Zoidberg Δημοσιευμένο 24 Ιουνίου 2005 Share Δημοσιευμένο 24 Ιουνίου 2005 Γεια σας παιδιά. Χρειάζομαι αυτή τη φορά τη ψυχολογική σας στήριξη... :( :? Παρήγγειλα κιθάρα από το boxymusic, αφού διάβασα στο noiz forum ότι είναι εξίσου αξιόπιστο με τον Thomann (επέλεξα το boxy γιατί την κιθάρα που ήθελα την είχε πιο φθηνή απ'ό,τι ο Thomann). Το boxymusic απαιτεί για τη σωστή μεταφορά της κιθάρας ν'αγοράσεις και σκληρή θήκη (και πάλι πιο φθηνά μου'βγαινε). Η πλάκα είναι ότι ενώ εν τέλει η κιθάρα μου είναι στο stock (δεν ήταν εξαρχής), η θήκη που παρήγγειλα δεν έχει φτάσει ακόμα! Και το θέμα είναι ότι στο acount μου γράφει "κατάσταση πληρωμής: COMPLETED" (!) ενώ φυσικά δεν έχει γίνει ακόμα το shipping. Όταν τους ρώτησα αν γνωρίζουν κάτι για την καθυστέρηση, πότε θα'ρθει και η θήκη κλπ, μου είπαν ένα ξερό "you will be notified, when something changes"... Η παραγγελία έγινε πριν 40 μέρες κι ακόμα περιμένω... Βρε Thomann και πάλι Thomann... Πρέπει να ανησυχώ;;; :cry: :oops: :cry: :? 8O Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fleamail Δημοσιευμένο 24 Ιουνίου 2005 Share Δημοσιευμένο 24 Ιουνίου 2005 Το boxymusic απαιτεί για τη σωστή μεταφορά της κιθάρας ν'αγοράσεις και σκληρή θήκη Δεν το καταλαβαίνω αυτό. Ο καλήτερος τρόπος μεταφοράς για ένα όργανο είναι στο εργοστασιακό κουτί του. Αυτοί πώς τα παραλαμβάνουν δηλαδή? Δεν μπορείς να τους πείς να σου την στείλουν με μια σκληρή θήκη που έχουν στο στοκ αυτήν τη στιγμή? http://www.mixitonline.com http://tuber.bandcamp.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Zoidberg Δημοσιευμένο 24 Ιουνίου 2005 OP Share Δημοσιευμένο 24 Ιουνίου 2005 Τι ψάχνεις να βρεις; Αυτό είναι νέο φρούτο, αν δεν κάνω λάθος. Η πλάκα είναι ότι η δική μου ούτως ή άλλως συνοδεύεται από gigbag, αλλά με υποχρέωσαν να παραγγείλω και σκληρή. Πήρα την πιο φθηνή (60€) κι αν παραγγείλω άλλη θήκη δε θα με συμφέρει... & Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Zoidberg Δημοσιευμένο 30 Ιουνίου 2005 OP Share Δημοσιευμένο 30 Ιουνίου 2005 Για να κλείσει αυτό το topic, ας γράψω πώς τέλειωσε η ιστορία. Ενώ στην ερώτησή μου περί θήκης, δεν πήρα ποτέ απάντηση, όταν μετά από 3-4 μέρες έστειλα νέα ερώτηση σχετικά με το πώς ακυρώνουν μια παραγγελία, αίφνης συνδυάστηκαν οι δύο ερωτήσεις μου κι έτσι πήρα μια ενιαία απάντηση. Μου πρότειναν να παραγγείλω άλλη θήκη. Αναγκάστηκα να το κάνω. Τα καλά νέα είναι ότι η κιθάρα ήρθε μέσα σε 1 (!) μέρα!!! Και φυσικά στην πόρτα μου (μέσω ups). Τα άσχημα νέα είναι ότι ενώ η κιθάρα μου συνοδευόταν από gigbag (πράγμα που είχα εξακριβώσει κι από σχετική ερώτηση στο ίδιο το Boxymusic), δεν την έλαβα διότι η κιθάρα έπρεπε να αποσταλεί με σκληρή θήκη για λόγους ασφαλείας... (λες και δεν μπορούσε να χωρέσει η άδεια gigbag μέσα στο δέμα). Αστεία πράγματα, διότι ακόμα και η θήκη ήρθε χτυπημένη (η κιθάρα ευτυχώς δεν έχει ούτε γρατζουνιά). Έτσι, οι τύποι κρατάνε για πάρτη τους και μια gigbag (που κοστίζει 50-60€ -τιμή καταλόγου της Fender) και κατά συνέπεια εγώ αγοράζω πιο ακριβά την κιθάρα. Το δεύτερο άσχημο είναι ότι τα έξοδα μεταφοράς ήταν αυξημένα λόγω σκληρής θήκης!!! Οι τυχόντες υποψήφιοι αγοραστές θα πρέπει να ξέρουν ότι το ποσό για μεταφορικά ΔΕΝ είναι αυτό που αναγράφεται όταν ψωνίζεις. Ενώ δηλ όταν παραγγέλνεις μια κιθάρα, με το πάτημα ενός κουμπιού μπορείς να υπολογίσεις τα μεταφορικά (ήταν γύρω στα 60€ αρχικά, αν θυμάμαι καλά), ΔΕ θα πληρώσεις τόσα, εφόσον αργότερα θα σου πουν ότι είσαι υποχρεωμένος να πάρεις και θήκη! Κι έτσι τα μεταφορικά ανεβαίνουν στα 74€. Όλη αυτή η ιστορία προφανώς δε θα ισχύει στην περίπτωση που κάποιος παραγγέλνει πχ μια Αμερικάνικη Fender (που έχει τη δική της σκληρή θήκη). Το τρίτο άσχημο είναι ότι η κιθάρα ήρθε σκέτη τελείως. Ούτε χαρτιά, warranties, allen κλειδί (από ξένα sites έχω τσεκάρει ότι συμπεριλαμβάνονται όλα αυτά και στη συγκεκριμένη κιθάρα). Μικρό το κακό, βέβαια, αλλά γιατί να μην τα έχει κάποιος, εφόσον τα πληρώνει; Έγραψα όλα αυτά για να καταθέσω την δική μου εμπειρία από το Boxymusic, εφόσον δεν υπάρχουν και τόσες πολλές καταγεγραμμένες στο noiz, εν αντιθέσει με τον Thomann, για τον οποίον όλοι συμφωνούμε ότι είναι εγγύηση. Έτσι, ας είναι ο καθένας προϊδεασμένος, έστω και κατά το ελάχιστο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 30 Ιουνίου 2005 Administrator Share Δημοσιευμένο 30 Ιουνίου 2005 Φίλε Zoidberg σε ευχαριστούμε που μοιράστηκες την εμπειρία σου μέχρι το τέλος. Τα πράγματα δυστυχώς δεν είναι πάντα ρόδινα με τις παραγγελείες εξωτερικού και καλό είναι να ξεσκαρτάρουμε τους κακούς επαγγελματίες. Με'γειά η κιθάρα! Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Ottomo Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2005 Share Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2005 δεν εισαι αναγκασμενος να το δεχθεις αυτο βεβαια...να τους παρεις τηλεφωνο (οχι mail) και να του πεις οτι η παραγγελεια σου εφτασε ημιτελης, οπως επισης οτι ειχες πολλα προωληματα με την παραγγελια. να τους πεις οτι εφοσον διαφημηζοταν το gigbag και τα κλειδια ειναι αναγασμενοι να σου τα στειλουν πραγμα του ειναι αληθεια. Αν συνεχιζουν να σου λενε οχι και δεν σου στελνουμε πες τους τους οτι θα ζητησεις νομικη συμβουλη. Μην κολας το δικιο ειναι με το μερος σου. Αυτοι δεν εχουν να χασουν τιποτα. Και σε καμια περιπτοση μην πεις "δεν βαριέσαι". www.fabliquid.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Zoidberg Δημοσιευμένο 2 Ιουλίου 2005 OP Share Δημοσιευμένο 2 Ιουλίου 2005 παιδιά, σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις. Εύκολα παρασύρεσαι όταν βλέπεις τιμές πολύ χαμηλότερες από αυτές του Thomann (σε ορισμένες κιθάρες), κάτι που είχε αναφέρει και κάποιος άλλος στο forum. Πού να φανταστείς ότι θα πληρώσεις επιπλέον& 60 (η πιο φθηνή σκληρή θήκη) + 74 (μεταφορικά) = 134€ επιπλέον (!), τη στιγμή που στον Thomann με 20€ μεταφορικά καθαρίζεις. Βέβαια, η κιθάρα ακόμα κι έτσι πιο φθηνά μου ήρθε απ'ό,τι αν την έπαιρνα απ'τον Thomann (!!!), αλλά το γεγονός παραμένει γεγονός: Δε φέρθηκαν σωστά. Φίλε Ottomo, σκόπευα να κάνω όσα λες από την πρώτη στιγμή. Δυστυχώς, είχα κάποια άλλα μπλεξίματα, αλλά δε θα το αφήσω. Αν έχω νεότερα, θα σας ενημερώσω σχετικά με την (καλή ή κακή) εξυπηρέτηση πελατών του Boxymusic. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Zoidberg Δημοσιευμένο 8 Ιουλίου 2005 OP Share Δημοσιευμένο 8 Ιουλίου 2005 Αυτή τη φορά πιστευώ πως το θέμα έκλεισε δια παντώς κι έτσι οφείλω να γράψω το τέλος της ιστορίας εδώ, για να μη μείνουν, λανθασμένα, μόνο οι άσχημες εντυπώσεις. Το Σάββατο τους έστειλα e-mail, πίστευα ότι δε θα μου απαντήσουν, παρ'όλα αυτά λαμβάνω απάντηση χθες Πέμπτη ότι "we apologise..." μπλα μπλά (χωρίς να μου εξηγούν τι έφταιξε...) κι ότι μου στέλνουν χωρίς έξτρα χρέωση αυτά που μου χρωστούσαν. Το πακέτο το έλαβα σήμερα (πάλι μέσα σε μια μέρα έφτασε) κι όλα είναι μια χαρά. Το θετικό: τέλος καλό ,όλα καλά.Το αρνητικό: Αν δεν τους τα ζήταγα όλα αυτά, θα μου τα έστελναν ούτως ή άλλως;... Μακάρι, για όλους τους αγοραστές, η δικιά μου περίπτωση να ήταν η εξαίρεση και στο μέλλον όλα να πηγαίνουν ρολόι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
elavd Δημοσιευμένο 9 Ιουλίου 2005 Share Δημοσιευμένο 9 Ιουλίου 2005 Εγώ έχω να πώ: Thomann και πάλι Thomann!!! Είναι πραγματικά εγγύηση (ειδικά τώρα που δουλεύει ο Γιώργος εκεί!). Π.χ. πρόσφατα αγόρασα για ένα φίλο ένα Behringer XV Amp (69¤). Με το που το χρησιμοποίησε μια μέρα, σταμάτησε να παίζει. Μίλησα με τον Γιώργο και τελικά το έστειλα πίσω πληρώνοντας 28¤ στο ταχυδρομείο. Μόλις το έφτιαξαν με ειδοποίησε ο Γιώργος ότι είχα 3 επιλογές: 1) να μου στείλουν πίσω το επισκευασμένο+28¤ στην κάρτα μου (για τα έξοδα αποστολής που είχα ήδη πληρώσει) 2) να μου στείλουν πίσω ένα καινούριο Behinger+28¤ στην κάρτα μου 3) να χρησιμοποιήσω τα 69+28¤ που κόστισε για να πάρω κάτι άλλο... Αυτό θα πει AFTER SALES εξυπηρέτηση Και ρωτάω: ΠΟΙΟΣ Έλληνας θα το έκανε αυτό???? Κ Α Ν Ε Ι Σ!!! Βέβαια' date=' η κιθάρα ακόμα κι έτσι πιο φθηνά μου ήρθε απ'ό,τι αν την έπαιρνα απ'τον Thomann (!!!)[/quote'] Ζοidberg δε μας είπες, ποια κιθάρα αγόρασες? www.facebook.com/YourPaintedSmile Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Flipper Δημοσιευμένο 9 Ιουλίου 2005 Share Δημοσιευμένο 9 Ιουλίου 2005 Είχα μία αντίστοιχη εμπειρία με το Music Store. Όντως το επίπεδο της εξυπηρέτησης είναι απίστευτο και δεν υπάρχει καμία σύγκριση με τα εγχώρια δεδομένα. Έχοντας δει και βιώσει τον τρόπο που οι εγχώριοι καταστηματάρχες και πωλητές αντιμετωπίζουν όσους δεν είναι κολλητοί τους (και πολλές φορές και τους κολλητούς τους), θα απέφευγα να πάρω ακόμα και χορδές από εδώ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση