ibanezion Δημοσιευμένο 4 Ιανουαρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 4 Ιανουαρίου 2009 τα καλώδια ΔΕΝ έχουν ήχο!! το μόνο που μπορούν να επηρεάσουν στον ήχο είναι εαν έχουν λάθος αντίσταση και αφαιρέσουν λίγα πρίμα ή μειώσουν όλο το σήμα. ως εδώ καλά, αλλά σε καμιά περίπτωση δεν υπάρχουν καλώδια για να διαλέξει ο καθένας αν θέλει ζουμερά πορτοκάλια, σφιχτά κολαράκια κτλ ;D συμφωνώ (για άλλη μια φορά) με όλα όσα έγγραψε ο Superfunkαλλά δεν κατάλαβα αυτό: ισχυριζονται οτι μετραει και ο αριθμος των strands τους (των πλεξουδων τους) Superfunk τι εννοείς πλεξούδες? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jasemeister Δημοσιευμένο 4 Ιανουαρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 4 Ιανουαρίου 2009 Μια "πλεξούδα" έχει πολλά μεταλλικά strands, στην πρώτη φωτό βλέπουμε 2 "πλεξούδες" με 79 strands η κάθε μια: Αν ξεμπερδέψεις μια "πλεξούδα" βλέπεις τα strands σκέτα: Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jasemeister Δημοσιευμένο 4 Ιανουαρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 4 Ιανουαρίου 2009 Αξίζει πραγματικά να δίνεις φράγκα στα καλώδια; Ας το δούμε λίγο καλύτερα... Έστω ότι είμαι αρχάριος κιθαρίστας. ΟΧΙ Έστω ότι είμαι bedroom player οποιουδήποτε επιπέδου δεξιοτεχνείας: ΟΧΙ Έστω ότι παίζω με transistor/modelling amps σε οποιαδήποτε ένταση: ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ Έστω ότι παίζω συχνά live με λαμπάτο ενισχυτή (άρα μακρύ καλώδιο): ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ* Έστω ότι κάνω ερασιτεχνικές εγγραφές: ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ Έστω ότι κάνω μη ερασιτεχνικές εγγραφές: ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ* *Ενα ποιοτικό καλώδιο (θωρακισμένο, ανθεκτικό, non-tangling, low-capacitance and consistent capacitance per meter) δεν χρειάζεται να είναι απαραίτητα και ακριβό. Κατα σειρά στο καλώδιο και ανάλογα με το μήκος του έχουν προτεραιότητα: α) τα στιβαρά jacks από ποιοτικό υλικό, β) οι κολλήσεις να είναι καλές, γ) το καλώδιο να είναι ομοιόμορφο εσωτερικά σε όλο το μήκος του και να μη σπάει/οξειδώνεται εύκολα. Άσχετα με τα υπόλοιπα πέρι capacitance, αν θεωρεί κανείς ότι ακούει αλλαγή προς το καλύτερο συγκρίνωντας κάποια καλώδια (αφού έχει λύσει όλα τα υπόλοιπα θέματα της αλυσίδας του και πρακτικά με αυτήν την κίνηση βάζει το κερασάκι στην τούρτα) και προτίθεται να πληρώσει το κόστος του "καλύτερου" τότε σίγουρα αξίζει. Πόσοι όμως μπορούμε να πούμε ότι έχουμε φτάσει εκεί; Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
elavd Δημοσιευμένο 4 Ιανουαρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 4 Ιανουαρίου 2009 Δείτε κι αυτό που είχα γράψει εδώ: http://www.noiz.gr/index.php?topic=152662.msg168387#msg168387 ;) www.facebook.com/YourPaintedSmile Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
greg+9 Δημοσιευμένο 4 Ιανουαρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 4 Ιανουαρίου 2009 ερωτήσεις: 1) ανεξαρτήτος χρημάτων VOVOX ή GEORGE L'S. Δικαιολογείται αυτή η διαφορά χρημάτων; 2) Στη περίπτωση των patch cables παίζει τον ίδιο ρόλο η ποιότητα (μιλάω για δυο patch cables για ένα rack και όχι για καμιά 100αριά πεταλάκια); Γιατί είδα ότι τα vovox έχουν καμιά 40αρα ευρουλάκια το ένα :o χρειάζομαι άμεσα καλώδια γι αυτό και θα με βοηθούσε μια απάντηση το συντομότερο! Thanks και Καλή χρονιά σε όλους!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
menelaos Δημοσιευμένο 4 Ιανουαρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 4 Ιανουαρίου 2009 Παίδες πρώτον κοιτάς να έχεις ΣΩΣΤΑ καλώδια, δηλαδή να μην έχουν προβλήματα. Μετά κοιτάς την ποιότητα του καλωδίου. Γνώμη μου είναι ότι σε ένα Α/Β τεστ σχεδόν ΟΛΟΙ θα ακούσουν διαφορές ανάμεσα στα καλώδια επί το γενικότερο. Δεδομένου τώρα όμως ότι μιλάμε για κιθάρα, και όχι για κάποιο hi-end σύστημα αλλάζει και το κατά πόσον μια τέτοια διαφορά αξίζει τα extra χρήματα. Γνώμη μου είναι ότι όταν μιλάμε για το chain σου προς τα έξω (δηλαδή από εσένα ΠΡΟΣ το κοινό) πρέπει τα πάντα να είναι κατά το δυνατό τέλεια, χωρίς βέβαια αυτό να εγγυάται την ποιότητά σου ως μουσικού (δεν ξέρω γιατί μπλέκουμε αυτά τα άσχετα θέματα, αλλά γίνεται συχνά). Αν μιλάμε για τα monitors σου, τα in-ear σου κλπ, τότε δε χάθηκε ο κόσμος. Τέλος πάντων..... Κάντε κανένα A/B και νομίζω θα καταλήξει ο καθένας στα συμπεράσματά του ;) Επίσης: μη χρησιμοποιείτε απλώς κάποιους reference αριθμούς θεωρώντας ότι αν αυτοί οι αριθμοί είναι ίσοι είναι και τα καλώδια ίδια. Δυο αυτοκίνητα με τα ίδια κυβικά και την ίδια τελική ΔΕΝ είναι ίδια αυτοκίνητα ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dkall Δημοσιευμένο 4 Ιανουαρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 4 Ιανουαρίου 2009 ....και επειδη βλεπω να πηγαινουμε προς αλλη μια "ισοπεδωση" να ξεκαθαρισουμε ορισμενα πραγματα . Κατ΄ αρχην το καλο και το κακο εχει να κανει με τις μηχανικες ιδιοτητες του καλωδιου (αν ειναι γερο στις καταπονισεις) , για τις ακουστικες ιδιοτητες υπαρχει μονο το "διαφορετικο" και....ναι , ολα τα καλωδια εχουν διαφορετικες ακουστικες ιδιοτητες που δεν μπορεις να τις καταλαβεις απο τις προδιαγραφες τους (οπως δεν μπορεις να καταλαβεις πως ακουγετε ενας ενισχυτης , ενα ηχειο ,μια κεφαλη πικαπ κλπ. αν δεν τον ακουσεις) Η μονη σιγουρη μεθοδος για τον ενδιαφερομενο αγοραστη , το Α/Β τεστ , δεν υπαρχει περιπτωση να "θυμαστε" ενα ηχοχρωμα μετα απο ....5 λεπτα. Την κιθαρα μας λοιπον στο καθαρο καναλι του ενισχυτη μας , ολα τα tone στο κεντρο παιζουμε και ακορντα και σολακια για 1 λεπτο και αμεσως αλλαγη καλωδιου και παλι 1 λεπτο παιζουμε μια απο τα ιδια .Η διαδικασια επαναλαμβανεται 2-3 φορες ...και τοτε οσοι "ακουνε" οχι μονο θα καταλαβουν πιο καλωδιο τους κανει αλλα θα κανουν και αναλυση των ακουστικων ιδιοτητων σε καθε συχνοτητα (μπασα,μεσαια,πριμα) . Ουσιαστικα το καλωδιο παιζει τον ρολλο του "ισοροπιστη" αναμεσα στην κιθαρα και τον ενισχυτη . Γκαζοφονιαδες και λοιποι αγριεμενοι ισως να νομιζουν οτι δεν τους αφορα ......ας κανουν μια δοκιμουλα ....δεν εχουν να χασουν τιποτα ΥΓ με προλαβε και ο Μενελαος ....τι ειστε εσεις ρε!!! επαγγελματιες δακτυλογραφοι ? ...γηρασκω αει διδασκομενος... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator harilatron Δημοσιευμένο 4 Ιανουαρίου 2009 Moderator Share Δημοσιευμένο 4 Ιανουαρίου 2009 Όπως πολύ σωστά ανέφερε ο dkall, το τέστ θα πρέπει να γίνει με όλα τα tone σε "κλειδωμένη" θέση. Θα ήθελα να θέσω το εξής ρητορικό ερώτημα: Τι έχει δραστικότερη επίδραση στη χροιά του ήχου? Το καλώδιο ή μια μικρή περιστροφή στα tone knobs? Η μια μικρή στροφή στο tone της κιθάρας? Δεν ισχυρίζομαι ότι δεν έχουν "θέση" τα καλώδια στη συνολική διαμόρφωση.... απλά επισημαίνω ότι μερικές φορές τυχαίνει να ψάχνουμε το "κάτι παραπάνω" σε εξωτικά στοιχεία ενώ αμελούμε να βελτιστοποιήσουμε τα προφανή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru nikodemos Δημοσιευμένο 4 Ιανουαρίου 2009 Guru Share Δημοσιευμένο 4 Ιανουαρίου 2009 Θα ήθελα να θέσω το εξής ρητορικό ερώτημα: Τι έχει δραστικότερη επίδραση στη χροιά του ήχου? Το καλώδιο ή μια μικρή περιστροφή στα tone knobs? Η μια μικρή στροφή στο tone της κιθάρας? ...το να ξέρει κάποιος να παίζει.... ...και ακόμη πιο πολύ το να έχει κάτι (ενδιαφέρον) να παίξει..... sorry σύντροφοι κιθαρίστες δεν μπορούσα να αντισταθώ στον πειρασμό να πω την εξυπνάδα μου.... go on..... check my websitehttps://www.mixingnik.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
jmone Δημοσιευμένο 4 Ιανουαρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 4 Ιανουαρίου 2009 χωρίς βέβαια αυτό να εγγυάται την ποιότητά σου ως μουσικού (δεν ξέρω γιατί μπλέκουμε αυτά τα άσχετα θέματα, αλλά γίνεται συχνά) ΕΙΜΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση