Guru Nikolas Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2008 Guru Share Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2008 Παιδιά... Σκέφτομαι ότι σύντομα θα έρθει η ώρα για αυτοκίνητο καινούριο. Και αφού έζησα τόσα χρόνια στην Αγγλία, κόλλησα τον ιο με την ιδέα του υβριδικού αυτοκινήτου. Ψάχνω να βρω πληροφορίες για το ΤΙ προσφέρει το κράτος προς την αγορα ενός τέτοιου αυτοκινήτου, και δε βρίσκω κάτι στο Ιντερνετ. Προφανώς θα πάω σε αντυπροσωπίες να ρωτήσω, αλλά μήπως έχουμε πληροφορίες κι εδώ; Ξέρω, πχ, ότι τα υβριδικά ΔΕΝ έχουν δακτύλιο. Επίσης ότι με την ηλεκτρική μπαταρία, γενικά, πάνε αργά. κλπ... Home - Editions Musica Ferrum Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
matawan Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2008 Όντως, δεν υπόκεινται στα μέτρα του δακτυλίου και επιπλέον, απαλλάσσονται απο χρέη ταξινόμησης... Αυτό που όμως δεν ισχύει στην Ελλάδα, απ'οσο γνωρίζω δηλαδή, ειναι η επιδότηση για αγορά υβριδικου... It's a shame stupidity isn't painful. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
NicolasAth72 Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2008 Ξέρω, πχ, ότι τα υβριδικά ΔΕΝ έχουν δακτύλιο. Επίσης ότι με την ηλεκτρική μπαταρία, γενικά, πάνε αργά. κλπ... ??? ??? Μήπως εννοείς ΟΤΑΝ χρησιμοποιουν μονο την ηλεκτρικη μπαταρια παν αργά? (νομιζω ισχυει το αναποδο, χαμηλη ταχυτητα->χρηση ηλεκτροκινητηρα) Χρησιμοποιούν την ηλεκτρική μπαταρία σε συνδυασμο με τον βενζινοκινητήρα. Ο ηλεκτρικος κινητηρας έχει ισχύ 20 ιππων και μπαινει σε λειτουργια σε διαφορες περιπτώσεις, όπως απότομες επιταγχύνσεις (οπου αυξανεται η καταναλωση) ή σε πολυ χαμηλη ταχυτητα. Κάνουν διάφορα κολπάκια οπως να σβήνει ο κινητήρας όταν σταματάς κλπ. τελικά καταφέρνουν να καίνε περιπου 6 lt / 100 km (μιλαω γι το Χοντα) , να είναι άνετα και να πηγαινουν αξιοπρεπώς. δεν εχουν τελη κυκλοφορίας για κάποια χρόνια, τώρα θα πω στη τύχη σχεδον 6, γιατι δε θυμαμαι καθολου. αν θες μια βολτα εχουν παρει οι δικοι μου... https://www.facebook.com/automaton.athens Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Vrass Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2008 Οσον αφορά τις παροχές έχεις όλα αυτά που γράφτηκαν παραπάνω.. Κοινώς γλυτώνεις πολλά τέλη και μπάινεις ελεύθερα στον δακτύλιο για να ψάχνεις παρκάρισμα με τις ώρες... Από άποψη οικονομίας μην περιμένεις καμιά παλαβή διαφορά, άμα το γκαζώσεις (που όοοοοολοι το κάνουμε λίγο-πολύ) μπαίνει ο βενζινοκινητήρας και ρουφάει κανονικότατα. Ενα μικρό αυτοκίνητο πόλης με σύγχρονο κινητηρα θα πάει το ίδιο σχεδόν οικονομικά, και θα σου κοστίσει και τα μισά λεφτά για να το αγοράσεις. Κατ'εμε τα υβριδικά έχουν ακόμα δρόμο μπροστά τους... ;) Fender να πιάνεις, Harley Benton να γίνεται... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
chembeast Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2008 Με λογαριασμούς ο ξαδερφός μου βρήκε ότι σε σύγκριση με ένα 1.8 ή 2.0 ίδιας κατηγορίας πρέπει να κάνει πάνω από 20000χλμ το χρόνο για να κάνει απόσβεση με ερωτιματικό όσον αφορά την αξία μεταπώλησης και το ενδεχόμενο οι μπαταρίες να χάσουν την απόδοσή τους με τον χρόνο....Περιοδικά του χώρου μέτρησαν οικονομία γύρω στα 1,5λίτρα στα 100χλμ και αυτό για μέσα στην πόλη που χρησιμποιούν κυρίως τον ηλεκτροκινητήρα και όχι τον βενζινοκινητήρα. Στη εθνική καίνε το ίδιο περίπου. Στα συν βέβαια είναι η αθόρυβη λειτουργία τους αυτοκινήτου σε σχέση με ένα συμβατικό, τα ανύπαρκτα τέλη κυκλοφορίας, η ελευθερη κίνηση στον δακτύλιο(αν και κανείς δεν εγγυάται εαν αυριο βάλουν διόδια στο κέντρο θα είναι δωρεάν για τα υβριδικά...).Το συμπέρασμα είναι ότι δεν αξίζει ακόμα. Εξάλλου βρισκόμαστε στην πρώτη ουσιαστικά γενειά των υβριδικών και καλό είναι να αφήσουμε την κατάσταση να ωριμάσει με τα δεύτερης γενειάς υβριδικά.... :o Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trigga Δημοσιευμένο 10 Δεκεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 10 Δεκεμβρίου 2008 Υβριδικα για τους επαγγελματίες μονο τώρα.Να κανουν τπτ ωστε να βαλουν κ μεγαλύτερη μπαταρια κ οσοι δουλεύουν στο κεντρο να τους επιβαλλουν στη χρήση του.Οι υπολοιποι τα μεσα συγκοινωνιών που και αυτα καλό ειναι να λειτουργούν όλα με ρευμα ή μπαταριες.Μπας κ παρετε λίγο αερα στην αθηνα γιατι θα σηκωθει να φύγει και το τσιμέντο απ την βρώμα.Νωρις για επενδύσεις που δεν εχουν καμμια σιγουρια στην αξιοπιστία,οικονομια,μεταπώληση όπως προειπώθηκε. Θες κέντρο?Daihashu cuore 1.0 και τέλος.Ουτε υβριδικό δεν το φτάνει στην πολη.Για εξω κρατα οτι εχεις ή παρε οτι αλλο θες.Σε συνολο θα βγεις στα ιδια λεφτά.Αν δεν εχεις αναγκη για την πολη και το κουβάλημα πάρε κανα μηχανάκι ή τα μέσα που λεμε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Nikolas Δημοσιευμένο 10 Δεκεμβρίου 2008 OP Guru Share Δημοσιευμένο 10 Δεκεμβρίου 2008 Thanks guys! ^_^ Αυτό που κυρίως με ανησυχεί έιναι η αξία μεταπώλησεις. Ένα υβριδικό 5-6 χρονών θα είνια αρχαίο, με μπαταρία (μισο-)διαλυμένη, αν και υπάρχουν εγγυήσεις 8-10 χρονών και 80,000 μιλιών (περι τα 150,000 km), απο την Honda, και παραπάνω απο την Toyota... :-/ Αν παίζει απόσυρση, τότε το ξαναβλέπω. Δεν το θέλω μόνο για την πόλη, αλλά και για έξω (για αυτό τίνω προς το Honda, πάρα στο Prius). Για την πόλη, και μη γελάσσετε, έχω το ποδήλατο. Μετά εκείνο το thread, πήγα και αγόρασα ενά καλό ποδήλατο, του έβαλα ότι έπρεπε και τώρα, σχεδόν αποκλειστηκά το χρησιμοποιώ (το έκανα και στα Γιάννενα, δει προπονημένος). Κάνω και 25 χμ την ημέρα... Θα ψάξω περεταίρω και θα ενημερώσω κι όλας. NicholasAth72: Thanks. Ντάξει, όχι και βόλτα, αλλα ένα τηλ. καλό θα ήταν... ;) Home - Editions Musica Ferrum Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 10 Δεκεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 10 Δεκεμβρίου 2008 Μη παρεις το ΗONDA (ειναι μουφα υβριδικο μια και ο ηλεκτροκινητηρας του ειναι μονο 20-25 αλογα),παρε το TOYOTA Prius το οποιο εχει σοβαρο ηλεκτροκινητηρα (68 αλογα) και πολυ απλα θα σου πω οτι ειναι το καλυτερο γενικα αυτοκινητο που εχω οδηγησει ποτε μου (και εχω οδηγησει πολλα..) .Το ειχα για 3 μηνες το καλοκαιρι και πραγματικα το ευχαριστηθηκα. Το ποιο εντυπωσιακο του οδηγητικα χαρακτηριστικο ειναι οι...ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΕΙΣ ,μια & ως γνωστον οι ηλεκτροκινητηρες εχουν δραματικα μεγαλυτερες ροπες απο τους βενζινοκινητηρες. Ειναι επισης ΕΝΤΕΛΩΣ (και οταν λεμε εντελως ενοουμε εντελως) αθορυβο και βεβαια ΑΥΤΟΜΑΤΟ (κατι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ειδικα για οδηγηση στην Αθηνα),το εδωσα πισω στον ιδιοκτητη του με πολυ βαρια καρδια. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jasemeister Δημοσιευμένο 10 Δεκεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 10 Δεκεμβρίου 2008 Αξία μεταπώλησης;! Εδώ έχουν χάσει τα κανονικά αυτοκίνητα την αξία τους παντελώς τι συζητάμε; Η αγορά των μεταχειρισμένων είναι για κλάμματα. Αν σε απασχολούν τόσο πολύ αυτά όμως, κάνε leasing. υπάρχουν αρκετοί τρόποι να πάρεις κάρο με το σκεπτικό να το στείλεις εντός 5ετίας χωρίς ιστορίες και χάσιμο χρημάτων. Επίσης, το Prius που πολύ σωστά επισήμανε ο Νίκος είναι το ΑΠΟΛΥΤΟ όχημα αυτή τη στιγμή. Τρομερή οικονομία στην κατανάλωση χωρίς συμβιβασμούς στην απόδοση και μειωμένο κόστος συντήρησης. Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
X-minor Δημοσιευμένο 10 Δεκεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 10 Δεκεμβρίου 2008 Χρησιμοποιείτε ακόμα αυτοκίνητα εκεί κάτω?!? Εδώ εγώ εδώ πάνω και το'χω παρατήσει με τον πανικό που επικρατεί! ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση