Προς το περιεχόμενο

For a Reason


Formant

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ακουγεται πως τo Engine του Reason λειτουργεί με τέτοιο τρόπο ωστε να δίνει ένα άσχημο χαρακτηριστικό στο τελικό αποτέλεσμα που πολλοί αποκαλούν "Reason-ίλα", το οποίο "στιγματίζει" όλα τα recordings που περνάνε μέσα από αυτό και είναι ευδιάκριτο σε πολλά αυτιά. Οι περισσότεροι ισχυρίζονται πως αυτό το Side-Effect δεν παρουσιάζεται σε άλλα production suites (Cubase, Logic, Sonar, Live). Σχόλια ή προσωπικές εμπειρίες?

 

Formant.

P>Not everyone understands house music...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γειά χαρά Formant,

 

Ο kourosava έχει δίκιο σε αυτό που λέει...και αυτά που ακούγονται έχουν βάση.

Το reason είναι ένα πακέτο με instruments και effects. Μπορεί να σου προσφέρει ελάχιστα για recording, editing, mixing, συνδέσεις κτλ κτλ κτλ σε αντίθεση με cubase, sonal, logic ή κάποιο άλλο seqenser.

Δεν συγκρίνεται σε καμία περίπτωση με αυτά και πρέπει να γράφει κανείς ατελείωτες σελίδες για το τι δεν προσφέρει σε σχέση με τα παραπάνω προγράμματα.

 

H προσωπική μου άποψη για το reason είναι ότι μόνο χρησιμοποιώντας λίγα πράγματα (όσα σε βολεύουν) από αυτό και δουλεύοντάς το σαν plug in για το cubase π.χ. μπορείς να έχεις κάποιο αποτέλεσμα.

 

Για να χρησιμοποιήσεις το reason σαν plug in του cubase (αυτό ξέρω)...

 

¶νοιξε πρώτα cubase και μετά reason.

 

Στο reason βάλε κάθε όργανο που χρησιμοποιείς σε δύο διπλανά κανάλια το κάθε ένα (πχ 3&4) του midi in device, για να έχεις stereo. (Από τις εξόδους των οργάνων πηγαίνεις στο midi in device.) Μην χρησιμοποιήσεις την κονσόλα του reason ούτε τα εφέ του γιατί η απόδοση τους είναι κακή.

 

Σημείωση: Μόνο τα κανάλια 1 και 2 στο midi in device θα σου τα ανοίξει το cubase σε ένα stereo κανάλι. Για τα υπόλοιπα κάνεις τα παρακάτω, για να έχεις stereo και όχι mono.

 

Στο cubase πηγαίνεις στα devices και επιλέγεις reason. Ανοίγεις από εκεί όσα κανάλια θέλεις να χρησιμοποιήσεις, αυτά δηλαδή στα οποία έχεις συνδέσει κάποιο όργανο στο midi in device του reason.

 

Αφήνοντας το 1&2, που όπως θα δεις στα ανοίγει μαζί σε ένα stereo κανάλι, παίρνεις τα άλλα που διάλεξες ανα δύο, πχ τα 3&4, και κάνεις το 3 left αι το 4 right.

Φτιάχνεις ένα group channel για κάθε ζεύγος έτσι ώστε να μην έχεις ρυθμίσεις, inserts, sends κτλ για κάθε ένα (Left/right) ξεχωριστά.(εκτός εάν το θέλεις αυτό)

Το ίδιο επαναλαμβάνεις για όλα τα ζεύγη left/right.

 

Από εκεί και πέρα επεξεργάζεσαι τα όργανα του reason με plug ins και φτιάχνεις τον ήχο γιατί τουλάχιστον συχνοτικά οι περισσότεροι ήχοι και λούπες του reason δεν είναι έτοιμα για χρήση.

 

Τώρα εάν το reason σκέφτεσαι να το αγοράσεις εγώ θα σου έλεγα να δώσεις τα χρήματά σου για vstis και plug ins που σίγουρα θα έχουν καλύτερη απόδοση...ή για κάποιο από τα προγράμματα που αναφέρεις εάν δεν έχεις κάποιο από αυτά. Για τα steinberg υπάρχει φοιτητική έκπτωση 40% και θα μιλήσεις με τα κεντρικά του Νακα για να σε ενημερώσουν.

 

Κώστας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά, άλλο ήταν το ερώτημά μου....

¶ν για παράδειγμα φτιάξω το ίδιο Drum Loop στο Redrum και στο RM IV στο Cubase, ο ήχος μου θα έχει το ίδιο Fidelity? Μήπως το Reason "διαφορετικό" ήχο από τα υπόλοιπα?

Formant.

P>Not everyone understands house music...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω πως, αν χρησιμοποιήσεις τα ίδια samples και την ίδια ανάλυση (π.χ. 24bit/44.1Κ), η διαφορά, αν υπάρχει, θα είναι αμελητέα. Αν όντως υπάρχει, θα είναι τόσο μικρή που αμφιβάλλω αν θα την ακούσεις. Αυτό που μπορείς να δοκιμάσεις είναι να φτιάξεις 2 ίδια loops με αυτά που ανέφερες και με ίδια settings και εν συνεχεία να εισάγεις και τα δύο σε ένα sequencer, να τα βάλεις να παίζουν ταυτόχρονα (απόλυτα συγχρονισμένα) και να αντιστρέψεις τη φάση του ενός. Αν είναι ίδια, θα πρέπει να υπάρξει πλήρης ακύρωση φάσης (δε θα ακούσεις τίποτα).

url=http://www.soundclick.com/akisk]Akis K

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το τέστ που προτείνει ο ¶κης είναι το καλύτερο που μπορείς να κάνεις αφού σου αρέσει το redrum αλλά εάν είναι να χρησιμοποιήσεις samples ποιός ο λόγος να ανοίξεις το reason και να βαρύνεις τo cpu όταν κάνεις τη δουλειά σου με samplers στο cubase, που άλλωστε παρέχουν και περισσότερα εργαλεία.

 

Για τα synths, τα εφφε και την κονσόλα του reason ούτε συζήτηση...δεν θα τα πρότεινα για καλό αποτέλεσμα.... αν και τα synths παλεύονται αν δεν έχεις κάτι καλύτερο αλλά τα άλλα όχι.

 

Εγώ το χρησιμοποιώ όπως σου περιέγραψα αλλά για οδηγούς κυρίως λόγω παλαιότερης εξοικείωσης με dr.Rex, Redrum και matrix (και τα υπόλοιπα ..παλιότερα) αλλά το αποφεύγω σε κομμάτια γιατί σε παιδεύει μέχρι να βγάλεις ήχο και πάλι...εάν έχεις καλά plug ins και vstis δεν το ανοίγεις το reason.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

&

Thanx για τις πληροφορίες, θα ήθελα κάποιος αν ξέρει πως να κάνω&mapping το Drum Machine της Linplug (ή οποιοδήποτε VST drum machine) στο Drum Editor&(με τους κόκκινους ρόμβους) του Cubase (έχω το SX2), γιατί μέχρι τώρα έγραφα τα Drums στο Midi Editor του καναλιού που συνδέεται με το Drum Machine, πράγμα εντελώς κουραστικό και επίπονο. Το πρόβλημα είναι πως άν ανοίξω τον Drum Editor όλα τα default samples είναι του General Midi.¶ρα&πρέπει να κάνω drum mapping κάθε ένα sample ξεχωριστά (και αν ναι, πως γίνεται αυτό?) ή υπάρχει και πιό εύκολος τρόπος?

(Επίσης, πως μπορώ να χρησιμοποιήσω τα διάφορα Grooves που έχει το Cubase? Το manual δεν μου φαίνεται και τόσο κατατοπιστικό).

Thanx και πάλι για τη βοήθεια,

Formant.

P>Not everyone understands house music...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω αν είναι offtopic αυτό που θα ζητήσω, αλλά επειδή είμαι αρχάριος με το reason χρειάζομαι βοήθεια!

 

Α)

Δεν ξέρω πώς να χρησιμοποιήσω/συνδέσω τα εξής:

1) The Matrix

2) Spider Audio & CV Mergers & Splitters

3) Vocoder

 

Β)

Επίσης δε ξέρω πώς να κάνω το εξής:

Γράφω ένα κομμάτι στο sonar, και έχω (ας πούμε) 5 ΜIDI κανάλια τα οποία ελέγχουν αντίστοιχο αριθμό ήχων στο NN-XT sampler του Reason.

Αν ο αριθμός των MIDI αυτών καναλιών αυξηθεί, πλέον ο mixer δε θα χωράει άλλα και κατά συνέπεια δε θα μπορώ να έχω κι άλλα όργανα.

Υπάρχει κανένας έξυπνος τρόπος να εκμεταλευτώ τα samplers του Reason ώστε να έχω πολλά όργανα (τα οποία δεν χρειάζεται να παίζουν όλα ταυτόχρονα) χωρίς να γεμίζει o μίκτης ? Μήπως πρέπει να χρησιμοποιήσω και 2ο μίκτη στο Reason?

 

Γ)

Έχω κάποια refills με ήχους πιανου, organ κλπ τα οποία τα χρησιμοποιώ κανονικά. Υπάρχουν όμως και κάποια άλλα refills με samples τα οποία δεν ξέρω ΠΟΥ πρέπει να τα φορτώσω. Πχ έχω ένα refill με κάτι φωνές, τις οποίες μπορώ να τις φορτώσω στο NN-19 MONO πατώντας στο δεξί εικονίδιο που έχει για να φορτώνεις ήχους (αυτό που είναι πάνω από το εικονικό keyboard) και όχι από το αριστερό (δίπλα από το εικονίδιο της δισκέτας).

nn19_dump.jpg

Όμως νομίζω ότι δεν είναι αυτή η σωστή διαδικασία...

 

Δ) Στο Redrum έχω φτιάξει 3 drum loops και τα έχω αποθηκεύσει σε patterns. Πώς γίνεται την ώρα που παίζει το κομμάτι να αλλάζει αυτόματα τα patterns αυτά με τρόπο που θα επιλέξω εγώ (πχ θέλω άλλο pattern για break, άλλο στο ρεφραίν κλπ...)

 

ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟΣ!!!

Είμαι πολύ αρχάριος όμως...

(Ξέρω ξέρω τι θα μου πείτε...RTFM!!!!!)

:D:D:D

www.facebook.com/YourPaintedSmile

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

&

Α)To Matrix, στην ουσία είναι CV Controller, αν πατήσεις το Tab στο keyboard σου και γυρίσεις το rack μπορείς να συνδέσεις τα CV outs του Matrix ωστε να κάνουν Modulate οποιαδήποτε παράμετρο θέλεις σε μια συσκευή η οποία έχει CV Input.Το Spider Audio, παίρνει ένα σήμα από συσκευή και το διανέμει σε πολλές εξόδους για διαφορετική επεξεργασία (splitter) ή λειτουργεί και σαν merger (παίρνει πολλά σήματα και τα βγάζει σε ένα stereo out - κάτι σαν πολύ απλός μίκτης, χωρίς κανένα control) (Merger). To Spider CV έχει ακριβώς τις ίδιες λειτουργίες, αλλά αντί για Audio Signals, διαχειρίζεται Control Voltages.Το Vocoder χρειάζεται 2 Audio Signals για να λειτουργήσει, ένα Carrier Signal, και ένα Modulator Signal. Στην ουσία, το Carrier γίνεται Modulate&από το σήμα του Modulator. Για παράδειγμα, μπορεί το Carrier να είναι ένα Pad και το Modulator ανθρώπινη φωνή (το γνωστό ρομποτικό εφέ). Επειδή το Carrier καθορίζει την χροιά του τελικού ήχου, για καλύτερα αποτελέσματα χρησιμοποίησε σήμα με πολλές αρμονικές (Saw ή Square, όχι ημίτονα). Συνδέεις το Carrier στο Carrier Input του Vocoder, και το Modulator στο Modulator input του vocoder. Το Vocoder output πηγαίνει σε κανάλι στο μίκτη. Πρέπει να παίζουν και τα δύο κάτι ωστε να ακούσεις το αποτέλεσμα.

Β) Μπορείς να κάνεις KeyMapping στα Samplers του Reason (για&Samples που δέν χρειάζονται πολλές οκτάβες)αλλά είναι χρονοβόρο και απαιτεί γνώσεις και εμπειρία. ¶ν το αντέχει το CPU σου, χρησιμοποίησε δεύτερο μίκτη.

Γ) Το εικονίδιο&από το οποίο&φορτώνεις τα Refills ανοίγει ΜΟΝΟ ολοκληρωμένα Refill Patches (είναι πολλά Samples τα οποία είναι Mapped accross the Keyboard, για μεγαλυτερη φυσικότητα του ήχου - όπως το πιάνο για παράδειγμα. Για να ακούγεται φυσικό σε όλο το έυρος των πλήκτρων, έχουν πάρει ξεχωριστά Wav Samples από όλο το έυρος και τα έχουν κατανείμει αντίστοιχα στα Keyw του Sampler. ¶ν είχαν πάρει μόνο ένα Sample από το ). Από το άλλο εικονίδιο, φορτώνεις απλά Wav Samples τα οποία δέν είναι Key Mapped. ¶ρα, δεν κάνεις κάτι λάθος.

Δ) Στο Sequencer, επιλέγεις το κανάλι του Redrum, και στο Edit, αντί για το Drum Editor, ανοίγεις το Pattern Editor (το κίτρινο κουμπάκι δίπλα στο τύμπανο πάνω αριστερά) και εκεί επιλέγεις ποιά Patterns θέλεις να παίζει το Redrum σε ποιά μέτρα. Θα δείς μετά πως το Redrum έχειι Automation στο Pattern Select. Αυτό μπορείς και να το κάνεις Record σε Real Time παίζοντας το κομμάτι σου, και αλλάζοντας α Patterns κατα τη διάρκεια του Recording. Όλες οι αλλάγές στα Patterns θα γραφτούν σαν Automation του Redrum.

Ελπίζω να βοήθησα.

Formant.

P>Not everyone understands house music...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου