fleamail Δημοσιευμένο 24 Οκτωβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 24 Οκτωβρίου 2008 Αν εξακολουθείς να πιστεύεις ότι έχουμε τη μύγα...να σε πληροφορήσω ότι σε τηλεφωνική συνδιάλεξη με γνωστό moderator εδωμέσα (από Κρήτη μεριά) μου έγινε φιλική παρα'ινεση / παρατήρηση να μην λαμβάνω κάποια πράγματα που είναι και γνώμες πιτσιρικάδων κυρίως, τόσο σοβαρά...αλλά ξέρεις κάτι ρε φίλε ...δεν με πειράζει τόσο για μένα ...και μάλλον δεν πειράζει και τον Μάκη για όσα ακούει κατά καιρούς...Ότι ο Τζίμης όμως μας χαλάει τις κιθάρες και ότι ο Κουρμπής είναι Εμποράκος.....ΠΟΝΑΕΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ...ΗΜΑΡΤΟΝ Εγώ ένα ξέρω φίλε μου, κάτι που ισχύει σε όλα τα επαγγέλματα. Αν είσαι σωστός στη δουλειά σου και νιώθεις και ξέρεις πως αυτό που κάνεις είναι σωστό τότε ότι και να λένε οι άλλοι η δουλειά σου θα ξεχωρίσει και θα παραμείνει. Αν όμως σε πιάνει το παράπονο και το γιατί και ψάχνεις να δικαιολογηθείς τότε πρέπει να αναρωτηθείς και να σκεφτείς ότι εσύ κάνεις κάτι λάθος. Και μη ξεχνάς πως για τους επαγγελματίες του είδους το Noiz είναι ένα υπερ πολύτιμο εργαλείο (όχι για να μπαίνουν και να αυτο-διαφημίζονται και να εκμεταλλεύονται καταστάσεις) στο οποίο με μια ματιά μπορούν να ελέγξουν τι παίζει στην Ελληνική αγορά και να λάβουν ένα άμεσο θετικό η αρνητικό feedback για την επιχείρηση τους! Κάτι τέτοιο σε άλλους κλάδους πληρώνουν χιλιάδες ευρώ και χρειάζεται μήνες για να το μάθεις. Γι αυτό λοιπόν καλύτερα να κάθονται και να διαβάζουν και αν θέλουν να επέμβουν να το κάνουν σωστά και υπεύθυνα (δες Στόλλας) http://www.mixitonline.com http://tuber.bandcamp.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 24 Οκτωβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 24 Οκτωβρίου 2008 αλλά μωνίμως μας φταίνε οι γνωστοί άγνωστοι : Koυρμπής (Εμποράκος), Τζίμης (rock staff) - άσχετος που και καλά θα μας χαλάσει τις κιθάρες, Μάκης (Στυγνός έμπορας που μας δουλεύει), bokos (γλείφτης Πάνου Αρβανίτη, Μάκη,Τζίμη, τα παίρνει από τα μισά κιθαράδικα της Αθήνας αφού τα προιόντα που προτείνει δεν είναι απο....Πελοπόννησο μεριά... ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ...ΝΙΣΑΦΙ Ρε μανία... ;D μήπως πάσχεις από μανία καταδίωξης; Mήπως το ότι έχεις την εντύπωση πως όλα αυτά τα φαιδρά και εξωφρενικά συμβαίνουν στο Νόιζ δεν σημαίνει ότι ισχύουν και στην πραγματικότητα; Λέω μήπως; ::) Όσον αφορά στις... ζωγραφιές με τον προηγούμενο λογαριασμό σου που είχες ζητηθεί να διαγραφεί (bokos), αυτές παραμένουν και o κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να ανατρέξει (στην "Αναζήτηση") για να δει από πού απορρέουν τέτοια γραφικά ξεσπάσματα, και βεβαίως αν στηρίζονται στη λογική ή όχι. Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-jimmy boy Δημοσιευμένο 24 Οκτωβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 24 Οκτωβρίου 2008 οκ δεν βρίσκουμε έτσι άκρη...Τέλος. Mπορούμε να συνυπάρχουμε χωρίς να συμφωνούμε σε όλα i believe... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 26 Οκτωβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 26 Οκτωβρίου 2008 Λοιπον μια και επεστρεψα απο τις ολιγοημερες διακοπες μου (ουτε να λειψω 3 μερες δεν μπορω πια. ;D ;D) ας πω και εγω τη γνωμη μου... Μακη η κιθαρα για την οποια μιλαμε (squier tele) κατασκευαστηκε γυρω στο 1983 (μπορει και μετα αλλα το πολυ μεχρι το 85) στην Ιαπωνια,ειναι φτιαγμενη στο Fuji Gen Gakki εργοστασιο (το οποιο φτιαχνει και παρα πολλες αλλες κιθαρες οπως Ibanez,Fernandez,ESP κτλ.αλλα και τις τωρινες εξαιρετικες ιαπωνικες Fender (εταιρια ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ απο την Αμερικανικη). Οταν το 81 ο Dan Smith ανελαβε το management στη "φαλιρισμενη" σχεδον Fender (ανηκε ακομα στη CBS ) αντιμετωπισε τον τεραστιο ανταγωνισμο εταιριων οπως η ESP & η Fernandez που πουλαγαν σαν ζεστα ψωμακια κιθαρες ισαξιες με τις Fender στη μιση ομως τιμη.Ετσι ηρθε σε συμφωνια με τους Ιαπωνες και ξεκινησε η κατασκευη copies κατω απο το brand name SQUIER (το οποιο ανηκε στη Fender ,πουλουσε ΧΟΡΔΕΣ με αυτο το ονομα και τις διαφημιζε ο Χεντριξ...). Οι κιθαρες αυτες ηταν μονο για εγχωρια καταναλωση (Ιαπωνια & Ασια) αλλα πολλες "ξεφυγαν" προς την Ευρωπη,τελικα ομως μια και ειδε οτι ηταν ΑΔΥΝΑΤΟΝ να κατασκευστει στις ΗΠΑ μια κιθαρα με τοσο καλη ποιοτητα και τοσο χαμηλο κοστος οπως η Squier αποφασισε το 1983 να τις εισαγει και στις ΗΠΑ.(εκαναν $369 σε σχεση με τις κανονικες αμερικανικες τελε της εποχης,τις χειροτερες που εφτιαξε ποτε η Fender :P,οι οποιες εκαναν $569) Τελικα ομως ουτε αυτες οι κιθαρες εσωσαν τη Fender απο το...φαλιμεντο και το 84 την αγορασε ενα γκρουπ...υπαλληλων της το οποιο μετα απο 24 χρονια πεφωτισμενης ηγεσιας απο τον Bill Shulz (μας αφησε χρονους φετος) εφεραν σημερα τη Fender στο κορυφαιο σημειο ολων των εποχων τοσο εμπορικα οσο και ποιοτικα ;) Η συγκεκριμενη κιθαρα ειναι μια χαρα tele αν και δεν εχει καποια τεραστια αξια (μην ακους τις λαλακιες που λενε περι...μυθικων ιδιοτητων των ιαπωνικων squier,κιθαρες μαζικοτατης παραγωγης ηταν και στην Ιαπωνια τις πουλανε 300-400 ευρω το πολυ (υπαρχουν χιλαδες...). Η αξια της στας...Ευρωπας ειναι 500-600 ευρω το ΠΟΛΥ. Οταν μιλαμε για Vintage Fender σκεφτομαστε ΑΚΡΙΒΩΣ οπως σκεφτομαστε και για Gibson & Grestch & Guild και γενικα ΟΛΕΣ τις κιθαρες.....βρισκουμε δηλ. την ΧΡΥΣΗ εποχη καθε εταιριας και ...αφαιρουμε ΑΞΙΑ αναλογα με την...αποσταση απο αυτη την εποχη.... π.χ στις Gibson τη μεγαλυτερη αξια την εχουν οι κιθαρες εποχης 54-60 (με το 58,59.60 κορυφαια χρονια για τις Les Paul) ,μια πολυ καλη εποχη απο το 60-69 & μια αθλια γενικα εποχη απο το 1970-1990,ασχετα με το αν φτιαχτηκαν καποιες καλες κιθαρες ΠΟΤΕ δεν θα φτασουν να πουλιουνται 500.000 δολλαρια οπως οι 58αρες..).. στις Fender οι πλεον holly grail εποχες ειναι φυσικα απο το 49-59 (με super holly grail τις strat του 54-59 & τις nocaster,brodcaster & tele απο το 49-59) μετα κατα 30% φθηνοτερα παιζουν οι Fender απο το 59-62 με τα slab board rosewood neck,μετα αυτες του 63-66 (roundlam rw pre CBS) κανα 20% κατω απο τις προηγουμενες ,μετα οι CBS 66-70 (στις strat μιλαμε για μεγαλο headstock αλλα ΤΕΤΡΑΒΙΔΕΣ ) μεχρι εδω μιλαμε για αξιες απο 100.000 δολλαρια (για μια στρατ του 54 εως και 20.000 δολλαρια για μια custom color strat του 69-70) απο το 70 και μετα που ξεκινανε οι ΤΡΙΒΙΔΕΣ strat οι τιμες πεφτουν κατακορυφα με "γερη αντισταση" στις χρονιες 70-72 (ειδικα στις tele που ουσιαστικα παραμενουν ιδιες με αυτες του 68,69) και μετα το 76 ( οπου μπαινουν τα μαυρα pickguard και χαλανε και οι μαγνητες το συλλεκτικο ενισφερον εξαφανιζεται,οι tele και γενικα οι Fender μετα το 80 απλα το ΓΕΛΙΟ προκαλουν στους συλλεκτες (και ειδικα οι απαραδεκτες της περιοδου 81-85,μεχρι δηλ.να βγουν οι american std που φυσικα και αυτες ουδεμια αξια εχουν).Οι μονες μετα το 80 Fender που εχουν αξια ειναι οι πρωτες ΑΜΕΡΙΑΝΙΚΕΣ Reissue της περιοδου 86-88 κυριως λογω των...ατελειων & της ιστοριας που εχουν (σαν κιθαρες ειναι μετριες) Στις Fender ΤΕΡΑΣΤΙΑ σημασια παιζει το...ΧΡΩΜΑ τα custom colors εχουν μεχρι και 80% μεγαλυτερη αξια απο τα κλασσικα sunburst & blonde (και εδω βεβαια παλι μπερδευονται τα πραγματα αφου το sunburst γινεται...custom color απο το 69-75.... :o) Τωρα απο μοντελλα φυσικα ακριβοτερες απο ολες ειναι οι strat,ακολουθουν οι tele (με διαφορα 10% περιπου κατω) και μετα....60% κατω πανε οι Jazzmaster,oι Jaguar (ακομα πιο κατω και ας ηταν η ακριβοτερη κιθαρα της Fender που κατασκευαστηκε ποτε) & οι Mustang(ακομα πιο κατω) ,τα υπολοιπα περιεργα μοντελλα της Fender δεν εχουν αξια... Γενικα Vintage αυτη τη στιγμη θεωρειται οτιδηποτε ειναι απο το 78 και...πισω παντως αν ΔΕΝ ενδιαφερεσαι για τη ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΗ αξια ενος οργανου αλλα μονο για το playability & τον ηχο του μη πετας τα λεφτα σου σε vintage οργανα,η Fender σημερα φτιαχνει ΠΟΛΥ καλυτερες κιθαρες απο οτι τα...χρονια τα παλια (και σου μιλαει καποιος που εχει φαει τις vintage Fender με το κουταλι) & το να δωσεις 50 χιλιαρικα για μια κιθαρα για να εχεις...καλυτερο..vintage ηχο ειναι απλα γελοιο...(και τρελλος μυθος) και στο λεει καποιος που ΛΑΤΡΕΥΕΙ (και ΕΧΕΙ καποιες) τις vintage κιθαρες. Ειδικα στις Fender που πλεον μονο μετα το 76 μπορει να βρει καποιος κιθαρες σε...ΛΟΓΙΚΗ τιμη (ακομα και οι 70-74 παιζουν πια στα 5-9 χιλιαρικα) αστο καλυτερα..... www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ffmakis Δημοσιευμένο 27 Οκτωβρίου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 27 Οκτωβρίου 2008 Νικο, ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες. Αυτη ειναι απαντηση ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
taq Δημοσιευμένο 27 Οκτωβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 27 Οκτωβρίου 2008 Όντως περιεκτικότατη... συμπυκνώνει πολύ σωστά τα όσα γνωρίζουμε αρκετοι, με πανέμορφη διατύπωση, και σειρά... Νίκο ίσως θα έπρεπε να του βάλεις αυτή την "πινεζούλα" και να γίνει με μια μικρή μετατροπή μόνιμο θέμα, "περί vintage guitars & amps" ? In Fender Strat we trust! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 27 Οκτωβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 27 Οκτωβρίου 2008 Thanx guys! α,και για να λυσουμε και την "παρεξηγηση" ο Μακης ειναι ΣΠΑΘΙ στα deals του & μια χαρα παιδι (πολύ ομορφος ανδρας δε ,τον εχει ερωτευθει και ο σκυλος μου! ;D ;D ;D) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 27 Οκτωβρίου 2008 Administrator Share Δημοσιευμένο 27 Οκτωβρίου 2008 Σωστά, μπορεί να είναι κι έτσι αφού έχετε προσωπική επαφή, αλλά "η γυναίκα του Καίσαρα δεν αρκεί να είναι τίμια, αλλά και να φαίνεται". Oσο για τον jimmy boy (που είναι ο πρώην bokos, που του είχε αφαιρεθεί η ιδιότητα του μέλους λόγω κακής συμπεριφοράς), είναι προφανές ότι αλλάζοντας όνομα δεν άλλαξε και συμπεριφορά. Αφού είναι το ίδιο άτομο. Παρά το γεγονός ότι αντιβαίνει τους κανονισμούς θα του δοθεί μία μόνο ευκαιρία ακόμη καθώς λειτουργεί συσσωρευτικά. Στην επόμενη υποτιμητική ατάκα για τον χώρο που τον φιλοξενεί, αποκλείστηκε και δεν εννοώ το user name μονο. Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
orbital Δημοσιευμένο 27 Οκτωβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 27 Οκτωβρίου 2008 :o sf .. τι να πω.. απλα ευχαριστουμε για την επιμορφωση κατι τετοιες απαντησεις ειναι πραγματικα απολαυση.. :) αλλα εχω την εξης απορια: παντως αν ΔΕΝ ενδιαφερεσαι για τη ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΗ αξια ενος οργανου αλλα μονο για το playability & τον ηχο του μη πετας τα λεφτα σου σε vintage οργανα,η Fender σημερα φτιαχνει ΠΟΛΥ καλυτερες κιθαρες απο οτι τα...χρονια τα παλια (και σου μιλαει καποιος που εχει φαει τις vintage Fender με το κουταλι) & το να δωσεις 50 χιλιαρικα για μια κιθαρα για να εχεις...καλυτερο..vintage ηχο ειναι απλα γελοιο...(και τρελλος μυθος) και στο λεει καποιος που ΛΑΤΡΕΥΕΙ (και ΕΧΕΙ καποιες) τις vintage κιθαρες. αυτα ισχυουν και για τις Gibson; μια σημερινη μη Custom Shop (πχ standard) στεκεται εξισου καλα με μια vintage, εστω και πλην της χρυσης εποχης 54-60 που λες; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 27 Οκτωβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 27 Οκτωβρίου 2008 Κατα τη γνωμη μου ναι,ολη η VOS σειρα σκοτωνει...(για...Gibson βεβαια μη νομιζεις οτι εγιναν ξαφνικα...σοβαρες κιθαρες..... ;D ;D ;D ;D ;D) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση