Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο

Εχω ακουσει για την τεχνικη double tracking τη δοκιμασα με ακουστικη κιθαρα και ειχα ενα πολυ ωραιο αποτελεσμα, το προβλημα μου ειναι πως το κανω στα φωνητικα??? Π.χ στις κιθαρες δεν ακουγετε η διαφορα μεταξη των δυο ενω στα φωνητικα η διαφορα εινα αισθητη με αποτελεσμα να φενονται σαν δυο ξεχωριστες φωνες και οχι σαν μια.

:)

Δημοσιευμένο

εξαρταται,η double tracking τεχνικη χρησιμοποιειται κυριως αν θες να "παιξεις" με τις φωνες η αν θες να τις κανεις να ξεχωριζουν σε ενα πολυ dense mix (για αυτο αλλωστε ξεκινησε απο τα υπερ-dense mix της Motown) ,αυτο που συνηθως γινεται ειναι να κανεις copy την φωνη σε ενα ακομα καναλι,& να χρησιμοποιεις το ενα καναλι φωνης σαν το βασικο σου καναλι βαζοντας του τα  διαφορα καλουδια (comp,reverb κτλ) & το δευτερο καναλι να τον τσιτωνεις στο κομπρεσσαρισμα & στο eq και να το βαζεις ΠΟΛΥ χαμηλα στο mix (απο μονο του ακουγεται χαλια).

 

προσωπικα δεν το χρησιμοποιω ποτε (μια και απεχθανομαι τα dense mixes ετσι κι αλλοιως ;D) αλλα ΜΠΟΡΕΙ να ειναι και η λυση αν εχεις προβληματα "ευκρινειας" η θες να κανεις "τρελλες" με τη φωνη.... 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Δημοσιευμένο

Στις κιθαρες παροτι πεζουν το ιδιο ακριβος, τις εχω ηχογραφησει καθε μια ξεχωριστα για να εχω αυτην την ελαχιστη διαφορα στα πεξηματα με αποτελεσμα να μου δινει ενα φυσικο chorus και να εχω και καλητερο paning. Τωρα με τις φωνες η διαφορα εινα πολυ μεγαλήτερη γιατι ειναι και πολυ πιο δυσκολο να τραγουδησεις δυο φορες σχεδον με τον ιδιο τροπο. Οταν λενε double-tracking δεν πρεπει να ηχογραφεις καθε φορα ξεχωριστα για να εχεις και αυτην την διαφορα μεταξη των καναλιων??? Δηλαδη να μην ειναι ακριβως τα ιδια οπως στο copy paste.

:)

Δημοσιευμένο

ναι εγω μιλαω για artificial double tracking (που ειναι και το πιο συνηθισμενο οταν μιλαμε για φωνες).

 

σε φωνες ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ περιπτωση να κανεις κανονικο double tracking (δηλαδη να γραψεις το "ιδιο" πραγμα 2 φορες )και να ακουγονται σαν μια.... ;) δεν υπαρχει τραγουδιστης (εκτος ισως απο τον..Καζαντζιδη ;D) που να μπορεσει να πεσει ΑΚΡΙΒΩΣ πανω σε ολα τα φραζαρισματα του ωστε να μην ακουστει διαφορα,(αυτο που λες "δυο ξεχωριστες φωνες αντι μια")

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Δημοσιευμένο

Α μαλιστα οποτε να μην καθομαι σαν μαλα...ς να γραφω δυο φορες. Να κανω copy paste πηραζοντας μετα ξεχωριστα το καθε καναλι. Ευχαριστω πολυ για την πληροφορια. ;)

:)

Δημοσιευμένο

εξαρταται,η double tracking τεχνικη χρησιμοποιειται κυριως αν θες να "παιξεις" με τις φωνες η αν θες να τις κανεις να ξεχωριζουν σε ενα πολυ dense mix (για αυτο αλλωστε ξεκινησε απο τα υπερ-dense mix της Motown) ,αυτο που συνηθως γινεται ειναι να κανεις copy την φωνη σε ενα ακομα καναλι,& να χρησιμοποιεις το ενα καναλι φωνης σαν το βασικο σου καναλι βαζοντας του τα  διαφορα καλουδια (comp,reverb κτλ) & το δευτερο καναλι να τον τσιτωνεις στο κομπρεσσαρισμα & στο eq και να το βαζεις ΠΟΛΥ χαμηλα στο mix (απο μονο του ακουγεται χαλια).

 

προσωπικα δεν το χρησιμοποιω ποτε (μια και απεχθανομαι τα dense mixes ετσι κι αλλοιως ;D) αλλα ΜΠΟΡΕΙ να ειναι και η λυση αν εχεις προβληματα "ευκρινειας" η θες να κανεις "τρελλες" με τη φωνη.... 

 

ευθύς αμέσως το δοκιμάζω σε ακαπέλα τράκ...θένκιου

Δημοσιευμένο

ναι εγω μιλαω για artificial double tracking (που ειναι και το πιο συνηθισμενο οταν μιλαμε για φωνες).

 

σε φωνες ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ περιπτωση να κανεις κανονικο double tracking (δηλαδη να γραψεις το "ιδιο" πραγμα 2 φορες )και να ακουγονται σαν μια.... ;) δεν υπαρχει τραγουδιστης (εκτος ισως απο τον..Καζαντζιδη ;D) που να μπορεσει να πεσει ΑΚΡΙΒΩΣ πανω σε ολα τα φραζαρισματα του ωστε να μην ακουστει διαφορα,(αυτο που λες "δυο ξεχωριστες φωνες αντι μια")

 

Ian Gillan στα περισσοτερα των Deep Purple ;)

 

Φιλε μπορεις να κανεις copy paste και να δωσεις στο 2ο καναλι ενα ΠΟΛΥ ελαφρυ delay. Στο cubase απο καπου πανω αριστερα γινεται (ψαξε, ψαξε, θα το βρεις)

Make me fries...

Δημοσιευμένο

Εκτός από το artificial double tracking είναι πολύ κοινή πρακτική και το "φυσικό" DT το οποίο και προτιμώ στις εγγραφές μου. Δεν χρειάζεται να προσπαθείς να πετύχεις το ίδιο ακριβώς αποτέλεσμα με το 1ο take, απλώς να μην φεύγουν χρονικά οι ατάκες και τα τελειώματα σε σχέση με το 1ο. Το μη ίδιο αποτέλεσμα είναι αυτό που κάνει ωραία αυτή την τεχνική. :)

Δημοσιευμένο

Μα αυτο λεω και γω αλλα μηπος στις φωνες ακουγετε πολυ διαφορετικο απο οτι στις κιθαρες????

 

Όπως κατάλαβες συμφωνώ μαζί σου ;D. Από εκεί και πέρα η φωνή είναι πιο σύνθετο όργανο από την κιθάρα και έτσι το αποτέλεσμα του DT εξαρτάται καθαρά από την δική σου απόδοση. Ξαναλέω ότι αν πετύχεις "χρονικά" τις ατάκες και τα τελειώματα των φράσεων σε σχέση με το 1ο take, και αν δεν ξεφεύγεις πολύ τονικά, τότε είσαι οκ.

Απλά θα χαμηλώσεις το 2ο take σε σχέση με το 1ο για να ακούγεται μόνο σαν εφέ που "παχαίνει" το αποτέλεσμα και όχι να ακούγονται σαν 2 φωνές που τραγουδάνε ντουέτο! ;D

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...