Προς το περιεχόμενο

Μixing & δυναμική περιοχή στο ψηφιακό domain


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τώρα αν αναφέρεσαι σε analog μίξη Out Of The Box......τότε μπορώ να πω πως ναι, θα  ακούγεται διαφορετικά

 

σε αυτο αναφερομαι

 

 

Έτσι εκεί αναγκαζόμαστε να επιστρέψουμε στα ανθρώπινα

 

αυτο λεω και εγω

 

αρκεί να χαμηλώσεις το ίδιο το masterbuss......

 

οχι δεν θελω να το κανω μια και "χανεται" "ηχος"  ;D (με αλλα λογια δεν μου ακουγεται καλα)

 

 

στα δικα μου τα αυτια (και αφηνοντας το master bus στο "0") μου ακουεται πολυ πιο καλα η μεθοδος που προανεφερα. 

 

και εγω ειχα την αποψη που παραθετει ο boody αλλα σε α/β συγκριση αλλαξα γνωμη.

 

 

αυτο αραγε

 

http://www.smproaudio.com/index.php?option=content&task=view&id=26

 

λετε να ειναι τις προκοπης για αυτη τη δουλεια?

 

 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 173
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Πες οτι δουλευεις χωρις κονσολα.

 

Εχει φορτωσει στο sonar (η στο cubase η σε οτιδηποτε προγραμμα) τα ...32 καναλια που θες να μιξαρεις και ξεκινας τη μιξη.Το down mix το κανεις στο final stereo bus οκ?

 

Κανεις τη μιξη σου και τελειωνεις (οσο προσθετεις καναλια στη μιξη αναγκαζεσαι για να μη κοκκινιζει το mix bus να χαμηλωνεις ολο και περισσοτερο τα levels οκ?αρα το dynamic range αρχιζει και "υποφερει")

 

Aν τωρα ΑΝΤΙ να κανεις κατευθειαν το mix στο final stereo bus ,γκρουπαρεις μεσω μιας  ΚΑΛΗΣ κονσολλας (ψηφιακης η αναλογικης) καποια τρακς και στειλεις μετα απο το output της το ''αποτελλεσμα" στο τελικό mixdown  θα παρατηρησεις πολυ μεγαλυτερη καθαροτητα στον ηχο & βελτιωμενο dynamic range..

 

 

αυτο ακριβως

 

 

καπως κομπογιανιτικα στα εξηγησα αλλα ελπιζω να με επιασες... ;D

 

Σε εννοώ.

 

Όμως:

 

Τα 32/64 bit που διαθέτουν τα SEQs σήμερα μέσα στον μίκτη πιστεύω ότι φτάνουν για να διατηρηθεί το dynamic range σε ικανοποιητικά επίπεδα.

 

To external summing δεν έχει νόημα αν είναι ψηφιακό (δεν μιλάω για τρελό Dithering + Noise Shaping σε Mastering Stages).

 

Από τα λίγα που έχω διαβάσει μέχρι τώρα, όταν το Summing είναι από αναλογικό εξοπλισμό, παρατηρεί κανείς αυτό το clarity που αναφέρεις, και αυτό γιατί προσθέτει τον ιδιαίτερο ήχο της << αναλογικούρας >> και παράλληλα αφαιρεί την προβλεψιμότητα του ψηφιακού domain.

 

Στο grouping είμαι μαζί σου 100%. Μόνο να οργανωθούμε  ;D

 

Δεν έχω ΤΗΝ εμπειρία πάνω στο θέμα οπότε κάθε άποψη προς βελτίωση δεκτή.

 

Ευχαριστώ για τον χρόνο προκαταβολικά.

 

ΥΓ. Μπορείς να κάνεις Groups και μέσα στο SEQ και να πέσει εκεί ένα Smooth Compression (UAD/PoCo) ώστε να μην κλιπάρει το Master BUS.

 

Έσχατη λύση το Fader Riding (έτσι λέγεται πράγματι ?)

 

ΥΓ2. Μόλις διάβασα τα προηγούμενα posts.

Ghen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και στα παραπανω συμφωνω...

 

 

anyway τον...κωνωπα διυλιζω το ξερω αλλα κουβεντα κανουμε οποτε οι γνωμες σας (ειδικα του Νικοδημου  :)) ειναι απολυτως κατανοητες και δεκτες...

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

οχι δεν θελω να το κανω μια και "χανεται" "ηχος"  ;D (με αλλα λογια δεν μου ακουγεται καλα)

 

 

 

 

αυτο δεν ειναι σωστο νομιζω που λες , και ισα ισα η κακη χρηση αυτου μπορει να "φαει" δυναμικη περιοχη και να "βουτηξει"(επιστημονικη ορολογια παντα ;D )  σηματα βαθια μεσα στον θορυβο .

αν αντι του σωστου (κατα την γνωμη μου) :να εχεις ψηλα το fader του καναλιου και ρυθμισεις το μαστερ ωστε να χτυπαει 0db ,

κανεις το αναποδο , δηλαδη χαμηλα το fader του καναλιου και ψηλα το μαστερ , τοτε εχεις χαμηλο signal to noise ratio, και χαλας την δυν περιοχη σου και την καθαροτητα του σηματος.

Νομιζω ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν αντι του σωστου (κατα την γνωμη μου) :να εχεις ψηλα το fader του καναλιου και ρυθμισεις το μαστερ ωστε να χτυπαει 0db ,

κανεις το αναποδο , δηλαδη χαμηλα το fader του καναλιου και ψηλα το μαστερ , τοτε εχεις χαμηλο signal to noise ratio, και χαλας την δυν περιοχη σου και την καθαροτητα του σηματος.

Νομιζω ...

 

ενδιαφερον ,για να ακουσω αποψεις...

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

σε αυτο αναφερομαι

 

 

αυτο λεω και εγω

 

οχι δεν θελω να το κανω μια και "χανεται" "ηχος"  ;D (με αλλα λογια δεν μου ακουγεται καλα)

 

 

στα δικα μου τα αυτια (και αφηνοντας το master bus στο "0") μου ακουεται πολυ πιο καλα η μεθοδος που προανεφερα. 

 

και εγω ειχα την αποψη που παραθετει ο boody αλλα σε α/β συγκριση αλλαξα γνωμη.

 

οκ ...απλά στο αρχικό σου ποστ ανφέρεις "ψηφιακή κονσόλα" ;)

 

σε σχέση με το masterbuss αυτό που αναφέρεις έχει νόημα και όντως ισχύει σε μια αναλογική κονσόλα (όπου το summing amp "επεμβαίνει" στον ήχο ανάλογα με το πόσο οδηγήται αλλά και που τα κανάλια έχουν συγκεκριμένη δυναμική περιοχή και headroom)....δεν ισχύει όμως στο digital domain

 

 

Η για να το πω αλλιώς....όντως το νόημα είναι αυτό που λές "να είσαι κοντά στο μηδέν".....όχι το fader όμως αλλά το ίδιο το περιέχομενο...το fader  είναι απλά μια γραφική απεικόνιση η οποία σε ένα ψηφιακό περιβάλλον εξ'αιτίας της διαφοράς στο wordlength ανάμεσα στο mixing stage και στο mastersumm (floating vs fixed 24-16bit)

μπορεί να δείχνει "περίεργη" και ανισόροπη - να πρέπει δηλαδή να "πάρω" κάτω το masterbuss στα -7db για να μην πικάρει ενώ όλα τα fader είναι κατω από το μηδέν...ειδικά αν κάποιος έχει και αναλογική εμπειρία ;)

Στην πραγματικότητα όμως στον ψηφιακό χώρο οποιαδήποτε πράξη (ακόμη και η μείωση του gain σε ένα eq) δημιουργεί μια νέα "λέξη" μεγαλύτερου μεγέθους "απαιτώντας" μεγαλύτερη δυναμική περιοχή...η οποία όμως στο τέλος θα πρέπει αναγκαστικά να περιοριστεί στην δυναμική περιοχή του DA που χρησιμοποιούμε...τώρα το αν αυτό θα γίνει "παίρνωντας" κάτω κατά 1-2db τα κανάλια ή το masterbuss δεν έχει διαφορά

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

sf Καί οι δυο περιπτωσεις που αναφερεις εχουν την ιδια επιπτωση στην δυναμικη περιοχη με τον ιδιο ακριβως τροπο, απλα στην δευτερη περιπτωση το dyn range θα

"φαγωθει" λιγο στο ενα μεσο(pc) και λιγο στο αλλο(ψηφιακη κονσολα) .

 

 

προς eye και guen τι ειναι το peak? στειλε κανα λινκ

θενξ

 

Εκεί πάς αδερφέ: http://www.bias-inc.com/products/peakPro6/

Παρακαλώ :)

Ghen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μπορεί να δείχνει "περίεργη" και ανισόροπη - να πρέπει δηλαδή να "πάρω" κάτω το masterbuss στα -7db για να μην πικάρει ενώ όλα τα fader είναι κατω από το μηδέν...ειδικά αν κάποιος έχει και αναλογική εμπειρία

 

αυτη η αναλογικη εμπειρια με εχει μπερδεψει ;D ;D (αρχισα να μιξαρω και να γραφω digital μολις πριν 5 χρονια! :o :o)

 

 

.τώρα το αν αυτό θα γίνει "παίρνωντας" κάτω κατά 1-2db τα κανάλια ή το masterbuss δεν έχει διαφορά

 

τωρα μαλιστα καταλαβα! ;D

 

 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

boody σωστός ;) .....αν και όταν δουλεύει κάποιος στα 24bit έχει τόσο μεγάλη δυναμική περιοχή που για να φτάσει στην "βέλτιστη" (σε σχέση με αναλογία σήματος/θόρυβο) ποιότητα των 16bit (cd) αρκεί να "γράφει" ή να διατηρεί το level πάνω από το -40db ;D ;D ;D ;D ;D

 

ghen πολύ σωστά σκέφτεσαι αλλά σε σχέση με το analog summing πέφτεις σε μια παγίδα....

Στον ψηφιακό τομέα και με τα σημερινά wordlength το summing είναι μια απλή διαδικασία (πρόσθεση αριθμών και δημπυργία νέων) με τελείως transparent απτέλεσμα αν γίνεται σωστά (πχ δεν πρέπει να υπάρχει downgrade στο bitrate - ένα πρότζεκτ ηχογραφημένο στα 16bit θα πρέπει να γίνει έξπορτ στα 24)

Αντίθετα στον αναλογικό τομέα τα πράγματα είναι πιο πολύπλοκα και θα εξαρτάσαι πάντα από τα επιμέρους χαρακτηριστικά και ψεγάδια του συνολικού signalchain (headroom.S/N ratio, L-R crosstalk etc etc)...και παράλληλα από τους διάφορους απρόβλεπτους παράγωντες του αναλογικού τομέα που μπορούν να είναι τραμακτικά διαφορετικοί ηχητικά από συσκευή σε συσκευή (πχ analog clipping)

 

Για να μην παρεξηγηθώ.....είμαι φανατικός "θιασώτης" του αναλογικού mixing (και πλέον στις μέρες μας summing) αλλά υπό συνθήκες (αν δηλαδή ταιριάζει ηχητικά με το ζητούμενο) και μόνο με συγκεκριμένο εξοπλισμό

 

Το να γενικεύει κάποιος περί αναλογικού και ψηφιακού summing είναι υπερπλούστευση και λάθος ;)

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν αντι του σωστου (κατα την γνωμη μου) :να εχεις ψηλα το fader του καναλιου και ρυθμισεις το μαστερ ωστε να χτυπαει 0db ,

κανεις το αναποδο , δηλαδη χαμηλα το fader του καναλιου και ψηλα το μαστερ , τοτε εχεις χαμηλο signal to noise ratio, και χαλας την δυν περιοχη σου και την καθαροτητα του σηματος.

Νομιζω ...

 

Κι' εγώ αυτής της τακτικής είμαι στη μίξη. Ένα σωστά ηχογραφημένο κανάλι έχω την αίσθηση πως παρουσιάζει περισσότερη πληροφορία και ανάλυση (ή bits αν προτιμάτε) όσο ψηλότερα έχεις το fader του. Για παράδειγμα (τελείως χονδρικά) αν το fader βρίσκεται στο -10, παρουσιάζονται 12 bits, ενώ αν βρίσκεται στο -3, παρουσιάζονται 16 bits. Επομένως, με το να ανεβάζει κανείς το master, αν τα κανάλια του είναι χαμηλωμένα, απλά ενισχύει μία μίξη χαμηλής ανάλυσης.

 

όλα τα παραπάνω είναι ο τρόπος που εγώ έχω αντιληφθεί τη λειτουργία των sequencer, οπότε τα εκφράζω με επιφύλαξη. Νικόδημε, έχεις την καλοσύνη να μας κάνεις μία γρήγορη επεξήγηση του θέματος;  ;)

 

edit : Ο Νικόδημος πρόλαβε την παράκληση..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου