marathon Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2008 Οι καλύτερες κιθάρες για μένα είναι αυτές που έχουν χορδές. Εκτός αν λένε tele-κάτι κάπου. Να προσθέσω...6 χορδές τουλάχιστον...και οι Τele μ αρέσουν γιατί τυπώνονται πιο εύκολα!!! Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
yann Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2008 Αγαπητέ Yann,διαφωνούμε και συμφωνούμε.Στα επιπλόργανα, σαφώς και θέλει ταλέντο και αισθητική καλλιτέχνη επιπλοποιού.Αν αυτά είναι δε ακουστικά όργανα, χρειάζεται πραγματικά και μουσικό ταλέντο.Αν κάποιος έχει χρόνο, ενδιαφέρεται και του κόβει,πιστεύω ότι και setup σωστό κάνει,και σωστά μοντάρει και σωστά φινίρει ένα ηλεκτρικό όργανο.Αν τώρα το καπάκι είναι από δέντρο δεινόσαυρο ή από ξύλο υπο εξαφάνιση(οικολογικό έγκλημα κατά την γνώμη μου ;D),σαφώς και στοιχίζει $$$$ αλλά παίζει καλύτερα από sitka spruce(πευκάκι του θεού)? Όσο για το marketing έχεις δίκιο...αλλά εγώ εννοούσα ότι δεν αρκεί η super κιθάρα,η τέλεια κιθάρα, η πιο όμορφη κιθάρα.Δεν πείθομαι λοιπόν ότι υπάρχει όργανο που να δικαιολογεί αυτά τα λεφτά και είναι φτιαγμένο από τα κλασσικά ξύλα και περιφερειακά.Εκτός και αν μου την έφτιαχνε ο Billy Gibbons με τα χεράκια του λίγο πριν μας αφήσει για πάντα(μπρρρρρ,χτυπάω κουρδισμένο ξύλο)Και στην τελική, οι solidbody που άφησαν εποχή και εξελίχθηκαν-βελτιώθηκαν στην πορεία του χρόνου είναι 2 άντε 3.LP,TC,ST.Και αν στα φεντεροειδη δεν παίζει ρόλο το ξύλο, τότε δεν παίζει ρόλο στο μεγαλυτερο ποσοστο των κιθάρων παραγωγης. Μαλλον δεν με καταλαβες: Επιπλα λεω τα ομορφα οργανα που ομως δεν εχουν ηχο...αυτα μπορει να φτιαξει ο καθενας (ηλεκ.η μη)! Ο τυπος που περιγραφεις,εχει γονιδια μαστορα,και σιγουρα θα τα καταφερει.Μετα απο κει ομως, μηπως αρχισει να τρωγεται για αυτο το κατι που λειπει απο την κατασκευη του? Για το σεταπ,εχω να πω οτι οταν βλεπω επισκευαστη να μετραει την αποσταση των χορδων με το..χαρακακι,ξερω οτι ειναι απειρος,η ακομη χειροτερα..αταλαντος! Τα καπακια:Γι'αυτο το λογο δεν αγοραζω "με το ματι"...ισως το σιτκα "μιλαει καλυτερα" απο τα πανεμορφα σπανια κομματια για ηλεκτρικα,εχεις δικιο...αλλα μια και μιλαμε για ελατο,το σιτκα δεν ειναι σε καμμια (χμμμ,σπανια ισως) περιπτωση καλυτερο απο τα ευρω-ασιατικα !! Η σουπερ-τελεια-πανεμορφη κιθαρα,ειναι φτιαγμενη μονο για εναν...αντε και κα'να φιλο του που εχει την ιδια αισθητικη!! Φυσικα και δεν δικαιολογειται οργανο φτιαγμενο απο τα ΚΛΑΣΣΙΚΑ υλικα σε αυτη την τιμη, εκτος και αν: -Το'χουν γεμισει με inlays (απιστευτα χρονοβορο) -Ο μαστορας ειναι ονομαστος,και πουλαει φημη...(τα 25 χιλιαρικα του Benedetto ειναι μαλλον υπερβολικα, και ας ειναι κατα γενικη ομολογια ο καλυτερος.Οι πελατες του ομως δεν ειμαστε εγω και εσυ..!) Ελληνας ονομαστος μπουζουκομαστορας,(που ομως δεν του "βγαινουν" ολα τα οργανα οπως θα ηθελε ο ιδιος η ο πελατης του) πουλησε κουκλα μπουζουκι για 5000ε που ομως δεν "μιλαγε"... Οταν τον εκριναν ως ακριβο για το αποτελεσμα του,εκεινος ειπε: "Τριαντα χρονια δουλευω,αν δεν "τα παρω" τωρα,ποτε θα τα παρω???" :P Γνωμη μου:Αν ο μαστορας ξερει τι κανει,και μπορει να κραταει τους πελατες του ευχαριστημενους, μακαρι να τα παιρνει καθε μερα!Αν οχι,οσα χρονια και αν δουλευει,πρεπει να παιρνει αυτο που του αξιζει..! ;D Στα φεντεροειδη δεν παιζει τοσο ρολο το ξυλο λογω pickguard,αφου το ατιμο το ακρυλικο αποσβαινει τον κραδασμο που μεταφραζεται σε ηχο και κρατημα (γι'αυτο και sustainless oι Fenderοειδεις,συγκριτικα με αλλες). Ενα καλο modification ειναι το βιδωμα των μαγνητων απ'ευθειας στο ξυλο, δεν θα πιστευεις το "κερδος"...ειναι λιγο παραπανω απο ακουστο!! :) ΔΕΝ αναλαμβανω εργασιες!Ευχαριστω! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2008 Οι καλύτερες κιθάρες για μένα είναι αυτές που έχουν χορδές. Εκτός αν λένε tele-κάτι κάπου. καλα αυτα τα λεγανε και αλλοι μεχρι που παιξανε εστω και ΜΙΑ...(και μετα σκλαβωθηκαν για παντα ;D),παιξε λοιπον εστω για μια και μετα μιλας μικρε.. ;D ;D ;D θα πρεπει ομως να αλλαξεις τις συνηθειες σου δηλ.να κανεις τα εξης : παιρνουμε την κιθαρα απο το stand της,κουρδιζουμε την κιθαρα,ανοιγουμε τον ενισχυτη (on),συνδεουμε την κιθαρα με τον ενισχυτη,ανοιγουμε το stand by,παιζουμε με κανονικο ηχο,παιζουμε με κανονικο ηχο και εφε,παιζουμε με βρωμικο ηχο ξεκινωντας με ηπιο overdive & ανεβαινοντας ΣΤΑΔΙΑΚΑ σε γκαζια....,κλεινουμε τον ενισχυτη,αποσυνδεουμε την κιθαρα ,την βαζουμε στο stand της αντι για αυτα που κανεις ΤΩΡΑ δηλ.: παταμε το distortion & το fuzz μαζι με το gain στο 100,για να ειμαστε σιγουροι γυρναμε και τον ενισχυτη στο 3ο high gain καναλι βαζοντας φυσικα το gain στο 10,συνδεουμε την κιθαρα...και ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ τον ενισχυτη (οn & stand by),παιζουμε με την..ηχαρα μας (ΛΕΜΕ τωρα.. ;D) και φυσικα προσθετουμε και ΑΛΛΟ λιγο gain απο ενα extra distortion πεταλι που εχουμε για καβαντζα,αποσυνδεουμε την κιθαρα,την πεταμε με μανια πανω στον τοιχο,κλεινουμε τον ενισχυτη.... ;D ;D www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jasemeister Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2008 καλα αυτα τα λεγανε και αλλοι μεχρι που παιξανε εστω και ΜΙΑ...(και μετα σκλαβωθηκαν για παντα ;D),παιξε λοιπον εστω για μια και μετα μιλας μικρε.. ;D ;D ;D Μιλάς σοβαρά; Εδώ δεν έχω πάει ΟΥΤΕ ωδείο ΟΥΤΕ Japan! Πως θα πιάσω tele? ;D αποσυνδεουμε την κιθαρα,την πεταμε με μανια πανω στον τοιχο,κλεινουμε τον ενισχυτη.... ;D ;D Όχι, όχι! Πετάμε την κιθάρα ΣΤΟΝ ΕΝΙΣΧΥΤΗ! Α, πατάμε και το backup metal zone που έχουμε για έκτακτες περιπτώσεις και το αφήνουμε να μικροφωνίζει ασύστολα ;D Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2008 γι'αυτο και sustainless oι Fenderοειδεις,συγκριτικα με αλλες ΑΥΤΟ ειναι και η μαγκια τους προσωπικα ΜΙΣΩ το sustain & θεωρω υπερεκτιμημενο "προσον" μιας κιθαρας,αν ηθελα sustain θα επαιζα... βιολι..... ;D ;D για αυτο αλλωστε αν ηταν να με καταριοντουσαν και να μη παιζω με Φεντερ θα επαιζα με καποιο τζαζοσκαφος που δεν εχει sustain... ;D www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
yann Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2008 Πάντως για να κάνουμε και το δικηγόρο του διαβόλου....ωραίος είσαι και εσύ...μας δίνεις να ακούσουμε δείγματα ήχου από το Internet!!!!!!! Eλα μωρε,εδω ολοι ακουνε "δειγματα" μαγνητων,χεχε! Φυσικα και μονο η ζωντανη δοκιμη λεει ολη την αληθεια..! 8) Tα καλα δειγματα oταν θα βγαλω cd! ;D ΑΥΤΟ ειναι και η μαγκια τους προσωπικα ΜΙΣΩ το sustain & θεωρω υπερεκτιμημενο "προσον" μιας κιθαρας,αν ηθελα sustain θα επαιζα... βιολι..... ;D ;D για αυτο αλλωστε αν ηταν να με καταριοντουσαν και να μη παιζω με Φεντερ θα επαιζα με καποιο τζαζοσκαφος που δεν εχει sustain... ;D Σωστο και αυτο!! Δεν εχουν ολοι τις ιδιες αναγκες,ουτε αισθητικη,αλλα ουτε και στυλ, εκτος απο τους "αντιγραφεις διασημων"! ;D Το sustain υπερεκτιμηθηκε απο την "εκρηξη" του metal τοτε,(χα,θυμηθητε το "sustainiac"!!) και φυσικα ειναι μονο ενα ακομη προσον σε ενα καλο οργανο, και ενιοτε...αρκετα χρησιμο,οχι ομως σε ολους! ;) ΔΕΝ αναλαμβανω εργασιες!Ευχαριστω! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2008 ΑΥΤΟ ειναι και η μαγκια τους προσωπικα ΜΙΣΩ το sustain & θεωρω υπερεκτιμημενο "προσον" μιας κιθαρας,αν ηθελα sustain θα επαιζα... βιολι..... ;D ;D για αυτο αλλωστε αν ηταν να με καταριοντουσαν και να μη παιζω με Φεντερ θα επαιζα με καποιο τζαζοσκαφος που δεν εχει sustain... ;D Καλά τώρα...όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια...πες ότι δεν έχεις λεφτά να αγοράσεις Gibson!!! Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
odis13 Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2008 για αυτο αλλωστε αν ηταν να με καταριοντουσαν και να μη παιζω με Φεντερ θα επαιζα με καποιο τζαζοσκαφος που δεν εχει sustain... ;D Tι απεγιναν οι parker με τους P90? Προδοτη, ε προδοτη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
SULTAN Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2008 Στα φεντεροειδη δεν παιζει τοσο ρολο το ξυλο λογω pickguard,αφου το ατιμο το ακρυλικο αποσβαινει τον κραδασμο που μεταφραζεται σε ηχο και κρατημα (γι'αυτο και sustainless oι Fenderοειδεις,συγκριτικα με αλλες). Ενα καλο modification ειναι το βιδωμα των μαγνητων απ'ευθειας στο ξυλο, δεν θα πιστευεις το "κερδος"...ειναι λιγο παραπανω απο ακουστο!! :) Yann, respect και πάσο σ'αυτό που είπες για τον επισκευαστή-κατασκευαστή αν και μάλλον από το χαρακάκι και το φίλλερ ξεκίνησε ο καυμένος!.Αυτό το τελευταίο με το βίδωμα, πως το εννοείς?με λιγότερο σκάψιμο στο σώμα εξ'αρχής ή με προσθήκη-συμπλήρωμα ξύλου απο κάτω?Γι'αυτό μερικοί βάζουν pickguards από χοντρούτσικο καπλαμά?Για πες... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2008 και φυσικα ειναι μονο ενα ακομη προσον σε ενα καλο οργανο, και ενιοτε...αρκετα χρησιμο,οχι ομως σε ολους! εμενα οχι απλως δεν μου ειναι χρησιμο αλλα με εμποδιζει κι ολας να παιξω (οτι παιζω τελος παντων... ;D) αλλα βεβαια μιλας με εναν ανθρωπο που του τρεχουν τα σαλια οταν βλεπει κατι τετοιο & του γυρναν τα...μεσα του οταν βλεπει κατι τετοιο... να καταλαβεις απο ολες τις κιθαρες μου η απολυτα αγαπημενη μου ειναι αυτη απο 100% ..παλαιωμενο :) ..45χρονο πλαστικο (εχει τοσο sustain οσο ενα πλαστικο πηρουνι ;D) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση