blues power Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2008 @ rockas βάλε μία αγγελία (όπως έκανα καί εγώ πρόσφατα) και θα βρείς Δεν είναι απαραίτητο να είναι του ροκ Είτε ειναι ροκ,τζαζ,"έντεχνου" κλπ η φωνητική τους ίδιους κανόνες ακολουθεί.Εξαίρεση είναι του κλασικού.Αλλά και αυτό "παίζει". Απλά αν βρείς "ροκ" δάσκαλο-α (αν υπάρχει κάτι τέτοι βέβαια) ίσως να είναι πιό εξοικιωμένος με το ρεπερτόριο σου.Δεν πιστεύω πάντως οτι αυτό θα έχει και καμμία διαφορά στο αποτέλεσμα πάνω σου. Και εγώ ιδιαίτερα θα σου πρότεινα γιά πολλούς λόγους.Προφανείς λόγους νομίζω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
menelaos Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2008 Ρε συ, δεν είναι ανάγκη να κάνεις ιδιαίτερα, ήμαρτον ρε παιδιά. Κι εγώ ιδιαίτερα κάνω, επειδή με βολεύει "έλα ρε, δε μπορώ σήμερα, μου έτυχε δουλειά, θα έρθω αύριο" κλπ. Απο κει και πέρα δηλαδή άμα ο άνθρωπος βρει έναν καλό δάσκαλο σε ωδείο (που θα του έρχεται και πιο οικονομικά) θα έχει κάποιο πρόβλημα;; Έλεος δηλαδή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
blues power Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2008 φίλε menelaos δεν είναι καθόλου σίγουρο πως θα του βγεί πιό οικονομικά.Ανάλογα την συμφωνία. Στο ωδείο το πιθανότερο ειναι ο δάσκαλος να εχει 10-12 ώρες μαθήματα ,την μία πισω από την άλλη,με όλα τα αρνητικά που συνεπάγεται αυτό.Να κάνεις εσύ μάθημα και απέξω απο την πόρτα να περιμένει ο επόμενος.Να είναι ο δάσκαλος αναγκασμένος να ακολουθεί την ύλη του ωδείου.Να σου λενε 50 λεπτα και να σε ξεπετάνε στα 20-30.Να κάνεις μάθημα σε "ψυχρό" περιβαλλον και μάλιστα τραγούδι.Τα χρήματα να πηγαίνουν στον "ωδειάρχη" και στον δάσκαλο 6-7 ευρώ την ώρα αντί να πάνε τα λεφτά στον μουσικό-δάσκαλο. κλπ κλπ κλπ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gmoll Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2008 Μα είναι στ αλήθεια τόσο δύσκολο να καταλάβει κάποιος οτι αν ο δάσκαλος σε ένα ωδείο δεν είναι καλός,φταίει ο δάσκαλος και όχι το ωδείο? Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να βρείς ένα καλό δάσκαλο.Είτε τον βρείς στο σπίτι του,είτε στο ωδείο,είτε στο 5x5 που παίζεις με τους κολλητούς σου τα ίδια πράγματα θα σου πεί ο άνθρωπος... Τώρα,είναι αλήθεια πως πολλοί καθηγητές δεν ασχολούνται με το ροκ και όταν λέμε ροκ δεν εννοούμε τον Μαχαιρίτσα και τους Κατσιμίχες,εννοούμε τους Gillan,Dio,Dickinson,Mercury...αν λοιπόν θέλεις να αποκτήσεις head voice του Tate τότε μην πας κάπου που το ρεπερτόριο σου θα είναι διαφορετικό... Σίγουρα σχολές φωνητικής υπάρχουν πολλές,με την έννοια οτι δεν υπάρχει μόνο ένας τρόπος να τραγουδάς..κάθε δάσκαλος μεταφέρει την προσωπική του γνώση και αν το δικό του αποτέλεσμα σε ικανοποιεί τότε δεν έχεις παρα να ζητήσεις από αυτόν τον άνθρωπο να σου κάνει μάθημα.. Ο Π Ο Υ Δ Η Π Ο Τ Ε!!! ;D ;D ;D P.S:Δεν πάει σε σένα bluespwr.. ;) ;D If the house is rocking,don't bother knocking... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
menelaos Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2008 φίλε menelaos δεν είναι καθόλου σίγουρο πως θα του βγεί πιό οικονομικά.Ανάλογα την συμφωνία. Στο ωδείο το πιθανότερο ειναι ο δάσκαλος να εχει 10-12 ώρες μαθήματα ,την μία πισω από την άλλη,με όλα τα αρνητικά που συνεπάγεται αυτό.Να κάνεις εσύ μάθημα και απέξω απο την πόρτα να περιμένει ο επόμενος.Να είναι ο δάσκαλος αναγκασμένος να ακολουθεί την ύλη του ωδείου.Να σου λενε 50 λεπτα και να σε ξεπετάνε στα 20-30.Να κάνεις μάθημα σε "ψυχρό" περιβαλλον και μάλιστα τραγούδι.Τα χρήματα να πηγαίνουν στον "ωδειάρχη" και στον δάσκαλο 6-7 ευρώ την ώρα αντί να πάνε τα λεφτά στον μουσικό-δάσκαλο. κλπ κλπ κλπ Πρώτα απ'όλα να έχεις μάθημα 50 λεπτά και να κάνεις 20 απλά ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ. Έλεος. Το ψυχρό περιβάλλον οκ. Το ότι τα λεφτά δεν πάνε στο δάσκαλο αλλά στον ιδιοκτήτη ισχύει, αλλά αυτό δεν έχει να κάνει με το αν το μάθημα είναι καλό. Το να περιμένει ο άλλος επίσης παίζει, αλλά και στο σπίτι της κοπελιάς που μου κάνει ενίοτε συμβαίνει να περιμένει στο σαλόνι της ο επόμενος. Από την άλλη, στο ωδείο μπορεί να γνωριστείς με τον "επόμενο" ή τον "προηγούμενο" και να παίξεις και σε κανένα γκρουπάκι. Μπορεί ο δάσκαλος να σε συστήσει σε κανένα κιθαρίστα ή να σε προτείνει σε κάποιο γκρουπ. Και τα δύο έχουν 100 θετικά και 100 αρνητικά, αλλά αυτά ΔΕΝ έχουν να κάνουν με το μάθημα καθ'εαυτό, αλλά με 1000 άλλα by-the-way πράγματα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ZeVioN Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2008 θα συμφωνησω με τον gmoll και τον menelao. γιατι και εμενα αυτα που λετε μου φενονται παραλογα. εγω πιστευω οτι αμα μαθεις να τραγουδας σωστα τοτε μπορεις να τραγουδισης αυτο που θες. και δεν μιλαω για Dio, dickinson ktl ktl δεν με ενδιαφερει αυτο το ιδος μουσικης. Με ενδιαφερει λιγο κατσιμιχα, καζουλι, μαχαιριτσα κτλ κτλ. δεν νομιζω οτι θελει και πολλη ψαξιμο για δασκαλο. Περπάτισα παρα πολύ και τα φτερά μου τα εχω χάσει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
blues power Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2008 Μα είναι στ αλήθεια τόσο δύσκολο να καταλάβει κάποιος οτι αν ο δάσκαλος σε ένα ωδείο δεν είναι καλός,φταίει ο δάσκαλος και όχι το ωδείο? Υπάρχει εξαιρετικά μεγάλη πιθανότητα να είναι μαμάτος ο δάσκαλος και να μην μπορεί να αποδώσει όχι λογω ωδείου,που και ο χώρος παίζει πολύ σημαντικό ίσως και καθοριστικό ρόλο κάποιες φορές αλλά λόγω ΣΥΝΘΗΚΩΝ που επικρατούν στο ωδείο. Αν ο δάσκαλος είναι κακός θα είναι κακός δάσκαλος παντού Αν ειναι καλός,δεν είναι σίγουρο οτι θα είναι το ίδιο καλός παντού. Κάνε μάθημα με ένα δάσκαλο που έχει ΅χτυπησει΅ 10 ώρες σερί και μετά έλα πες μου ή δίδαξε εσύ 10 ώρες και μετά πες μου για την απόδοσή σου. Τι ακριβώς δεν καταλαβαίνεις,ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω... Anyway...αφού και ο αμεσα ενδιαφερόμενος ενδιαφέρεται για ωδείο,δεν νομίζω πως έχει νόημα να συνεχιστεί η κουβέντα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
relayer Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2008 Έλα ρε πες το ότι θες να τραγουδάς ελληνο-σκυλο-εντεχνο-κλαϊνμαϊν... Χαλαρά τότε πήγαινε σε ωδείο ή μην κάνεις και τίποτε απλά εξάσκηση στο σπίτι τραγουδώντας τα τραγούδια που σου αρέσουν... Τζάμπα η συζήτηση ρε π****η μου... YouHaveToBeHappyWithWhatYouHaveToBeHappyWith Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ZeVioN Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2008 μα και παλι κατι αλλο να γουσταρα γιατι οχι ωδειο? το θεμα ειναι να μαθεις σωστα ειτε ωδεια ειτε ιδιωτικα μαθηματα το ιδιο ειναι φτανει να μαθεις σωστα.. Περπάτισα παρα πολύ και τα φτερά μου τα εχω χάσει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gmoll Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2008 P.S:Δεν πάει σε σένα bluespwr.. Bluespwr αυτό το είδες? ::) Κάνε μάθημα με ένα δάσκαλο που έχει ΅χτυπησει΅ 10 ώρες σερί και μετά έλα πες μου ή δίδαξε εσύ 10 ώρες και μετά πες μου για την απόδοσή σου. Ακριβώς επειδή έχω κάνει το πρώτο που λες και επειδή τώρα κάνω το δεύτερο μπορώ και εκφέρω γνώμη...Ακριβώς επειδή σεβόταν ο καθηγητής μου τον εαυτό του κι εμένα κι εγώ σέβομαι τον εαυτό μου και τους μαθητές μου... ;) Που και πάλι αυτό που λες ισχύει και στα ιδιαίτερα μαθήματα..υπάρχει δάσκαλος που κάνει ένα μάθημα την ημέρα? Μην αρπάζεσαι,στο έγραψα οτι αυτά που έγραψα δεν πήγαιναν σε σένα.. :) If the house is rocking,don't bother knocking... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση