Προς το περιεχόμενο

Πεταλιέρα για Death Metal


Προτεινόμενες αναρτήσεις

..Ναι ψηφιακό delay έχω και τα ψηφιακά εφέ τα πετάω στη loopa..

Όμως το βρωμικό μου το θέλω αναλογικό..Είναι απλό..Εσύ υποστήριζες οτι είναι καλό να βάζεις πεταλιέρα ακόμα και στην προενίσχυση και να παίζεις με ψηφιακή προενίσχυση πάνω σε αναλογική..Μην μου λες τώρα ότι να ναι

 

Εγώ εξ αρχής είπα αναλογικά μπροστά ψηφιακά στη Loopa πάντα όμως πετάλια..

Αν τώρα αντι για πετάλια βάλω πεταλιέρα στη Loopa και κάνω bypass τις προενισχύσεις και τη χρησιμοποιώ μόνο για τα ψηφιακά εφφέ που θέλω πάλι ψηφιοποιώ χωρίς λόγο το σήμα μου..Ενώ μετα πετάλια αυτό δεν γίνεται.Ρώτα κάποιον που να έχει πτυχίο απο το πολυτεχνείο γιατί ;D ;D..Αν και πιστεύω ότι ξερεις οπότε μην το τραβάς..

 

Δε μιλάμε για δίσκους μιλάμε για Live..

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 60
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Ενώ μετα πετάλια αυτό δεν γίνεται

 

.δηλ.αν βαλεις ενα ΨΗΦΙΑΚΟ DELAY στη λουπα του ενισχυτη σου δεν θα ..ψηφιακοποιηθει το σημα και αμα βαλεις ενα ΨΗΦΙΑΚΟ πολυεφε..(οπως ας πουμε κανει ο VAI ;D) θα ψηφιακοποιηθει..??

 

ΦΥΣΙΚΑ και αν θες να χρησιμοποιησεις moduation/delay/reverb effects ΜΕ ΤΑ ΒΡΩΜΙΚΑ καναλια του ενισχυτη σου θα τα βαλεις στη λουπα..αλλοιως ο ηχος θα ειναι ΤΡΑΓΙΚΟΣ (ειδικα στα βρωμικα μια και αν βαλεις τα εφε αυτα "πανω" σε βρωμικο ενισχυτη ακουγονται χαλια...(εδω ισως χρειαζεται ενα...διπλωματακι για να καταλαβεις γιατι...)

 

εγω (μια και αναφερθηκες σε εμενα) χρησιμοποιω ΚΑΙ πεταλακια και τις προσομοιωσεις της πεταλιερας μου (ΤL) ΑΝΑΛΟΓΑ με τον ηχο που θελω να πετυχω και πολλες φορες η πεταλιερα "νικαει" (ειδικα αν θελω πιο controlled & "μαζεμενα" βρωμικα),αλλωστε παιζω με ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ πεταλια απο το...85 (οπου μαλλον δεν ειχες καν γεννηθει ακομα) και για πολλα χρονια λογω αδυναμιας των πεταλιερων να βγαλουν ηχο τις απεφευγα οπως ο διαλος το λιβανι....εχουμε ομως 2008 και η τεχνολογια has come a LONG way... και ετσι εχω καταφερει (και λογω πειρας ισως) να βγαζω ΕΞΙΣΟΥ καλο ηχο και με τις τεραστιες πεταλιερες γεματες αναλογικα "καλουδια" που ειχα στο παρελθον αλλα και με καλες "ψηφιακες" πεταλιερες... (παντα βεβαια χρησιμοποιωντας τους κορυφαιους λαμπατους ενισχυτες που η τυχη με ευνοησε να εχω)

 

 

Ασε τον κοσμο να πειραματιστει και να ψαχτει,με ΟΛΑ τα μηχανηματα μπορεις να βγαλεις ηχο,αν ξερεις τι κανεις, και συνταγες ΔΕΝ υπαρχουν. Και τα αναλογικα μαμανε αλλα και τα ψηφιακα μαμανε αναλογα με την  ΕΦΑΡΜΟΓΗ τους...

 

 

το θεμα βεβαια εχει ξεφυγει ΠΑΛΙ μια και επιμενεις στην "κατηχηση" (και στην αναπαραγωγη των ιδιων πραγματων που μας ΞΑΝΑειπες και σε αλλο Thread..) αλλα τελος παντων.... 

 

 

επισης για ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ φορα θα σε "παρακαλουσα" ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΟΥΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥΣ χαρακτηρισμους (εχουν κουραστει οι modulators να "διορθωνουν" τα ποστ σου) εχεις καθε δικαιωμα να διαφωνεις και να πιστευεις οτι θες αλλα οχι να επιτιθεσαι φραστικα

 

Τελος για να ειμαστε και ΣΟΒΑΡΟΙ...ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ηχο death metal θα βγαλεις ΜΟΝΟ με "κτηνωδες" βρωμικο καναλι ενισχυτη.ΜΟΝΟ. (συνοδεια βεβαια αντιστοιχων ΚΑΜΠΙΝΩΝ και ...τερατωδων κομπρεσσορων...& αν ηχογραφεις σωστης τεχνικης miking)

 

το παλικαρι ομως εχει 400 ΕΥΡΩ στη διαθεση του ολα κι ολα και εμεις απλα προσπαθουμε να τον βοηθησουμε να προσεγγισει οσο μπορει με αυτα "κατι" σαν τον death metal ηχο που ακουει στους δισκους και....λιγωνεται.... :)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρε συ Spyros, για να απαντήσουμε και στον άνθρωπο που έχει μια συγκεκριμένη ερώτηση, ρωτάει για πεταλιέρα (άντε και πετάλια) για death metal. Δεν μας είπε αναλογικά πετάλια σε τρανζίστορ ενισχυτή ή πεταλιέρα σε λαμπάτο, γιατι εσύ πάλι γι αυτό μιλάς (και δυστυχώς ο λαμπάτος κυρίως για λόγους κατανομής ισχύος στο σήμα, και κομπρεσαρίσματος παραμένει καλύτερη λύση στ'αυτιά μας ότι κι αν έχει μπροστά)...

 

Η απάντηση σε αυτή την περίπτωση είναι 2 πετάλια παραμόρφωσης ένα eq και ένας κομπρέσσορας είναι η πιο φτηνή έυκολη ποιοτική και γρήγορη λύση, αλλιώς αν θέλει σώνει και ντε πεταλιέρα το POD. Για μένα η Boss είναι βέβαια πιο προγραμματίσιμη και μπορείς να βγάλεις ότι ήχο θες, εκτός απο βαρύ μεταλ δυστυχώς (ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ όμως παίξτε και με το routing... τα αποτελέσματα αλλάζουν τραγικά, και συνήθως τα presets είναι μάπα σ'αυτό το θέμα) γιατί οι βαριές παραμορφώσεις της δεν είναι και ότι καλύτερο.

 

Τέλος το ψηφιακό σήμα καταστρέφει όσο αποφασίσεις να καταστρέψεις, μπορείς να κβαντίσεις σε τέτοια ποιότητα, και με τέτοιο κονβέρτορα, που να είσαι μια χαρα απο ακουστική ποιότητα (και καλύτερα απο αναλογικό βασικά, απο κει και μετά δεν θα χάνεις πιστότητα και δεν θα εισάγεις θόρυβο)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1)Φίλε alchemist σε ευχαριστώ για το πάτημα που μου δίνεις..Το ds1 ναι το θεωρώ υπερ πετάλι αρκεί να ξέρεις να το χρησιμοποιείς . O joe satriani ηχόγραφησε τον πρώτο του δίσκο με αυτο και το έχει και σε κάποια Live του όπως και ο Steve Vai..Και μην ακούσω τα σιγά τους κιθαρίστες γιατι θα πω ξανά το όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια.

 

2)Η πεταλιέρα έχει ψηφιακές προενισχύσεις,ψηφιακές εξομοιώσεις καμπίνας,ψηφιακά πετάλια παραμορφωτές..Όταν λοιπόν πας και μου βάζεις αυτά τα πράγματα πάνω σε ένα αναλογικό πραγματικό ενισχυτή με πραγματική καμπίνα τότε μιλάμε για έκλημα..Είναι σαν να μου βάζεις μηχανή zastava πάνω σε αμάξι ferrari..

 

3)Υπάρχουν χιλιάδες καλά πετάλια ακριβά και φθηνά είτε μιλάμε για IBANEZ(ts9-tube king)είτε μιλάμε για radial είτε για boss(ds1-sd1-ds2) είτε για digitech(bad monkey) που αν τα βάλεις σε έναν λαμπάτο ενισχυτή όπως jcm800 ή έναν engl ή έναν carvin ή έναν boogie ή έναν soldano ή ένα rivera κλπ κλπ  κάνεις θεούς αρκεί να ξέρεις.Οι περισσότεροι κιθαρίστες παίζουν με λίγο gain από το πετάλι και λίγο απο τον ενισχυτή ή και με 2 πετάλια στον ενισχυτή.Υπάρχουν και άλλα setup όπως αυτο του κιθαρίστα των zz top που παίζει με 6 πετάλια με ελάχιστο gain το καθένα βέβαια.

 

4)εγώ δεν είπα ότι οι πεταλιέρες βγάζουν ξυστήρια.Είπα ότι όσο αξιοπρεπής και να είναι ο ήχος που θα φτιάξεις θα είναι φτωχός σε σχέση με τον αναλογικό.Δε θα βγαίνει μπροστά δε θα έχει το ίδιο attack και την ίδια ζωντάνια..Γιατί το ένα είναι ψηφιακό σήμα και το άλλο αναλογικό..Η ψηφιοποίηση το σήμα το σκοτώνει..Δε θέλει πτυχίο απο το πολυτεχνέιο για να το ξέρεις..

 

5)Επίκληση στην αυθεντία  ;D ;D ALLAN HOLDSWORTH-STEVE VAI-JOE SATRIANI-YNGWIE MALMSTEEN-GARRY MOORE-GREG HOWE-ZAKK WYLDE-RITCIE BLACKMORE-JOHN PETRUCCI-DOUG ALDRICH-STEVE RAY VAUGHAN-JOE BONAMASA(και πολλοί άλλοι έπαιζαν με λάμπα και πετάλια-κάποιοι μόνο με το gain της προενίσχυσης)

 

Υ.Γ1:Υπάρχει ένας κανόνας που λέει less is more..

 

Ένας καλός ενισχυτής λαμπάτος-ένα tube screamer κι ένα distortion άντε και ένα wah στο input(προενίσχυση)-ένα delay ένα chorus και ένα volume pedal στη loopa(τελικό)και είσαι άρχοντας..

 

και τράβα βάψε την tonelab την gt10 και το podxtlive μπλε και πέτα τα στη θάλασσα

 

Υ.Γ2:Είναι επικίνδυνο να λες ότι απο την πεταλιέρα παίρνεις ιδέα για ηχοχρώματα ενισχυτών..Ιδέα παίρνεις αν χρησιμοποιήσεις τους ίδιους τους ενισχυτές..

 

Μπορω να ρωτησω κατι? Ολα αυτα που λες περι engl boogie soldano river jcm, ds1 ts9, sd1 ψηφιοποιηση, satriani vai  κ.λ.π ειναι αποψεις δικες σου τις οποιες εχεις σχηματισει ο ιδιος, ή ειναι αποψεις αλλων που διαβασες καπου?

 

Είσαι λίγο οτι να ναι..Λες ότι να ναι απο τη σύγχησή σου..Ναι ψηφιακό delay έχω και τα ψηφιακά εφέ τα πετάω στη loopa..

Όμως το βρωμικό μου το θέλω αναλογικό..Είναι απλό..Εσύ υποστήριζες οτι είναι καλό να βάζεις πεταλιέρα ακόμα και στην προενίσχυση και να παίζεις με ψηφιακή προενίσχυση πάνω σε αναλογική..Μην μου λες τώρα ότι να ναι

 

 

Και μια δευτερη ερωτηση...αφου χρησιμοποιεις digital delays το drive σου ειτε ερχεται απο πεταλακια ειτε απο τον ενισχυτη ξερεις αν περναει απο κανενα AD/DA converter? Kαι μηπως ξερεις να μου πεις το ειδος του loop σου?

 

 

2 things are infinite:the universe&human stupidity

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Spyros 1984, δυστυχώς βλέπω μόνο αστήρικτα φαιδρά επιχειρήματα, ημιμάθεια, εριστική διάθεση και τάση προπαγάνδας που επεκτάθηκε και σε ένα θρεντ για ήχο... death metal. Οι απόψεις σου καταγράφηκαν, δεν είναι ανάγκη όμως να τις διατυμπανίζεις σε ένα φόρουμ με ανθρώπους που γνωρίζουν πολύ καλά τι ισχύει από αυτά που λες και τι όχι.

 

Ακόμη και στην απίθανη περίπτωση που αυτά που έλεγες έστεκαν, την τελευταία φορά που τσέκαρα οι Vai, Satriani, Μoore, Bonamassa, SRV κλπ που αναφέρεις είχαν τόση σχέση με το death όσο η Άντζελα Δημητρίου με την ενοποιημένη κβαντική θεωρία πεδίου.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξέρει κανείς με τι παίζουν οι cannibal corpse στα live τους?

 

οι cannibal χρησιμοποιουν mesa boogie ενισχυτες κ καποιος νομίζω και metal zone μπροστα. Την πεταλιερα τη θες για live ή για σπιτι, ηχογραφησεις κλπ??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πωπωπωπω τι άλλο θα διαβάσω.

 

http://www.youtube.com/watch?v=XZfB06b3cYY

 

Ναι ναι λοιπόν και ο vai έχει πεταλιέρα στη λούπα του legacy

Και ο mustaine ηχογράφησε το νέο του album με line6 (τουλάχιστον έτσι λέει).

Και ο edge έχει 2 podpro κάπου μέσα στο τεράστιο rig του.

Και οι opeth σκάσανε σε live έχοντας μπροστά τους μια gt8 ο καθένας.

Αλλά από την άλλη είναι και η άλλη σχολή όπως οι death, metallica, κτλ κτλ κτλ

Οπότε δεν τίθεται πλέον θέμα του τι είναι καλύτερο, αλλά του τι βολεύει τον καθένα περισσότερο

 

Αλλά προφανώς spyro1984 μάλλον δεν ξέρεις τι λες, γιατί σε παλιότερο μύνημά σου έγραψες

Αν δεν έχεις κάψα να παίξεις ποτέ live και δεν έχεις σκοπό να πάρεις ποτέ ενισχυτή και μελετάς στο pc σου τότε ένα v-amp με ένα αναλογικό πεταλάκι τύπου bad monkey ή ts9 ή ds1 θα σε βγάζει μια χαρά και θα έχεις και αξιοπρεπέστατο ήχο για μίξη κιόλας..Γενικά να αποφεύγεις τις πεταλιέρες φιλαράκι..Η πεταλιέρα με τα πεταλάκια έχουν τόση διαφορά όση και το κοκκινιστό μοσχαράκι με το chesseburger του goodys Grin Grin

Εξήγησέ μου ποια η διαφορά του vamp με μια πεταλιέρα; Έτσι απλά.

 

Επίσης κάνεις να μοιραίο λάθος να συγκρίνεις τον ήχο που βγαίνει σε ένα δίσκο, με αυτόν που βγαίνει χρησιμοποιώντας κατ' ιδίαν τα ίδια τα μηχανήματα. Αυτό αν το πεις σε όποιον και να ασχολείται με το επάγγελμα, τότε ή δε θα σε πάρει στα σοβαρά και δε θα σου δώσει σημασία, ή αν σε πάρει στα σοβαρά θα ξεκίναγε να σου εξηγεί του τι δουλειά πέφτει σε ένα στούντιο κατά την ηχογράφηση και τη μίξη. Βέβαια αν συνεχίζοντας του πέταγες το θεϊκό

Δλδ αν σου έδιναν έναν φθηνό marshall tranzistor mg100W με ένα ds1 και ένα ts9 ένα chorus ένα delay και ένα volume pedal(αντε και ενα wah) Grin Grin

και σου έδιναν και έναν jcm800 με μια gt 10 με ποιο θα έφτιαχνες καλύτερο ήχο?Huh?

Γιατι εγώ πιστεύω με το πρώτο gear..

τότε μάλλον δε θα το συνέχιζε παραπέρα και θα σε χρέωνε κι extra για να πατήσει το κόκκινο κουμπί της μεγάλης επιτυχίας.  ;D ;D

 

 

Γενικότερα πάντως από τα όσα λες (μέχρι και ότι τα behringer πεταλάκια είναι καλύτερα από την gt10), δείχνουν όχι μόνο ότι δεν ξέρεις, αλλά μάλλον ότι αναμασάς ότι πατάτα ακούσεις/διαβάσεις από τον οποιοδήποτε μεγάλο guru.

Ξεκόλλα, κάνε ένα μικρό tour στο gear διαφόρων "μεγάλων" ονομάτων και ίσως εκπλαγείς λιγουλάκι. Δεν είναι κακό κάποιος να μην είναι κολλημένος με κάτι  ;)

 

 

 

Α και κάτι τελευταίο. Να είσαι λιγότερο εριστικός προς τους υπολοίπους, καθώς δεν ξέρεις ποιος βρίσκεται απέναντί σου  ;)

"Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οι cannibal χρησιμοποιουν mesa boogie ενισχυτες κ καποιος νομίζω και metal zone μπροστα. Την πεταλιερα τη θες για live ή για σπιτι, ηχογραφησεις κλπ??

 

Την πεταλιέρα τη θέλω κυρίως για σπίτι και κανένα μικρό live. Όχι για ηχογράφηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαθέτω ενα Boss metal zone. Με ποιο αλλο πετάλι παραμόρφωσης προτείνετε να το συνδυάσω ώστε να πετύχω έναν αρκετά ογκόδη και heavy ήχο? Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω τι ακριβώς κάνει ένα πετάλι compressor και πως αυτό θα με βοηθήσει να πετύχω εναν πιο "death metal" ήχο. Υπάρχει τρόπος ώστε να μπορώ να ενεργοποιώ και να απενεργοποιώ και τα δυο πετάλια παραμόρφωσης ταυτόχρονα (χωρίς να κάνω ακροβατικά)?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για βαρύ ογκώδη ντεθ ήχο θες τουλάχιστον 2Χ12 καμπίνα, ακόμη κι αν συνδιαστεί με μικρή κεφαλή. Τα υπόλοιπα δε θα βγάλουν το βαθύ ήχο που απαιτήται. Ακόμη σπίτι σου δε θα βγάλεις με την καμία αυτόν τον ήχο, καθώς τεράστιο ρόλο παίζει το layering των κιθάρων. Μιλάμε ότι στα περισσότερα κομμάτια αυτού του είδους παίζουν πάνω από 4 κιθάρες ταυτόχρονα.

 

Επίσης ένα μεγάλο σφάλμα είναι ότι δε λες ποια είναι τα μηχανήματά σου. Δεν κάνουν όλα τα μηχανήματα για όλους τους πιθανούς συνδιασμούς

"Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου