Προς το περιεχόμενο

Αποφασεις, αποφασεις... τι προενισχυσεις;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Guru

 

Ηχητικα θελω κατι σχετικα ουδετερο και"αχρωματιστο" οποτε με βλεπω προς την Focusrite.

 

 

.....χμμμ δεν θα έλεγα ότι η ISA είναι "αχρωμάτιστη" και ουδέτερη ::).....εγώ θα την χαρακτήριζα μάλλον λίγο "χοντροκομένη" (τουλάχιστον στις σημερινές της εκδοχές ;))...δεν θα με χαλούσε να είχα 2 κανάλια αλλά σαν 7η-8η επιλογή ;)

 

 

Επισης θα ηθελα τη ΔΙΚΗ σου γνωμη για το αν η ψηφιακη εξοδος ειναι η "καλυτερη" λυση οταν οι κονβερτορες μας δεν ειναι κορυφαιοι...

 

 

Λοιπόν η γνώμη μου σχετικά με τα "κορυφαία" AD/DA, το πόσο διαφορετικά είναι, τον ρολο του hype, τους μύθους κλπ είναι λίγο ιδιαίτερη ;D ;D...και δεν θα ήθελα να την συζητήσω, ωστε να μην μαλώσω με όλο τον κόσμο ;D ;D ;D ;D

 

Σε γενικές γραμμές θεωρώ ότι το πιο βασικό κομμάτι στο όλο θέμα στις 99% των περιπτώσεων είναι το αναλογικό τμήμα των I/O καθώς και η ποιότητα και τα υλικά κατασκευής και το clocking, η ποιότητα στην υλοποίηση του Low Pass φίλτρου που καθορίζει το sampling rate, η τροφοδοσία, η προστασία από παρεμβολές και η λειτουργική σταθερότητα (drivers) παρά το ίδιο το chipset

 

Σέβομαι απόλυτα κάποιες High end εταιρίες με άποψη όπως η Lavry, Prism, CraneSong που είτε λόγω εκπληκτικής ποιότητας κατασκευής, είτε λόγω custom AD/DA chipset, είτε λόγω καινοτόμων υλοποιήσεων ξεχωρίζουν όντως από το σύνολο....και σταματάω εδώ ;)

 

Σε ότι αφορά την optional ψηφιακή έξοδο...τι σε κάνει να θεωρείς ότι θα είναι ποιοτικά ανώτερη από κάποια άλλη ???....δεν λέω ότι δεν θα είναι...αλλά θα σου παρουσιάσω 2 βασικά μειονεκτήματα:

 

1. δεν είμαι σίγουρος πως η συνύπαρξη AD chipset και προνισχυτικών κυκλωμάτων στο ίδιο σασσί και με την ίδια τροφοδοσία είναι πολύ καλή επιλογή.

2. Η ύπαρξη master - slave sync είτε μέσω wordclock είτε μέσω της ίδιας της ψηφιακής εξόδου αυξάνει τις πιθανότητες για jitter (ειδικά αν αναλογιστείς την παράμετρο 1 - στην περίπτωση δηλαδή που clock στέλνει η optional AD κάρτα  )

 

Αν θές να πάς πραγματικά ένα επίπεδο πιο πάnω "επένδυσε" στο θέμα προενίσχυση (...ίσως λίγο -αρκετά παραπάνω από αυτό που θέλεις τώρα ;)) και σε ότι αφορά το θέμα AD/DA ......θα πω απλά αυτό ......ρίξε μια ματιά στην used αγορά του εξωτερικού high end AD/DA μετατροπείς "δεκαετίας"που κόστιζαν τότε πάνω από 4-5000 ευρώ (μιλάμε για 2 κανάλια)

πόσο κοστίζουν τώρα.....και υπάρχουν άπειρες audiophile ηχογραφήσεις από εκείνη την περίοδο και με αυτά τα μηχανήματα που εξακολουθούν να προκαλούν το θαυμασμό και αποτελούν high end σημεία αναφοράς ;)

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 27
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

καλος προενισχυτης + καλυτερη απο αποψη κονβερτορων καρτα

 

ή

 

καλος προενισχυτης + (πανακριβη) προαιρετική   ψηφιακή    κάρτα A/D converter + την καρτα που εχω (οπου ουσιστικα δεν παιζουν ρολο οι κονβερτορες της)

 

Μπερδεύτηκα.. ::)

 

στην πρώτη περίπτωση έχεις την εξής αλυσίδα:

 

Φωνή -> προενίσχυση -> A/D μετατροπή

 

ενώ στην δεύτερη έχεις:

 

Φωνή -> προενίσχυση -> μετατροπή A/D και μετά;; -> άλλη μετατροπή; Αν πάρεις το optional A/D της Focusrite π.χ. δεν χρειάζεσαι άλλη μετατροπή (όπως σωστά λες). Θα βγεις ψηφιακά από το Focusrite (ή το UA) και είσαι έτοιμος.

 

Μεταξύ των δύο λύσεων μάλλον θα προτιμούσα την πρώτη.

 

Η digital in/out ΠΟΥ θα μπορουσε να μου χρησιμεψει και με ΤΙ?

 

Π.χ. αν έχεις ένα ψηφιακό synthesizer, οι αναλογικές του έξοδοι θα περάσουν από D/A μετατροπή και μπορεί οι μετατροπείς να υστερούν. Εάν το συγκεκριμένο synth έχει ψηφιακή έξοδο, το σήμα δεν υπόκειται καμμία απολύτως αλλαγή, δεν έχει κανένα από τα προβλήματα που μπορεί να έχουν τα αναλογικά σήματα (μπορεί να έχει άλλα όμως...  ;D) και οδηγείται στην ψηφιακή είσοδο της κάρτας ήχου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

..πολλές απαντήσεις :o

 

...για να κάνω λίγο πιο ξεκάθαρο αυτό που λέει ο OurDarkness...

στην μία περίπτωση (συνθ) γλιτώνεις από μια μετατροπή από ψηφιακό σε αναλογικό στην έξοδο του συνθ...παραμένει δηλάδή το "σήμα" συνέχεια στο digital domain...

στην άλλη περίπτωση (ΑΝΑΛΟΓΙΚΗ προενίσχυση) δεν γλιτώνεις τίποτα, απλά επιλέγεις ανάμεσα σε 2 AD μετατροπείς...αντικαθιστάς δηλαδή το AD της όποιας κάρτας ήχου έχεις με αυτό που δίνει σαν optional επιλογή η προενίσχυση

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε γενικές γραμμές θεωρώ ότι το πιο βασικό κομμάτι στο όλο θέμα στις 99% των περιπτώσεων είναι το αναλογικό τμήμα των I/O καθώς και η ποιότητα και τα υλικά κατασκευής και το clocking, η ποιότητα στην υλοποίηση του Low Pass φίλτρου που καθορίζει το sampling rate, η τροφοδοσία, η προστασία από παρεμβολές και η λειτουργική σταθερότητα (drivers) παρά το ίδιο το chipset

 

+1.

 

Εξάλλου οι εταιρείες που παράγουν chipsets είναι μετρημένες στα δάχτυλα και οι περισσότεροι μετατροπείς έχουν off the shelf τσιπάκια. Δηλαδή δεν αποκλείεται μηχανήματα των 1000 ευρώ να φοράνε το ίδιο τσιπάκι με κάρτες των 300 ευρώ - αλλά οι ομοιότητες σταματάνε εκεί. Μετά παίζουν ρόλο όλα αυτά που ανέφερε ο Νικόδημος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φωνή -> προενίσχυση -> μετατροπή A/D και μετά;; -> άλλη μετατροπή; Αν πάρεις το optional A/D της Focusrite π.χ. δεν χρειάζεσαι άλλη μετατροπή (όπως σωστά λες). Θα βγεις ψηφιακά από το Focusrite (ή το UA) και είσαι έτοιμος.

 

ακριβως μονο που η UA δεν εχει ψηφιακο out ;)

 

Κατα τα αλλα με ΥΠΕΡ-καλυψατε συντροφοι :) και θα κανω το λογαριασμο μου.

 

Νικοδημε οτι και να πω για την παρουσια σου στο φορουμ ειναι απλα ΛΙΓΟ ;)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νικοδημε οτι και να πω για την παρουσια σου στο φορουμ ειναι απλα ΛΙΓΟ ;)

 

+1

 

Κρίμα που δε δοκιμάσαμε την ISA ακόμη σε φωνή για να είχαμε και clips

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα πράγματα είναι απλά.

ρωτάς τον Wow! που ακολούθησε ακριβώς τη συγκεκριμένη πορεία απο maudio 410 σε rme fireface400. αν σου πει οτι άξιζε (99.999% αυτό θα πει) προχωράς στην αγορά της rme. τώρα όσον αφορά την προενίσχυση παίρνεις οποιαδήποτε απο αυτές που έχεις στο μυαλό σου , χειρότερα ή στο ίδιο επίπεδο με την ταπεινη maudio απόκλειεται να είναι. και μη ξεχνάς οτι το καλό dac (που έχει πχ η rme) θα σε κάνει να ακούς καλύτερα απο τα (άριστα) monitors που έχεις (dyanaudio bm5a).  τόσο που ίσως αναθεωρήσεις για τις "καταπληκτικές" ηχογραφήσεις των προενισχυτών της maudio  ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τόσο που ίσως αναθεωρήσεις για τις "καταπληκτικές" ηχογραφήσεις των προενισχυτών της maudio  Wink

 

μπα αυτες παραμενουν καταπληκτικες ακομα και στο Mastering studio ;D (βεβαια παιζει ρολο και το γεγονος οτι ειμαι ο...θεος της κιθαρο-ηχογραφησης και σου βγαζω ηχο ακομα και με ταπερ με χορδες... ;D ;D ;D)

 

την fireface την ειχα δανεικη ολο το καλοκαιρι και δεν μπορω να πω οτι ακουσα να "παιζει" τοσο τραγικα καλυτερα απο την M Audio ;)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

superfunk νομιζω οτι ολο το παιχνιδι παιζεται στο τι κονβερτορες φοραει ο isa...κ σιγουρα σαν προενισχυση δεν εχει και μεγαλη σχεση με τα παλια........εγω θα προτεινα να βρεις εστω και καμια lynx 1 μεταχειρισμενη με 150 ευρω  για conversion ,μονο για το AD της σε συνδυασμο με την καρτα που ηδη εχεις...(τις συνδεεις μεσω spdif νομιζω...εχω σεταρει κατι αν οχι ιδιο,αντιστοιχο...δεν θυμαμαι ακριβως...) ::) ::) ::)

    Γιατι απορριπτεις την UA solo 610??

 

επισης αν σε ενδιαφερει εχω να σου προτεινω κατι πολυυυυ καλο για Millenia,langevil k neve.... ;) ;)..στειλε πμ για αυτο...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Nαι αλλα ΠΩΣ τις συνδεω και ΠΟΥ? εχω την καρτα και τα Tascam vl a5 και συνδεω την καρτα με usb με το πιτσι. Η digital in/out ΠΟΥ θα μπορουσε να μου χρησιμεψει και με ΤΙ?

 

Για να τη συνδέσεις στην κάρτα σου, θα πρέπει η τελευταία να φέρει τουλάχιστον digital in ίδιας μορφής (spdif, aes/ebu κτλ κτλ) ώστε να μπορούν να επικοινωνίσουν. Αν δεν έχει σε αφήνει παγερά αδιάφορο.

Ψηφιακή σύνδεση μπορεί να έχουν τα πάντα, πεταλιέρες, εφε, κονβερτορες, σύνθια.

 

Γενικότερα η θεωρία πίσω από τις ψηφιακές συνδέσεις στηρίζεται στο ότι παραλείπεις κάποια στάδια μετατροπής του σήματος, τα οποία οδηγούν σε υποβάθμιση του σήματος, καθώς η μεταφορά του γίνεται σε ψηφιακή μορφή. Βέβαια αυτό δεν είναι ούτε απόλυτο, αλλά και πολλές φορές η υποβάθμιση παίζει να είναι κι επιθυμητή (αυτά τα περίφημα "μουσικότητα και ζεστασιά" μέσα σε όλα τα υπόλοιπα)

 

 

Όσον αφορά την απορία του sf, να του πω να μην ξεχάσει και το out μέρος της αλυσίδας του (γειά σου ωρέ npap εδώ  ;D ). Πχ αν και είναι προτιμότερο να τα συνδέσεις ψηφιακά, καθώς αποφεύγεις την όποια "αλλοίωση" από την maudio, παρόλα αυτά με τους κονβέρτορες της maudio θα ακούς το αποτέλεσμα, οπότε δεν έχεις και πλήρη αντίληψη του τι ακριβώς κάνεις. Οπότε;

Βέβαια sf από την άλλη μπορεί και να σου κάνει η σύνδεση του κονβέρτορα με την maudio αναλογικά, οπότε πιτούλα!  ;D ;D

"Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου