Guru nikodemos Δημοσιευμένο 20 Νοεμβρίου 2008 Guru Share Δημοσιευμένο 20 Νοεμβρίου 2008 Το thomann έχει original πάντως, αλλά δεν έχει όλη την γκάμα. Οπότε κατευθείαν από Oktava και αυτά από Γερμανία αποστέλλονται. Πάρη για δες στο λινκ του θωμα την φωτό πάνω δεξιά (με το μαύρο πλαστικό κουτί)......σου θυμίζει τίποτα? check my websitehttps://www.mixingnik.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 20 Νοεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 20 Νοεμβρίου 2008 εκτιμω πολυ την προταση σου αγαπητε συμφορουμιτη , αλλα δεν ο αντεχω με τιποτα οικονομικα αυτο το πακετο... :'( ψαχνω low priced.... με 200 ευρω Σπυρο παιρνεις δυο Studio Pr.B1 ή αυτο http://www.thomann.de/gr/mxl_v6_silicon_valve_b_stock.htm και το συνδιαζεις με το KSM που ηδη εχεις επισης μπορεις να παρεις και την κλασσικη και δοκιμασμενη all around λυση (που ειναι και αυτη που συνηθως προτεινω για ενα all around τιμιο μικροφωνο που "κανει δουλεια" ) http://www.thomann.de/gr/rode_nt1a_inkl_sm1_grossmembranmikro.htm www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fleamail Δημοσιευμένο 20 Νοεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 20 Νοεμβρίου 2008 Πάρη για δες στο λινκ του θωμα την φωτό πάνω δεξιά (με το μαύρο πλαστικό κουτί)......σου θυμίζει τίποτα? Ουυυυυ 666!! Ρε τους απατεώνες! Δε το πρόσεξα αυτό! Στη photo όμως έχει το original!! http://www.mixitonline.com http://tuber.bandcamp.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru nikodemos Δημοσιευμένο 20 Νοεμβρίου 2008 Guru Share Δημοσιευμένο 20 Νοεμβρίου 2008 Ουυυυυ 666!! Ρε τους απατεώνες! Δε το πρόσεξα αυτό! Στη photo όμως έχει το original!! ....καλά ας μη το δέσουμε και κόμπο.....η συγκεκριμένη φωτό είναι μάλλον άσχετη που ξέμεινε και όπως είπα, η προσωπική μου εμπειρία ήταν πολύ καλή...... Επίσης δεν είναι όλα τα Oktava που γράφουν ASM πάνω μαιμούδες........μπορεί να υπάρχει στοκ από παλιά όταν όντως η συγκεκριμένη αγγλική εταιρία έκανε την διανομή παγκοσμίως των Oktava..... από την άλλη εγώ με το που βλέπω αυτά τα 3 γράμματα......κάτι παθαίνω ;D ;D ;D check my websitehttps://www.mixingnik.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
pkole Δημοσιευμένο 20 Νοεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 20 Νοεμβρίου 2008 Για δες και αυτά. http://www.thomann.de/gr/se_electronics_se_1a_stereo_set.htm Πραγματικά πολύ αξιόλογα. Τα έχω δοκιμάσει για όλες τις χρήσεις που θες να τους κάνει και έχουν ανταποκριθεί παραπάνω από καλά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru nikodemos Δημοσιευμένο 20 Νοεμβρίου 2008 Guru Share Δημοσιευμένο 20 Νοεμβρίου 2008 .....Νομίζω πως ίσως θα μπορούσε ο τίτλος να γίνει "Επιλογή Low Budget - all around μικροφώνου " και να γίνει το θέμα sticky ώστε να υπάρχει μια "μόνιμή" και εύκολη στην εύρεση συζήτηση - απάντηση στο μάλλον πολύ συχνό αυτό θέμα. Μια γενική παρατήρηση γι'αυτή την κατηγορία τιμής (50 - 900 περίπου ευρώ - ανά mic ).... Θα μπορούσαμε βασικά να την χωρίσουμε βασικά σε 3 υποκατηγορίες: a. εξ ολοκλήρου κινέζικες κατασκευές με "ναυλωμένες" γραμμές παραγωγής που κατασκευάζουν τα ίδια μικρόφωνα (ίδια specs, σχεδίαση, υλικά και κατασκευή) με διαφορετικά brand name....μιλάω βέβαια για το χαμηλότερο τμήμα στο φάσμα των τιμών. b. μικρόφωνα που συναρμολογούντε στην χώρα της κατασκευάστριας από έναν συνδιασμό φτηνών κινέζικων υλικών (συνήθως οι κάψες και το μεταλικό σασσί και πιο σπάνια τα ηλεκτρονικά) και πιο ακριβών από την διεθνή αγορά (προενισχυτικό τμήμα).....τις περισσότερες φορές μιλάμε για "κλώνους" (κάποιες φορές καλόγουστους και εν μέρει πετυχημένους και κάποιες φορές τραγικούς) γνωστών θρύλων του παρελθόντος αλλά σε αρκετές περιπτώσεις πρόκειται για σχετικά προτότυπες σχεδιάσεις...τον δρόμο αυτό ακολουθούν και πάααααρα πολλοί "γίγαντες" της αγοράς. c. μικρόφωνα που σχεδιάζονται και κατασκευάζονται εξ ολοκλήρου στις χώρες που στεγάζονται οι ιδιοκτήτριες εταιρίες, οι οποίες με ελάχιστες εξαιρέσεις είναι (ή ξεκίνησαν ως) μπουτίκ κατασκευαστές......δεν είναι πάρα πολλές οι περιπτώσεις και οι περισσότερες βρίσκονται στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού....2 καλά παραδείγματα είναι αυτά που αναφέρθηκαν και εδώ, δηλαδή η Oktava και η RODE.... Ειδικά οι Αυστραλοί έχουν καταφέρει το εξής τέλειο...ενώ ξεκίνησαν από την κατηγορία b , κατασκεύαζαν δηλαδή μικρόφωνα με κάψες ασιατικής προελεύσεως και δικά τους ηλεκτρονικά, πλέον κατασκευάζουν τα μικρόφωνα και το σύνολο των υλικών τους οι ίδιοι στην Αυστραλία....το ακριβώς αντίθετο από αυτό που φαίνεται να είναι πλέον η πάγια επιλογή των περισσοτέρων γνωστών "μεγάλων" κατασκευαστών σε ότι αφορά την συγκεκριμένη κατηγορία τιμής. check my websitehttps://www.mixingnik.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru nikodemos Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2008 Guru Share Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2008 .....και μερικές συμπληρωματικές απόψεις για τα "φθηνά" μικρόφωνα ;D ;D ;D ;D Κατ'αρχάς "φθηνά" δεν σημαίνει (απαραίτητα) "κακά" μικρόφωνα ;)...δυστυχώς όμως είναι από τους πιο αξιοκρατικούς χώρους σε ότι αφορά την τιμή (αν αφαιρέσουμε φυσικά τα "άκρα" είτε αυτά είναι τρομερά χρηστικά κινέζικα ribbon των 100 ευρώ είτε ένα "μπαρουτοκαπνισμένο" U47 πενήντα ετών που "κοστολογείται" 10000 ευρώ :o) Πυκνωτικά vs Δυναμικά vs Ribbon Από την στιγμή που μιλάμε για all around μικρόφωνο θα θεωρήσουμε ως δεδομένο πως μας ενδιαφέρει ένα μικρόφωνο με καλή απόκριση στο σύνολο σχεδόν του ακουστού συχνοτικού φάσματος......με αυτό σαν δεδομένο τα πυκνωτικά μικρόφωνα με το ευρύ και (σχεδόν) flat freq response έχουν φυσικά τον πρώτο λόγο... Στην συγκεκριμένη κατηγορία τιμής βέβαια τα πυκνωτικά μικρόφωνα μπορούν να είναι αρκετά προβληματικά και κακόηχα είτε λόγω υψηλού self noise, είτε λόγω κατασκευαστικών προβλημάτων (resonances που αναπτύσονται λόγω κακής σχεδίασης του θόλου της κάψας κλπ) είτε απλά λόγω κακών και φθηνών υλικών και έλειψης σοβαρού ποιοτικού ελέγχου. Από την άλλη υπάρχει μια συγκεκριμένη κατηγορία δυναμικών μικροφώνων η οποία προέρχεται από τον χώρο του broadcast και έχει διευρυμένη και αρκετά επίπεδη συχνοτική απόκριση (με κύριο χαρακτηριστικό την διάυγεια στην μεσαία και χαμηλή περιοχή και την απουσία - με ένα χαρακτηριστικό roll off - ενοχλητικών υψηλών)...αυτό σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα θετικά των δυναμικών (χαμηλό self noise, υψηλές αντοχές SPL) τα καθιστούν ιδανική επιλογή σε πολλές περιπτώσεις....στα μείον η ύπαρξη ενός μόνο πολικού διαγράμματος (όχι απαραίτητα σοβαρό μείον ;)) η μικρή σχετικά ευαισθησία (για πιο ήσυχες πηγές) και οι αρκετά υψηλές τιμές....κυριώτεροι εκπρόσωποι το SM7b Shure, RE-20 ElectroVoice και αρκετά της Heil Τέλος τα Ribbon αν και έχουν να παρουσιάσουν πολύ όμορφες και χρηστικές ιδιαιτερότητες (ασχέτως τιμής) μάλλον βγαίνουν εκτός συναγωνισμού λόγω περιορισμένου συχνοτικού εύρους (σε αυτή τη κατηγορία τιμής) αλλά και λόγω "ευαισθησίας" σε συγκεκριμένες χρήσεις.....(με πολύ απλά λόγια χαλάνε εύκολα ;D ;D ;D) Μεγάλου διαφράγματος vs Μικρού διαφράγματος Ας υποθέσουμε πως έχουμε καταλήξει στην επιλογή κάποιου πυκνωτικού μικροφώνου......το πρώτο ερώτημα είναι σίγουρα "μικρού ή μεγάλου διαφράγματος?" Σε γενικές γραμμές κυκλοφορεί η άποψη πως τα πυκνωτικά μικρόφωνα μεγάλου διαφράγματος έχουν καλύτερη συχνοτική απόκριση απ'ότι τα αντίστοιχα μικρού....αυτό λοιπόν δεν ισχύει...ή τουλάχιστον όχι ακριβώς. Η βασική τους διαφορά είναι ότι λόγω διαφοράς στην πίεση του αέρα που χρειάζεται για να τα θέσει σε κίνηση - λειτουργία, τα μικρόφωνα με μικρό διάφραγμα είναι πιο ευαίσθητα και κατά συνέπεια έχουν πιο γρήγορη και ακριβή απόκριση στις δυναμικές - transients της ηχτικής πηγής καθιστώντας τα πιο λεπτομερή αλλά και πιο "εύκολα" στο να υπεροδηγηθούν και να παραμορφώσουν τον ήχο.....Από την άλλη τα μικρόφωνα μεγάλου διαφράγματος είναι πιο αναίσθητα και αργά στην απόκριση των δυναμικών, "αμβλύνωντας" έτσι τις αιχμές της ηχτικής πηγής και κάνοντας την πιο "στρόγγυλη" (σε ότι αφορά τις δυναμικές όπως αυτές μεταφέρωνται από την κίνηση του αέρα) ενώ παράλληλα και για τον ίδιο λόγο "κινδυνεύουν"πολύ λιγότερο να υπεροδηγηθούν και να παραμορφώσουν από μια απότομη αύξηση της πίεσης. Ουσιαστικά λοιπόν αυτή η σχετική "αναισθησία" των μικροφώνων μεγάλου διαφράγματος στον συγκεκριμένο τομέα (transient response) είναι που δίνει την εντύπωση μια πιο "πλούσιας" συχνοτικής απόκρισης.....στην πράξη και οι δύο περιπτώσεις έχουν τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία τους...ένα μικρόφωνο μικρού διαφράγματος θα αναδείξει την λεπτομέρεια σε μια ηχητική πηγή με έντονες και γρήγορες δυναμικές (πχ ένα κρουστό όργανο, πιάτα, ακουστικά έγχορδα κλπ) αλλά δεν θα καταφέρει να κολακέψει μια φωνή όπως ένα μικρόφωνο μεγάλου διαφράγματος το οποίο θα "στρογγυλέψει" τις έντονες αιχμές της αλλά πιθανότατα θα την κάνει πιο πλούσια στα χαμηλομεσαία λόγω proximity effect..... τό ζήτημα είναι λοιπόν πως οριοθετούμε εμείς τον όρο all around με βάση τις ανάγκες μας ;) Tube vs Transistor...ή μήπως FET? ....αυτό και αν έχει βασανίσει τις ψυχές των home recordists ;D ;D ;D ;D Νομίζω πως η ουσία είναι να προσπαθήσουμε να συνηδητοποιήσουμε πρώτα τις διαφορές ανάμεσα στις 2 σχεδιάσεις (και ως πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα) οι οποίες συνατώνται και σε πυκνωτικά μικρόφωνα μεγάλου διαφράγματος αλλά και σε μικρού (και σε ribbon...αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία).....Κατ'αρχάς ηχητικά... Οι διαφορές λοιπόν έχουν να κάνουν κυρίως με την συμπεριφορά των προενισχυτικών κυκλωμάτων όταν αυτά υπεροδηγούνται (clipping) και ως ένα βαθμό με την συμπεριφορά συγκεκριμένων λυχνιών (αλλά και FET transistor κυκλωμάτων) τόσο συχνοτικά όσο και κυρίως σε σχέση με το transient response (σε γενικές γραμμές κάποια συγκεκριμένα valve mics έχουν πολύ πλούσια "χαμηλομεσαία" περιοχή και πολύ smooth transient response -αποτέλεσμα του συνδυασμού συγκεκριμένης κάψας με συγκεκριμένη λυχνία και κύκλωμα γενικότερα - πχ U47 με Μ7 και VF14). Επειδή αυτοί οι συνδυασμοί είναι έξω από την "κατηγορία" που μας ενδιαφέρει ας ασχοληθούμε με το θέμα analog clipping.... Eτσι όταν ένα κύκλωμα με λυχνία υπεροδηγήται έχει τελείως διαφορετική συμπεριφορά από αυτή ενός αντίστοιχου μόνο με transistor....για πολλούς αυτή ακριβώς η προσθήκη αρμονικής παραμόρφωσης και το ελαφρύ συχνοτικό αλλά και tranient compression του σήματος είναι μουσικά όμορφο και άκρως επιθυμητό...για άλλους πάλι όχι.....για άλλους είναι εξίσου "μουσικό" το clipping ενός FET κυκλώματος και πάει λέγοντας......μια συμβουλή ΜΗΝ θεωρείτε ως δεδομένο ότι "αφού είναι λάμπα είναι καλό" ή "θα μου αρέσει"......ακούστε, πειραματιστείτε και αποφασίστε μετά......ειδικά σε νεώτερες γενιές (και ολόκληρα μουσικά ιδιώματα) αυτό το ηχόχρωμα μπορεί να είναι ακόμη και "ξένο σώμα"....και αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό.....κακό είναι να υιοθετεί κάποιος απόψεις και γούστα μόνο και μόνο γιατί το λένε "όλοι οι άλλοι" Σε πιο πρακτικό επίπεδο και σε αυτήν (κυρίως) την κατηγορία τιμής τα μικρόφωνα λυχνίας έχουν και κάποια πιο συγκεκριμένα "θέματα" (ειδικά στις ΠΟΛΥ φθηνές εκδοχές).... Πρώτα απ'όλα η ίδια η επιλογή των λυχνιών (τύπος και ποιοτικός έλεγχος). Στα περισσότερα "πολύ φθηνά" μικρόφωνα χρησιμοποιούνται λυχνίες που ως τύπος δεν είναι η καταλληλότερη επιλογή για την συγκεκριμένη χρήση ενώ και η έλειψη ελέγχου επιβαρύνει την κατάσταση (υψηλά επίπεδα self noise, microphonics).....στα άνω ακρα της κατηγορίας τιμής τα πράγματα βελτιώνωνται σημαντικά και υπάρχουν αρκετές καλές επιλογές ;) Επίσης πολλές φορές προβληματικά είναι τα φθηνά υλικά ειδικά σε ότι αφορά την τροφοδοσία αλλά ακόμη και το ίδιο το σασσί (θερμοκρασία, προστασία της λυχνίας από κραδασμούς κλπ).... Νομίζω πως είναι αρκετά λογικό να μην θεωρεί κάποιος πως με 200 ευρώ θα πάρει το αντίστοιχο ενός Μ149, ενός C12, ενός Wunder ή ενός Brauner......παρ'όλα αυτά όπως έγραψα και πιο πρίν τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα στην κατηγορία 700 - 1500 ευρώ...η άποψη μου? Αν αποφασίσετε πως είσαστε Tube Mic guys....κάντε λίγο οικονομία και υπομονή μέχρι να μαζέψετα κάποια χρήματα ακόμα ;) Fixed Cardioid vs Multi pattern Κατ'αρχάς το ζήτημα είναι αν πρόκειται σε ένα home recording περιβάλλον πρόκειται ή μπορούν να χρησιμοποιηθούν οι δυνατότητες που προσφέρουν τα επιπλέον πολικά διαγράμματα.....αυτό μάλλον έχει να κάνει με την ίδια την ηχητική πηγή, την γνώση και την εμπειρία του χειριστή αλλά και την ακουστική του χώρου. Σε γενικές γραμμές αν μιλάμε για close mic'ed καταστάσεις το στάνταρτ καρδιοειδές διάγραμμα είναι συνήθως αρκετό στο να καλύψει ικανοποιτικά όλες τις ανάγκες ενός home studio ενώ πολλές φορές κάποια άλλα πολικά διαγράμματα (πχ figure 8) μπορεί να αναδείξουν "ανεπιθύμητες" παρεμβάσεις της κακής ακουστικής ενός χώρου. Τέλος η ύπαρξη ενός ακόμη επιπλέον κυκλώματος στην διαδρομή του σήματος (όπως αντίστοιχα ισχύει και για το Low cut ή και για το pad) ακόμη και αν είναι χρήσιμα επιβαρύνουν την ακεραιότητα του ειδικά όταν η σχεδίαση και υλοποίηση τους δεν βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα....Αναφέρομαι φυσικά και πάλι κυρίως στο πιο χαμηλό (σε ότι αφορά την τιμή) τμήμα της κατηγορίας... αυτααααααααά ;) check my websitehttps://www.mixingnik.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
vassilisAFP Δημοσιευμένο 2 Μαΐου 2009 Share Δημοσιευμένο 2 Μαΐου 2009 +1 To c3000 είναι παρα πολύ μεσαίο και δεν κολακεύει τις φωνές (εκτός αν είσαι παπάς, το μικρόφωνο έχει μεγάλο hit στις εκκλησίες) +1 Το NT1 είναι το πιο ''τίμιο'' από οτιδήποτε στα 200 euro ;). Το C3000 είναι όντως μόνο για εκκλησίες :'( όπως αναφέρθηκε, για τα υπόλοιπα δεν γνωρίζω. Τα μπάσα τρώνε τα λεφτά,τα πρίμα τρώνε τ'αυτιά! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
basderas Δημοσιευμένο 8 Μαΐου 2009 Share Δημοσιευμένο 8 Μαΐου 2009 Πάντως εγώ πήρα το NT1-A πριν από μία βδομάδα και έχω πάθει πλάκα. Ίσως βέβαια επειδή πριν ηχογραφούσα με δυναμικό μικρόφωνο. Σίγουρα, ακόμα και το πυκνωτικό μικρόφωνο, εκτός από το ribbon, αναδυκνύει (με την κακή έννοια) έναν προβληματικό σε ακουστική χώρο, αλλά πιστεύω ότι η διαφορά της ποιότητας και της καθαρότητας πυκνωτικό vs δυναμικό, είναι λόγος να βελτιώσεις την ακοσυστική του χώρου που ηχογραφείς. www.myspace.com/kostasbasdanis Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
algorhythm Δημοσιευμένο 6 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 6 Σεπτεμβρίου 2009 Δεν ξέρω αν θα βοηθήσει, αλλα εγώ πήρα το AKG PERCEPTION 220 αλλα το συνόδεψα με το TUBEPRE PRESONUS ενα φτηνό λαμπάτο προ ενισχυτή το οποιό θα προσθέσει 'κάτι' στην ηχoγράφηση. Ακομα δεν έχω τύχει να το χρησιμοποιήσω, αλλα θα σε κρατήσω ενήμερω μόλις το κάνω :) myspace.com/algofilms facebook.com/Algorhythm.gr Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση