Προς το περιεχόμενο

Κατοχύρωση κομματιού μέσω Live εκτέλεσης;


genealex

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Διάβαζα στην ιστοσελίδα της ΑΕΠΙ στο faq:

 

"Ερώτηση: Πώς κατοχυρώνεται ένα μουσικό έργο;

Απάντηση: Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία οι τρόποι κατοχύρωσης ενός μουσικού έργου είναι, είτε η εγγραφή του σε υλικούς φορείς ήχου ή ήχου και εικόνας με σκοπό την εμπορική εκμετάλλευσή του, είτε η δημόσια εκτέλεση του."

 

Η "δημόσια εκτέλεσή του" πώς ακριβώς ορίζεται όμως;

Αν δλδ η μαμά με γράψει με τη βιντεοκάμερα να παίζω στην πλατεία της γειτονιάς, αποκτώ πνευματικά δικαιώματα στο τραγούδι;

 

Γνωρίζει κανείς λεπτομέρειες για τα περί "δημόσιας εκτέλεσης";

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 22
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

ρίξε μια ματιά και εδώ :http://aepi.gr/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=57&Itemid=94#1.

 

Ο νόμος 2121/1993 «Περί Προστασίας της Πνευματικής Ιδιοκτησίας και Συγγενικών Δικαιωμάτων», αναφέρει πως η κατοχύρωση γίνεται πρωτογενώς και χωρίς διατυπώσεις...

Το λεπτό σημείο στην βιντεοσκόπηση απο την μαμά, είναι η παρουσία κοινού...αν στην πλατεία είσαι εσυ και ο... περιπτεράς ....μάλλον δεν μιλάμε για δημόσια εκτέλεση...

θα πρέπει να παρευρίσκονται και καμιά 10αριά πελάτες του περιπτέρου... ;D ;D ;D

σοβαρά πάντως δημόσια εκτέλεση θεωρείται η εκτέλεση πέραν του οικογενειακού και φιλικού μας περιβάλλοντος...

 

 

-ex- grave digger................

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Αυτά τα πράγματα εν Ελλάδι (και Γαλλιά, αν δε λαθέυομαι), είναι απαράδεκτα!

 

Δηλ, ΟΛΑ τα κομμάτια εδώ στο νοιζ (ίσως - 1%?) είναι έτοιμα προς κλοπή; Θα τρελαθούμε εντελώς;

 

αααα. απο το δοθέν λινκ:

3. Πώς κατοχυρώνεται η πνευματική μου ιδιοκτησία πάνω στο έργο μου ;

Η ιδιοκτησία πάνω σε ένα πνευματικό έργο, σύμφωνα με το νόμο, κατοχυρώνεται μόνο από τη «δημοσίευσή» του. Για παράδειγμα, μία μουσική σύνθεση κατοχυρώνεται, είτε από τη στιγμή που θα γίνει προσιτή στο κοινό μέσω μίας δισκογραφικής παραγωγής, είτε μέσω μίας συναυλίας, είτε μέσω μίας εκτέλεσης στο ραδιόφωνο ή στην Τηλεόραση ή και στο Διαδίκτυο.

Άρα τα κομμάτια στο νοιζ, ΔΕΝ είναι ώριμα προς κλοπή, όπως φαίνεται...

 

(επι τι ευκαιρία: http://www.ipo.gov.uk/whatis/whatis-copy.htm για την Αγγλία, κλπ)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν υποθέσουμε δηλαδή ότι παίζω το κομμάτι σε καμιά εκδήλωση του σχολείου κ έχω κ κανένα φίλο να τραβάει με το κινητό, τότε υπάρχει η δημόσια εκτέλεση.

Πώς όμως θα αποδείξω σε κάποιον που το κομμάτι του είναι ίδιο με το δικό μου ως προς τη σύνθεση για αρκετά μέτρα ότι χρονολογικά προηγούμαι στην ιδέα; Το να το στείλω στον εαυτό μου με γράμμα απλά αποτελεί ένα καλό στοιχείο απ όσο ξέρω, αλλά σε συνδιασμό με το ότι περιέχει το βίντεο όπου αποκτώ τα δικαιώματα του κομματιού μου, μήπως μπορεί να αποτελέσει απόδειξη;

 

Μάλλον γίνομαι κουραστικός, αλλά ψάχνω έναν σίγουρο τρόπο που να μπορώ να τον χρησιμοποιήσω για όλα τα κομμάτια μου και, κυρίως, για τις διάφορες βασικές ιδέες των κομματιών μου οι οποίες μέχρι ολοκληρωθούν στη μορφή τραγουδιού θα περάσει πολύς καιρός...

 

 

ΥΓ. Καθώς πληκτρολογούσα έγραψε ο Nikolas. Nikolas ακόμη και αν δεν είναι "έτοιμα προς κλοπή" (δεν ήξερα ότι υπάρχει κατοχύρωση με την αναπαραγωγή μέσω διαδικτύου, ευχαριστώ για την πληροφορία), αν κάποιος κλέψει τα κομμάτια του φόρουμ, ενώ θεωρητικά οι δημιουργοί προστατεύονται, λίγο περίπλοκο και δύσκολο να αποδείξουν την ταυτότητά τους...  ;)

Και πάλι δηλαδή, σε πραγματικές συνθήκες η λύση της ζωντανής εκτέλεσης είναι απαραίτητη πιστεύω για την ιδεατή "δωρεάν απόδειξη ιδιοκτησίας" την οποία αναζητώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Η αλήθεια έιναι ότι υπάρχει αυτό το θέμα πάντα...

 

Και καλά, αν κάποιος κλέψει κάποιο απο τα πιο πολύπλοκα κομμάτια μου (πχ, για το διδακτορικό μου (σύνθεση), ε τότε είναι αρκετά εύκολο να του πετάξω τα μάτια έξω και να αποδείξω ότι είναι δικό μου (λόγο πολυπλοκότητας, κλπ, συν τα στοιχεία απ'το πανεπιστήμιο).

 

Στην περίπτωση κάποιου track, θα υπάρχουν τα project files, και άρα μπορείς να πεις οτι ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ κομμάτι (η ηχογράφηση), η οποία ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΙΟ, απο την τάδε ημερομηνία, υπάρχει κάτω απο αυτές τις συνθήκες. Ο "κλέφτης", μπορεί να έχει ξαναφτιάξει το κομμάτι, άρα τα project files θα υπάρχουν, αλλά βέβαια θα είναι μεταγενέστερα των δικών σου. (όχι ότι δεν υπάρχει τρόπος να κλέψεις χρόνο, αλλά τέλος πάντων).

 

Το θέμα καταλήγει, ότι, σιγά μην ο δικαστικός να ξέρει μουσική για να καταλάβει τι συμβαίνει...  >:(

 

__________________

 

Παρόλ'αυτά, εξαρτάται απο το τί γράφεις, αλλά δεν είναι πιά ότι όλος ο κόσμος κλεβεί τους πάντες και γίνεται και τις *αχέμ*. Υπάρχουν κάποιες ΠΟΛΥ γνωστές περιπτώσεις (timberlake ;)) αλλά περαν αυτών και κάποια μικροπράγματα Ελληνικά δε γνωρίζω κάτι άλλο κραγμένο.

 

Κάποιος άλλος που είναι στην Ελλάδα καιρό και ξέρει παραπάνω πράγματα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας το ενώσει κι αυτό το θέμα με το προηγούμενο περί πνευματικών δικαιωμάτων, που αναλύθηκε διεξοδικότητα και να συνεχιστεί εκεί η κουβέντα

http://www.noiz.gr/index.php?topic=3343.0

http://www.noiz.gr/index.php?topic=8847.0

http://www.noiz.gr/index.php?topic=8847.0

http://www.noiz.gr/index.php?topic=3288.0

http://www.noiz.gr/index.php?topic=4826.0

http://www.noiz.gr/index.php?topic=154877.20

 

Το θέμα είναι ότι ό,τι και να κατοχυρώσεις, αν πετύχεις σε τσακάλι δικηγόρο άστο...

Πάντως και μεταξύ μας τωρά, σιγά που θα ασχοληθεί κανείς να σε κλέψει. Αν το κάνει κανάς διάσημος, θεώρησέ το τιμή σου  ;D

"Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω την εντύπωση ότι οι ημερομηνίες του ίντερνετ και των αρχείων του υπολογιστή δεν μπορούν να ληφθούν πολύ σοβαρά υπ όψη, από τη στιγμή που ακόμη και η λύση του ταχυδρομείου (κρατικές σφραγίδες και ημερομηνίες επίσημες) θεωρείται "στοιχείο"...

 

Όσο για το θέμα της κλοπής αυτών που γράφω, ο λόγος που θέλω δεν είναι ακριβώς αυτό, άλλωστε φαντάζει πολύ απίθανο το σενάριο. Απλά για να μην έχω εγώ προβλήματα σε περίπτωση που τύχει να υπάρχει κομμάτι πριν το δικό μου το οποίο να μοιάζει με αυτό που έγραψα με αποτέλεσμα να βρεθώ εγώ ο "κλέφτης"... (πέρσυ το Νοέμβρη άκουσα το Empty Walls του Serj και προς στιγμήν απογοητεύτηκα πιστεύοντας ότι είναι ίδια με μια μελωδία που είχα γράψει το καλοκαίρι του έτος, ουσιαστικά θα πήγαινε χαμένη η δική μου για θέμα προώθησής της)

 

Edit: boukas, το θέμα εδώ είναι ο λόγoς περί προστασίας ενός έργου μέσω της δημόσιας εκτέλεσής του, είναι πολύ συγκεκριμένο για να ενωθεί με το x/y θέμα περί copyright.

Όποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω για το αν μπορεί να αποτελέσει απόδειξη το γράμμα που περιέχει τη βιντεοσκόπιση σε δημόσιο χώρο, ας μας πει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1) Το να σου πει κάποιος τι συμβαίνει σε ζωντανή εκτέλεση είναι τρομερά δύσκολο, καθώς καλά καλά δεν ξέρουμε τι ισχύει σε άλλες πιο κραχτές περιπτώσεις. Μιας και το θέμα σου είναι πολύ ειδικό, πάρε την ΑΕΠΙ και σίγουρα θα σου δώσει πολύ πιο έγκυρη απάντηση. Έπειτα αν δε βαρεθείς τη λες και στο νοιζ.

 

2) Μια χαρά μπορεί να ενωθεί ώστε να μπορεί κάποιος να τα έχει ομαδοποιημένα όλα όσα αφορούν το copywrite. Επίσης σε ένα από αυτά τα link γίνεται κι εκτενής αναφορά στο τι λέει ο νόμος.

 

 

 

"Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κουραζετε ΠΟΛΥ το θεμα ενω τα πραγματα στην Ελλαδα ειναι ΑΠΛΑ:

 

ΔEN ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΕΙΣ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΣΟΥ και για αυτο ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΝΕΙ  (δεν ξερω ουτε εναν επαγγελματια τραγουδοποιο που να το κανει)

 

μη φοβασαι κανεις δεν θα κλεψει τα αριστουργηματα σου....ολοι οι τραγουδοποιοι στην Ελλαδα θεωρουν τον εαυτο τους ...Μπετοβεν και δεν κλεβουν.. ;D ;D ;D

 

ετσι κι αλλοιως με τις μεσες πωλησεις δισκων κατω απο τα 2.000 κομματια πια ακομα και να στα κλέψουν φραγκο δεν θα βγαλουν.. ;D ;D 

 

 

Απλά για να μην έχω εγώ προβλήματα σε περίπτωση που τύχει να υπάρχει κομμάτι πριν το δικό μου το οποίο να μοιάζει με αυτό που έγραψα με αποτέλεσμα να βρεθώ εγώ ο "κλέφτης"..

 

σιγα μην ασχοληθει κανεις μαζι σου,εδω δεν ασχολουνται με τους ηδη γνωστους και "πετυχημενους".

 

ειδικα αν τα κομματια ειναι "ξενικα" ;D (δηλ.οχι λαϊκοποπ ή "εντεχνα") να κοιμασαι ησυχος ΟΥΔΕΙΣ προκειται να σε κυνηγησει..

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Το κουραζετε ΠΟΛΥ το θεμα ενω τα πραγματα στην Ελλαδα ειναι ΑΠΛΑ:

 

ΔEN ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΕΙΣ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΣΟΥ και για αυτο ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΝΕΙ  (δεν ξερω ουτε εναν επαγγελματια τραγουδοποιο που να το κανει)

 

 

+1

 

...επίσης το τι μπορεί να θεωρηθεί κλοπή είναι πολύ σχετικό, ειδικά σε ότι αφορά την σύγχρονη ποπ-ροκ τραγουδοποιεία....για να το πω πιο απλά (και κυνικά) με ένα παράδειγμα.....αν μου αρέσει ένα κομμάτι που ανέβασε πχ ο Superfunk εδώ στο νόιζ μπορώ να το κλέψω-αντιγράψω ξεδιάντροπα και κάνοντας τις κατάληλες μικροαλλαγές να είμαι απόλυτα νόμιμος (...συμβαίνει άλλωστε κάθε μέρα)....είναι αρκετά σχετικοί και ίσως παρωχημένοι οι κανόνες με τους οποίους καθορίζεται το θέμα αντιγραφή - κλοπή στο θέμα της μουσικής, ειδικά σε ότι αφορά τα ιδιώματα που προανέφερα και τον τρόπο που αυτά παράγωνται σήμερα

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου