Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο

..πετυχαίνουν αυτό το αποτέλεσμα γράφοντας τα φωνητικά μέρη 2 φορές: την μία κανονικά, την άλλη +- μία οκτάβα (εξαρτάται από την έκταση), οπότε βγαίνει ένα <<γεμάτο>> αποτέλεσμα.

 

Τελευταία άκουσα τον Bruce Dickinson, στο τελευταίο των Maiden, να το κάνει.

 

To keep you is no benefit. To destroy you, no loss

Δημοσιευμένο

Αυτό λέγεται ..back vocals.  ;D

 

;D ;D ;D ;D

 

Όχι, δε κατάλαβες, δεν χαμηλώνεται μια εκ των 2 φωνών, είναι σαν να ακούς ντουέτο από τον ίδιο τραγουδιστή, με διαφορά μιας οκτάβας μεταξύ των φωνών.

To keep you is no benefit. To destroy you, no loss

Δημοσιευμένο

Έχω καταλάβει τι λες, το double tracking όμως αφορά την τεχνική όπου πάιζεται 2 φορές το ίδιο πράγμα, και στην περιπτωση των φωνών μιλάμε για ταυτοφωνία. Μην εντάξουμε στο double tracking και τα takes με διαφορετικές οκτάβες γιατί εκεί πάμε αλλού για αυτό είπα για back vocals λίγο χονδρικά. ;)

 

Είμαι και κάργα μειντενάκιας ξέρω τι λες. ;)

  • Guru
Δημοσιευμένο

.....ένα μικρό trick για όσους θέλουν να πειραματιστούν με το double tracking στις φωνές:

 

Όταν ηχογραφείτε το δεύτερο track (doubling) της φωνής βάλτε τον τραγουδιστή να "αφαιρέσει" όλα τα συρριστικά σύμφωνα και δίφθογγους από τις καταλήξεις των λέξεων του 2ου track(πχ "ς", "τς", "ξ"...για παράδειγμα 1η φωνή="ποιοοοοοςςς" , 2η φωνή="ποιοοοοο"). Το πρόβλημα με το double tracking στην φώνη είναι πάντα η χρονική διαφορά στις καταλήξεις (όπως επισήμανε και Haryy) και ειδικά στους συρριστικούς φθόγγους. Με αυτόν τον τρόπο το αποφεύγουμε και όσο και αν φαίνεται περίεργο το αποτέλεσμα ακούγεται πιο φυσικό.....εννοείται πως η ίδια μέθοδος έχει εφαρμογή και στα backing tracks της φωνής....

Και βέβαια αν δεν μπορεί να το κάνει ο τραγουδιστής....μπορείτε να το κάνετε εσείς "χειροκίνητα" στο editor του DAW ;)

 

 

check my website
https://www.mixingnik.com

Δημοσιευμένο

“σε φωνες ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ περιπτωση να κανεις κανονικο double tracking (δηλαδη να γραψεις το "ιδιο" πραγμα 2 φορες )και να ακουγονται σαν μια....”

Πολύ σωστά !!!

Μπορείς όμως να γράψεις δυο φορές την ίδια φωνή (αυτό έκανε κι Gorge Martin με τους  Beatles . . . ίσως και στα μισά τραγούδια . . . ;))

Και το δεύτερο track να το δουλέψεις σαν εφέ . ;)

Π.Χ. βάλε την πρώτη  φωνή «στεγνή» χωρίς reverb-delay και την δεύτερη  με αρκετό reverb και ίσως και με λίγο delay .Θα πρότεινα να βάλεις και ένα desser ...Έχοντας σε πολύ χαμηλή   ένταση το dry σήμα της δεύτερης φωνής θα δώσει ένα ενδιαφέρον και «πλούσιο» άκουσμα στην  lead φωνή . . . .

 

www.myspace.com/nikosksidis

www.nikosxidis.gr

Δημοσιευμένο
αυτό έκανε κι Gorge Martin με τους  Beatles . . . ίσως και στα μισά τραγούδια .

 

ως φανατικος των σκαθαριων  ;D γνωριζω οτι ο Ken Towsend & oχι ο George (κολλητος μου ;D) εκανε ισως το πρωτο automatic double tracking (δηλ.κοπιαρε τις φωνες με ..καθυστερηση μεταξυ δυο μαγνητοφωνων και εκανε μετα αυτο που λες,δεν τους ξαναβαζε να τα ...λενε μια και ο Λενον ....βαριονταν.... ;D ;D)

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Automatic_double_tracking

 

ADT was invented specially for The Beatles on April 6, 1966 by Ken Townsend, a recording engineer employed at EMI's Abbey Road Studios, mainly at the instigation of John Lennon. Lennon hated the tedium of doubletracking during sessions, and regularly expressed a desire for a technical alternative.[1]

 

In essence, Townsend's system used two studio tape decks which were connected to the recording console, and to each other. As a vocal was being recorded onto the first tape machine, specially installed connections simultaneously fed the signal from the record head of the first deck into the record head of the second deck, onto the tape, out from the playback head of the second deck and back into the record head of the first. If the playback heads of the two decks were precisely the same distance from their respective record heads, the voices would be recorded in perfect unison.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Δημοσιευμένο

Αν ο τραγουδιστής είναι επαγγελματίας, η απλά μελετημένος τόσο όσο απαιτεί η δυσκολία του κομματιού, όχι μόνο  μπορεί αλλά και πρέπει να πετύχει δυο όμοια takes.

 

Παρόμοια προβλήματα εντοπίζονται και στα backing vocals, και εντοπίζονται κυρίως στα παρεστιγμένα, τα οποία άλλες φορές αποδίδονται και άλλες όχι, και στην αξία της καταληκτικής νότας κάθε φράσης.

 

Για παράδειγμα ο Παπακωνσταντίνου (ο γνωστός  ;D ) το ΄χει ανάγει σε επιστήμη σε πάρα πολλές ηχογραφήσεις του να έχει ένα take χαμηλά και ένα με φαλτσέτο.

Empty Rooms

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...