Προς το περιεχόμενο

Θώμαν.de - πως να κάνετε όσα περισσότερα στραβά


lotzik

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μην τα πολυλογώ πήρα ενα σετακι απο 36μικρά ηχοανακλαστικά pad με 4 μπασοπαγίδες και άλλα 36μικρά pad και 4 τετραγωνικά ρικοφόν με κόλλες συνολικής αξίας 670ευρώ.

 

Η παραγγελία φορτώνεται και βλέπω στο report τα δέματα...

5.18kg το δέμα με τα 36 pad και τις 4 μπασοπαγίδες και 5.34kg το δέμα με τα 36 ίδια pad με του άλλου set. Τα χρώματα με τις μπασοπαγίδες ήταν κόκκινα μαύρα και τα σκέτα pad ήταν μόνο μαύρα. Σύνολο ήταν 4 δέματα - 1 το 36pads+4basstraps ένα τα 36pad ένα τα 4 τετραγωνικά και ένα η κόλλα.

 

Περιμένω και σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα 8-10 ημερών μου έφθασαν τα 3 από τα 4 δέματα. Συγκεκριμένα όμως μου έλλειπαν τα bass traps από την μία παραγγελία (δείτε το βάρος), και ολόκληρο το δέμα των 36 pad τα όλα μαύρα. Δηλαδή μου ήρθαν τα 36 κοκκινα μαύρα pad τα 4 τετραγωνικά ρικοφόν και η κόλλα. Αρχικά παίρνω τον Ελτά και ψάχνω το χαμένο δέμα μετά από δυο μέρες με πήραν πίσω να με ενημερώσουν ότι το χαμμένο δέμα δεν μπήκε ποτέ στην Ελλάδα.

 

Παίρνω τηλ τον Θώμαν. Ο τύπος δεν φαίνεται να νιώθει το πρόβλημα και ακολουθεί κλασική νοοτροπία 'αυτή είναι η διαδικασία'. Του εξηγώ πως η παραγγελία ήρθε με 50% λάθη και μεν δεν μπήκε το ένα δέμα καν στην χώρα αλλά και από το άλλο φορτώθηκε λάθος από εσάς. Του εξήγησα πως το θέμα με το χαμένο δέμα είναι της DHL (ο ΕΛΤΑ μπροστά τους είναι ρεστοράν 5 αστέρων σε εξυπηρέτηση) ενώ το άλλο είναι λάθος του θώμαν που φαίνεται ξεκάθαρα στο ζύγισμα των δεμάτων στο μαγαζί τους και στα ΕΛΤΑ.

 

Έκει που ο τόνος μου ξεκίνησε να γίνεται απότομος και ενοχλημένος ήταν όταν με ρωτούσε αν ήρθαν τα εξής πράματα και είπε από μέσα του σε κάποια φάση 'basstraps' όταν εγώ ήμουν στο 'ναι ναι ήρθαν όλα εκτός από το δέμα και τις μπασοπαγίδες' και μου πετάει 'μα μόλις μου είπες ότι ήρθαν τα basstraps!' Μπορεί να με σκάναρε κιόλας και δεν μου άρεσε η αντιμετόπιση αυτή. Όχι πως από το ζυγολόγιο του θώμαν και του ΕΛΤΑ φαίνεται ότι το σετ δεν είναι ολόκληρο άλλα αυτός εκεί.

 

Μετά από εξήγηση της κατάστασης έπρεπε να ρωτήσω εγώ τι θα κάνει αντί να αισθανθεί κατεύθειαν ότι πρέπει να με καθυσηχάσει με μια εξήγηση αν μη τι άλλο. Αυτά μπορεί να ακούγονται λεπτομέρειες αλλά η αντιμετόπιση ενός καλού customer service άπο τέτοιες λεπτομέρειες φαίνεται. Στο να σου πουλάνε όλοι καλοί και με το χαμόγελο είναι.

 

Με τα πολλά η απάντηση του ήταν 'οκ θα επικοινωνήσω με την DHL Post'...

Ρωτάω τώρα... και με τις μπασοπαγίδες τι θα γίνει;

ΤΗΟ 'θα επικοινωνήσω με την DHL Post'

ΜΕ 'που ζυγίστικαν τα δέματα;'

ΤΗΟ 'εδώ'

ΜΕ 'γιατί να επικοινωνήσεις με την DHL Post τότε αφού στο δικό σου report ζυγίσματος φαίνεται καθαρά το λάθος, άρα οι ληψές μπασοπαγίδες είναι ευθύνη του θώμαν και όχι της DHL.'

(μπερδέυεται λίγο)

ΤΗΟ 'καμιά φορά δεν είναι σωστά τα στοιχεία ζυγίσματος'

ΜΕ 'μα αφού το δέμα είναι μισό και στο ζύγισμα σου φαίνεται αυτό, τα στοιχεία διασταβρώνονται απο την στιγμή που δεν ήρθαν οι μπασοπαγίδες, κάνε έλεγχο στο αντίστοιχο τμήμα'

ΤΗΟ 'καμια φορά βγαίνουν λάθος τα ζυγίσματα, πρέπει να επικοινωνήσω με την DHL'

ME 'τι να σου κάνει η DHL δηλαδή?'

ΤΗΟ 'να βρούμε το άλλο δέμα, να κανονήσουμε να σου έρθει και ΤΌΤΕ να προχωρήσουμε την διαδικασία για λάθος παραγγελία'

ΜΕ 'θα πρέπει να περιμένω εγώ 1 μήνα διαδικασιών για μια παραγγελία;'

ΤΗΟ 'έτσι είναι η διαδικασία, άλλα άμα θες πάρε και στο customer service γιατί και εγώ μεσολάβηση κάνω για τους έλληνες πελάτες'

ΜΕ 'οκ. γεια'

 

Παίρνω με τα πολλά το customer service και μου αραδιάζει σορία από το ίδιο τροπάριο αφού με είχε 3 λεπτά αναμονή. Να σημειώσω πως οι μπασοπαγίδες με ενδιέφεραν κυρίως και ήταν και το πίο ακριβό πράμα μέσα στην παραγγελία. καμιά 300ευρώ. Και στην τελική ας ξεκινούσε διαδικασία να τις στείλει κατευθείαν γιατί αυτό ειναι το λογικό να κάνει. Μετά ας ασχοληθεί με την DHL.

 

Και τώρα πρέπει να περιμένω χωρίς κανέναν λόγο.

 

Ορίστε το ζυγολόγιο και τα δέματα.

http://www.lotzik.com/thomman.JPG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 34
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εγώ πάλι με το Θωμά και τον Αγγελόπουλο δεν είχα ποτέ πρόβλημα.  ;)

 

Δεν καταλαβαίνω πάντως γιατί επιμένεις ότι δεν κάνει καλή δουλειά. Ο άνθρωπος πρέπει πρώτα να ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕΙ το status των δεμάτων με τη DHL, δηλαδή να πάρει ΥΠΕΥΘΥΝΗ απάντηση. Επίσης, αν δεν σου έρθουν ΟΛΑ τα δέματα, να επιβεβαιώσεις ότι δεν είναι σωστά, πως θα ξεκινήσει η διαδικασία της λάθος παραγγελίας;

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

λογικό μην νομίζεις ότι δεν το καταλαβαίνω και πρακτικά αυτό που μου είπαν και οι ίδιοι. Αλλά δεν παύει να ήθελα τα πράματα σε ένα συγκεκριμένο χρονίκο διάστημα το οποίο υπόσχονται. Εγώ θέλω την παραγγελία μου να έρχεται τέλεια και με την πρώτη. Δεν μπορώ να κάθομαι να ασχολούμαι με την ανοργανωσιά. Καθυστέρησα 5 μέρες στον ΕΛΤΑ (σκ ενδιάμεσα), θα καθυστερήσω άλλες 5 μέρες στην δική τους διαδικασία (πάλι σκ ενδιάμεσα) και θα καθυστερήσω άλλες 8-9 μέρες να μου στείλουν την παραγγελεία κανονικά. σύνολο? +20 μέρες στις είδη 10 από την μέρα της παραγγελίας.

 

Και απο εκεί που είχα ξηλώσει το στούντιο και περίμενα, επρέπε να το ξαναστήσω να βγάλω δουλειά και μετά να ξαναξηλώσω. Αυτό που το βάζεις;

 

στην δουλειά μας αν θέλουμε να την κάνουμε σωστά λέμε η διαδικασία να εξυπηρετεί τον πελάτη και όχι η υπομονή του πελάτη να εξαντλείται στην διαδικασία. Μπορώ να σου αναφέρω άπειρα παραδείγματα άλλα το πιο απλό που μπορούσε να πει ήταν: σου φωρτώνω τα basstraps αμέσως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο υπόλοιπο 99% των περιπτώσεων που έχουν αναφερθεί δεν υπήρξαν προβλήματα ή αν υπήρξαν, τελικά διορθώθηκαν.

Κανε υπομονή και μη γκρινιάζεις  ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ψωνίζοντας από κει αποδέχεσαι τους όρους και τις διαδικασίες που ορίζει το καταστατικό λειτουργίας τους. Εαν δεν σ'αρέσει επέστρεψε τα πράγματα και τελείωσε το θέμα εκεί.Ειδάλλως κάνεις υπομονή και ο Αγγελόπουλος για την εξυπηρετησή σου δουλεύει. ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

συζητώ για ένα πρόβλημα όντας συγχυσμένος και αυτό το αναγνωρίζω ως λάθος μου, έκανα edit to post χωρίς χαρακτηρισμούς και προσπάθησα να επικεντρωθώ στις αντικειμενικές λεπτομέρειες. Δεν μπορώ να δεχτώ υποδείξεις που αφορούν ότι είναι ευθύνη μου που αποδέχτηκα να ταλαιπωρούμαι μπροστά σε ένα καταστατικό μιας εταιρίας. Και ακόμα και αν συμφωνώ με το καταστατικό τους αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να κάνω τουμπεκί όταν κάτι πάει στραβά. Η υπομονή σε τέτοια θέματα καλό είναι να εξαντλείται νωρίς γιατί με παθητική στάση του πελάτη ο άλλος είναι ζαμάν φου. Εντάξει άλλος σας μπορεί να μην είχε πρόβλημα, εγώ όμως έχω και το λέω. Και καλά κάνω και το λέω γιατί έχω γλυτώσει από πολλά λεφτα στο παρελθόν με την τακτική μου αυτή. Μπροστά στην δημοσίευση του προβλήματος μου στο παρελθόν, έκανα εταιρία αυτοκινήτων να μου άλλαξει δύο φορές μοτέρ εκτός εγγύησης για δική τους ευθύνη, γλίτωσα σύνολο 15000 ευρώ απο εκεί που θέλανε να με βάλουν να πληρώσω αδίκως. Και αν αυτό με χαρακτηρίζει γκρινιάρη ναι είμαι, αλλά τουλάχιστον δεν είμαι κορόιδο που μπροστά σε αλλουνού ευθύνη θα κάτσει να πει ότι το αποδέχομαι, θα κάνω υπομονή κτλ, αυτά είναι μαλακίες (sorry κιόλας)

 

Στην τελική το όλο πράμα εμπίπτει στην ενημέρωση της αγοράς. Εφόσον υπάρχει υποκειμενική και αντικειμενική ουσία καλό είναι να λέγονται τέτοια πράματα. Εντάξει είμαι το 1/10000στο των παραγγελιών, αλλά είμαι.

 

Και πάλι εδώ θα είμαι όταν θα λυθεί το θέμα και θα το γράψω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σιγουρα ειναι ταλαιπωρια για σενα ολο αυτο... Εγω απο το musicstore πηρα κεφαλι κ καμπινα τα δέματα ηρθαν με κουριερ εξω απο την πορτα μου την ημέρα ακριβώς που ειχα ενημερωθεί κ με πήραν τηλ πιο πριν αν θα είμαι σπιτι.Πλήρωσα εκείνη τη στιγμή αντικαταβολή με 20 ευρώ επιπλέον κοστος (ποσο που θα πλήρωνα για έμβασμα στην τράπεζα ουτως η αλλως... )

Χτυπα ξυλο ελπίζω να μείνω το ιδιο ευχαριστημένος αν έχω καποιο πρόβλημα κ πρέπει να με καλύψει η εγγύηση τους.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρέπει να δεχθείς οτι σε μια εταιρία που δουλεύουν χιλιάδες άνθρωποι και ετοιμάζονται εκατοντάδες παραγγελίες καθημερινά είναι λογικό κάποια φορά, μία παραγγελία να μην είναι ολόσωστη. Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες. Δε νομίζω οτι δεν έχεις και εσύ παρόμοια παραδείγματα απο τον δικό σου χώρο εργασίας. Απο την άλλη όμως μόνο απο τα μέλη του noiz έχουν γίνει χιλιάδες παραγγελίες μέχρι σήμερα και ζήτημα αν έχω ακούσει 1-2 πραγματικά παράπονα μέχρι τώρα που να μην είχαν αίσιο τέλος.

 

Εγώ προσωπικά έχω παραγγείλει καμιά 15ριά φορές και μόνο μια φορά είχα πρόβλημα και με το που επικοινώνησα λύθηκε εντός λίγων ημερών.

 

Οπότε υπομονή. Συμβαίνουν παντού αυτά και είναι αναπόφευκτα απο την στιγμή που δουλεύουν άνθρωποι και όχι ρομποτ.  ;)

Free thinkers are dangerous...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

^^ ίσως να το δεχόμουν μετά από 15 παραγγελίες, αλλά στην πρώτη μου έχω κάθε λόγο να αναφέρω το πρόβλημα μου. Και γιατί δεν ξέρω με ποιους ακριβώς έχω να κάνω και ίσως να θέλω να μαζευτούν και 15 καθυσηχαστικές απαντήσεις. Αυτό είναι και το νόημα του διαλόγου. Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας, με διαβεβαίωσαν ένα κλικ πως θα έχω αίσιο τέλος.

 

ΠΑΝΤΩΣ: σε research που έκανα στο φόρουμ υπάρχουν αρκετά προβλήματα για το συγκεκριμένο κατάστημα που αν είχα συμβουλευτεί πιο πριν πιθανότατα να αγόραζα αυτά που θέλω από αλλού και να μην είχα τόση καθυστέρηση. Μπορώ να είμαι πελάτης και σε άλλα καταστήματα στην τελική. (3 αναφορές για thomann μόνο στην πρώτη σελίδα μου φαίνονται αρκετά).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μήπως κάποιο από τα δέματα και ιδίως οι μπασοπαγίδες δεν ήταν άμεσα διαθέσιμο; ΠΧ αυτά http://www.thomann.de/gr/auralex_acoustics_lenrd_bass_traps_charcoal_4.htm δεν είναι διαθέσιμα

 

Πιστεύω ότι έλεγξες όταν έκανες την παραγγελία έτσι;

"Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου