Προς το περιεχόμενο

Μixing & δυναμική περιοχή στο ψηφιακό domain


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 173
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Πάντως, για το export του Cubase έχω κι εγώ αμφιβολίες. Δεν ξέρω για ποιό λόγο αλλά στο τελικό mixdown, έχω ακούσει να υπάρχουν διαφορές, ο ήχος μου φαίνεται πιο flat και 2D  ::) ::) Φαντάζομαι μία πολύ καλή λύση θα ήταν τα διάφορα subgroups να οδηγηθούν σε ένα summing box και από εκεί σε έναν ψηφιακό εγγραφέα. (Ξέρω, ξέρω..  :D απλά ψήνομαι για ένα Neve summing box και κάπως πρέπει να δικαιολογηθώ.  :D)

 

Αυτά, σχολιάστε ότι θέλετε.  :)

 

 

Στον ακατανόητο για μερικούς από εμάς ψηφιακό κόσμο είναι να μη σου μπουν ιδέες στο μυαλό. Κάποια στιγμή είχα κι' εγώ την ίδια αίσθηση, ότι δηλαδή στο export του Cubase ο ήχος της μίξης χάνει σε ανάλυση. Έκανα λοιπόν το πείραμα να γίνει το summing μέσα στην RME FF800 (μέσω loopback), μήπως και την ακούσω καλύτερα  ;D. Βέβαια συνεχίζει να πρόκειται για summing εντός του ψηφιακού domain, αλλά ήθελα να βεβαιωθώ ότι δεν υπάρχει κάτι στραβό στο summing του Cubase..

 

Παραθέτω δύο αποσπάσματα μίξης, στο ένα έχει γίνει summing στο cubase ενώ στο άλλο το summing έχει γίνει στην RME. Προσωπικά δεν ακούω διαφορές άξιες λόγου, όποιος ενδιαφέρεται όμως και έχει καλύτερα αυτιά από μένα μπορεί να ακούσει και να σχολιάσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρκετους μηνες τωρα ψαχνομαι και εγω τωρα σχετικα με την summing τεχνικη  και μου εχουν δημιουργηθει καποιες αποριες...

  ψαχνοντας για καποιο summing  box,διαβαζοντας διαφορα φορουμς και ρωτωντας διαφορους καταληγω στο spl mixdream xp

 

http://www.thomann.de/gr/spl_mixdream_xp.htm

 

 

sto dangerous music dbox

 

http://www.thomann.de/gr/dangerous_music_dbox.htm

 

 

audien sumo

 

http://www.thomann.de/gr/audient_asp_009_sumo.htm   

to opoio εχει και bus compressor

 

...ola αυτα παιζουν απο 1200-1400 ευρω.θεωρω οτι το neve ειναι υπερτιμημενο.οι περισσοτεροι παντως προτιμουν το spl.

 

  Exei ακουσει κανεις το audient??eχει το ιδιο κυκλωμα με το μεγαλο mixer της εταιρειας...ο bus compressor tης...λεει τιποτα??

 

 

 

 

Η αλλη λυση που σκεφτομαι ειναι να ''κοτσαρω'' τα neve 1272 που εχω σε καποιο παθητικο summing mixer που ευκολα μπορει να μου κατασκευασει καποιος που ξερω , φθηνα με κορυφαια ποιοτητα...

 

  Ποια νομιζετε οτι θα ηταν η καλυτερη λυση? ::) ::) ::)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

..musictech το βασικό ζήτημα είναι τι εννοεί ο καθένας με τον όρο "analog summing"....αν αυτό που θέλεις να κάνεις είναι να βγάλεις 3-4 stereo groups από το DAW σε ένα summing box σαν αυτά που αναφέρεις....γνώμη μου είναι πως κάτι τέτοιο από μόνο του δεν έχει και πολύ νόημα.

 

Για μένα τουλάχιστον analog summing είναι κάτι αρκετά διαφορετικό:

Αν θέλεις ένα πραγματικό summing mixer ψάξε για κάποια "καθαρή", split αναλογική κονσόλα χωρίς ίχνος VCA πάνω της, με σοβαρό summing amp (s/n, headroom, crosstalk) και τότε θα μιλάμε για ΟΤΒ summing...θα βρεις πολλές τέτοιες "περιπτωσάρες" από την περίοδο 75-85

 

Αποψη μου είναι πως αυτό που διαφοροποιεί (προς το καλύτερο ή προς το χειρότερο - ανάλογα με το γούστο) και διαμορφώνει τον "analogue" ΟΤΒ ήχο είναι όλα αυτά τα διαδοχικά gain stages που συναντά σε μια τέτοια κονσόλα (line amps ,group amps, fader, panning ακόμα και ένα φλατ eq ή διαδρομή στα insert κλπ κλπ)

 

...και βέβαια σε τουλάχιστον 8 stereo busses, με την δυνατότητα επιλογής συγκεκριμένων outboard επεξεργαστών αλλά και έξτρά gain stages, transformer ballancing stages κλπ κλπ .....διαφορετικά (με 3-4 στερεο εξόδους) το summing έχει ήδη γίνει στην ουσία του (και καλώς ή κακώς) μέσα στο DAW.

 

Για μένα το analog summing είναι ένα ακόμη είδος επεξεργασίας (όχι πάντα απαραίτητο και ουτε πάντα επιθυμητό) , "χρωματισμένο" (με το "χρώμα" αυτό να μεταβάλεται ανάλογα με τον εξοπλισμό) και περιλαμβάνει πολύ περισσότερα από ένα κουτί με 8 in & 2 out......αυτά είναι απλώς άλλο ένα τρεντ των ημερών μας , μια (ακριβή) ψευδαίσθηση "υπέροχης αναλογικής ανωτερώτητας" για τις μάζες.

 

Αν κάποιος θεωρεί ότι το export function του DAW του, υποβαθμίζει την ηχητική ποιότητα μπορεί πολύ απλά να πάρει ένα 2trk digital recorder που υποστηρίζει υψηλές συχνότητες δειγματολειψίας και bitrate (κυκλοφορούν πολλές και καλές επιλογές), να συνδέσει εκεί το masterbuss του DAW μέσω μιας AES ψηφιακής εξόδου και να ηχογραφεί το τελικό μιξ του εκεί, παρακάμπτωντας την export λειτουργία.

 

Η αλλη λυση που σκεφτομαι ειναι να ''κοτσαρω'' τα neve 1272 που εχω σε καποιο παθητικο summing mixer που ευκολα μπορει να μου κατασκευασει καποιος που ξερω , φθηνα με κορυφαια ποιοτητα...

 

musictech στην πραγματικότητα αυτός ακριβώς ήταν ό ρόλος του 1272 ;)....είναι ουσιαστικά line amp και ήταν κομμάτι του summing buss σε κάποιες Neve κονσόλες.....απλά κατά βάση είναι σχεδόν το ίδιο και με το preamp stage του 1073....

Ξέρω πολύ κόσμο στο εξωτερικό που πολλές φορές περνάει ολόκληρο το μιξ του από ένα ζευγάρι 1272 ή ένα 1073 απλά για να πάρει λίγο από αυτό το "βαθύ" Neve χρώμα....προσωπικά τρέφω απεριόριστη εκτίμηση για το 1272 :)

 

Νομίζω πως φεύγουμε επικίνδυνα offtopic....

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρκετους μηνες τωρα ψαχνομαι και εγω τωρα σχετικα με την summing τεχνικη  και μου εχουν δημιουργηθει καποιες αποριες...

   ψαχνοντας για καποιο summing  box,διαβαζοντας διαφορα φορουμς και ρωτωντας διαφορους καταληγω στο spl mixdream xp

 

http://www.thomann.de/gr/spl_mixdream_xp.htm

 

 

sto dangerous music dbox

 

http://www.thomann.de/gr/dangerous_music_dbox.htm

 

 

audien sumo

 

http://www.thomann.de/gr/audient_asp_009_sumo.htm   

to opoio εχει και bus compressor

 

...ola αυτα παιζουν απο 1200-1400 ευρω.θεωρω οτι το neve ειναι υπερτιμημενο.οι περισσοτεροι παντως προτιμουν το spl.

 

   Exei ακουσει κανεις το audient??eχει το ιδιο κυκλωμα με το μεγαλο mixer της εταιρειας...ο bus compressor tης...λεει τιποτα??

 

 

 

 

Η αλλη λυση που σκεφτομαι ειναι να ''κοτσαρω'' τα neve 1272 που εχω σε καποιο παθητικο summing mixer που ευκολα μπορει να μου κατασκευασει καποιος που ξερω , φθηνα με κορυφαια ποιοτητα...

 

  Ποια νομιζετε οτι θα ηταν η καλυτερη λυση? ::) ::) ::)

 

Νομίζω ότι θα σου φανεί πολύ χρήσιμο αυτό το συγκριτικό

 

http://vintageking.com/site/files/sumshoot.htm

 

(το inward connections εδώ νομίζω ότι δίνει αρκετό χαρακτήρα αλλά είναι και πανάκριβο και δυσεύρετο)

 

Yγ. Κρίμα που άργησα να δω αυτό το θέμα, θα συμμαζέψω λίγο τις σκέψεις μου και θα επανέλθω.. ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...nickodemos τα summing boxes  που αναφερω εκτος απο το dangerous,εχουν 16 εισοδους.Αρα εχω σκοπο να στειλω 7 στερεο γκρουπς και 2 mono......και το  θεμα για εμενα στο summing δεν ειναι και τοσο στο export...o logos  που πολλοι παραγωγοι παγκοσμιως χρησιμοποιουν αυτη την τεχνικη δεν ειναι αυτος ....Αν ηταν απλα το export θα εστελνα απλα την μιξη σε καποιον στερεο κονβερτορα apogee που εχω η καποιον mytek που σκεφτομαι να παρω...

      Ο λογος που γινεται το summing σε καποια εξωτερικη συσκευη ειναι το οτι στα περισσοτερα προγραμματα,αν θεωρησουμε βεβαια οτι ολες οι πηγες  εχουν ηχογραφηθει σωστα με καλους κονβερτορες κ.τ.λ..,ολα ακουγονται οκ αν παιζουν πολυ λιγα οργανα...μολις αρχισει κανεις να προσθετει περισσοτερα οργανα,παρατηρειται οτι ο ηχος στα υπολοιπα αρχιζει να ''στενευει'',να χανονται καποιες συγκεκριμενες περιοχες και πολλα αλλα κρισιμα χαρακτηριστια του ηχου που τα ακουμε οταν εχουμε πχ 2-3 οργανα και της συνολικης stereo εικονας κ.τ.λ.. ....και δεν αναφερομαι τωρα σε προβληματα που μπορει να υπαρχουν η να προκυψουν λογω κακης μιξης και ηχογραφησης...

  Εχει παρατηρηθει λοιπον οτι οταν το software αναλαμβανει να κανει ολο το summing ψηφιακα σε μια αναλογικη εξοδο καποιου κονβερτορα η καρτας ηχου,το πραγμα καπου....χανει.Και αυτο το προβλημα δεν ειναι το ιδιο εμφανες σε ολα τα software.Π.χ θεωρειται οτι το samplitude ειναι κορυφαιο σε αυτο τον τομεα και δεν επιδρα τοσο αρνητικα στον ηχο αν κανεις χρησιμοποιησει τον δικο του summing αλγοριθμο.πολυ καλο επισης ειναι και το sonar...den ειναι τυχαιο που πολλοι λενε τα καλυτερα για τον ηχο του  samplitude..kai ayto kata ena megalo meroς αφορα και τον τροπο που κανει το summing. :) :)

 

    Θα ηθελα επισης να μου εξηγησεις τι ακριβως εννοεις με τον ορο OTB summing γιατι οπως καταλαβες...με ενδιαφερει πολυ το θεμα και ψαχνω μια καλη λυση.. :) :) ;) ;)...πες μου επισης...ποιες κονσολες αναλογικες ειναι split?? ???εχεις να μου προτεινεις καποιες που θα μπορουσα να πετυχω και...σε καλη τιμη?? :) :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

harry se  ευχαριστω για το link αλλα...το εχω διαβασει εδω και κατι μηνες.... ;) ;) ;) :) :).....καπου εχω στην ακρη και καποια αλλα  links στα οποια γινεται λεπτομερης αναφορα και τεστς μεταξυ πολλων summing boxes...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να και ενα ενδιαφερον τεστ

 

http://emusician.com/mag/emusic_sum_tracks/

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

....ψάξε για κάποια "καθαρή", split αναλογική κονσόλα χωρίς ίχνος VCA πάνω της, με σοβαρό summing amp (s/n, headroom, crosstalk) και τότε θα μιλάμε για ΟΤΒ summing...θα βρεις πολλές τέτοιες "περιπτωσάρες" από την περίοδο 75-85.l.......

 

Νικόδημε, έχεις υπ'όψιν σου κάποια τέτοια πηγή "περιπτωσάρεων" ???? :)

 

www.onlinerecording.org

forever changes

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου