lambrosgg Δημοσιευμένο 12 Οκτωβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 12 Οκτωβρίου 2008 Δεκτόν και σεβαστόν, αλλά... Υπάρχουν δεκάδες synthesizers στα οποία οι controlles (συμπεριλαμβανομένης της ρόδας τονικής διαμόρφωσης) αναθέτονται σε δεκάδες (ίσως και εκατοντάδες) άλλες παραμέτρους. Μα αναθέτονται και στο Μ3. Και το θέμα με το μοτιφ ειναι ότι το modulation wheel είναι κολημένο στο vibrato, ενω στο Μ3 αναλόγως με τον ήχο κάνει και διαφορετική δουλειά. Στα organ βάζει vibrato, στις κιθάρες πετάει αρμονικές κλπ... http://www.facebook.com/group.php?gid=258853791192 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ffmakis Δημοσιευμένο 12 Οκτωβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 12 Οκτωβρίου 2008 Και το Μ3 λειτουργεί σαν vst/au κλπ και με την κάρτα firewire μπορεί να λειτουργήσει και σαν κάρτα ήχου και να κάνει stream για 2in και 6 out. καταπληκτικο χαρακτηρηστικο !! Ειναι μεγαλη ευκολια ειδικα εαν δουλευεις με PC jimmy boy εαν θελεις synth παρε Korg-roland Εαν θελεις μηχανη παρε kawassaki ;D ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
lambrosgg Δημοσιευμένο 12 Οκτωβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 12 Οκτωβρίου 2008 καταπληκτικο χαρακτηρηστικο !! Ειναι μεγαλη ευκολια ειδικα εαν δουλευεις με PC νομίζω ότι το μοτιφ το κάνει απο τη μάνα του, αλλα δεν είμαι σίγουρος. http://www.facebook.com/group.php?gid=258853791192 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ffmakis Δημοσιευμένο 12 Οκτωβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 12 Οκτωβρίου 2008 ρε παλικαρια απο το 1976 αγοραζω synth's ENSONIQ D-50 S-50 και παει λεγοντας. Δεν εχω ακουσει ποτε κατι καλο για τα Yamaha εκτος απο τα πιανα με ουρα. Μια φορα με ετρωγε ο πισινος μου να παρω το Tyros. Πηγα και το ακουσα και......... χαλια μαυρα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-OurDarkness Δημοσιευμένο 12 Οκτωβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 12 Οκτωβρίου 2008 Μα αναθέτονται και στο Μ3. Και το θέμα με το μοτιφ ειναι ότι το modulation wheel είναι κολημένο στο vibrato, ενω στο Μ3 αναλόγως με τον ήχο κάνει και διαφορετική δουλειά. Στα organ βάζει vibrato, στις κιθάρες πετάει αρμονικές κλπ... Προφανώς, το εύλογο ερώτημα εδώ είναι αν απενεργοποιείται η διαμόρφωση του vibrato από την mod wheel. Αν ναι, δε νομίζω να υπάρχει πρόβλημα. Δεν εχω ακουσει ποτε κατι καλο για τα Yamaha εκτος απο τα πιανα με ουρα. Τα πιάνα της Yamaha είναι τελείως ανώμαλα όσον αφορά στην ηχητική τους απόδοση. Σε όλα σχεδόν τα πιάνα (ακόμη και Steinway, Bosendoerfer κλπ) ο ήχος στον πρώτο περίπου χρόνο (normal) χρήσης του πιάνου δεν είναι ο πιο μεστός/γλυκός που μπορεί να υπάρξει. Αυτό συμβαίνει μετά από 2 περίπου χρόνια, όταν η τσόχα που βρίσκεται πάνω στο "σφυράκι" του κάθε πλήκτρου έχει υποστεί κάποια συμπίεση/φθορά από τα αλλεπάληλα χτυπήματα στις χορδές, με αποτελέσμα να υπάρχει μεγαλύτερη συσσώρευση μάζας στο κέντρο. Από ένα σημείο και μετά βεβαίως επέρχεται πραγματική φθορά και χρειάζεται αλλαγή της τσόχας. Στα Yamaha λοιπόν είναι ακριβώς το αντίθετο! Δεν ξέρω πως τα κατάφεραν έτσι τα παλληκάρια, αλλά μετά από 3-4 χρόνια ένα Yamaha είναι σχεδόν για καυσόξυλα σε αντίθεση με άλλα πιάνα μικρότερης αξίας τα οποία κελαηδούνε. Ένα πάρα πολύ καλό πιάνο, θεωρητικά χρειάζεται (σταδιακή) αλλαγή όλων των τμημάτων του μέσα σε έναν αιώνα - είναι απορίας άξιο γιατί στα Yamaha παρατηρείται αυτό το φαινόμενο. Ο καθηγητής μου στο ωδείο πάντως τα σιχαινόταν θανάσιμα - και πως να μην τα σιχαίνεται βέβαια έχοντας παίξει με Steinway και Bosendoerfer μαθητευόμενος παρά τω Solti. Μια φορα με ετρωγε ο πισινος μου να παρω το Tyros. Πηγα και το ακουσα και......... χαλια μαυρα. Αυτό που έπρεπε να ακούσεις για να αλλάξεις γνώμη μία και καλή για την Yamaha, είναι το VL-1. Ότι ακούτε σαν physical modeling σε διάφορες εκδόσεις της Korg, από το λιλιπούτειο Prophecy μέχρι το OASYS δεν είναι παρά μία stripped-down έκδοση του physical modeling του VL-1, για την ανάπτυξη του οποίου η Yamaha συν-χρηματοδοτούσε επί χρόνια το πανεπιστήμιο του Stanford έτσι ώστε κάποια στιγμή να καταλήξει να γίνει ένα εμπορεύσιμο προϊόν. Γενικά τα synthesizers που παρουσιάζει κατά καιρούς είναι μέτρια/καλά αλλά αν υπάρχει μία εταιρεία που έχει τις οικονομικές δυνατότητες για να παρουσιάσει/προωθήσει/στηρίξει κάτι πρωτοπόρο και καινοτομικό, αυτή είναι η Yamaha. Εξάλλου το έχει αποδείξει κατά καιρούς. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
blues power Δημοσιευμένο 13 Οκτωβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 13 Οκτωβρίου 2008 Μια φορα με ετρωγε ο πισινος μου να παρω το Tyros. Πηγα και το ακουσα και......... χαλια μαυρα. Φίλε ffmakis Το Tyros φαντάζομαι πως το άκουσες με τα εντελώς (μα εντελώς όμως) απαράδεκτα "ηχεία" που το συνοδεύουν. Αν το άκουσες με τα YAMAHA TRS-MS02 (που αυτά έχει ο Νάκας πάνω του) είναι κυριολεκτικά απαράδεκτα και το ''χαλια μαυρα'' το βρίσκω πολύ επιεική χαρακτηρισμό.Είναι απορίας άξιον πως ένα τόσο ακριβό arranger συνοδεύεται από τόσο αναξιόπιστα ηχεία.Η αγορά των οποίων είναι μεν προαιρετική αλλά δειγματίζοντάς το κατ' αυτόν τον τρόπο,τα αποτελέσματα είναι όντως τραγελαφικά και το όργανο αδικείται εως θάβεται εντελώς. Αν ακούσεις το Tyros 2, με μέτρια monitor (Tascam VLX5 ας πούμε) είναι πολύ πιθανόν να αλλάξεις γνώμη. Η αλήθεια είναι πως δεν έχω την δικιά σου πείρα στα πλήκτρα αφού ασχολούμαι λίγα μόνο χρόνια με το σπορ. Πιό πρίν και για πολλά πολλά χρόνια κιθάρα και πιάνο (άσχετο βέβαια αλλά ίσως να βοηθάει στο να μπορώ να έχω σαφή γνώμη για το τι μου αρέσει και τι όχι,σε επίπεδο ήχου). Οπως κατάλαβες είμαι κάτοχος του Tyros 2 αλλά και του Motif XS. Τα οποία θεωρώ οτι είναι ανάμεσα στα κορυφαία πλήκρα.Το καθένα στην κατηγορία του. Είμαι Γιαμαχάκιας,τι να κάνω? Εννοείται οτι πριν καταλήξω σε αυτές τις αγορές άκουσα τα πάντα αλλά αυτά μου φλασάρανε :) Φιλικότατα και χωρίς καμμία διάθεση αρνητικής αντιπαράθεσης blues power Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-cyclops Δημοσιευμένο 14 Οκτωβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 14 Οκτωβρίου 2008 To Fantom G6? Καλό αλλά λίγο. Αβάσταχτη ψηφιακούρα - presets για σκαμπίλια - jack of all trades, master of none. Οι λειτουργίες auto finger-instant pleasure without masturbation κλπ με αφήνουν παγερά αδιάφορο αλλά αν αποτελούν σημαντικό μέρος της δουλειάς σου τότε το KARMA στο Μ3 (δυστυχώς) θα σε βοηθήσει περισσότερο. ΑΝ έχεις την υπομονή και την διάθεση να φτιάξεις ήχους τότε μπορεί να αποδειχθεί ένα καλό workstation στο σύνολό του. Καλή ποιότητα κατασκευής, καλό layout και καλύτερο κλαβιέ από το M3. Το μόνο στο οποίο θα συμφωνήσω μαζί σου είναι ότι κάποια από τα presets του είναι όντως για κλάματα. Πάντως είχα την εντύπωση ότι τα synths δεν είναι μόνο presets, αλλά το τι μπορείς να φτιάξεις στα πλαίσια ήχων και ολοκληρωμένων συνθέσεων. Όσον αφορά τις δυνατότητες σύνθεσης το Fantom-G είναι πολύ μπροστά. Αλλά αυτό που πραγματικά απορώ είναι ότι με μόλις μιάμιση ώρα session έβγαλες το συμπέρασμα ότι είναι ψηφιακούρα. :-X Έχω ακούσει και τα τρία όργανα και αυτό που μου έμεινε είναι ότι το Fantom-G, όπως άλλωστε και ο προκάτοχός του (Fantom-X) έχουν μακράν τον πιο ζεστό ήχο... το fantom βγήκε από τον ανταγωμνισμό Γιατί άραγε? Επειδή το είπε κάποιος από εδώ μέσα? Κι εγώ μπορεί να σου πω ότι το Blofeld έχει καταπληκτικές ορχήστρες και πιάνα (που φυσικά δεν έχει καθότι είναι analog modelling), θα με πίστευες απλά και θα πήγαινες να το πάρεις χωρίς να το ακούσεις? Θα σου πρότεινα να ακούσεις γνώμες και μετά να πας να τα ακούσεις και τα τρία μηχανήματα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
lambrosgg Δημοσιευμένο 14 Οκτωβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 14 Οκτωβρίου 2008 Γιατί άραγε? Επειδή το είπε κάποιος από εδώ μέσα? Κι εγώ μπορεί να σου πω ότι το Blofeld έχει καταπληκτικές ορχήστρες και πιάνα (που φυσικά δεν έχει καθότι είναι analog modelling), θα με πίστευες απλά και θα πήγαινες να το πάρεις χωρίς να το ακούσεις? Θα σου πρότεινα να ακούσεις γνώμες και μετά να πας να τα ακούσεις και τα τρία μηχανήματα. Είμαι ιταλία και μπόρεσα να τα δοκιμάσω και τα 3 στη σειρα με τα ίδια ακουστικά (Koss Portapro) Λυπάμαι αλλά το βγάζω και εγώ απο τον ανταγωνισμό το Fantom. Εντάξει καλό και γλυκό το ποντίκι και η μεγάλη ευκρινής οθόνη, αλλά το να έχει πλήκτρο κατώτερο του Α-1000 μου, λες και είναι Casio των 100 ευρώ είναι απαράδεκτο. Επίσης οι ήχοι του ήταν μέτριοι, καθώς και η γενική του κατασκευή (τα knobs ήταν σαν απο φτηνή κονσόλα) Θέμα M3 vs Motif υπάρχει. Το fantom είναι έξω, εκτός αν το budget είναι τόσο χαμηλό ή κάποιος θέλει να κάνει εκτενής χρήση του sequencer οπότε θα τον βολέψουν η οθόνη και η δυνατότητα για ποντίκι. http://www.facebook.com/group.php?gid=258853791192 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-cyclops Δημοσιευμένο 14 Οκτωβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 14 Οκτωβρίου 2008 Είμαι ιταλία και μπόρεσα να τα δοκιμάσω και τα 3 στη σειρα με τα ίδια ακουστικά (Koss Portapro) Λυπάμαι αλλά το βγάζω και εγώ απο τον ανταγωνισμό το Fantom. Εντάξει καλό και γλυκό το ποντίκι και η μεγάλη ευκρινής οθόνη, αλλά το να έχει πλήκτρο κατώτερο του Α-1000 μου, λες και είναι Casio των 100 ευρώ είναι απαράδεκτο. Επίσης οι ήχοι του ήταν μέτριοι, καθώς και η γενική του κατασκευή (τα knobs ήταν σαν απο φτηνή κονσόλα) Θέμα M3 vs Motif υπάρχει. Το fantom είναι έξω, εκτός αν το budget είναι τόσο χαμηλό ή κάποιος θέλει να κάνει εκτενής χρήση του sequencer οπότε θα τον βολέψουν η οθόνη και η δυνατότητα για ποντίκι. Από τα τρία αυτά synths, την χειρότερη ποιότητα κατασκευής την έχει σαφώς το M3 που είναι σαν παιδικό παιχνιδάκι, με τα ψευτοπλαστικά, ξύλινα και το αμφίβολης αισθητικής modular σχεδιασμό. Επίσης και ο ήχος του είναι πολύ τζιτζίρι. Ελπίζω με τις 3 επεκτάσεις (πόσες κυματομορφές είπαμε πρόσθεσαν? κάπου 116 σε σύνολο 256ΜΒ? Α έχει και στερεοφωνικά δείγματα πιάνου ανάμεσα στα 10 πολυδείγματα που προσφέρει η τρίτη επέκταση. Μπράβο ;D) να έφτιαξε κάπως ο ήχος του, αλλά η dance φιλοσοφία δυστυχώς δεν διορθώνεται. Όποιον ήχο και να καλέσεις αρχίζει μια απίστευτη ρυθμική βαβούρα. Ποιος τους είπε ότι θέλω πάντα συνοδεία τυμπάνων για να παίξω έναν αναθεματισμένο ήχο μπάσου? Όσο για τα πλήκτρα του Fantom, είσαι σίγουρος ότι έπαιξες στο Fantom-G και όχι στο Fantom-X??? ::) Καταλαβαίνω ότι το θέμα είναι πλέον οπαδικό, αλλά λυπάμαι που κάποιοι το βλέπουν έτσι. Το M3 ειδικά έχει φάει το απίστευτο κράξιμο με τους απαράδεκτους ήχους με τους οποίους συνοδεύονταν αρχικά, οπότε η Korg έδωσε ένα χρόνο μετά δωρεάν τις επεκτάσεις που κανονικά μέχρι τότε πουλούσε. Αυτό τα λέει όλα. Και τώρα φυσικά, προκειμένου να έχεις ήχους της προκοπής, έχεις μία γεμάτη RAM και δεν ξέρεις πώς να σαμπλάρεις και πού στο καλό να φορτώσεις τα δικά σου δείγματα... :) Αυτά από μένα. Καλή συνέχεια στην παραπληροφόρηση. Και για τους υποψήφιους αγοραστές των Motif και Μ3: καλές αγορές. :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-OurDarkness Δημοσιευμένο 14 Οκτωβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 14 Οκτωβρίου 2008 Το μόνο στο οποίο θα συμφωνήσω μαζί σου είναι ότι κάποια από τα presets του είναι όντως για κλάματα. Αν είναι αυτό το μόνο που συμφωνείς μαζί μου, παράκατω λες: Πάντως είχα την εντύπωση ότι τα synths δεν είναι μόνο presets, αλλά το τι μπορείς να φτιάξεις στα πλαίσια ήχων και ολοκληρωμένων συνθέσεων. ... στο οποίο έχω ήδη αναφερθεί: ΑΝ έχεις την υπομονή και την διάθεση να φτιάξεις ήχους τότε μπορεί να αποδειχθεί ένα καλό workstation στο σύνολό του. και επίσης λες ότι: Από τα τρία αυτά synths, την χειρότερη ποιότητα κατασκευής την έχει σαφώς το M3 που είναι σαν παιδικό παιχνιδάκι, με τα ψευτοπλαστικά, ξύλινα και το αμφίβολης αισθητικής modular σχεδιασμό. στο οποίο έχω ήδη αναφερθεί και μεμονωμένα: Το Korg M3 πρέπει να είναι από τις χειρότερες αισθητικές που έχουν υπάρξει ποτέ σε synthesizer. Ειδικά εκείνο το ΚΑΛΑΜΑΚΙ που έχουν βάλει για pitch-bender είναι επιεικώς τραγελαφικό. αλλά και σε σύγκριση με το Fantom: Καλή ποιότητα κατασκευής, καλό layout και καλύτερο κλαβιέ από το M3. Έπειτα λες ότι: Αλλά αυτό που πραγματικά απορώ είναι ότι με μόλις μιάμιση ώρα session έβγαλες το συμπέρασμα ότι είναι ψηφιακούρα. :-X Κατά την γνώμη σου πόσο χρόνο θα έπρεπε να ξοδέψω και τι ακριβώς θα έπρεπε να κάνω μέσα σε αυτόν τον χρόνο για να πω ότι είναι ψηφιακό; Αναφέρθηκα στην ποιότητα των presets τα οποία άκουσα μέσα στην 1 1/2 ώρα που είχα - αν είχα και άλλο χρόνο ή και περισσότερη διάθεση, μπορεί να καθόμουν να έφτιαχνα 2-3 ήχους αλλά αυτό δεν βλέπω πως αναιρείται από αυτά που έχω ήδη πει - ούτε και από αυτά που πρεσβεύω γενικότερα για την σύνθεση ήχων. Γιατί άραγε? Επειδή το είπε κάποιος από εδώ μέσα? Αυτή η ερώτηση είναι ρητορική; Έχεις πρόβλημα να αναφέρεις ευθέως ποιός είναι αυτός ο "κάποιος" και με ποιο τρόπο προκύπτει από τα γραφόμενά του ότι πρέπει ο θέσας το αρχικό ερώτημα να μην ασχοληθεί καν με το Fantom? Καλή συνέχεια στην παραπληροφόρηση. Αυτή η ειρωνεία αποσκοπεί κάπου; ::) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση