tugito Δημοσιευμένο 9 Νοεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 9 Νοεμβρίου 2008 ΕΠειδή κανείς δεν το παίρνει σοβαρά θα σου πώ εγώ. Παίρνει 899 ευρώ μικτά για πρώτη δουλειά. Στην συνέχεια αν υπάρξει συγχώνευση και απολυθεί παίρνει 666ευρώ από τον ΟΑΕΔ για έναν χρόνο. Με αυτά τα λεφτά κάθεται και στήνει σιγά σιγά στουντιάκι δουλεύοντας παράλληλα οικοδόμος με τον Ξανθόπουλο και τον Πρέκα κάπου στις φτωχογειτονιές της Αθήνας. Αυτά είναι στάνταρντ και δεν υπάρχει άλλη οδός πέραν της Ιεράς οδού που εκεί επίσης παίζει χρήμα για παραγωγούς και τραγουδιστές. Σε περίπτωση εξωτερικού ο παραγωγός παίρνει 1099 ευρώ. Αυτά ειναι κατωχυρωμένα με συμβολαιογράφο και με άλμα επί μάντρας από τον Κούγια και προσγείωση στα 7 μέτρα που είναι και παγκόσμιο ρεκόρ παράνοιας δικηγόρου και έτσι έχει κερδίσει το δικαίωμα του να κατωχυρώνει ότι θέλει. Ελπίζω να βοήθησα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ffmakis Δημοσιευμένο 9 Νοεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 9 Νοεμβρίου 2008 Να σου πω εγω που δεν εχω κανει μπαλετο ;D τα 3 τα @!@ [pre][pre][pre][pre][pre][pre][pre][pre][pre][pre][pre][pre][pre][pre][pre][pre][pre][pre][pre][pre][pre][pre][pre][pre][pre][pre][pre][pre][pre][pre][pre][pre][pre]πλακα κανουμε μην το παρεις στα σοβαρα[/pre][/pre][/pre][/pre][/pre][/pre][/pre][/pre][/pre][/pre][/pre][/pre][/pre][/pre][/pre][/pre][/pre][/pre][/pre][/pre][/pre][/pre][/pre][/pre][/pre][/pre][/pre][/pre][/pre][/pre][/pre][/pre][/pre] Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
boody Δημοσιευμένο 9 Νοεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 9 Νοεμβρίου 2008 τι ειναι μουσικος παραγωγος? στην ελλαδα εννοω (ξερω ξερω , ο νικος μουρατιδης απο το φειμ στορι...) http://the-boody.blogspot.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 9 Νοεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 9 Νοεμβρίου 2008 τι ειναι μουσικος παραγωγος? στην ελλαδα εννοω Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 10 Νοεμβρίου 2008 Administrator Share Δημοσιευμένο 10 Νοεμβρίου 2008 Παραγωγός ενός μουσικού έργου ονομάζεται συνήθως η δισκογραφική εταιρεία που το "παράγει". Σε γενικές γραμμές κάποιος υπάλληλος της εταιρείας αναλαμβάνει τη διεκπεραίωση, την ηχογράφηση, να βρεί μουσικούς και να διαχειριστεί το οικονομικό budget που θα του δοθεί από την εταιρεία για το συγκεκριμένο project. Έχω γνωρίσει μουσικούς, αλλά και προαγωγούς να κάνουν τη συγκεκριμένη διεκπεραίωση και συνήθως η επιρροή τους είναι ελάχιστη. Ο μισθός τους είναι αυτός του μέσου υπαλλήλου, ενώ παράλληλα και με το πέρασμα του χρόνου και τις γνωριμίες με τους καλλιτέχνες κάνουν και κάποια εξτρά. Κάποιοι φτασμένοι στον ελληνικό χώρο αναλαμβάνουν προσωπικά πλέον κάποια ονόματα και εκεί ξεκινά μια διαφορετική διαδικασία αφού ο καλλιτέχνης (ή ο παραγωγός) συνήθως έχει και δικό του label, όπου συμπεριλαμβάνει και την παραπάνω προώθηση αλλά και τη συνολικότερη εκπροσώπηση του "προϊόντος". Εδώ τα λεφτά είναι μάλλον πιό σίγουρα και περισσότερα. Το μεγάλο στοίχημα όμως είναι ο freelancer παραγωγός όπου το "όνομα" που αναλαμβάνει είναι νέο, το πιστεύει και βάζει τα λεφτά και τις γνώσεις του για να το αναπτύξει και να μοιραστεί μετά τα έσοδα και τους καρπούς μιάς πετυχημένης συνεργασίας. Αυτός λέγεται ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ και αυτός έχει και το μεγάλο οικονομικό ρίσκο. Γι αυτό και τα συμβόλαια είναι χειροπόδαρα δεμένα... Κάποιοι άλλοι πιό φτασμένοι αναλαμβάνουν τη διαδικασία ανάπτυξης με αρχή και τέλος για ένα ποσό εφ' άπαξ και δεν έχουν συνέχεια στη συνεργασία τους. Τυπικά λοιπόν η δουλειά του παραγωγού που εργάζεται σε δισκογραφική εταιρεία είναι: Η εξεύρεση καλλιτεχνών και ρεπερτορίου. Η επιμέλεια ηχογράφησης και έκδοσης δίσκων. Η γενικότερη εποπτεία στην καριέρα και προώθηση του καλλιτέχνη. Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
publius Δημοσιευμένο 10 Νοεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 10 Νοεμβρίου 2008 Από το γεγονός οτι ο παραγωγός παίρνει ρίσκο, ανάλογες θα είναι και οι αποδοχές. Ένα απλό παράδειγμα, αν εσύ θέλεις να βγάλεις ένα CD και είσαι απλά ο τραγουδιστής χωρίς μουσικές γνώσεις αλλά διατίθεσαι να βάλεις τα φράγκα για την δημιουργία αυτού του CD, εσύ θα είσαι και ο παραγωγός και συγχρόνως αυτός που θα πάρει τα φράγκα απο πωλήσεις και τα σχετικά. Μάλλον εσύ ψάχνεις κάποιον που θα πιστέψει στο μουσικό όραμα σου και θα βάλει τα λεφτά και θές να δείς πόσα θα σου κοστίσει. Ένα παλιό ρητό λέει οτι "οι γυναίκες που πληρώνονται είναι οι πιο φθηνές γιατί τις άλλες τις πληρώνεις μια ζωή". Ορμόμενος από αυτό θα σου πώ οτι αν ο παραγωγός σε δεί ώς λαυράκι τότε θα ρίξει λεφτά επάνω στο οραμά σου τα οποία θα θέλει να τα κερδίσει πίσω και σύντομα. Όσο αφορά το οικονομικό τα πάντα είναι σχετικά. Δεν μπορεί όλοι στη μουσική βιομηχανία να παίρνουν τα ίδια λεφτά, γιατί δεν υπάρχει η ίδια προσφορά απ'ολους τους συμβαλλομένους και γιατί δεν παίρνουν το ίδιο ρίσκο όλοι οι συμβαλλόμενοι. Ο σεσιονάς που θα σου γράψει ένα όργανο δεν έχει το ίδιο ρίσκο με τον ηχολήπτη/μανατζερ/παραγωγό. Ελπίζω να μη σε προσγειώσαμε άτσαλα...εάν πετούσες. Είναι δυστυχώς δουλειά και όχι έρωτας/ασθένεια για κάποιους η μουσική, που και αυτοί όμως με τη σειρά τους, έχουν το δικό τους δίκιο. Ούφ πάλι πολλά είπα :-\ :-\ :-\ :-\ http://www.myspace.com/publiusenigmaband Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Nikolas Δημοσιευμένο 10 Νοεμβρίου 2008 Guru Share Δημοσιευμένο 10 Νοεμβρίου 2008 ΕΕεεε όχι! Ρε Yame8! Τι έδωσε σοβαρή απάντηση; Εδώ κάνουμε αμάν και πως να ΜΗΝ απαντήσουμε στον άνθρωπο, κι εσύ πας και τα χαλάς όλα; ;D Η γενικότερη εποπτεία στην καριέρα και προώθηση του καλλιτέχνη. Αυτό δεν είναι πιο πολύ management? Δηλ, ο κ. Ψινάκης (δε ξέρω κι όλας) δεν είναι παραγωγός του Ρουβά, είναι; (<-σοβαρή ερώτηση είναι, παράδειγμα ταυτόχρονα) Κατα τα άλλα, στο εξωτερικό, υπάρχουν και το καθαρά freelancing, που αναλαμβάνει κάποιος την "παραγωγή" του ήχου του δίσκου ή κομματιών. Πιάνεις τον παραγωγό των cure (πχ), και του δίνεις κάποια αρκετά GBP, για να έρθει να δώσει τη γνώμη του για μίξης κλπ. Φυσικά μπλέκεται μετά και engineering, οπότε τρέχα γύρευε, αλλά τέλος πάντων, κάτι τέτοιο ξέρω (απο Λονδίνο, και freelancing). Απο τις εταιρίες δεν έχω την παραμικρή ιδέα, λυπάμαι. Home - Editions Musica Ferrum Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 10 Νοεμβρίου 2008 Administrator Share Δημοσιευμένο 10 Νοεμβρίου 2008 Nikolas όταν λες για τους παραγωγούς στο "εξωτερικό" αναφέρεσαι στον παρακάτω: Το μεγάλο στοίχημα όμως είναι ο freelancer παραγωγός όπου το "όνομα" που αναλαμβάνει είναι νέο, το πιστεύει και βάζει τα λεφτά και τις γνώσεις του για να το αναπτύξει και να μοιραστεί μετά τα έσοδα και τους καρπούς μιάς πετυχημένης συνεργασίας. Αυτός λέγεται ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ και αυτός έχει και το μεγάλο οικονομικό ρίσκο. Κάποιοι το κάνουν για ένα ποσό εφ' άπαξ και δεν έχουν συνέχεια στη συνεργασία τους. Αυτό δεν είναι πιο πολύ management? Δηλ, ο κ. Ψινάκης (δε ξέρω κι όλας) δεν είναι παραγωγός του Ρουβά, είναι; (<-σοβαρή ερώτηση είναι, παράδειγμα ταυτόχρονα) Αν πρόσεξες γράφω "Έχω γνωρίσει μουσικούς, αλλά και προαγωγούς να κάνουν τη συγκεκριμένη διεκπεραίωση." Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Επισκέπτης Δημοσιευμένο 10 Νοεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 10 Νοεμβρίου 2008 Να πω κι εγω μια γνωμη: Απ οσο ξερω,ειναι αλλο ο ραδιοφωνικος παραγωγος(πχ μουρατιδης) που ειναι απλα ενας dj χωρις ιδιαιτερες μουσικες γνωσεις,αλλο ο παραγωγος μιας δισκογραφικης(πχ λεβεντης)που ειναι ενα στελεχος δισκογραφικης,επισης χωρις ιδιαιτερες μουσικες γνωσεις, που αποφασιζει ποιοι καλλιτεχνες θα υπογραψουν και θα κυκλοφορησουν με σκοπο την κερδοφορια της εταιριας,και αλλο ο μουσικος παραγωγος. Ο τελευταιος,προσλαμβανεται συνηθως απο το γκρουπ/καλλιτεχνη,εχει μουσικες γνωσεις και αναλαμβανει τη μουσικη εικονα του καλλιτεχνη προς τα εξω,δηλαδη την ενορχηστρωση,το υφος και τη μουσικη παραγωγη του τελικου προιοντος.Υποδεικνυει στους μουσικους τι που και ποτε να παιξουν και συμμετεχει στη μιξη,ωστε να προκυψει κατα τη κριση του ενα ξεχωριστο και παρα πολυ καλο τελικο αποτελεσμα. Νομιζω πως για αυτο τον τελευταιο ρωταει ο φιλος που ανοιξε το θεμα.Ο παραγωγος παιρνει συνηθως ενα περιπου 20% επι του συνολικου ποσου,τουλαχιστον στις παραγωγες που γνωριζω εγω,εδω στην Ελλαδα.Δηλ. αν η ολη παραγωγη ενος δισκου κοστισει γυρω στα 10 χιλιαρικα,ο παραγωγος παιρνει αλλα δυο-δυομισι.Παντως,υποθετω πως το κοστος διαφοροποιειται αναλογα με την αρχικη συμφωνια που γινεται μεταξυ παραγωγου και καλλιτεχνη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Ottomo Δημοσιευμένο 10 Νοεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 10 Νοεμβρίου 2008 ..Ο παραγωγος εχει πολυ συγκεκριμενη δουλεια βασικα...να μεγιστοποιεισει τις πωλησεις του δισκου στο κοινο στο οποιο αναφερεται...(οποιο κοινο κι αν ειναι αυτο)...και για αυτη τη δουλεια μπορει να πληρωνεται με πολλους τροπους και συμφωνα με τισ απαιτησεις του. www.fabliquid.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση