Προς το περιεχόμενο

Mια NOS λαμπα κανει διαφορα στον ηχο?


ex-geomor

Προτεινόμενες αναρτήσεις

αυτο που εννοουσα ειναι οτι αρχισαν και οι κινεζοι να κατασκευαζουν λαμπατους ΕΝΙΣΧΥΤΕΣ (οχι μονο λυχνιες) & για αυτο εγιναν και αυτοι φθηνοι .

 

Θεωρεις οτι μια NOS λαμπα κανει διαφορα στον ηχο?

 

ΜΕΓΑΛΗ σε vintage ενισχυτες ειδικα αν παιζεις με καθαρο ηχο οπως εγω  (αν βεβαια ειναι της προκοπης και οι ενισχυτες και οι λυχνιες),μικροτερη σε μοντερνους (και ειδικα hi gain οπου πολλες holly grail λαμπες ακουγονται χαλια ενω πολλες καλες κινεζικες/ρωσικες ακουγονται φανταστικα).

 

Δυστυχως οι NOS ειναι ομως δυσευρετες και ακριβες ,προσωπικα οποτε ηχογραφω βαζω στους vintage ενισχυτες μου RCA Blackplates & PHILIPS 7581A αλλα για καθημερινη χρηση  και οι ρωσοκινεζουλες ειναι μια χαρα.

 

 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ισως με γλυτωσες απο ξεπαραδιασμα για το boogie combo που ετοιμαζω με βαση τον studio preamp toy μακη. Δηλαδη για τις τελικες για High gain (δε με ενδιαφερουν τα καθαρα σε αυτο) δε θα δω διαφορα? (τωρα εχει κινεζικες 5881 αν θυμαμαι καλα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

geomor βάλε καμιά καλή λάμπα 12αχ7 και 6l6 στον ενισχυτή σου ( ποιόν έχεις; ) και θα δεις διαφορά θηρία. Ειδικά οι τελικές είναι σχεδόν όλα τα λεφτά στους high gain.

"Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν ειναι παντα σοφο να αλλαζεις τις 5881 με 6L6 αν δεν ελεγξεις πρωτα το plate voltage & φυσικα και το bias,για βρωμες οι 5881 ειναι "καλυτερες" αλλωστε μια και εχουν λιγοτερο headroom απο τις 6L6,oι κινεζικες 5881 δεν ειναι καθολου ασχημες για γκαζια απλα θελουν αρκετα "καυτο" biasing.

 

τωρα κατα τη γνωμη μου μια ωραια NOS ΧΑΜΕΝΗ παει αν ειναι να οδηγησει σημα με 100 κιλα προενισχυτικο gain (metal style) αλλα οι γνωμες παιζουν....

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εναν τελικο που μονταρω με ενα φιλο τεχνικο στη θεσσαλονικη.Οχι τον telegun. Eχει 4 5881 κ καποια στιγμη μαλλον θα παει για 6L6. Δε θυμαμαι σε ποιο σχεδιο βασιστηκε, αλλα ισως κανω κ ενα ενα αντιγραφο με El84 σε push pull κ presence control. Monoκαναλο. Επιπροσθετα πολυ καλα ακουγεται κ με solid state τελικους αλλα σαν φιλοσοφια κατασκευης εχουν αφησει χωρο για γεμισμα απο λαμπα τελικο. Ακουγεται χαλια σε χαμηλη ενταση με λαμπατο τελικο κ πιο στεγνα(αλλα πολυ πιο ελεγχομενα κ διαφανα με μεγαλη διαφορα) με ss. Ισως αφου βγαζει δυο εξοδους να τα κανω στερεο κ με τα δυο ειδη κ με δυο ειδη μεγαφωνων. Επιτελους θα βρω απο οτι φαινεται κ το original EVL12 για να το τελειωνω, απο αμερικη. Το eminence που υπολογιζα να βαλω φτηνα (delta που κυκλοφορει τωρα) εχει αλλαξει πολυ απο το emιninence delta pro12A που στοχευε απευθειας σε αυτο κ το μονο συγχρονο που βρισκω ειναι του zakk wylde στα 300. Αν κ με vintage 30 πρεπει να ακουγεται καλυτερα. Θα δω! Αλλα live δεν παιζω πλεον κ μονο σε κανα studio ανοιγεται. Για σπιτι "συμβιβαζομαι" με διαφορα solid state. Εχω τον τζιτζικα μεσα μου που με κοροιδευει κ ενας φιλος! Το biasing ktl δε το βαζω χερι/ δεν ξερω αλλα ο γιαννης (ο τεχνικος) ειναι απιστευτος!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εξαρτατε απο τον ενισχυτη, την λαμπα, και τον ηχο που ψαχνεις.

Αχ, αυτες οι bugle boy γιατι να ειναι τοσο ακριβες...  :(

Εχω και πολλες 12ΑΤ7, 12AU7 κτλ, οι οποιες κανουν θαυμα στα καθαρα, αλλα για βρωμικα δεν, ειδικα αν θελεις και εντασεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπον, ειχε ερθει σημερα ενας φιλος απο εδω με εναν Sunn O))) 100S, vintage μηχανημα δηλαδη.

Στη ν1 ειχε μια κινεζικη 12ΑΧ7. Την αλλαζουμε λοιπον με μια NOS Raytheon USA 12AX7... τι να πω, η διαφορα ηταν τεραστια, μερα με την νυχτα ο ενισχυτης.

Ο ηχος απεκτησε ογκο, τα πριμα πιο στρογκυλα και μουσικα, και γενικοτερα πολυ πιο γλυκος και γεματος ηχος.

Ο ενισχυτης παραμενει καθαρος μεχρι πολυ μεγαλες εντασεις στον τελικο. (εχει 2Χ ΚΤ88 στον τελικο, ρωσικες ΕΗ).

Με ενα οβερντραιβ που ειχα προχειρο (μπασου  ;D ) και τον δοκιμασαμε, βρωμιζε πολυ πιο ομορφα με αυτη την λαμπα.

ν2 ειχε μια ΕΙ γιουγκοσλαβικη 12AU7. Δοκιμασαμε διαφορες 12AU7, Amperex, RCA (GE branded), η Ολλανικη ηταν στα ιδια επιπεδα καθαρα με την ΕΙ, πιο φαζαριστη στα βρωμικα. Ουτε η τζενεραλ μας πολυαρεσε, στα ιδια επιπεδα και αυτη, λιγο πιο αδυναμη ισως. Ειχα και μια ακομα 12AU7 ευκαιρη, η οποια δεν γραφει πανω κατι και δεν θυμαμαι τι ειναι  ;D  (θα ψαξω που το εχω σημειωσει), η οποια εχει πολυ μεγαλυτερη αποσταση αναμεσα στα plates απο τις υπολοιπες 12AU7. Αυτη επαιζε στα ιδια επιπεδα με την ΕΙ, ελαφρα πιο γεματο ηχο ισως.

Τελικα βαλαμε και εκει αλλη μια Raytheon 12AX7 και ο ενισχυτης απεκτησε αμεσως περισοτερη ενταση και σωμα.

Ο φιλος παιζει στονερ, οποτε τον αφησαμε ετσι τον ενισχυτη (RCA 12AT7 ή κατι παρεμφερες στη ν3, δεν θυμαμαι, και καποια 6SN7 tube driver αν ειδα σωστα).

Οποτε ναι, απο λαμπα σε λαμπα υπαρχει διαφορα και μαλλιστα μεγαλη.

Τωρα αν επαιζε ντεθ μεταλ πιθανως να του αρεσε η κινεζικη περισοτερο.

Ευελπιστω οτι καποια στιγμη θα ηχογραφησω ολες τις λαμπες που εχω εδω σε παρομοιες συνθηκες σε εναν ενισχυτη, και θα ανεβασω καπου κλιπακια να παρετε μια ιδεα για τις διαφορες τους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου