Προς το περιεχόμενο

Μixing & δυναμική περιοχή στο ψηφιακό domain


Προτεινόμενες αναρτήσεις

ffs, περα απο "σεντονια" με χαρακτηρισμους, δεν εχεις δωσει ουτε ενα τεχνικο επιχειρημα, για το ποσο

"κακο" ειναι το ψηφιακο, ενω αποφευγεις να αναφερεις τις οποιες ατελειες, του μεσου που προβαλεις.

Η πλακα ειναι οτι και αλλοι συμφουρμητες ακολουθουν την ιδια λογικη. :P

 

Μηπως δεν το κατεχεις το σπορ και απλα θες να διαφημισεις την υπαρξη του στουντερ στα χερια σου,

στο χωρο σου, στο στουντιο σου (αν εχεις κατι τετοιο)? ::)

 

Kαι το μικροφωνο της Barbie μια χαρα ηχογραφει!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 173
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Καλή ερώτηση, αν εσύ βλέπεις κάπου πρόθεση διαφήμησης μάλλον βλέπεις φαντάσματα, εσύ είσαι αυτός με το Link στο signature.

 

Το άθλημα δεν έχω κανένα πρόβλημα να το αναλύσουμε όσο θες , το αν το κατέχω είναι άλλο θέμα, εσύ λογικά θα είσαι απο τους καλύτερους για να το θέτεις έτσι.

 

Τρίτον , υπάρχουν άπειρα άρθρα όπως π.χ.

https://www.soundonsound.com/sos/feb10/articles/analoguewarmth.htm

 

με κάνει να σκεύτομαι βέβαια πως εσυ που είσαι του αθλήματος, πρωταθλητής βασικά, δεν τα έχεις διαβάσει και περιμένεις απο μένα να στα πω.

 

Εγώ είμαι μαζί με την ψηφιακή τεχνολογία. Μ' αρέσει.

 

 

 

Το ποστ ωστόσο δεν είναι γιαυτό το θέμα, είναι off topic η συζήτηση.

 

Απλά υπάρχουν λόγοι το ένα να είναι καλύτερο απο το άλλο. Αυτό έθιξα γιατί πάνε λίγο μονόπαντα τα πράγματα και επειδή ίσως να μην θέλει να απαντήσει κάποιος το αφήνει.

 

Μπες στο gearslutz και διάβασε , το να μιξαρεις σε analog console είναι μια θυσία της ευκολίας της digital τεχνολογίας στο βωμό των sonics και της διαδικασίας.

Και το λένε και οι ITB και οι OTB . Μετά απο αυτό υπάρχουν δεκάδες επιχειρήματα και η συζήτηση πάει μακριά.

 

Ελπίζω να καταλαβαίνεις γιατί πόσταρα.

 

Αν θέλετε να συνεχίσετε τη συζητηση  A vs D , ανοίξτε ένα thread :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εσύ είσαι αυτός με το Link στο signature.

Σωστο και σε ευχαριστω για την επισημανση. Το σβηνω.

 

Περιμενω σε πρωτη φαση, οοοοταν βρεις χρονο, να γραψεις τα προβληματα, τις δυσκολιες

και τις οποιες ηχητικες αδυναμιες εχεις διαπιστωσει κατα την ηχογραφηση με το στουντερ.

 

Τα υπολοιπα θα τα κουβεντιασουμε εν καιρω.

Μεχρι τοτε, ως απλο μελος του φορουμ (διοτι μονο αυτο ειμαι) σου ζητω,

τεχνικα επιχειρηματα στα κειμενα σου κι οχι χαρακτηρισμους, οι οποιοι κατα τη γνωμη μου

δεν βοηθουν στο να κατανοησει ο αναγνωστης την ουσια του πραγματος.

 

 

Kαι το μικροφωνο της Barbie μια χαρα ηχογραφει!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικα μου ειναι αδιανοητο το πως το αναλογικο ή ψηφιακο "μαγειρεμα" του ηχου μπορει να προκαλεσει προστριβες στα μελη μιας κοινοτητας.

 

Εκει ακριβως που μπορει να υπαρξει ενα παραθυρο ανταλλαγης γνωσεων προκυπτει μια αφορμη για ενταση, ειρωνια ισως και συγκρουση.

 

Προσωπικα μενω μακρυα απο αποψεις που θελουν "καλο" το ενα και "κακο" το αλλο οποιο κι ειναι αυτο.

 

Δεν χρειαζεται καποια πολεμικη αντιμετωπιση. 

 

:)

just changed avatar :p

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά δεν με ενοχλεί προφανώς το λινκ...

 

Στην ουσία είναι μια τεράστια συζήτηση , να σου πω την αλήθεια δεν ξέρω αν υπάρχει καν το ενδιαφέρον, θα προτιμούσα όποιος ενδιαφέρεται να έρθει να ακούσει απο κοντά τις διαφορές και να ανοίξει μια συζητηση , το να μιλάς για ένα θέμα οπου οι άλλοι δεν ξέρουν με τεχνικούς όρους είναι λίγο καθυστεριμένο γιατί ο άλλος θα σου πει δεν καταλαβαίνω τιποτα εγώ ξέρω "αυτό" και θα έχει και δίκιο.

 

Προσπάθησα να είμαι περισσότερο περιγραφικός αν και ανέφερα τα προβλήματα που βρίσκω εγώ προσωπικά με το digital απλά είναι δύσκολο να τα αναφέρω με νούμερα στον χρόνο που διαθέτω.

 

 

Πραγματικά όμως οποιοσδήποτε ενδιαφέρεται να ακούσει είναι ευπρόσδεκτος να ακούσουμε μια γκάμα απο πολυκάναλα να ακούσουμε τις διαφορετικές προσεγγίσεις των εταιριών , τα διαφορετικά head bumps , την χρωματική παλέτα του bias , το χτύπημα της ταινίας και τις αντιδράσεις και γενικά πολλά τέτοια :p.

 

Το βασικότερο είναι να ακούσεις το μηχάνημα να πέρνει αποφάσεις. Το πως μαζεύει μια ατέλεια η μια ταμπουριά που ξέφυγε , η τις πρίμες ένα Studer είναι πραγματικά μοναδικό.

 

Σε υλικό με δυναμικό εύρος, χωρίς duct tape λογική. Ζεστό όσο τίποτα , δυνατό όσο τίποτα σε παρακαλάει να το χτυπίσεις και αντί για digital clip να σου δώσει χρήσιμα πράγματα.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικα μου ειναι αδιανοητο το πως το αναλογικο ή ψηφιακο "μαγειρεμα" του ηχου μπορει να προκαλεσει προστριβες στα μελη μιας κοινοτητας.

 

Εκει ακριβως που μπορει να υπαρξει ενα παραθυρο ανταλλαγης γνωσεων προκυπτει μια αφορμη για ενταση, ειρωνια ισως και συγκρουση.

 

Προσωπικα μενω μακρυα απο αποψεις που θελουν "καλο" το ενα και "κακο" το αλλο οποιο κι ειναι αυτο.

 

Δεν χρειαζεται καποια πολεμικη αντιμετωπιση. 

 

:)

 

 

I agree :D

 

Ελπίζω όλοι με τους οποίους συζήτησα να καταλαβαίνουν οτι δεν υπάρχει κάτι προσωπικό.

 

Μερικές φορές όμως σε ένα φόρουμ με ζητήματα που σε ενδιαφέρουν μπορεί να ανέβει και λίγο η ένταση απλά για να γουστάρουμε :D.

 

Με καλή πρόθεση.

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πως μαζεύει μια ατέλεια η μια ταμπουριά που ξέφυγε , η τις πρίμες ένα Studer είναι πραγματικά μοναδικό.

 

Που να δεις το SONAR τι κανει....και στο 1/100 του χρονου... ;D ;D ;D

 

Πλακα σου κανω βεβαιως....

 

Προσωπικα εχοντας δουλεψει για χρονια και στα δυο φορματ μου αρεσουν και τα δυο το ιδιο,φυσικα μια και το BUDGET των εγχωριων παραγωγων  εχει μικρυνει (και ειναι απο δραματικο μικρο εως ανυπαρκτο)... εννοειται οτι στο 99% των περιπτωσεων το digital ειναι μονοδρομος....αντε να πεις στον πιτσιρικα που θελει να γραψει ενα ντεμο με τη μπαντα του οτι θελει ενα χιλιαρικο μονο για....ταινιες...

 

Παντως ΗΧΗΤΙΚΑ δεν με χαλαει καθολου το digital & για πολλα ειδη (funk,jazz και γενικα καθαρες καταστασεις) το προτιμω κι ολας....η ΤΑΙΝΙΑ εχει καποια χαρακτηριστικα τα οποια ειναι θετικα για καποιες πηγες/οργανα (π.χ ντραμς) αλλα και αρνητικα για καποιες αλλες (ΦΩΝΗ ας πουμε,που ουτε για ΠΛΑΚΑ δεν την προτιμω γραμμενη αναλογικα πλεον)  παντως σιγουρα δεν ειναι deal breaker για κανενα απο τα δυο φορματ...απο εκει και περα ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΕΣ παραγωγες γινονται και με τους δυο τροπους,ή μαλλον τρεις τροπους μια & πολλες φορες  χρησιμοποιουνται ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ  (στις ακριβες παραγωγες και στα μεγαλα studios χρησιμοποιουνται παντα ταυτοχρονα),μια και ΑΛΛΟΙ παραγοντες (οι παικτες,οι συνθεσεις,ο παραγωγος,ο ηχοληπτης κτλ.) ειναι  ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ πιο σημαντικοι για το τελικο αποτελεσμα.

 

Ακροτητες του τυπου "οσοι γραφουν ψηφιακα δεν κανουν μουσικη" τις προσπερνω ως προϊοντα ατυχης στιγμης και νευρων μια και κανεις λογικος ανθρωπος και δη σχετικος με το αθλημα δεν θα τις ελεγε ουτε καν για ...πλακα  ;)  (ας σκεφτουμε ας πουμε οτι ΟΛΗ Η ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ εδω και 20 χρονια ηχογραφειται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ digital και αν πεις σε εναν οποιοδηποτε μηχανικο ηχου που ειδικευεται σε ηχογραφηση κλασσικης μουσικης οτι θα...γραψει σε ταινια μαλλον θα ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕΙ  ;D ;D)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν χρειαζεται καποια πολεμικη αντιμετωπιση. 

Δεν συμβαινει κατι τετοιο.

 

Προσωπικά δεν με ενοχλεί προφανώς το λινκ...

Ενοχλει εμενα και τους κανονες του φορουμ. Κακως το εβαλα, οταν το εβαλα!

 

..προσεγγίσεις των εταιριών , τα διαφορετικά head bumps , την χρωματική παλέτα του bias , το χτύπημα της ταινίας και τις αντιδράσεις και γενικά πολλά τέτοια :p.

Οοοταν λοιπον βρεις χρονο ξεκινα ενα τετοιο θεμα αναλυτικα. Θα ειναι πολυ χρησιμο

να απομυθοποιηθουν καποια πραγματα και να αναδειχθουν καποια αλλα.

Θεωρω οτι θα υπαρχει μεγαλο ενδιαφερον και συμμετοχη.

 

Το βασικότερο είναι να ακούσεις το μηχάνημα να πέρνει αποφάσεις. Το πως μαζεύει μια ατέλεια η μια ταμπουριά που ξέφυγε , η τις πρίμες ένα Studer είναι πραγματικά μοναδικό.

Με αυτο ακριβως αιτιολογεις την αποψη που εγραψες σε ενα αλλο θεμα (δεν θυμαμαι τιτλο)

για την μη αναγκαιοτητα κομπρεσαρισματος. Η ιδια η αδυναμια της ταινιας, το να μην ειναι γραμμικη

σε ολη την δυναμικη περιοχη, αποτελει παραλληλα οπλο που σε γλυτωνει απο ενα επιπλεον

μηχανημα στην αλυσιδα, οταν φυσικα γνωριζεις πως να χειριστεις αυτη την ιδιαιτεροτητα.

Τωρα το αν θελουμε η οχι τις μηχανες να παιρνουν πρωτοβουλιες ειναι αλλη κουβεντα.

 

Πραγματικά όμως οποιοσδήποτε ενδιαφέρεται να ακούσει είναι ευπρόσδεκτος να ακούσουμε μια γκάμα απο πολυκάναλα...

Φυσικα δηλωνω ενδιαφερον! Με μεγαλη χαρα και νοσταλγια θα το δω! Ομως μην παρεξηγηθω.

Δεν θεωρω οτι υπαρχει κατι που μπορει να κανει καλλιτερα η σωστοτερα, ενω με τα πενιχρα μεσα

που διαθετω σημερα δεν μπορω.

Εεεχχχμμμ Μη φανταστεις οτι αναφερομαι στο πλαγκινακι της uad. Δεν το εχω. Δεν ειναι απαραιτητο.

 

Περιμενω λοιπον, στην ευκαιρια σου, θεμα με στουντερ, κανενα ampex mm1200 και οτι αλλο νομιζεις.

 

Φυγαμε πολυ απο τον τιτλο του θεματος :P

Kαι το μικροφωνο της Barbie μια χαρα ηχογραφει!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλά προφανώς και καλά production talk κανουμε, και συμφωνώ απόλυτα οτι υπάρχουν είδη που δεν ταιριάζει η ταινία .

 

Για τη φωνή κράτα μια επιφύλαξη γιατί γενικά υπάρχει αυτός ο δράκος οτι και καλά δεν είναι καλή η φωνή στην ταινία αλλα αν ακούσεις hiend πολυ καναλο με καλο pre θα το ξανασκευτείς.

 

Υπάρχουν όντως μερικές φωνές που "δεν".

 

Εγώ συνδέω απόλυτα πάντως την έλειψη αντρικής φωνής απο τη σκηνή.

 

Μόνο κάτι γυναικωτές φωνές Hi pitch, γιατί δυστυχώς το Internal Echo στον Converter έχει καταδικάσει το θέμα μεσαίες συχνότητες. Και ως προέκταση ίσως και το ροκ.

 

Τέλος πάντων ίσως είναι και μεγάλες κουβέντες αυτές.

 

Εγώ υποστηρίζω το ψηφιακό μέχρι ένα σημείο λόγω budget και δυνατότητας που δίνει στον κόσμο, αλλά δεν υποστηρίζω το ψέμα οτι πάρτο και θα κάνεις δουλειά...

 

 

 

digisilence

Δεν θεωρω οτι υπαρχει κατι που μπορει να κανει καλλιτερα η σωστοτερα, ενω με τα πενιχρα μεσα

που διαθετω σημερα δεν μπορω.

Εεεχχχμμμ Μη φανταστεις οτι αναφερομαι στο πλαγκινακι της uad. Δεν το εχω. Δεν ειναι απαραιτητο.

 

Δεν κατάλαβα καθόλου αυτή την πρόταση!

 

Ο μόνος λόγος που θα ήθελα να το ακούσει κάποιος απο κοντά είναι οτι στην ψηφιοποίηση θα χαθεί πάλι κάτι.

 

Όταν έχω κάτι έτοιμο ομως θα επικοινωνήσω :)

 

 

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τη φωνή κράτα μια επιφύλαξη γιατί γενικά υπάρχει αυτός ο δράκος οτι και καλά δεν είναι καλή η φωνή στην ταινία αλλα αν ακούσεις hiend πολυ καναλο με καλο pre θα το ξανασκευτείς.

 

εχω ακουσει hiend πολυ καναλο με καλο pre δοξα το γιαραμπι και πολλες φορες και με ΦΟΒΕΡΟΥΣ τραγουδιστες.

 

οπως εχω ακουσει και πΣηφιακη ηχογραφηση σε DAW με πολυ καλο pre & μαμει και δερνει το ΙΔΙΟ και ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ  ;)

 

, αλλά δεν υποστηρίζω το ψέμα οτι πάρτο και θα κάνεις δουλειά...

 

Μα δεν ειναι θεμα ΕΡΓΑΛΕΙΟΥ....ειναι θεμα ΠΟΙΟΣ θα το παρει,αν το παρει ο Μπαμπης ο Σπασμενοπλαγκενιδης για να γραψει/μιξαρει το νεο thrash metal  πονημα των Trisatanators απο τα Τρικαλα Κορινθιας....ΔΕΝ θα κανει δουλεια...αν το παρει ο Rob Cavallo για να μιξαρει  τους Green Day ΘΑ ΚΑΝΕΙ (τον εχω δει ιδίοις όμμασι στη Σαντορινη να το κανει σε laptop... ;))

 

Eχω δει απιστευτες παραγωγες να γινονται σε laptop (ολες σχεδον οι παραγωγες του Coti K ας πουμε & μιλαμε για 15 χρονια πισω τωρα) και ΦΟΒΕΡΕΣ μπαλαφαρες στο Sierra με την SSL & 200 χιλιομετρα ταινια και καλιμπραρισμενο καλυτερα και απο F1 Ferrari  Studer  ;D ;D...

 

σου ξαναλεω ΔΕΝ ειναι το ΜΕΣΟΝ το κλειδι για μια καλη παραγωγη....ΑΛΛΑ πραγματα ειναι.

 

Προσωπικα φερε μου του Brian Eno & ενα laptop και σου χαριζω τα Ocean Wave και τον Μητσο Μπαμπαμητσο τον "παραγωγο-προαγωγο"  στη στιγμη  ;D ;D ;D

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου