Προς το περιεχόμενο

Drum Mics ®


DrRhythm

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 47
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Ναι άνετα, εγώ μέχρι και σε πιατίνι το έχω πιάσει  ;D

 

Αυτό, πολύ θα ήθελα να το δω! ;D

Ευχαριστώ για την απάντηση. Νομίζω ότι θα χτυπήσω καμιά 4άδα απ' τον Τόμαν.

 

DrRhythm, το 112 το έχω και προσωπικά μ' αρέσει, άρα είναι το μόνο που μπορώ να σου συστήσω για την κάσα.

Aυτό για το οποίο ακούω πολύ καλά λόγια από πολλές πηγές είναι το D6 (Audix), αλλά δεν το έχω χρησιμοποιήσει.

 

Όσο για δοκιμή, δεν βλέπω που αλλού θα μπορούσες να την κάνεις, εκτός από live, προβάδικο ή στούντιο που τυχαίνει να χρησιμοποιούν τα συγκεκριμένα μικρόφωνα...

Something Wicked This Way Comes

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 μήνες αργότερα...

ένα παθητικό ηχείο με ένα di κάνει αυτή τη δουλειά

μια χαρά και όντος κάνει δουλειά αλλά σε συνδυασμό

με ένα μικρόφωνο κοντά στον κόπανο

γενικότερα είναι πολύ πείραμα το συγκεκριμένο ειδικά

αφού έχουν γραφτεί τόσα πράγματα με τις άλλες

κλασικές μεθόδους

αν έχεις χρήματα και όρεξη δοκίμασε το

ΕΙΜΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 μήνες αργότερα...

CYMBAL MICS

 

Ρε παιδιά απορία για μικρόφωνα για πιατίνια:

τι γίνεται στην περίπτωση που θέλω ενα μικρόφωνο για καθε πιατίνι? πχ 1 για crash 1 για hihat 1 για ride 1 για china κτλ. Οπως πχ βαζουμε ενα mic σε καθε τύμπανο να εχουμε ενα mic και για καθε πιατο?

www.reverbnation.com/steamrollerassault

www.youtube.com/user/beeros05

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

βάζεις ένα πουράκι κοντά σε κάθε πιάτο και ο θεός βοηθός

πάντως δεν υπάρχει λόγος να το κάνεις αυτό απλά κάτσε

παίξε με τις δυναμικές που θες να πάρεις από την αρχή

τα πυκνωτικά μικρόφωνα θα πιάσουν και τα πιάτα που έχουν

στους 10 πόντους πιο κει δεν μπορείς να απομονώσεις τελείως

αρα βάλε ένα mic στο hi hat ένα στο ride και βάλε και 2 mic

πάνω από τα πιάτα σου (βάλε το ένα πιάτο αριστερά και το άλλο δεξιά

για να προσπαθήσεις να τα απομονώσεις περισσότερο)

αυτό που πρέπει να προσέχουμε πάντα στα overhead είναι

το ταμπούρο να βρίσκετε πάντα στη μέση των 2 mic

 

φαντάσου ότι η μέση του σετ σου είναι το ταμπούρο οπότε

βάλε τα ovehead σε ίση απόσταση απ αυτό

 

cymbals.gif

ΕΙΜΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όντως εισαι ο καλυτερος..!

Αλλά ακουω και άλλες απόψεις - εμπειριες...όποιος εχει να μοιραστει...

www.reverbnation.com/steamrollerassault

www.youtube.com/user/beeros05

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με δύο overhead μικρόφωνα σαν και αυτά μπορούμε να έχουμε ένα αξιοπρεπές αποτέλεσμα παρόμοιο με αυτό του ποστ του fleamail στην 1η σελίδα (δεδομένου φυσικά ότι ο χώρος είναι κάπως διαμορφωμένος)? Αν και βέβαια το δικό μου σετ έχει ένα ακόμα Tom καθώς και ένα ακόμη Crash...

 

Ακόμα η λεγόμενη Glyn Johns Technique (3-4 μικρόφωνα) και (πάλι με δύο overhead) η XY Technique μπορούν να λειτουργήσουν εξίσου καλά ή και καλύτερα απο την παραπάνω μέθοδο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αναλόγως το είδος μουσικής και την προσέγγιση του θέματος

αν θέλουμε τη φυσικότητα του σετ τότε μ ένα mic ταμπούρο,

ένα μπότα και τα over μπορείς να κάνεις πολύ ωραία δουλίτσα

αν και θα βαζα και ένα mic hihat

αν θέλουμε να πάρουμε έναν πιο processed ήχο τότε γεμίζουμε mics

και μπαίνουν στο παιχνίδι τα τριγκαρίσματα είτε ως αντικατάσταση

είτε ως blend με το real thing

 

αυταααααααααααααααααααα ;D

ΕΙΜΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου