Προς το περιεχόμενο

dv247: Πρόβλημα με πιστωτική και επιστροφή χρημάτων


apos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εγώ, πέρα από το συμβάν με την κάρτα που περιέγραψα πιο πάνω, στην ίδια (και μοναδική ως τώρα παραγγελία), αντιμετώπισα το ίδιο πρόβλημα:

Παραγγέλνω τελικά μέσω κάρτας φίλου, κι ενώ το προϊόν ήταν σε στοκ. Με το που ολοκληρώνεται η παραγγελία, μου έρχεται email ότι δυστυχώς δεν είναι άμεσα διαθέσιμο και θα περιμένω 1 μήνα! Τους παίρνω τηλέφνωνο και ο πωλητής μου λέει ότι μόλις ακυρώθηκε μια παραγγελία, οπότε θα μου το στείλει άμεσα... Κουκουρούκου...

 

Πάντως, από τη στιγμή το έστειλαν, δεν πήγε κάτι στραβά!  ;D ;D

Ας όψεται ότι κόστιζε 90 ευρώ φθηνότερα από όσο το είχε ο Thomann. Αλλά την επόμενη φορά, θα το σκεφτώ διπλά πριν παραγγείλω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 25
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Στο παρελθόν προτιμούσα το DV. Από κεί έχω πάρει Monitors, Κάρτες ήχου, stands, μικρόφωνα, DSP...Ποτέ δεν συνάντησα πρόβλημα.

Το DV πάντως δεν συνεργάζεται με συγκεκριμένη Τράπεζα όπως και κανένα ON-Line κατάστημα παγκοσμίου εμβέλειας.

 

Συνεργάζονται με κάποιον φορέα που αναλαμβάνει την διεκπεραίωση των συναλλαγών.

 

Αν συνεργάζονταν με κάθε τραπεζικό όμιλο απευθείας τα θέματα τέτοιου είδους θα λυνόταν με άλλο τρόπο.

Πιστεύω ότι ο αριθμός των τραπεζών θα ήταν κατασταλτικός παράγοντας όσον αφορά την ταχύτητα.

 

Στο θέμα: Πρέπει να συνεργαστεί το DV με τον μεσάζοντα και με την Τράπεζα έκδοσης της πιστωτικής.

 

Αν πράγματι γίνει η επιστροφή σε μια βδομάδα προσωπικά θεωρώ ότι για τα σημερινά δεδομένα το σύστημα λειτουργεί ικανοποιητικά.

 

Δέν είμαι σίγουρος αλλά πιστεύω θερμά ότι:

 

Όταν γίνεται απόπειρα συναλλαγής μέσω πιστωτικής, η πιστωτική δεν χρεώνεται αμέσως.

Η συναλλαγή πρέπει να περάσει από έγκριση.

Δεσμέυονται μεν τα χρήματα αλλά είναι αυτός ο μεσάζων που δίνει το ΟΚ για να προχωρήσει ή όχι η συναλλαγή, αφού πάρει τα κατάλληλα στοιχεία και από το κατάστημα αλλά και από την Τράπεζα Έκδοσης.

 

 

Ghen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8η μέρα και ακόμα περιμένω να μου επιστραφούν τα χρήματα.  ::)

 

Όποιος είχε την τύχη να περάσει η παραγγελία του τελικά ας μου πει με τι κάρτα το κατάφερε, plz.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικη & Αττικα VISA .

 

κανένα προβλημα μεχρι τώρα ...και έχω πάρει ποοοολλά απο εκεί . . . .

βλέπεις είναι ορισμένα προιόντα που έχουνε και 300 ευρο λιγότερα απ τον "Θωμά" . . .

www.myspace.com/nikosksidis

www.nikosxidis.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παραγγελία από Θωμά αξίας 308 ευρώ στις 19/11/2008.

 

Παίρνω τηλέφωνο και ζητάω αποστολή με UPS, οπότε μου λέει ότι θα μου χρεώσει άλλα 56e. Νο προμπλέμο λέω.

 

Βλέπω στην κάρτα μία χρέωση 308 και μια χρέωση 364.

 

Η τράπεζα μου, μου λέει ότι έχουν εγκριθεί και οι δύο χρεώσεις.

 

Ο Thomann μου λέει ότι η 308 δεν θα πιστωθεί στον λογ/σμο τους.

 

Εγώ δεν θέλω να πληρώσω 308 ευρώ και μετά να καταλήξουν στην πιστωτική μου ως πιστωτικό υπόλοιπο.

 

Τα θέλω στον τραπεζικό μου λογαριασμό.

 

Shit happens.

 

Ghen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Newsflash από την Τράπεζα. Τα χρήματα απλά <<δεσμεύτηκαν>>. Δεν χρεώθηκαν ποτέ οπότε και δεν θα τα πληρώσω ποτέ.

 

Long Live Θωμά.

Ghen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μου συνέβει και εμένα κάτι περίεργο στην συναλλαγή μου με το dv247. Προχώρησε κανονικά η συναλλαγή , 220 ευρώ...το δέμα αποστάλθηκε αλλά στην κίνηση της κάρτας μέσω e-banking είδα τα εξής:

 

DV Χρέωση 220 Ευρώ

DV Πίστωση 220 Ευρώ

DV Χρέωση 220 Ευρώ

 

δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έγινε αυτή η χρεωπίστωση, ίσως για να έλεγχο της κάρτας;

 

Για την ιστορία, αυτό συμβαίνει συχνά όταν γίνεται αλλαγή συναλλάγματος. Απλώς ίσως εσύ το βλέπεις σε ένα νόμισμα μόνο στο e-banking.

 

Εννοείται ότι δεν επηρεάζει σε τίποτα το υπόλοιπο.

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Αναφέρω κ εγώ με την σειρά μου ότι προχθές έκανα παραγγελία απο το συγκεκριμένο κατάστημα κοντά στα 900 ευρώ μέσω της χρεωστικής μου (ALPHA BANK Visa Electron). Mια χαρά "βρήκαν" τον λογαριασμό μου, μια χαρά δέσμευσαν τα χρηματα μου (είναι ακόμα μέσα στον λογαριαμό μου σαν "λογιστικο υπόλοιπο" και όχι σαν διαθέσιμο) και τέλος μια χαρά μου εστάλει το mail για την παραγγελία μου που σύμφωνα με αυτό υπάρχει πρόβλημα στα εισαγώμενα στοιχεία της κάρτας..

 

Αυριο 8α περάσω μια βολτούλα απο την τράπεζα να το αναφέρω και αν γίνεται να υπογράψω κανένα έγγραφο ,έτσι για να έχω το κεφαλάκι μου ήσυχο..

 

Πάντως ΕΛΕΟΣ αν πρέπει να περιμένω ένα μήνα να τα πάρω πίσω.. Έρχονται και οι γιορτές..

Ισως όμως όλη αυτή η διαδικασία μας προστατεύει απο απατεώνες και είναι καλύτερο για εμάς, γιατί όμως τόσο μεγάλες καθυστερήσεις? Εφόσων οι τράπεζες γνωρίζουν και τα τηλ. μας , ένα ΟΚ απο εμάς και τέλος..

 

Αν υπάρχει κάποιος στανταρτ τρόπος για αγορές απο αυτο το site θα σας παρακαλούσα να τον αναφέρετε (μέσω κατάθεσης,κτλ). Αυτο που δεν πιστευα είναι ότι δεν απαντάνε στα mail.... όντως ΔΕΝ απαντήσανε σε 2 mail μου(το 1ο το έστειλα χθες το πρωί και το δευτερο σημερα στις 14:00). Στο ένα απο αυτά ρωτάω για εναλλακτικούς τρόπους κινήσεως των χρημάτων αλλά καμία απάντηση.

 

Το μόνο σίγουρο είναι ότι τα χρήματα ΔΕΝ τα χάνουμε, αλίμονο κιώλας..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου