Προς το περιεχόμενο

Προσέγγιση ήχου γνωστών κιθαριστών!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Και ο alderbody λέει ότι ακούει τα ξύλα...θα του την χαλάσεις τώρα?

 

καλα, δεν μπορω να πω οτι καταλαβαινω τα ειδη με τη μια, απλα πιστευω στη συμμετοχη του ξυλου στον oνerall ηχο. Οπως τα παντα πανω στο οργανο προσθετουν κατι, ετσι και το ξυλο εχει το ρολο του. Αλλα τωρα να πω οτι σε μια ηχογραφηση (με ολα τα εφε και τις επεξεργασιες) μπορω να διακρινω απο τι ξυλο ειναι η κιθαρα, θα ειμαι μαλλον για ...ξυλο! ;D

 

To χρωμα του οργανου ισως επιδρα, αν και εχει τυχει να νιωσω at home και με κακασχημα οργανα (για τα δικα μου γουστα), οπως και να μην "εχω ορεξη" και με κουκλες...

 

Μαλλον (εμενα) με επηρεαζει ο παραγομενος ηχος (απο το συνολικο rig, ισως) πιο πολυ στο να παιξω "παπαδες" ή απλα ...διακους.  ;D

 

Αν καταλαβα καλα, ο Sugiyama ειπε οτι οι δυο κιθαρες που του εφτιαξαν με πανομοιοτυπο τροπο απλα "εξελιχθηκαν" διαφορετικα σε βαθος χρονου. "Ωριμασαν" διαφορετικα. Aσε που η μια ηταν, οπως λεει, μαυρη και η αλλη στο χρωμα του κασσιτερου. Οντας μεταλλικο το δευτερο, λογικα θα ειχε και αλλη συσταση και πιθανα να απαιτουσε αλλο αριθμο στρωματων μπογιας, undercoats κλπ... Αρα εδω εχουμε καποιες διαφορες ηδη απο το σημειο ...εκκινησης. ;)

 

 

 

Και για τον φιλο που θελει (κατι σαν) SRV ηχο, μια στρατ, ενα wah, ενα screamer κι ενας 7εndεr ενισχυτης (black ή silver) σε πανε ψιλοκοντα.

Απο κει και περα ο,τι καταφερεις μονος σου... ;)

wood matters

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 75
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

επειδη μαλλον 'πεθανε' το θεμα!! εχω ακομα μια προταση!! χεχε

 

οπως ειπε και ο SF οποιος θελει να παρουσιασει το rig tou αλλα για διαφορα ηδη μουσικης πχ jazz blues rock metal country και αλλα..

 

αυτα ..οποιος εχει ορεξη ας ποσταρει!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

οποιος θελει να παρουσιασει το rig tou αλλα για διαφορα ηδη μουσικης πχ jazz blues rock metal country και αλλα..

αυτα ..οποιος εχει ορεξη ας ποσταρει!

 

 

+1

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προς αποφυγη παρεξηγήσεων δε νομίζω(γιατι το έχω συναντήσει σε κουβέντες)να πιστέψει κανείς ότι σώνει και καλά ο ήχος είναι ίδιος σε ότι rig και να πάιξεις.Εγώ δεν μπορώ να διανωηθώ ότι αν παίξει ο Gilmour πχ με το δικό μου rig θα ακουστεί ο ήχος του Gilmour.Και μην πει κανείς τώρα μα το δικό σου είναι της πλάκας και ο Glmour έχει ενισχυτάρες. >:(

Εκει που θέλω να καταλήξω είναι ότι ακούς την "πένα" του και το ύφος του και καταλαβαίνεις όχι απο την χροιά αλλα απο το ύφος ότι αυτός που παίζει είναι ο τάδε η ο δείνα."Νιώθεις" πιστεύω τη διαφορετικότητα δεν την ακούς γιατι ο ήχος "τεχνικά" είναι ίδιος.(πχ όταν στο ίδιο rig και ίδιες ρυθμίσεις παίζουν δυο διαφορετικοί κιθαρίστες)

 

:) :) :)

You are wrong f**ked and overatted...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προς αποφυγη παρεξηγήσεων δε νομίζω(γιατι το έχω συναντήσει σε κουβέντες)να πιστέψει κανείς ότι σώνει και καλά ο ήχος είναι ίδιος σε ότι rig και να πάιξεις.Εγώ δεν μπορώ να διανωηθώ ότι αν παίξει ο Gilmour πχ με το δικό μου rig θα ακουστεί ο ήχος του Gilmour.

 

Πιστευω (αν και η κουβεντα ειναι τελειως υποθετικη..) οτι αν ο δαυιδ επιανε στα χερια του το rig σου ή οποιουδηποτε αλλου, θα προσπαθουσε να το φερει στα μετρα του, και σε συνδιασμο με το δικο του "attitude" που λεει και ο SF θα ακουγοταν τελειως γκιλμουρικα...

Πιστευω οτι οι κιθαριστες, γενικα μιλωντας, προσπαθουν να προσαρμοσουν τις κιθαρες και τον εξοπλισμο στα μετρα τους οσο γινεται και να βγαλουν κατι που να ειναι οσο κοντα γινεται σε κατι συγκεκριμενο που θελουν. Αυτο δε σημαινει οτι ειναι μονοτονοι, απλως εχουν μια βαση και απο κει και περα χτιζουν τον ηχο τους..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μηπως κανεις δεν θελει να μας πει με τι ρυθμησεις παιζει??!!!λολ

 

 

ολα αυτα περι δαχτυλων ,χωρων και οτι αλλο τα ξερουμε.. ειναι γνωστα ας μην τα ποσταρουμε ξανα και ξανα και ξανα,..

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

μηπως κανεις δεν θελει να μας πει με τι ρυθμησεις παιζει??!!!λολ

...

 

Και επειδή βαρέθηκα να ακούω για τον sought after SRV tone θα σου πω πως θα βγάλεις ήχο harilatron.  :P

 

Πέραν της πλάκας, πιστεύω το εξής:

Οταν ακούμε (ή φανταζόμαστε) έναν ήχο και θέλουμε να τον προσεγγίσουμε, παρατηρούμε τα εξής:

1. Πόσο "κομπρεσαρισμένος" είναι. Ξεχωρίζεις το attack και το sustain. Φερνεις το ήχο στα μέτρα σου με τον κομπρέσορα. Αν έχει μεγάλο sustain το οποίο "οδεύει" προς μία συχνότητα εξεταζεις το ενδεχόμενο ο ήχος να φτιάχνεται παίζοντας σε μεγάλες εντάσεις μπροστά στον ενισχυτή, κοντά στο όριο του feedback. (Δηλαδή, άκου -ή φαντάσου- το λεγόμενο "envelope"). Η κοινή πρακτική είναι ο κομπρέσσορας να μπαίνει πρώτος.

 

2. Τη χροιά του -ενδεχόμενου- clipping effect. (Fuzz, overdrive, distortion). Ιδιαίτερα, παρατηρείς (ή φαντάζεσαι) πόσο "βαθιά" στην παραμόρφωση μπαίνει ο ήχος κατά τη διάρκεια της πενιάς και το κατά πόσο "καθαρίζει" (ή όχι) στην πορεία (καθώς φθίνει η νότα). Ενδιαφέρον ενδεχόμενο κάποιος κομπρέσσορας ΜΕΤΑ από clipping όπου με κατάλληλη ήπια ρύθμιση μπορείς να πάρεις παραμόρφωση όταν "χώνεις" με την πένα και sustaining καθαρό (σχετικά) ήχο.

 

3. Equalizer. Είτε από ειδικό εφφέ, είτε από τον ενισχυτή, είτε από τα διάφορα tone voicing κλπ κουμπιά των διάφορων πεταλιών. Με αυτά μαζεύεις τα πρίμα -αν αυτά ξυρίζουν- ή (καλύτερα) σπρώχνεις τα μεσαία. Κατά κανόνα: Lead βρώμικος ήχος=τονισμένα μεσαία. Σκέψου τη θέση της κιθάρας στο mix. Φέρτην από την αρχή εκεί περίπου που θα την θέλεις (φασματικά).

 

4. Time-based effects. Περί modulation κολοκυθόπιτα.(Τα αποφεύγω). Delays, reverbs κλπ. χρησιμοποιούνται με μέτρο εκτός αν θέλουμε να τα χρησιμοποιήσουμε όντως σαν εφφέ. Κατά τη γνώμη μου, είναι πολύ δύσκολο να ακουστεί ωραία μια παραμόρφωση μετά τα delays. Και αυτός ο κανόνας όμως μπορεί κάλλιστα να καταρριφθεί.

 

Εν ολίγοις: Ακούμε και φανταζόμαστε και γνωρίζουμε πάρα πολύ καλά τι κάνει το καθένα από τα 57 κουμπιά που έχουμε μπροστά μας.

 

 

Τα περί δακτύλων (τρόπου σκέψης/ερμηνείας) κλπ... εννοείται ότι τα υπερ-ψηφίζω με χέρια και με πόδια.  :)

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ευχαριστω για την καθοδηγηση..γενικα θελει πολυ ψαξιμο  για να πετυχεις εναν ηχο..

 

για να πετυχω εναν jazz καθαρο ηχο τι πρεπει να προσεξω? μεχρι στιγμης εχω πετυχει κατι αλλα μου ακουγεται καπως μουντο..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μηπως κανεις δεν θελει να μας πει με τι ρυθμησεις παιζει??!!!λολ

 

 

ολα αυτα περι δαχτυλων ,χωρων και οτι αλλο τα ξερουμε.. ειναι γνωστα ας μην τα ποσταρουμε ξανα και ξανα και ξανα,..

 

 

 

Ας ανοίξω εγώ τον χορό. ;D

 

Γενικότερα θέλω τον ήχο μου "υπερσυχνοτισμένο" στα πλαίσια του φάσματος τισ κιθάρας εννοείται.Πρόσφατα μάλιστα κατέληξα σε έναν πλούσιο σε μεσαία ήχο με εξαίρεση μεσαίες συχνότητες που hard-rockiζουν κυρίως απο την περιοχή των υψηλομεσαίων.Για το σκοπό αυτό χρησιμοποιώ μαγνήτες κατα προτίμηση με τονισμένες συχνότητες παρά κομμένες για να μπορώ να κόβω ότι δε μου αρέσει παρά να ψάχνω να προσθέσω.

 

Όσο αφορά τισ ρυθμίσεις(πολύ γενικά)

 

Μπάσα 8

Μεσαία 6

Πρίμα 7

 

To gain το τοποθετώ πάντα στα όρια του fuzz.Μισώ το fuzz αλλα λατρεύω τον ήχο λίγο πριν fuzzάρει :) Στοχεύω σε σφιχτό ήχο κόβοντας τις "άκρες" με το EQ και απαραίτητα 4χ12 για πολλές "μπάλες" ;D ;D

You are wrong f**ked and overatted...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια διαφωνία με τον harilatron..Δεν υπάρχει πιο άκυρη κίνηση κατα την γνώμη μου από τον compressora στο βρώμικο ήχο..Αλλά αυτά υποκειμενικά είναι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου