Superfunk Δημοσιευμένο 13 Ιανουαρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 13 Ιανουαρίου 2009 Παντελως ΑΚΥΡΟ θεμα μια και ζητας απο μια λεξη που προερχεται απο μια ΑΝΩΤΕΡΗ γλωσσα (ελληνικη="ελληνικο") να προσδιορισει μια λεξη που προερχεται απο μια ΚΑΤΩΤΕΡΗ γλωσσα (αγγλικη=folk). Καλα με τον ορισμο της Wilki γελαω ακομα.. ;D ;D (σε λιγο θα δουμε και τα αγγλοσαξωνακια να χορευουν τσαμικα με τον Τερλεγκα στο μικροφωνο στα Δερβενοχωρια :) :)) ετσι κι αλλοιως οι ΤΑΜΠΕΛΕΣ στη μουσικη ειναι οτι χειροτερο μπορει να ακολουθησει καποιος. Θελω τους ελληνες Ντύλαν, Μπαέζ και Γούντι Γκάθριε δεν υπαρχουν ,οπως και δεν υπαρχουν οι Αμερικανοι ...Σαββοπουλοι, Χριστοδουλοπουλοι & Βαμβακαρηδες..... καθε χωρα εχει εντελως διαφορετικες κοινωνικοπολιτικες συνθηκες και εντελως διαφορετικη καθημερινοτητα οποτε και η παραγομενη μουσικη ειναι φυσικο να ειναι εντελως διαφορετικη. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
matawan Δημοσιευμένο 13 Ιανουαρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 13 Ιανουαρίου 2009 Offtopic: δεν ξέρω ποιος ειναι ο Έλληνας Dylan, Guthrie, Baez and so on, αλλά ξέρω ποιος θα μπορούσε να είναι ο Έλληνας Marc Ribot :P It's a shame stupidity isn't painful. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 13 Ιανουαρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 13 Ιανουαρίου 2009 Ο όρος "φολκ" έχει είτε μουσικολογικό, είτε λαογραφικό, είτε ουσιαστικό περιεχόμενο. Αφήνοντας τις δύο πρώτες περιπτώσεις στην άκρη (καθ' ότι δεν νομίζω ότι ενδιαφέρουν κανέναν εδώ, εκτός αν μας διαβάζει ο Λάμπρος Λιάβας), πάμε στην τρίτη περίπτωση, όπου ως "φολκ" ορίζεται η αμερικανικής (κυρίως) προέλευσης τραγουδοποιία, η οποία είχε κάποια ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά: α) είχε θρησκευτικό/λατρευτικό ή καταγγελτικό/πολιτικό περιεχόμενο. β) παιζόταν κυρίως από μικρές μπάντες με ακουστικά όργανα γ) αναγνώριζε και τιμούσε την θεματική της γειτνίαση με τα (επίσης αμερικανικά) μπλουζ δ) είχε σημαντικούς εκπροσώπους και από τα δύο φύλλα (άνδρες τε και γυναίκες) ε) "άνδρωσε" μερικούς από τους σπουδαιότερους τραγουδοποιούς του 20ου αιώνα (Ντύλαν, Κας, Μίτσελ). Στην Ελλάδα, "φόλκ" με την παραπάνω έννοια, δεν υπήρξε ποτέ - το κοντινότερο σε αυτή θα μπορούσε να είναι το λεγόμενο "Νέο Κύμα" (λόγω των δ,ε,β) αν και το Νέο Κύμα πολύ γρήγορα εξαντλήθηκε θεματικά στο να εξιστορεί νταλκάδες ερωτευμένων που βγάζουν τα μάτια τους σε καμάρες. Τη σχέση του με το "Νέο Κύμα" την έχει αναγνωρίσει αναδρομικά ο Σαββόπουλος ("ήμουν νέο κύμα ένα καιρό", από το τραγούδι "Μή πετάξεις τίποτα") ο οποίος (αντίστοιχα) είναι ένας από τους μεγαλύτερους τραγουδοποιούς του 20αιώνα, με στίχους στην ελληνική γλώσσα. Η ιδέα ότι διάφοροι Άσημοι, Παύλοι κλπ είναι (ή θα μπορούσαν να θεωρηθούν "φολκ") αφορά την αόριστη πεποίθηση ότι άρθρωναν καταγγελτικό λόγο στα τραγούδια τους, πεποίθηση που μπορεί να αντιμετωπίσει κανείς με λίγο ή πολύ χιούμορ, ανάλογα με την ηλικία του. Αυτά. Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση