Superfunk Δημοσιευμένο 20 Ιουλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 20 Ιουλίου 2009 CYMBAL MICS Ρε παιδιά απορία για μικρόφωνα για πιατίνια: τι γίνεται στην περίπτωση που θέλω ενα μικρόφωνο για καθε πιατίνι? πχ 1 για crash 1 για hihat 1 για ride 1 για china κτλ. Οπως πχ βαζουμε ενα mic σε καθε τύμπανο να εχουμε ενα mic και για καθε πιατο? πεταμενα λεφτα,πεταμενα καναλια και τελικα και...ηχος για ..πεταμα..... ;D δυο ΟΗ & ενα hi hat αρκουν,εγω μερικες φορες βαζω και ενα πυκνωτικο μικρου διαφραγματος πανω απο τη κουδουνα του ride αν δεν "κοβει" αρκετα. παντως συνηθως κατα το mixdown χρησιμοποιω μονο το room mic & το bass drum mic,τα κοντινα τα βαζω ελαχιστα στη μιξη. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
jmone Δημοσιευμένο 20 Ιουλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 20 Ιουλίου 2009 Διάβασα κάπου ότι χρησιμοποιώντας την Recorderman Technique ο χώρος παίζει μικρό ρόλο στο αποτέλεσμα. Ισχύει κάτι τέτοιο? μέχρι και στο ταμπούρο παίζει ρόλο ο χώρος ότι τεχνική κ αν ακολουθήσεις και πας το σετ σου σε 3 διαφορετικά δωμάτια θα πάρεις 3 διαφορετικούς ήχους το θέμα είναι να παίξεις όσο πιο καλα μπορείς (στις δυναμικές αναφέρομαι) και θα πάρεις έναν καλό ήχο σε ότι δωμάτιο και να σαι ειδικά τώρα που αρχίζεις να ασχολείσαι με το recording υποθέτο) ίσως το λιγότερο που πρέπει να σε νοιάζει είναι ο χώρος tip: αν κόψεις αρκετά μεσαία απ τα overhead (ας πούμε στα 630) θα φύγεις αρκετός χώρος απ τα mic (αν έχεις mic σε κάθε μέρος του σετ σου δε σε νοιάζουν τα μεσαία στα over ιδιαίτερα) ΕΙΜΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
sentientno6 Δημοσιευμένο 20 Ιουλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 20 Ιουλίου 2009 μέχρι και στο ταμπούρο παίζει ρόλο ο χώρος ότι τεχνική κ αν ακολουθήσεις και πας το σετ σου σε 3 διαφορετικά δωμάτια θα πάρεις 3 διαφορετικούς ήχους το θέμα είναι να παίξεις όσο πιο καλα μπορείς (στις δυναμικές αναφέρομαι) και θα πάρεις έναν καλό ήχο σε ότι δωμάτιο και να σαι ειδικά τώρα που αρχίζεις να ασχολείσαι με το recording υποθέτο) ίσως το λιγότερο που πρέπει να σε νοιάζει είναι ο χώρος tip: αν κόψεις αρκετά μεσαία απ τα overhead (ας πούμε στα 630) θα φύγεις αρκετός χώρος απ τα mic (αν έχεις mic σε κάθε μέρος του σετ σου δε σε νοιάζουν τα μεσαία στα over ιδιαίτερα) Σωστά υπέθεσες, κάνω τα πρώτα μου βήματα όσον αφορά το recording. Ένα πράγμα δεν κατάλαβα απο το post σου (το παραπάνω στα bold). Φαντάζομαι αναφέρεσαι στην κονσόλα... αλλά πως εννοείς τα 630? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
jmone Δημοσιευμένο 20 Ιουλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 20 Ιουλίου 2009 αναφέρομαι στη συχνότητα πας στο DAW σου στο eq και του λες στα 630 να κόψει 15 εκεί που λέει Hz βάζεις το 630 και από πάνω βάζεις το -15 κάτω από τα Hz έχει έναν αριθμό που εκφράζει το πόσο ανοιχτή θα είναι η καμπύλη που θα δημιουργηθεί κάνε μερικά πειράματα και θα το καταλάβεις δεν είναι κάτι δύσκολο το δύσκολο της όλης υπόθεσης είναι να ξέρεις ποια συχνότητα να πειράξεις με τον καιρό θα έρθει κ αυτό ΥΓ οι αριθμοί είναι τυχαίοι εννοείται ότι συνταγές για mix δεν υπάρχουν ΕΙΜΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
sentientno6 Δημοσιευμένο 21 Ιουλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 21 Ιουλίου 2009 Ok, σε ευχαριστώ για τις απαντήσεις σου... έπονται και άλλες ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Spiros Poullos Δημοσιευμένο 11 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 11 Ιανουαρίου 2010 Παιδια τα μικρόφονα του thomann τί λένε? Δε μιλαμε για την ακρως επαγγελματικη δουλεια αλλα για home recording και καμια καλυψη live δε θα ηταν και ασχημα Bass Drum: http://www.thomann.de/gr/the_tbone_bd300.htm Snare - Toms: http://www.thomann.de/gr/the_tbone_cd_56_beta.htm Over Heads: http://www.thomann.de/gr/the_tbone_em_800.htm Επίσης κατι άλλο αυτου του τύπου τα μικρόφωνα (Boundary) τί προσφερουν παραπανω απο τα κλασσικα μικρόφωνα για Bass Drum? http://www.thomann.de/gr/shure_beta91_pzm_microphone.htm http://www.thomann.de/gr/sennheiser_e_912_s_bk.htm http://www.thomann.de/gr/audio_technica_u891r.htm και σε αυτο το μικρόφωνο προς τι η αστρονομικη τιμή? http://www.thomann.de/gr/neumann_gfm_132.htm www.reverbnation.com/steamrollerassault www.youtube.com/user/beeros05 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Spiros Poullos Δημοσιευμένο 13 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Ιανουαρίου 2010 κάποιος ??? :-\ :'( www.reverbnation.com/steamrollerassault www.youtube.com/user/beeros05 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kyrioa Δημοσιευμένο 9 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 9 Απριλίου 2010 Μετα απο χρονια σε δουλειες,,απο σχηματα διαφορων ειδων και πολλα λαικα δυστυχως παταρια....το συμπερασμα ειναι ενα,,,εαν τα τυμπανα δεν εχουν καλο ηχο..που προερχεται απο καλες μεμβρανες,,καλο κουρδισμα,,και μουσικο παιξιμο,,και δεν υπαρχει ηχολειπτης που να γνωριζει απο μουσικη,,,οτι και να βαλεις απο μικροφωνα,,δεν θα βγαλεις ακρη ποτε!!!Και φυσικα λυπαμαι που το λεω αυτο!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fleamail Δημοσιευμένο 9 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 9 Απριλίου 2010 Μετα απο χρονια σε δουλειες,,απο σχηματα διαφορων ειδων και πολλα λαικα δυστυχως παταρια....το συμπερασμα ειναι ενα,,,εαν τα τυμπανα δεν εχουν καλο ηχο..που προερχεται απο καλες μεμβρανες,,καλο κουρδισμα,,και μουσικο παιξιμο,,και δεν υπαρχει ηχολειπτης που να γνωριζει απο μουσικη,,,οτι και να βαλεις απο μικροφωνα,,δεν θα βγαλεις ακρη ποτε!!!Και φυσικα λυπαμαι που το λεω αυτο!!! Δεν χρειάζετε να λυπάσαι! ;D Αυτή είναι και η πραγματικότητα, αν αυτό που θέλεις να ηχογραφήσεις ακούγεται σαν τενεκές ε λογικό δεν είναι να ακούγεται και το ίδιο στην αναπαραγωγή? Ειδικά στα τύμπανα έχει υποθεί άπειρες φορές ότι πρώτα είναι ο παίκτης, μετά η κατάσταση του οργάνου και μετά όλα τ'άλλα! ;) http://www.mixitonline.com http://tuber.bandcamp.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kyrioa Δημοσιευμένο 9 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 9 Απριλίου 2010 Δεν χρειάζετε να λυπάσαι! ;D Αυτή είναι και η πραγματικότητα, αν αυτό που θέλεις να ηχογραφήσεις ακούγεται σαν τενεκές ε λογικό δεν είναι να ακούγεται και το ίδιο στην αναπαραγωγή? Ειδικά στα τύμπανα έχει υποθεί άπειρες φορές ότι πρώτα είναι ο παίκτης, μετά η κατάσταση του οργάνου και μετά όλα τ'άλλα! ;) να σαι καλα,,τουλαχιστον δεν αισθανομαι μονος!!!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση