DrRhythm Δημοσιευμένο 29 Οκτωβρίου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 29 Οκτωβρίου 2008 Λοιπόν, ως τώρα λέω για... snare : SHURE SM57 rack tom : AUDIX D2 floor tom : AUDIX D4 Στο θέμα bass drum έχω κολλήσει λίγο, αλλά δεν με επείγει κιόλας, πρέπει πρώτα να βρω φράγκα. :P Επίσης, με έχετε ψήσει για τα OKTAVA MK012, αλλά θέλω και κάτι παραπάνω μάλλον για να το αποφασίσω... ::) Ακόμα κάτι, διάβασα να "πάω να τα δοκιμάσω"... Γίνεται αυτό; Κι αν ναι, πώς; :D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Haris Δημοσιευμένο 29 Οκτωβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 29 Οκτωβρίου 2008 Ναι άνετα, εγώ μέχρι και σε πιατίνι το έχω πιάσει ;D Αυτό, πολύ θα ήθελα να το δω! ;D Ευχαριστώ για την απάντηση. Νομίζω ότι θα χτυπήσω καμιά 4άδα απ' τον Τόμαν. DrRhythm, το 112 το έχω και προσωπικά μ' αρέσει, άρα είναι το μόνο που μπορώ να σου συστήσω για την κάσα. Aυτό για το οποίο ακούω πολύ καλά λόγια από πολλές πηγές είναι το D6 (Audix), αλλά δεν το έχω χρησιμοποιήσει. Όσο για δοκιμή, δεν βλέπω που αλλού θα μπορούσες να την κάνεις, εκτός από live, προβάδικο ή στούντιο που τυχαίνει να χρησιμοποιούν τα συγκεκριμένα μικρόφωνα... Something Wicked This Way Comes Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
SImon2000 Δημοσιευμένο 6 Μαρτίου 2009 Share Δημοσιευμένο 6 Μαρτίου 2009 Αυτο το εχει δοκιμασει κανεις? http://www.thomann.de/gr/yamaha_subkick_dynamic_mikrofon.htm Ακουω πολυ καλα λογια γενικα... http://www.jumpingfish.gr/CHROMA Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
jmone Δημοσιευμένο 6 Μαρτίου 2009 Share Δημοσιευμένο 6 Μαρτίου 2009 ένα παθητικό ηχείο με ένα di κάνει αυτή τη δουλειά μια χαρά και όντος κάνει δουλειά αλλά σε συνδυασμό με ένα μικρόφωνο κοντά στον κόπανο γενικότερα είναι πολύ πείραμα το συγκεκριμένο ειδικά αφού έχουν γραφτεί τόσα πράγματα με τις άλλες κλασικές μεθόδους αν έχεις χρήματα και όρεξη δοκίμασε το ΕΙΜΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Spiros Poullos Δημοσιευμένο 15 Ιουλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 15 Ιουλίου 2009 CYMBAL MICS Ρε παιδιά απορία για μικρόφωνα για πιατίνια: τι γίνεται στην περίπτωση που θέλω ενα μικρόφωνο για καθε πιατίνι? πχ 1 για crash 1 για hihat 1 για ride 1 για china κτλ. Οπως πχ βαζουμε ενα mic σε καθε τύμπανο να εχουμε ενα mic και για καθε πιατο? www.reverbnation.com/steamrollerassault www.youtube.com/user/beeros05 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
jmone Δημοσιευμένο 15 Ιουλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 15 Ιουλίου 2009 βάζεις ένα πουράκι κοντά σε κάθε πιάτο και ο θεός βοηθός πάντως δεν υπάρχει λόγος να το κάνεις αυτό απλά κάτσε παίξε με τις δυναμικές που θες να πάρεις από την αρχή τα πυκνωτικά μικρόφωνα θα πιάσουν και τα πιάτα που έχουν στους 10 πόντους πιο κει δεν μπορείς να απομονώσεις τελείως αρα βάλε ένα mic στο hi hat ένα στο ride και βάλε και 2 mic πάνω από τα πιάτα σου (βάλε το ένα πιάτο αριστερά και το άλλο δεξιά για να προσπαθήσεις να τα απομονώσεις περισσότερο) αυτό που πρέπει να προσέχουμε πάντα στα overhead είναι το ταμπούρο να βρίσκετε πάντα στη μέση των 2 mic φαντάσου ότι η μέση του σετ σου είναι το ταμπούρο οπότε βάλε τα ovehead σε ίση απόσταση απ αυτό ΕΙΜΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Spiros Poullos Δημοσιευμένο 16 Ιουλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 16 Ιουλίου 2009 Όντως εισαι ο καλυτερος..! Αλλά ακουω και άλλες απόψεις - εμπειριες...όποιος εχει να μοιραστει... www.reverbnation.com/steamrollerassault www.youtube.com/user/beeros05 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
sentientno6 Δημοσιευμένο 19 Ιουλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 19 Ιουλίου 2009 Με δύο overhead μικρόφωνα σαν και αυτά μπορούμε να έχουμε ένα αξιοπρεπές αποτέλεσμα παρόμοιο με αυτό του ποστ του fleamail στην 1η σελίδα (δεδομένου φυσικά ότι ο χώρος είναι κάπως διαμορφωμένος)? Αν και βέβαια το δικό μου σετ έχει ένα ακόμα Tom καθώς και ένα ακόμη Crash... Ακόμα η λεγόμενη Glyn Johns Technique (3-4 μικρόφωνα) και (πάλι με δύο overhead) η XY Technique μπορούν να λειτουργήσουν εξίσου καλά ή και καλύτερα απο την παραπάνω μέθοδο? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
jmone Δημοσιευμένο 19 Ιουλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 19 Ιουλίου 2009 αναλόγως το είδος μουσικής και την προσέγγιση του θέματος αν θέλουμε τη φυσικότητα του σετ τότε μ ένα mic ταμπούρο, ένα μπότα και τα over μπορείς να κάνεις πολύ ωραία δουλίτσα αν και θα βαζα και ένα mic hihat αν θέλουμε να πάρουμε έναν πιο processed ήχο τότε γεμίζουμε mics και μπαίνουν στο παιχνίδι τα τριγκαρίσματα είτε ως αντικατάσταση είτε ως blend με το real thing αυταααααααααααααααααααα ;D ΕΙΜΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
sentientno6 Δημοσιευμένο 20 Ιουλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 20 Ιουλίου 2009 Διάβασα κάπου ότι χρησιμοποιώντας την Recorderman Technique ο χώρος παίζει μικρό ρόλο στο αποτέλεσμα. Ισχύει κάτι τέτοιο? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση