Προς το περιεχόμενο

Θέλω να ανοίξω τρύπα στο Bass Drum


korgy

Προτεινόμενες αναρτήσεις

βασει του τίτλου  , που προτείνετε να ανοιχτεί ? (σε ποιο ύψος  -οπου ναναι ? κοντα στο ύψος του κόπανου? )

 

πόση διάμετρο να έχει η τρύπα  και με τι μπορώ να την ανοίξω για να μην κάνω καμμια ζημιά?

 

 

ευχαριστώ προκαταβολικά!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 23
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

http://www.wikihow.com/Port-a-Hole-in-a-Bass-Drum

 

Εμενα μου αρεσει εδω με διαμετρο 15 ποντους περιπου (ισα-ισα να χωραει το μικροφωνο)

 

EBONY-2O-SOUHOLE.JPG

 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειχα δει ενα ωραιο βιντεακι στο youtube με εναν τυπα ο οποιος εκανε τρυπα ζεστενοντας αρκετα ενα ενα μεταλικο κονσερβοκουτι στο ματι τις κουζινας και μετα το ακουμπισε πανω στην μεμβρανη... κοπικε τελεια...

 

επισεις ελεγε αν το προσπαθισεις καλο θα ηταν να το δοκιμασεις πρωτα σε μια παλια μεμβρανη, για να καταλαβεις ποσο θα χρειαστει να το ζεστανεις... και επισεις αν εχει χαρτια το κονσερβοκουτι να τα βγαλεις διοτι θα καουν και θα βρωμισεις... φυσικα γαντια κουζινας και πολυ πολυ προσοχη!

 

Chears!

mpoyrdes

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειχα δει ενα ωραιο βιντεακι στο youtube με εναν τυπα ο οποιος εκανε τρυπα ζεστενοντας αρκετα ενα ενα μεταλικο κονσερβοκουτι στο ματι τις κουζινας και μετα το ακουμπισε πανω στην μεμβρανη... κοπικε τελεια...

 

επισεις ελεγε αν το προσπαθισεις καλο θα ηταν να το δοκιμασεις πρωτα σε μια παλια μεμβρανη, για να καταλαβεις ποσο θα χρειαστει να το ζεστανεις... και επισεις αν εχει χαρτια το κονσερβοκουτι να τα βγαλεις διοτι θα καουν και θα βρωμισεις... φυσικα γαντια κουζινας και πολυ πολυ προσοχη!

 

Chears!

 

Αυτα γραφει ακριβως και το λινκ που παρεθεσα. ;)

 

ειναι σαφως ο γρηγοροτερος και καλυτερος τροπος.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

υπάρχουν στο εμπόριο και αρκετά αυτοκόλητα "δαχτυλίδια" τα οποία διευκολύνουν την διαδικασία με το κοπίδι (σαν καλούπι) αλλά ταυτόχρονα προστατεύουν την μεμβράνη από το να σχιστεί περαιτέρω με τον καιρό (κάτι πολύ πιθανό αν το κοπίδι "ξεφύγει" έστω και λίγο)

Η θέση που προτείνει ο Superfunk είναι πολύ καλή επιλογή, γιατί ταυτόχρονα με την ευκολία της "τρύπας" επιτρέπει στο εξωτερικό ressonant skin να προσφέρει τις "υπηρεσίες" του (και να μην είναι απλά διακοσμητικό ;)) ειδικά σε κάποιες άλλες προσσεγγίσεις της τοποθέτησης του bass drum mic.

 

ps. ίσως αυτονόητο, αλλά εννοείται πως το δέρμα θα πρέπει να είναι εντελώς χαλαρό (εκτός κάσας)....διαφορετικά τη στιγμή που θα ακουμπήσει το κοπίδι απλά θα το κόψει στα δύο....είπαμε αυτονόητο...αλλά το έχω δει να γίνεται ;D ;D ;D (δεν θυμάμαι αν μικρός το έχω κάνει κιόλας  ;D ;D ;D ;D)

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για αυτο και το...καυτο καφεκουτι ;D δουλευει καλυτερα..it slices  like a hot knife through butter! ;D ;D & δεν χρειαζεται να βγαλεις τη μεμβρανη απο την κασα.

 

Βεβαια τον καλυτερο ηχο κασας τον βγαζω αφηνοντας ανεπαφο το μπροστινο δερμα ,τοποθετωντας ενα μικροφωνο μονιμα μεσα στη μποτα ("κρεμασμενο" απο ενα "σωληνα" που στηριζεται στην τρυπα του τομ σταντ & φυσικα με ενα δευτερο πυκνωτικο μικροφωνο μπροστα απο τη κασα.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έγω την τρύπα την έκανα εδώ και 2 μήνες έτσι όπως λέτε και εσείς βάση αυτού του βίντεο

 

[flash=200,200]

 

Βέβαια χρειάστηκε πρώτα να δοκιμάσω σε παλιά μεμβράνη...Προσωπικά χρησιμοποίησα ένα μεταλλικό κυλινδρικό κουτάκι NesCafe σχετικά μεγάλης ακτίνας...

 

Καλή επιτυχία  ;)

 

 

 

Υ.Γ. 1)Καλύτερα να είσα μόνος σπίτι και να ανοίξεις τον αποροφητήρα γιατί θα βρομίσεις λίγο.

      2)Προτίμισε να αφαιρέσεις το δέρμα για να είσαι πιο άνετος.

 

 

 

 

 

 

I'm gonna fight em all...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια σου korgy, γεια σε όλους.

Μπορείς να βρεις κάτι σχετικό στα απαντημένα θέματα του noiz στο: http://www.noiz.gr/index.php?topic=8102.msg109700#msg109700 ή διάβασε τη παλαιότερη απάντηση που είχα δώσει εκεί και τη περνάω εδώ. Θα το βρεις ενδιαφέρον.

 

Πριν συνεχίσω, σου λέω πως η καλύτερη δοκιμασμένη λύση στο άνοιγμα οπής, είναι το κονσερβοκούτι. Εγώ βρήκα τη διάσταση που ήθελα σε μικρό κουτί στιγμιαίου καφέ και ακολούθησα το γνωστό βιντεάκι.

Τώρα κοίτα και αυτό:

 

Αρχικά: Κάθε άνοιγμα μεγαλύτερο των 18 εκατ. Είναι σαν να μην υπάρχει εξωτερικό δέρμα. Τα ο άνοιγμα αυτού του μεγέθους, δίνει αποτέλεσμα με περισσότερη ατάκα κατευθείαν στον ακροατή, αλλά αναδεικνύει πολύ λιγότερο τις αρμονικές που θα ακούγαμε από το εξωτερικό δέρμα.. Είναι ευκολότερο έχοντας άνοιγμα στο εξωτερικό δέρμα, να γίνει ηχοληψία και να τοποθετηθούν διάφορα είδη μονωτικών για τους γνωστούς λόγους. Ανοίγματα ως11-12 εκατ., ή συνδυασμός τέτοιων ανοιγμάτων, επιτρέπει κάποιο καλύτερο έλεγχο της επιστροφής και αναπήδησης του επικρουστήρα του πεταλιού, δίνει καλύτερο συντονισμό στο τύμπανο και η τονικότητα του resonant εξωτερικού δέρματος παραμένει καλή και ευδιάκριτη. Σε αυτού του μεγέθους το άνοιγμα, είναι δυσκολότερο να τοποθετηθεί μεγάλο μικρόφωνο και κάθε είδους μονωτικό, χωρίς να αποκλείεται τίποτα. Όταν δεν υπάρχει κανένα άνοιγμα στη κάσα είναι δύσκολο από την ηχοληψία να παρθεί ταυτόχρονα ο ήχος του kick από τον επικρουστήρα και η αντήχηση του τυμπάνου, με ένα μικρόφωνο. Το τυχόν μαφλάρισμα που έχουμε από πριν τοποθετήσει παραμένει μέσα και δεν μπορούμε να επέμβουμε για αλλαγές. Βέβαια το εξωτερικό παλλόμενο δέμα έχει δεσπόζοντα ρόλο στη χροιά του τυμπάνου και το ολικό ηχητικό αποτέλεσμα.

Υπάρχουν διάφοροι λόγοι που κάποιος ντράμερ κάνει ανοίγματα στη κάσα.

Ένας απλός λόγος είναι η φιγούρα. άλλος λόγος είναι πως δεν θέλει να αισθάνεται την επιστροφή του επικρουστήρα η οποία προέρχεται απουσία της εκτόνωσης της πίεσης του αέρα που δημιουργείται από την ταλάντωση των δύο δερμάτων. άλλος θέλει να περάσει μικρόφωνο για να πάρει ήχο από το εσωτερικό. άλλος απλά για να δίνει στον ακροατή ποιο στακάτο ήχο.

Γενικά όμως η αφαίρεση υλικού από το εξωτερικό δέρμα, έχει κάποια ακουστική επίπτωση, μειώνοντας βασικότερα το επιθυμητό μπάσο ήχο που θέλουμε να πάρουμε από την κάσα. Το σημείο που προάγει αυτό το μπάσο ήχο, βρίσκεται στο κέντρο του δέρματος, το σημείο που ταλαντώνεται περισσότερο. Λειτουργία διαφράγματος. Έτσι λοιπόν αν αφαιρεθεί υλικό από το κέντρο, μειώνεται και το επιθυμητό μπάσο γιατί χάνεται υλικό από το κεντρικό σημείο ταλάντωσης. Πάντως το να προστίθενται ανοίγματα στο εξωτερικό δέρμα δεν έχουμε αύξηση του μπάσου, όπως για παράδειγμα σε αυτό που συμβαίνει στις καμπίνες ηχείων π.χ., σε sub!

Όταν η κάσα είναι εντελώς κενή και κλειστή χρησιμοποιώντας παχύτερα δέρματα, έχουμε παραμονή ταλάντωσης σε μεγαλύτερο βαθμό και σε σχέση με ένα χαμηλό κούρδισμα, παίρνουμε χαμηλό τόνο αλλά μεγαλύτερη αντήχηση.

Μερικοί ντράμερ, επιθυμούν την εκτόνωση του αέρα με τα ανοίγματα, αλλά θέλουν και το max, σε μπάσο. Όσο είπαμε αφαιρείται υλικό από το δέρμα, τόσο λιγότερο μπάσο παίρνουμε. Η λύση φαίνεται να είναι η εξής: Δημιουργία περιμετρικών ανοιγμάτων μικρών σε διάμετρο. Αν χρειαστεί να χρησιμοποιηθούν μικρόφωνα, θα πρέπει να έχει μπει εξαρχής κάποιο εσωτερικό ειδικό σύστημα μέσα στην κάσα, όπως το May mic system (χρησιμοποιείται από το David Weckl), ή τελικά να ανοιχτεί μεγαλύτερο άνοιγμα για να τοποθετηθεί μικρόφωνο με τις ανάλογες επιπτώσεις.

Η επιφάνεια του ανοίγματος παίζει μεγάλο ρόλο. Το που θα ανοιχτεί αυτό το άνοιγμα είναι βασικό. Αν επιθυμούμε το max τόνο του εξωτερικού δέρματος, άρα και την καλύτερη απόδοση του συνόλου της κάσας, το μέγεθος κάθε τρύπας δεν θα πρέπει να ξεπερνάει τα 2,5-5 εκατοστά. Θα πρέπει να ανοιχτούν κοντά στη περίμετρο, περίπου 2,5 εκατοστά από την άκρη του τυμπάνου. Με άλλα λόγια πρέπει να αφήνεται ανέπαφο το κέντρο του δέρματος.

Αν η κάσα μας φοράει βαρύ δέρμα εξωτερικά θα ακούγεται ζεστή και με βαρύ μπάσο. Οι μικρές τρύπες σχεδιάζονται για να υπάρχει εκτόνωση αέρα αλλά αφήνουν το δέρμα να ταλαντωθεί. Τα ανοίγματα πρέπει να φτάνουν τα 6 εκατοστά το πολύ σε διάμετρο. Όσο ποιο μεγάλα τα ανοίγματα η κάσα γίνεται δυνατότερη η ένταση του τυμπάνου. Όσο ποιο πολύ υλικό αφαιρείται τόσο ποιο πολύ θα έχουμε στακάτη αλλά ξερή μπότα. Τα περιμετρικά ανοίγματα φαίνεται πως είναι η μέση λύση, αλλά δεν είναι τόσο πρακτικά για ηχοληψία.

Αυτά περίπου για το άνοιγμα στο εξωτερικό δέρμα της κάσας. Η επιλογή είναι στον καθένα. Πάντως αυτό που επικρατεί τουλάχιστον στα studio και στα live μαγαζιά, είναι να υπάρχει άνοιγμα κάτω δεξιά περίπου 12 εκατοστών για το λόγο της τοποθέτησης μικροφώνου, μαζί με ένα κιλό ρικοφόν και ξεκούρδιστο δέρμα. Ούτε και ο ντράμερ δεν ακούει τι παίζει. Ένα πλαστικό φλαπ φλαπ ακούγεται κάπως και μέσω κονσόλας κάτι βγαίνει και στον κόσμο. Λείπει ο όγκος και αυτό που λέω, αφού η μπότα μας είναι κι αυτή ένα μεγάλο τομ, γιατί δεν την αφήνουμε λίγο να κελαηδήσει; Μετά σου λέει ανέβασε μου την κάσα δεν ακούγεται. Αφού από 22ρα ή 20ρα τίγκα στη μοκέτα και χωρίς παλλόμενα δέρματα τι περιμένεις να ακούσεις! Βγαίνει ήχος bass από ένα 14ρι ταμπούρο με μόνωση; Γιατί μη μου πείτε μεγαλύτερο όγκο δεν έχει μέσα η κάσα μετά από όλη αυτή τη μεταχείριση. Και δώσε τούμπου τούμπου στο πετάλι………………………………………….   

 

Rockdrum

Then as it was, then again it will be...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου