tugito Δημοσιευμένο 8 Ιανουαρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 8 Ιανουαρίου 2009 kostis k. οταν γινεται κατι τετοιο που ειναι φυσικό για καθε κατάστημα (να μην συμβαδίζει σωστά η online status ενημερωση του στοκ με το real status) σου στέλνουν email οι συγκεκριμενοι με 3 επιλογές. Μια απο αυτές ειναι το refund.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
funkysoul Δημοσιευμένο 9 Ιανουαρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 9 Ιανουαρίου 2009 Με εκπλήσσει το γεγονός που λες. Εγώ παρήγγειλα 2 είδη την Παρασκευή στις 11 το πρωι και το απόγευμα στις 4 έλαβα email όπου ζητούσαν συγνώμη μιας και δεν ήταν κανένα από τα 2 σε στοκ και μου έδωσαν 3 επιλογές: πλήρης ακύρωση παραγγελίας, προσωρινή ακύρωση για να μη χρεωθεί τώρα ο λογαριασμός και να με ειδοποιήσουν όταν φτάσουν στην αποθήκη και τέλος να μείνει η παραγγελία ως έχει. μια απο τα ιδια και εμενα μου ειπαν οτι θα εχουν τον laney vc-15 110 (στην εξερετικηκη πρωην τιμη του 220ευρω )στις 15 του μηνα και στις 16 τον στελνουν αλλα την αφησα ως εχει μιας και εχω prepayd card και ειναι το ιδιο για'μενα papa don't take no mess!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις