shock Δημοσιευμένο 14 Ιουλίου 2005 Share Δημοσιευμένο 14 Ιουλίου 2005 Κάτοχος του ES8 και εγώ μετά από 1 1/2 χρόνο μόνο καλά λόγια έχω να πω. Μια παρατήρηση στα χαρακτηριστικά του. Στα χαρτιά δέχεται 512ΜΒ RAM (τόσα του έχω βάλει και εγώ) αλλά στο motifator έχουν βάλει πολλοί 1GB. Το πρόβλημα είναι ότι αν του έχεις πει να φορτώνει τους ήχους με το που ανοίγει το synth, θα κάνεις αρκετή ώρα μέχρι να παίξεις λόγω USB 1.1 :) Οσον αφορά το ES8 να πω ότι έχει ένα πολύ καλό βαρυκεντρισμένο κλαβιέ το οποίο όμως πειράζει στην κύλη (~30 κιλα). Αυτό το όργανο πιστεύω είναι για μια ζωή ή τουλάχιστον μέχρι να χαλάσει και να κοστίζει μια περιουσία η επισκευή του. Ααα κάτι που με εκνευρίζει είναι ότι αυτά που θεωρούνται standard σε άλλα synth εδώ κάνουν μια περιουσίο να τα βάλεις όπως η οπτική για παράδειγμα και οι επειπλέον αναλογικές έξοδοι. Η οθόνη συνηθίζεται, ή τουλάχιστον το αποδέχεσαι και τελειώνει η ιστορία αλλιώς πηγαίνεις προς Korg μεριά. Ακόμα πάντως δεν έχω καταλάβει κάποια πράγματα, αν έχει κανέις όρεξη να μου λύσει κάνα δυο απορείες.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
mtps Δημοσιευμένο 14 Ιουλίου 2005 OP Share Δημοσιευμένο 14 Ιουλίου 2005 Χαίρομαι που είσαι ευχαριστημένος από το MOTIF ES! :D H μνήμη δεν νομίζω ότι σου χρειάζεται παραπάνω, και εγώ τόση έχω βάλει. Τώρα για τα άλλα που αναφέρεις δυστυχώς δεν μπορούν να αλλάξουν είναι θέμα κατασκευής. Στο θέμα των αναλογικών εξόδων του MOTIF ES, μπορεί να φτάσει τις 10 θύρες, σε αντίθεση με τα άλλα KORG Triton Extreme 6 και Roland Fantom X 4εις. Για τις μεγάλες οθόνες ο χρόνος θα δείξει τη διάρκεια, και το πόσο θα κοστίζει η αντικατάσταση τους. Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω πως οι άλλοι απέχουν αρκετά από τον ήχο, τα εφφέ και τις δυνατότητες του MOTIF ES. Για κάνε παραγωγή με τα Triton και Fantom να δεις πως ακούγεται. Τα έχω και τα δύο. Μη τα θέλουμε όλα δικά μας. Προτιμώ αυτά από των άλλων. Να παίζεις μπάσο και να ακούγεται μπάσο, Drums drums όχι κάτι περίπου. Αν θέλεις κάτι άλλο ευχαρίστως να το συζητήσουμε. http://www.mtps-studio.com https://www.facebook.com/lmatapas Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
12plus Δημοσιευμένο 15 Ιουλίου 2005 Share Δημοσιευμένο 15 Ιουλίου 2005 Είναι αλήθεια πως το Motif έχει καλύτερους ήχους από το Triton Extreme? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
mtps Δημοσιευμένο 15 Ιουλίου 2005 OP Share Δημοσιευμένο 15 Ιουλίου 2005 Για μένα είναι καλύτερο το MOTIF ES από όλα που κυκλοφορούν σήμερα. Γενικά βγάζει ποιο ποιοτικό ήχο και μπορείς να φτιάξεις επαγγελματικά κομμάτια. http://www.mtps-studio.com https://www.facebook.com/lmatapas Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
UnderGround Δημοσιευμένο 18 Ιουλίου 2005 Share Δημοσιευμένο 18 Ιουλίου 2005 Ρε παιδια, εχεται ακουσει ποτε Kurzweil ; Ο ηχος των kurzweil ειναι σαμπλαρισμενος και τονισμενος στις μεσαιες περιοχες ετσι ωστε να ειναι οσο πιο κοντα γινεται στον φυσικο ηχο. Πολλες φορες ο καμπανιστος ηχος, πχ σε διαφορα preset της Yamaha η τη rolland(μιλαω εκ πειρας γιατι εχω και το Yamaha S80), ενω ειναι πολυ καλος οταν παιζεται μονος του, οταν μπει σε μιξη με αλλα οργανα(φυσικα οργανα) μερικες φορες δεν κολαει γιατι ξεχωριζει(με την κακη εννοια). Σιγουρα σε δυνατοτητες οπως εφε insert κτλ,τα yamaha,rolland,korg ειναι καλυτερα απο kurzweil αλλα με την ποιοτητα τη γινεται; Εχεται ακουσει ποτε τα KDFX(μοναδα εφε της kurzweil); Περνάν τα χρόνια και είναι κρίματζ, Θέλω ν'αλλάξω image... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 18 Ιουλίου 2005 Share Δημοσιευμένο 18 Ιουλίου 2005 Τα workstations τύπου Motif ή Triton είναι sample-based synthesizers. Οι προγραμματιστές της Yamaha και της Korg έχουν αναπτύξει διαφορετικές φιλοσοφίες σε σχέση με τους ήχους που επιχειρούν να βγάλουν από τα samples των οργάνων τους - κάθε μία από αυτές τις φιλοσοφίες έχει τα δυνατά της σημεία. Και τα δύο είναι πολύ καλά όργανα, αλλά έχουν τους περιορισμούς των workstations. Το νέο album του Brian Eno είναι τίγκα από το Triton, και ο άνθρωπος αποδεικνύει με ευκολία ότι όταν ξέρεις τι κάνεις, δεν σε πολυνοιάζει αν το synth σου γράφει Korg ή Yamaha. Όσο για το αν τα Kurzweil έχουν περισσότερο "φυσικό" ήχο και μάλιστα επειδή αυτός είναι "τονισμένος" στις μεσαίες περιοχές, αυτό δεν ισχύει σε καμία περίπτωση. Τα Kurzweil έχουν (από παλιά είχαν) ένα περισσότερο επαγγελματικό χαρακτήρα, άρα πιο πολύ τους ενδιέφερε να έχουν ένα καλό ήχο πιάνου, παρά σαράντα ήχους βζίου-βζίου - έτσι απέκτησαν την καλή τους φήμη. Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
UnderGround Δημοσιευμένο 18 Ιουλίου 2005 Share Δημοσιευμένο 18 Ιουλίου 2005 Το θεμα ειναι οπως λες η φιλοσοφια καθε οργανου. Πως ομως ενω πχ. τα αλλα synth εχουν απο 150 mb δειγματα για τα οργανα τους, η kurzweil με 48 mb δειγματα, εχει καλυτερο(για μενα) ηχο; Απλα οι προγραμματιστες της επεξεργαζονται διαφορετικα τα δειγματα,και με μικροτερα, βγαζουν πολυ καλα αποτελεσματα. Οσο για το οτι οι ηχοι των kurzweil ειναι τονισμενοι στις μεσαιες περιοχες, δεν ειναι μονο δικη μου διαπιστωση,αλλα και καποιον πιο ειδικων απο εμενα με τους οποιους εχω συζητησει το θεμα. Παντως ολα τα οργανα σε αυτο το επιπεδο ειναι πολυ καλα,και βασικα ο καθενας διαλεγει το δικο του με βαση της αναγκες του και την δουλεια που θελει να κανει. Περνάν τα χρόνια και είναι κρίματζ, Θέλω ν'αλλάξω image... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
mtps Δημοσιευμένο 18 Ιουλίου 2005 OP Share Δημοσιευμένο 18 Ιουλίου 2005 H kurzweil προσανατολίζεται προς Korg όσο αφορά την χροιά του ήχου. Μετά η kurzweil δεν έχει τις προεκτάσεις που έχουν οι άλλες εταιρείες. Η Yamaha δίνει τις κάρτες PLG-150 που είναι ένα άλλο synth. Μπορείς δηλαδή να βάλεις μια κάρτα φυσικού αναλογικού synth ή μια κάρτα DX7. Σε αντίθεση με Roland και Korg που δίνουν waveforms. Τι να τα κάνω τα waveforms αφού είναι sampler τα όργανα! Τα βρίσκω και από αλλού δεν περίμενα να βγάλουν αυτή για να πάρω δείγματα παίρνω και από την AKAI και καλύτερα. Όσο για το Yamaha S80 καμία σχέση με το MOTIF ES η ποιότητα έχει ξεφύγει πολύ. Από τα demos μπορείτε να καταλάβετε την διαφορά. Μετά έβγαλε η Korg το Trinity φανταστικό για τον 1995 έρχεται και φέρνει το 1999 το Triton το οποίο τελικά αποδεικνύεται ότι δεν είναι ο συνεχιστής του. Είναι ένα άλλο πράγμα. Η Roland έχει κάνει πρόοδο από Fantom S ->Fantom X με πολύ καθαρό ήχο αλλά λεπτό και μη ρεαλιστικό. http://www.mtps-studio.com https://www.facebook.com/lmatapas Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
UnderGround Δημοσιευμένο 18 Ιουλίου 2005 Share Δημοσιευμένο 18 Ιουλίου 2005 Καμια σχεση ο ηχος της Kurzweil με της Korg. Δεν κρινω ποιος ειναι καλυτερος αλλα καμια σχεση... Οσο γαι τον ηχο του S80... το πιανο του ηταν πολυ καλυτερο απο αυτο του S90.Δεν αμφιβαλω οτι τα motif ειναι πολυ πιο βελτιωμενα απο αυτα της σειρας S. Περνάν τα χρόνια και είναι κρίματζ, Θέλω ν'αλλάξω image... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
mtps Δημοσιευμένο 18 Ιουλίου 2005 OP Share Δημοσιευμένο 18 Ιουλίου 2005 Δεν λέω από Yamaha S80 ή S90 σε MOTIF, γιατί είναι άλλη η S κατηγορία. Λέω από MOTIF (2001) σε MOTIF ES (2003). Όπως και τώρα με το νέο S90 ES (2005) από το S90, τρομερό! Πάντως η Korg έχει γίνει πολύ σκληρή στον ήχο της, ίσως θέλει να γυρίσει στα παλιά. Και όχι μόνο με τα Triton αλλά και με τα μοντέλα Electrible, MS2000 κα. Μου φαίνεται ξαναγυρνάει στην εποχή 1980 με στιλ ήχου σαν τα DW8000-6000 και άλλων «σκληρών» μοντέλων. Εμένα πάντως με έχασε από Πελάτη της. ;-) http://www.mtps-studio.com https://www.facebook.com/lmatapas Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση