apos Δημοσιευμένο 3 Οκτωβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 3 Οκτωβρίου 2008 Καλημέρα χθες το απόγευμα προσπάθησα να κάνω μια παραγγελία από το dv247.com. Ενώ όλα είχαν προχωρήσει καλά (παραγγελία, στοιχεία, στοιχεία πιστωτικής), στο τελευταίο-τελευταίο στάδιο της παραγγελίας (ας πούμε αυτό που διπλοτσεκάρεις ότι όλα αυτά που πρόκειται να αγοράσεις είναι ΟΚ), εμφανίζει μήνυμα προβλήματος, λέγοντας ότι κάποιο από τα στοιχεία της κάρτας δεν είναι σωστό. Αμέσως, μέσω e-banking είδα ότι τα χρήματα είχαν δεσμευτεί από το λογαριασμό. Μέχρι ρίξω τα καθιερωμένα γαλλικά μου ;D ήρθε ένα mail που μου ξαναέλεγε τα περί λάθους, ενώ διευκρίνιζε ότι υπάρχει περίπτωση τα χρήματά μου να έχουν "πάθει" αυτό που ήδη σας περιέγραψα και ότι ανάλογα με την τράπεζα μπορεί να περάσουν κάποιες μέρες μέχρι να επιστραφούν. Οι ερωτήσεις μου λοιπόν: - Έχει αντιμετωπίσει κάποιος άλλος κάτι αντίστοιχο στο ίδιο site; Να διευκρινίσω ότι τα στοιχεία της κάρτας είναι ολόσωστα, εξαλλου με αυτή έχω κάνει πολλες αγορές από αλλού στο internet. Το περίεργο είναι ότι σε πρώτη φάση, την δέχτηκε την κάρτα. Στο τέλος έγινε ό,τι έγινε... - Αυτοί έχουν τη δυνατότητα να μου πουν τι ακριβώς ηταν το πρόβλημα με την κάρτα ή και αυτοί βλέπουν την κάρτα σαν μαύρο κουτί, που ή "περνάει" ή όχι, χωρίς άλλες λεπτομέρειες; Αν είναι να ξαναγίνει το ίδιο δηλαδή, να μην το προσπαθήσω πάλι να παραγγείλω. Η ερώτηση δεν είναι ειδική για το συγκεκριμένο μαγαζί (εξάλλου, όσες φορές κι αν τηλεφώνησα από χθες, δεν μπόρεσα να μιλήσω με κάποιον...), ρωτάω αν ξέρει κάποιος από αντίστοιχο πρόβλημα με e-shop, αν μπόρεσε να βοηθηθεί σε τέτοιου είδους πράγματα από το μαγαζί... - Είναι κάτι που μπορώ να κάνω ώστε να επισπεύσω τη διαδικασία επιστροφής χρημάτων ή όλα γίνονται μόνα τους; Ευχαριστώ προκαταβολικά για οποιαδήποτε βοήθεια http://www.10-code.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Angelos Δημοσιευμένο 3 Οκτωβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 3 Οκτωβρίου 2008 Δύσκολο να ξέρει το μαγαζί τι συμβαίνει, εκτός αν έχει πέσει η γραμμή τους με την τράπεζα που συνεργάζονται για τις κάρτες και το ξέρουν με βεβαιότητα. Καλλίτερα να μιλήσεις με την δική σου τράπεζα αν βλέπεις λανθασμένη χρέωση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 3 Οκτωβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 3 Οκτωβρίου 2008 CALL YOUR BANK Οτι και να σου πουμε εμεις απλα περισσευει. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
anagnar Δημοσιευμένο 3 Οκτωβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 3 Οκτωβρίου 2008 Kαλεσε την τραπεζα σου και κανε αμφισβητηση συναλλαγης. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Sorreah Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2008 Μόλις μου συνέβει ακριβώς το ίδιο, χρεώθηκα κανονικά περίπου 500 ευρώ στο υπόλοιπο μου και η παραγγελία απέτυχε με τον ίδιο τρόπο στο dv247. Κάλεσα την Alpha Bank και μου είπαν πως αφού το μαγαζί λέει πως δεν θα πάρει τα χρήματα τελικά (όπως αναφέρουν στο συνοδευτικό mail), θα πάρει 29 μέρες να επιστρέψουν στον λογαριασμό μου. ::) Τώρα να κάνω μια αμφισβήτηση ή όχι? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jasemeister Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2008 Προτείνω να το κάνεις εγγράφως μέσα στις επόμενες 10 μέρες για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Επίσης, προτείνω να συμβουλευτείς τους όρους χρήσης της κάρτας σου για να έχεις εμπεριστατωμένη άποψη επί του θέματος μιας και περιγράφουν τους κανόνες που ισχύουν σε τέτοιες περιπτώσεις ;) Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fleamail Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2008 Στην alpha bank που μου έχει τύχει άπειρες φορές (εδώ εξάσκηση γαλλικών ;D) τα λεφτά αποδεσμεύονται χωρίς καμία χρέωση σε μια εβδομάδα ακριβώς. Δηλαδή σήμερα έγινε η στραβή την επόμενη Πέμπτη τα έχεις πίσω. http://www.mixitonline.com http://tuber.bandcamp.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Sorreah Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2008 Οκ, ευχαριστώ πολύ, θα περιμένω μια βδομάδα τότε, με τρόμαξαν από την τηλεφωνική εξυπηρέτηση που μου είπαν 29 μέρες. :P Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
lotzik Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2008 μου συνέβει και εμένα κάτι περίεργο στην συναλλαγή μου με το dv247. Προχώρησε κανονικά η συναλλαγή , 220 ευρώ...το δέμα αποστάλθηκε αλλά στην κίνηση της κάρτας μέσω e-banking είδα τα εξής: DV Χρέωση 220 Ευρώ DV Πίστωση 220 Ευρώ DV Χρέωση 220 Ευρώ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έγινε αυτή η χρεωπίστωση, ίσως για να έλεγχο της κάρτας; Στην περίπτωση σου ίσως να μην μπορούσε να πιστωθεί η κάρτα σου και για αυτό να απέτυχε η συναλαγή; Για τηλεφωνική εξυπηρέτηση πάντως εμένα μου απαντούν κατευθείαν στο 0044 1708771900 και από τον τηλεφωνητή 2 για dv247.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
darshan Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2008 γενικά, είναι αξιόπιστο το dv? ρωτάω γιατί έχω κάνει παραγγελία, η οποία δεν είναι σε στοκ (κάτι που κακώς δεν αναφέρεται πριν την κάνεις) και είμαι στο περίμενε (2 βδομάδες είπανε). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση