κι ότι βγάλει για λίγο και μετά απ'την επόμενη βδομάδα ξανα. Αυτονόητα πράματα που δεν θέλεις να καταλάβεις. Και του χρόνου φουντούνια λοιπόν. Είπαμε, σε θέματα άποψης καλή η επιμονή αλλά εδώ δεν χωράει συζήτηση. ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΤΣΙΤΩΝΕΙΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΒΓΑΛΕΙ! Τέλος. Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Banana Joe Δημοσιευμένο 17 Ιανουαρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 17 Ιανουαρίου 2009 +10.000 στους απο πανω 8) Να προσθεσω/διορθωσω μονο οτι ολοι αυτοι που τραγουδαμε σαν σαταναδες ;D δεν αρχησαμε με φοβο μην παθουμε κατι στο μελλον.Ολοι οι μεγαλοι μπρουταλιστες δεν ειχαν κανει μαθηματα οταν ξεκινησαν την καριερα τους(σιγα που ειχαν τα λεφτα τοτε να το κανουν).Απο εκει και μετα ο καθεις απο αυτους ισως το μελετησε παραπανω,ισως εκανε μαθηματα,ισως γαργαρες με χαμομιλη καθε πρωι.Το μπουταλ για να το κανεις ετσι για πλακα και οταν εισαι μικρος και εχεις την κ***α να το κανεις, αρκει να γκαριξεις και κατι θα βγει.Αν ομως μετα θες να εχεις διαρκεια και να μην φτηνεις αιμα καθε φορα που τραγουδας πρεπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να αναπτηξεις τεχνικη, την οποια μαθαινεις ειτε απο δασκαλο ειτε εμπειρικα ειτε απο σεμιναρια ειτε ακομα και απο το διαδυκτιο.Υπαρχουν τροποι αμα θες και γουσταρεις να το κανεις σωστα.Αυτο εκανα και εγω και εβγαλα και λεφτακια απο το ολο θεμα ;), αυτο εχουν κανει και αλλοι τοσοι και βγαζουν πολυ περισσοτερα. :o Κοινος... γουσταρεις να το κανεις?Οπως και να εχει με γκαρισμα θα αρχισεις.Ψαχτω ομως οσο προχωρας.Και πιο ανετα θα το κανεις και καλητερα.Το μπρουταλ ειναι δυναμη σε συναρτιση με τεχνικη.Αλλιως οποιος φωναζε δυνατα αυτοματα θα γινοταν Anselmo και θα τον θελαν ολοι στη μπαντα τους :P.Αλιμονο κι ολας αν ολοι ξεκινουσαν απο φοβο.Τοτε δεν θα υπηρχε καν το death-black-thrass-hardcore και γενικα τα πιο brutal παρακλαδια του metal.Στην τελικη κανεις δεν ξεκινησε κανοντας sweep σαν τον Loomis.Και αν το να εισαι μουσικος εχει αμεση σχεση με επιπτωσεις στην υγεια τοτε αυτος ο ανθρωπος θα επρεπε να εχει 15 τενοντοπαθειες-τενοντιτιδες ;) και οποιος αλλος υπερπαιχταρας δηλαδη.Αλλα με σωστη τεχνικη και πολυ εξασκηση γιναν αυτοι που γιναν,ειτε κιθαριστες λεγοντε ειτε τραγουδιστες ειτε μικροι τυμπανιστες ;) Αμα τωρα καποιος ειναι βλαμενος και δεν καταλαβαινει που ειναι το οριο του παθαινω ζημια αμα δεν φτιαξω τεχνικη.... τοτε με γεια του με χαρα του!!!!! ΥΓ1.Πρωτεργατη του ολου θεματος.Αν οντος θες καμια τεχνικη για μπρουταλ στειλε πμ γιατι εχω τεχνικες αλλα εχουν αρκετο ογκο σαν κειμενο και δεν λεει να τις κανω ποστ εδω(ειναι και στα αγγλικα) ΥΓ2.Αν κανω ορθογραφικα συγνωμη αλλα δεν χρησημοποιω τα ελληνικα πλεον ωντας στο εξωτερικο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
parabol Δημοσιευμένο 17 Ιανουαρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 17 Ιανουαρίου 2009 Κοίταξε να δεις parabol, το στυλ του "επιμένω μέχρι να σας πρήξω να τα παρατήσετε" δεν αρμόζει εδώ και ούτε θα σε βγάλει πουθενά. Αυτά που γράφεις είναι εντελώς λάθος, συν το ότι δεν έχεις καταλάβει αυτό που γράφουμε. Όχι γιατί στο λέω εγώ. Όχι γιατί στο λέει ο menelaos. Τα hard facts το λένε και η απλή μηχανική του συστήματος της ανθρώπινης ομιλίας, δεν είναι θέμα άποψης. Δεν έχεις καν ολοκληρωμένη εικόνα για το θέμα "φωνητική" (που προφανώς δεν καταλαβαίνεις σε τι αναφέρεται ο όρος) αλλά επιμένεις ότι ξέρεις και ότι οι υπόλοιποι δεν έχουν ιδέα. Εσύ επιμένεις (δεν μπορώ ακόμα να καταλάβω γιατί) ότι λέμε "ΜΗ ΚΑΦΡΙΖΕΤΕ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΕ ΤΗ ΦΩΝΗ ΣΑΣ". Έλα όμως που δεν το έγραψε κανείς (όπως έγραψε και ο odis13 ακριβώς τώρα)! Αντιθέτως, εσύ είπες "φωνητικές χορδές στην τσίτα...και ότι βγει". Δεν πάει έτσι κύριε parabol, του ιατρικού κλάδου μάλιστα, για οποιοδήποτε είδος τραγουδιού! Συνεχώς λες για αυτούς που καφρίζουν και δεν έχουν πάθει τίποτα...αφού έχεις κολλήσει όπως σου είπα παραπάνω τι άλλο να πεις; Έλα όμως που δεν έχεις την παραμικρή ιδέα για το πως το καταφέρνουν, εσύ ακούς το αποτέλεσμα μόνο και προσπαθείς χωρίς να ξέρεις τι κάνεις να το προσεγγίσεις. Το αποτέλεσμα όπως είπες και συ είναι κλειστή φωνή και λοιπά δρώμενα. Δεν κάνεις χρήση λοιπόν κάνεις κατάχρηση ενός εργαλείου που είναι και αρκετά ευαίσθητο. Πως άραγε όλοι οι βόθροι της σεβαστής αυτής σκηνής βγάζουν το ενα live κολλητά με το άλλο, κάνουν το ενα take πίσω απ'τ'άλλο όταν ηχογραφούν και είναι ντούροι; Γιατί το κάνουν ΣΩΣΤΑ! Δεν κάνουν γιουρούσι κι ότι βγάλει για λίγο και μετά απ'την επόμενη βδομάδα ξανα. Αυτονόητα πράματα που δεν θέλεις να καταλάβεις. Και του χρόνου φουντούνια λοιπόν. Είπαμε, σε θέματα άποψης καλή η επιμονή αλλά εδώ δεν χωράει συζήτηση. ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΤΣΙΤΩΝΕΙΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΒΓΑΛΕΙ! Τέλος. Μαλιστα Dr. PhD Jasemeister!! ;D Δεν το συνεχιζω γιατι απ οτι φαινεται οτι και να πω...δν προκειται να σας μεταπεισω... Ασε που το καρμα μου κατεβαινει κατακορυφα καθως ημουν ο μονος που ηταν ΕΡΙΣΤΙΚΟΣ κατα την γνωμη των admin..Καθως και ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ.... Δειτε απλα τα αρχικα σας ποστ του στυλ,δεν το χω ψαξει ιδιαιτερα,ειχα ενα γνωστο,λυρικη σκηνη,ο θειος του θειου του μπατζανακη μ ειχε πει και στο τελος ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΤΣΙΤΩΝΕΙΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΒΓΑΛΕΙ!!ΤΕΛΟΣ.&- χωρις ποτε να εχω δει ουσιαστικα επιχειρηματα...Πειτε με κολλημενο αλλα μαγκες δν με πειθετε! ''επιμενω μεχρι να σας πρηξω να τα παρατησετε''??λες??Δεν αρμοζει εδω??Δηλδη τι ειναι εδω??ΕΔΩ και αν εχω διαβασει πολλες ανακριβειες χωρις να λεω οτι ειναι ολα...Συζητηση καναμε εστω και αν διαφωνουμε Jasse χωρις να θελω να σε προσβαλω σε προσωπικο επιπεδο,αυτα που λες ειναι ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΕΣ και μπορει ο καθενας να το καταλαβει απ το πρωτο σ κιολας ποστ στο θεμα οτι δεν εχεις ιδεα πανω στο αντικειμενο..+Ο ΤΡΑΜΠΟΥΚΙΣΜΟΣ του στυλ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ Σ ΜΕ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ??ΑΝ ΗΣΟΥΝ ΣΟΒΑΡΟΣ και τετοιου ειδους...αηδιες??? ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙΣ ΤΟ ΚΑΡΜΑ ΜΟΥ ΟΣΟ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ 'Η ΚΑΙ ΝΑ ΚΛΕΙΔΩΣΕΤΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΟΛΗ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΣΕ ΔΙΑΚΑΤΕΧΕΙ ΕΣΕΝΑ 'Η ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΑΥΤΟ, ΑΔΙΑΨΕΥΣΤΕ,ΕΓΚΥΡΕ,ΓΝΩΣΤΗ,ΕΜΠΕΙΡΕ,ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕ,ΦΙΛΙΚΕ JASEMEISTER ;D ;D Leo I 'm Suhr Tom Anderson has a Gibson Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Χάρης Ο Δημοσιευμένο 17 Ιανουαρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 17 Ιανουαρίου 2009 Για κλεισιμο (2η φορα) ή για σβησιμο το βλεπω. :P Peace αδελφια PEACE. :D :D Πρώην VARTANIS Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jasemeister Δημοσιευμένο 17 Ιανουαρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 17 Ιανουαρίου 2009 Και του χρόνου να'μαστε καλά. Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
blue Δημοσιευμένο 17 Ιανουαρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 17 Ιανουαρίου 2009 parabol,καρπουζια. Και δικιο να ειχες,που ΔΕΝ εχεις. Θα προσπαθουσα να σου εξηγησω αλλα προσπαθησαν και αλλοι και δεν τα καταφεραν,παρε ομως ενα tip : Οταν εχουμε μια ιστορια για καποιον γνωστο δεν μπορουμε να τον αναφερουμε με το ονομα του για λογους που ελπιζω να καταλαβαινεις.Αυτο δε σημαινει οτι τα βγαζουμε απο το μυαλο μας. Το καρμα δεν λειτουργει εκδικητικα,μας δειχνεις με τα γραπτα σου το βαθος της θεσης σου και με αυτο τον τροπο προστατευουμε τα αλλα μελη που σε διαβαζουν (βλ. το ποστ του μενελαου).Τοσο σαφη και τοσο απλα https://beetroot.bandcamp.com/ Music | SnoozeLoop Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 17 Ιανουαρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 17 Ιανουαρίου 2009 Μην κλειδώσετε το θέμα, μέχρι ο φίλος parabol μας ανεβάσει ένα κομμάτι του που τραγουδάει...να μάθουμε και τίποτις εμείς οι αδαείς, μπορεί να έχει καμμία μυστική συνταγή... Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator harilatron Δημοσιευμένο 17 Ιανουαρίου 2009 Moderator Share Δημοσιευμένο 17 Ιανουαρίου 2009 ... ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙΣ ΤΟ ΚΑΡΜΑ ΜΟΥ ΟΣΟ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ... Ευχαρίστως. (Μην επιτίθεσαι προσωπικά) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
parabol Δημοσιευμένο 17 Ιανουαρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 17 Ιανουαρίου 2009 parabol,καρπουζια. Και δικιο να ειχες,που ΔΕΝ εχεις. Θα προσπαθουσα να σου εξηγησω αλλα προσπαθησαν και αλλοι και δεν τα καταφεραν,παρε ομως ενα tip : Οταν εχουμε μια ιστορια για καποιον γνωστο δεν μπορουμε να τον αναφερουμε με το ονομα του για λογους που ελπιζω να καταλαβαινεις.Αυτο δε σημαινει οτι τα βγαζουμε απο το μυαλο μας. Το καρμα δεν λειτουργει εκδικητικα,μας δειχνεις με τα γραπτα σου το βαθος της θεσης σου και με αυτο τον τροπο προστατευουμε τα αλλα μελη που σε διαβαζουν (βλ. το ποστ του μενελαου).Τοσο σαφη και τοσο απλα Mα το μονο ονομα που ζητησα ηταν αυτου που του κοπηκαν οι φωνητικες χορδες και εκανε αυτο το πανκριβο χειρουργειο ;D ;D-φανταστικο προσωπο- Ευχαρίστως. (Μην επιτίθεσαι προσωπικά) Εφοσον μου επιτιθονται προσωπικα,θα επιτιθομαι και εγω Μην κλειδώσετε το θέμα, μέχρι ο φίλος parabol μας ανεβάσει ένα κομμάτι του που τραγουδάει...να μάθουμε και τίποτις εμείς οι αδαείς, μπορεί να έχει καμμία μυστική συνταγή... ... ::) ::)... Εχουμε και λεμε μια τελευταια νυξη γαι να μην υπαρχουν παρεξγησεις επι του θεματος και για να καταλαβουν μερικοι...Μπορω να παραθεσω και αποδειξεις εφοσον δεν θεωρουμαι ΕΓΚΥΡΟΣ.. : 1.OTI MA OTI και να γινει δν υπαρχει ουτε 1 πιθανοτητα στο Τρισεκατομμυριο να ''σπασουν'' οι φωνητικες χορδες απ το τραγουδι. 2.Η παθολογια των φωνητικων χορδων ειναι -που μπορουν εως και να τις καταστρεψουν αλλα με τη σημερινη ιατρικη ειναι πολυ δυσκολο-,ειναι : -Πολυποδες -Τυλωματα -Φλεγμονες -Παρεση (απο σοβαρες ασθενειες οπως παρκινσον,παθησεις πο αφορουν το λαιμο 3.Το μονο που μπορει να προκληθει απο λαθος χρηση ειναι τα τυλωματα..Τα οποια αποχτουν συνηθως επαγγελματιες τραγουδιστες λογω της υπερχρησης,της αυξομειωσης της εντασης και λογω του οτι δν εχουν κανει το απαραιτητο ζεσταμα...Στην ουσια δημιουργουνται πανω στις φωνητικες χορδες μικρες σφαιρικες μαζες οι οποιες μπορουν να αφαιρεθουν με ενα χειρουργειο αλλα το μονο προβλημα ειναι οτι συνηθως οταν ''αποκαθισταται'' ο ιστος δν εχει την ιδια ελαστικοτητα,παρ'ολα αυτα ομως μπορει να εχει αποκατασταση εως και 90-95% 4.Οσον αφορα την καφριλα,δεν οφειλεται στο οτι σφιγγεις παραπανω τις φωνητικες σου χορδες,καθως δεν σφιγγονται αλλα ''ανοιγοκλεινουν'' επιτεποντας σε εσενα να δημιουργεις το pitch ελεγχοντας τον αερα που περναει απ αυτες... Αρα εφοσον εσυ ΔΕΝ ειχεις κανει το σωστο ζεσταμα θα καταπονεσεις πολυ τις φωνητικες σου χορδες...Εφοσον θα κανουν τρομερα μεγαλη και εντονη συσπαση... Mια high-pitched κορωνα ειναι πιο επιπονη για τις φωνητικες χορδες απο τα brutal φωνητικα.. O instructor αυτο που θα σε μαθει ειναι να εχεις καλυτερο ελεγχο της φωνης και οχι πως θα την προφυλαξεις Οπως ακριβως και στην κιθαρα...Εχω να δω κιθαριστα με σωστη-οικονομικη σταση παρ'ολο που εχει και δασκαλο...Σε μαθαινει να παιζεις κιθαρα,οχι την σωστη σταση ωστε να μην καταπονεσεις τους μυες σου,να χρησιμοποεισεις τους σωστους,και να εχεις τη σωστη οικονομια.. Αυτα περι ολων των μυθων που ακουω εδω και οχι μονο εδω Leo I 'm Suhr Tom Anderson has a Gibson Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση