treloagori Δημοσιευμένο 16 Δεκεμβρίου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 16 Δεκεμβρίου 2008 εννοω οτι δεν θα φτιαξω απιστευτα εφφε και θα καθομαι 5 ωρες απο πανω...γι αυτο μιλησα για ποιοτητα οταν λεω ας πουμε room reverb,plate reverb θελω να το παρω οσο πιο ποιοτικο γινεται...αυτο εννοω..δεν θα κατσω να φτιαξω ονειρικους μαγεμενους διαστημικους ηχους...απλα εφφε θελω οσο πιο ποιοτικο γινεται... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 16 Δεκεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 16 Δεκεμβρίου 2008 δεν υπαρχουν ποιοτικα εφε, υπαρχουν ποιοτικοι ΧΡΗΣΤΕΣ των εφε ;) με αλλα λογια καποιος που θα ασχοληθει σοβαρα με ενα φτηνο ZOOM θα βγαλει ΠΟΛΥ καλυτερο ηχο απο εσενα που δεν θα ασχοληθεις σοβαρα ακομα και EVENTIDE να εχεις. ;) ο μυθος του "παιρνω το καλυτεροτερο μηχανησμα ;D & εχω ΑΥΤΟΜΑΤΑ τον καλυτεροτερο ηχο" απλα δεν ισχυει. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jasemeister Δημοσιευμένο 16 Δεκεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 16 Δεκεμβρίου 2008 καποιος που θα ασχοληθει σοβαρα με ενα φτηνο ZOOM θα βγαλει ΠΟΛΥ καλυτερο ηχο Για μένα λέει πάλι :D Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru nikodemos Δημοσιευμένο 16 Δεκεμβρίου 2008 Guru Share Δημοσιευμένο 16 Δεκεμβρίου 2008 δεν υπαρχουν ποιοτικα εφε, υπαρχουν ποιοτικοι ΧΡΗΣΤΕΣ των εφε ;) με αλλα λογια καποιος που θα ασχοληθει σοβαρα με ενα φτηνο ZOOM θα βγαλει ΠΟΛΥ καλυτερο ηχο απο εσενα που δεν θα ασχοληθεις σοβαρα ακομα και EVENTIDE να εχεις. ;) Αυτό είναι λίγο αφοριστικό..... Σε μια ευρύτερη σύγκριση (όχι στα στενά πλαίσια της "κιθαριστικής" χρήσης) υπάρχουν χαώδεις διαφορές τόσο σε ότι αφορά τον σχεδιασμό και την κατασκευή αλλά ακόμη περισσότερο στους ίδιους τους αλγόριθμους (που είναι ίσως και η πιο σοβαρή παράμετρος του θέματος) Σε ότι αφορά το θέμα "κιθαριστικά εφέ" πάντα πίστευα ότι μιλάμε για μια ιδιαίτερη κατηγορία....και εκεί μάλλον θα συμφωνήσω μαζί σου Νίκο .... Απλά και μόνο το γεγονός ότι ο ήχος βγαίνει από μια καμπίνα σχεδιασμένη και προσανατολισμένη αποκλειστικά στην συγκεκριμένη χρήση (και με πολύ συγκεκριμένη ηχητική "συμπεριφορά" και συχνοτική απόκριση) αρκεί για να αναιρέσει την τεχνική "ανωτερώτητα" (σε ότι αυτή αφορά ηχητικά χαρακτηριστικά) των High end FX επεξεργαστών. Το ίδιο ισχύει και σε ότι αφορά τους ίδιους τους αλγόριθμους καθώς οι απαιτήσεις της κιθάρας είναι μάλλον απλοικές σε ότι αφορά την δημιουργία επεξεργαστικών αλγόριθμων......για να πω την αλήθεια ποτέ δεν κατάλαβα γιατί κάποιος θα μπορούσε να πάρει ένα Eventide Ultra Harmonizer για την κιθάρα (εκτός αν μιλάμε για το ίδιο το harmony pitch shifting) για να έχει ποιοτικά reverb & delay..... Στην τελική τα πιο κλασσικά ανάλογα κιθαριστικά εφέ (tape echo, analog delay, spring reverb, analog chorus, plate reverb) προέρχονται από μια εποχή με πολύ πιο απλοικές straight forward σχεδιάσεις, ελάχιστο έλεγχο των παραμέτρων και όχι ιδιαίτερα καλά τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτό που θέλω να καταλήξω είναι πως ένας High End FX επεξεργαστής σε ένα κιθαριστικό set up αξιοποιεί αναγκαστικά μόνο ένα ελάχιστο ποσοστό των δυνατοτητων που του δίνει η ανώτερη ποιότητα του και ηχητικά και σχεδιαστικά (αλγόριθμοι) σε σχέση με τον "φθηνό" ανταγωνισμό..... Εννοείται πως δεν αναφέρομαι στην ποιότητα κατασκευής, η οποία σχεδόν πάντα είναι ανάλογη της τιμής, και με ότι αυτό συνεπάγεται σε κάποιες φτηνές επιλογές (θόρυβος, φθηνά υλικά, δύσκολο έως αδύνατο service λόγω υπερβολικά πυκνοκατοικημένων pcb κλπ).... check my websitehttps://www.mixingnik.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 16 Δεκεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 16 Δεκεμβρίου 2008 ..για να πω την αλήθεια ποτέ δεν κατάλαβα γιατί κάποιος θα μπορούσε να πάρει ένα Eventide Ultra Harmonizer για την κιθάρα για ρωτα τον Εdge.... ;D ;D Nικοδημε το ωραιο με τα εφε ειναι οτι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ κανονες... ;) κατα τα αλλα ολα τα υπολοιπα που λες με βρισκουν συμφωνο μια και εσυ λες οτι τα περι "ποιοτικων" εφε κιθαρας ειναι τριχες κατσαρες απο τη στιγμη που μαλιστα θα βγουν απο εναν ενισχυτη & ενα μεγαφωνο/ηχειο τεχνολογιας του...1940.. ;D ;D τι να τον κανω τον ...χιλιομπιτο επεξεργαστη απο τη στγμη που θα παει να πεσει σε δυο....μονομπιτες λυχνιες του 1930 ;D ;D ομως θα επιμεινω οτι το 99% του γενικου "ηχου" στη κιθαρα ειδικα οσον αφορα τα εφε...εχει να κανει με το ΜΥΑΛΟ & την ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ του κιθαριστα και οχι με τα....ποιοτικα...μηχανησματα ;D δια του λογου το αληθες τσεκαρε τις πεταλιερες του GRAHAM COXON του JOHNY MARR & του TOM MORELLO.... ;D ζητημα να κοστιζουν ΟΛΕΣ μαζι 1000 ευρω ;D ;D..... www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru nikodemos Δημοσιευμένο 16 Δεκεμβρίου 2008 Guru Share Δημοσιευμένο 16 Δεκεμβρίου 2008 ομως θα επιμεινω οτι το 99% του γενικου "ηχου" στη κιθαρα ειδικα οσον αφορα τα εφε...εχει να κανει με το ΜΥΑΛΟ & την ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ του κιθαριστα και οχι με τα....ποιοτικα...μηχανησματα ;D ...σε αυτό εννοείται συμφωνώ απόλυτα (σόρρυ δεν το έγραψα πριν γιατί το θεώρησα αυτονόητο ;))....και το επεκτείνω στο σύνολο της παραγωγής μουσικής και όχι μόνο στην κιθαρα :) ....σε ότι αφορά τον Edge, το Eventide και τον "πάταγο" που είχε δημιουργήσει αυτό το μηχανάκι τότε στα τέλη 80ς αρχές 90ς, μην ξεχνάμε πως το "έξυπνο" pitch shifting ήταν μια πρωτωποριακή για την εποχη τεχνολογία, αποκλειστικότητα της συγκεκριμένης εταιρίας (υπό τον τίτλο copyrighted Harmonizing)......αυτός ήταν και ο λόγος που ήταν τόσο διαδεδομένο και όχι τα (εκπληκτικής ποιότητας) reverbs & delays. check my websitehttps://www.mixingnik.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 16 Δεκεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 16 Δεκεμβρίου 2008 φυσικα σιγα μη παρεις το eventide για delay (εξαλλου ο θεος χρησιμοποιει τεσσερα TC2290 & δυο AMS για delay) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
quintiplet Δημοσιευμένο 16 Δεκεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 16 Δεκεμβρίου 2008 Παιδιά καλά όλα αυτά, αλλά η Zoom (και δεν εννοώ zoom παραγωγής 2008) και η κάθε φθηνή πεταλιέρα ενέχει σοβαρό κίνδυνό να παρουσιάσει φαινόμενα tone sucking, που ακριβότερα μηχανήματα δεν παρουσιάζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 16 Δεκεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 16 Δεκεμβρίου 2008 λιγοτερο tone sucking απο οτι 17 πεταλακια στη σειρα θα εχει σιγουρα και στο κατω κατω της γραφης με ενα low impedance buffer ΑΝ εχει...tone sucking ;D το λυνεις και αυτο. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jasemeister Δημοσιευμένο 16 Δεκεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 16 Δεκεμβρίου 2008 Το κάθε εργαλείο έχει τη φιλοσοφία του...και συνήθως μέσα στη λάσπη του εκάστοτε tone-sucking και των πολλαπλών εφέ συγχρόνως βρίσκεται και ενα sweet spot που σε κάνει να παραμιλάς από ευτυχία ;) Π.χ. με το gain τα πράγματα είναι απλά: το βάζεις στο τέρμα και είσαι έτοιμος :D Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση