prog13 Δημοσιευμένο 9 Νοεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 9 Νοεμβρίου 2008 Πιστευω οτι ο korakios εχει δικιο. Η εμπειρια μου με Fender Jazz Bass και το Little Big Muff ηταν οτι: οταν επαιζα στη μι χορδη απο μι εως σι και στη λα χορδη απο λα εως φα διεση περιπου,η ενταση επεφτε κατακορυφα.Αντιθετως στη ρε χορδη και στη σολ χορδη οπουδηποτε και να επαιζα η ενταση αμεσως επανερχοταν. Για αυτο περιμενω να πεσει στα χερια μου το καινουριο Bass Big Muff της EHX για να χασω τα μυαλα μου ;D Fender Jazz Bass+Spector=bass Ampeg+Mesa/Boogie=amp Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Electric Wizard Δημοσιευμένο 9 Νοεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 9 Νοεμβρίου 2008 Εν μέρει, όλοι έχετε δίκιο. Όλα σχεδόν τα πεταλάκια έχουν στην είσοδο τους ένα πυκνωτή, ο οποίος παίζει το ρόλο hi-pass φίλτρου. Τα πεταλάκια για μπάσο έχουν πυκνωτές εισόδου με μεγαλύτερες τιμές έτσι ώστε να επιτρέπουν σε χαμηλότερες συχνότητες να περνάνε στο εκάστοτε κύκλωμα. Τέλος. Ακριβως. Γι'αυτο distortion/fuzz πετάλια που πραγματικά λένε γιατι διατηρούν το low end είναι πολύ λίγα και πρέπει πάντα να τα δοκιμάζεις (ενα οποιοδηποτε πεταλι ειναι τελειο αν παιζεις μονος σου αλλα πχ παιζοντας με δυο κιθαρες αν χασεις το low end χαθηκες)! Modulation εφφε (delays, phasers, tremolos) δουλεύουν μια χαρα με το μπάσο γιατι πολυ απλα δεν εχουν να κάνουν με τις συχνότητες. fuck you you fucking fuck Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση