Superfunk Δημοσιευμένο 26 Σεπτεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 26 Σεπτεμβρίου 2008 Αυτο το ειχα καταλαβει αλλα δεν το ειπα για να μη σου χαλασω το...γλυκο.. ;D παντως και τα δυο ειναι αξιοπρεπεστατα και για ακομα μια φορα "δικαιολογουν" την παγια αποψη μου "it is not the means,it is the WAY" ;) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
InFlame Δημοσιευμένο 26 Σεπτεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 26 Σεπτεμβρίου 2008 Ωραίο τέστ........ :) Θα προτιμούσα το Β γιατί άν και οι διαφορές τους στον ήχο είναι ελάχιστες και ίσως να οφείλονται και σε άλλες παραμέτρους π.χ. λίγο διαφορετική τοποθέτηση μικροφώνου ή κιθάρας, στο Α υπάρχει περισσότερος θορύβος. Copyright© 1983-2009 by Pa.K. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru nikodemos Δημοσιευμένο 26 Σεπτεμβρίου 2008 Guru Share Δημοσιευμένο 26 Σεπτεμβρίου 2008 ...δεν μπορώ να το ακούσω (laptop)...αλλά με βάση τις απαντήσεις θα έβαζα στοίχημα πως το Α είναι η Tascam και το Β η UA ::)...τώρα αν θα το κέρδιζα ή θα το έχανα είναι πολύ σχετικό ;D ;D ;D ααααα και νομίζω πως θα ήταν προτιμότερη η χρήση wav και όχι mp3 ;) check my websitehttps://www.mixingnik.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
boody Δημοσιευμένο 26 Σεπτεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 26 Σεπτεμβρίου 2008 τα δυο κλιπς εχουν μεγαλη διαφορα (τεραστια θα ελεγα αν σκεφτει κανεις οτι μιλαμε για το ιδιο οργανο τον ιδιο παιχτη και τα ιδια μικροφωνα στις ιδιες θεσεις ) για προενισχυτες. κατα την γνωμη δε δικαιολογειται να εχουν τοση διαφορα στα πριμα (και μαλιστα στα υπερ-πριμα , ακουω αερικες συχνοτητες στο Α ) οι δυο πρεοενισχυτες , χωρις να εχει πειραχτει απο ανθρωπνο χερι με καποιο eq ισως . ταπεινη μου γνωμη αυτη. μου θυμιζει πιο πολυ διαφορες μικροφωνων παρα προενισχυτων . το Α κλιπ ειναι εντυπωσιακο με το πρωτο ακουσμα χαρην στον αερα και την διαυγεια που δινει την αισθηση οτι εχει (ισως και ψεθδαισθηση :) ) , αλλα μετα απο πολλες ακροασεις κουραζει. το B κλιπ εχει πιο vintage ηχο με την πρωτη ακροαση αλλα με συνεχεις εναλλαγες αναμεσα στα δυο νομιζω οτι οτι το Β ειναι πιο "μουσικο " και συχνοτικα ειναι "ματζοβολο" σε μια ενδεχομενη μειξη με φωνη κρουστα μπασο και αλλα οργανα. δε προσπαθω να "ψαρεψω" απο τα λεγομενα σου την απαντηση . ετσι ομως μου φανηκε. παντως οντως η αφαιρεση λιγων db εντασης φερνει αλλοκοτες απαντησεις ακομη και σε εμπειρους ακροατες μερικες φορες . Τελος να μην ξεχασω να σου πω οτι η μελωδια της κιθαρας ειναι πολυ ομορφη καθως και η εκτελεση , και μου εχει μεινει ακομη στο μυαλο . Τι ειναι ? δικο σου ? http://the-boody.blogspot.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru nikodemos Δημοσιευμένο 26 Σεπτεμβρίου 2008 Guru Share Δημοσιευμένο 26 Σεπτεμβρίου 2008 ...όντως η μελωδία κάτι είναι.....αλλά τι ???....δεν ξέρω αν φταίει το "αναγενησιακό" ύφος αλλά κάτι μου φέρνει σαν εικόνα στο μυαλό....και μιλάμε για εικοσαετία πριν :o check my websitehttps://www.mixingnik.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
stavrilian Δημοσιευμένο 26 Σεπτεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 26 Σεπτεμβρίου 2008 Προσωπικά βρίσκω το Β λιγότερο κομπρεσσαρισμένο και λίγο πιο πλούσιο αρμονικά. Το θέματάκι που παίζεις, αν δεν με απατά η μνήμη μου είναι κατι απο Blind Guardian? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
jmone Δημοσιευμένο 26 Σεπτεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 26 Σεπτεμβρίου 2008 ...δεν μπορώ να το ακούσω (laptop)... καλά και εγώ έτσι άκουσα ;D ΕΙΜΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru nikodemos Δημοσιευμένο 26 Σεπτεμβρίου 2008 Guru Share Δημοσιευμένο 26 Σεπτεμβρίου 2008 Η "πρόβλεψη" ;D μου βασίζεται στο εξής...... Είναι αναμενόμενο ένας valve preamp να έχει πιο πλούσιο χαμηλομεσαίο συχνοτικό περιεχόμενο, κάτι που σε συνδυασμό με την διαφορά στην ένταση να δίνει την πιο λαμπερή αίσθηση στο Α (που υποθέτω πως είναι το Tascam)...είναι σύνηθες όταν θέλουμε να προσθέσουμε presence στα ψηλά, να "ελαφρύνουμε" λίγο την περιοχή μεταξύ 200 - 400Hz όπως περιέγραψαν οι περισσότεροι...επίσης μια απάντηση μιλούσε για πιο "δεμένες ουρές" στο Β (ή κάτι τέτοιο) το οποίο επίσης μου ακούγεται κοντά στα χαρακτηριστικά ενός valve preamp και ειδικά transformer ballanced...επίσης ο χειρισμός των transients θα ήταν τελείως διαφορετικός σε 2 τόσο διαφορετικές περιπτώσεις , κάτι που θα ενίσχυε την "ψευδαίσθηση" του πιο λαμπερού.... jmone και εγώ αυτό ακριβώς εννοούσα με το "δεν το άκουσα (laptop)"....ότι το άκουσα αλλά...δεν το άκουσα ;D ;D (δεν έχω καν ακουστικά :() check my websitehttps://www.mixingnik.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 26 Σεπτεμβρίου 2008 Administrator Share Δημοσιευμένο 26 Σεπτεμβρίου 2008 Εγώ θα ήθελα να είχα πληρώσει τα 1100 για την περίπτωση Α. Είναι αναλυτικότατη και σίγουρα αυτό που κάνει τη διαφορά σε μια ηχογράφηση με πολλά όργανα. Αυτή θα διάλεγα. Αν μιξάραμε ηχογραφήσεις της Β θα χρειαζότανε να επέμβουμε κάπως συχνοτικά. Όμως σε μια ηχογράφηση μίας κιθάρας σόλο όπως στο παράδειγμα ίσως να "γέμιζε" κιόλας καθώς έχει περισσότερα χαμηλομεσαία που πολύ πίθανόν να κολακεύουν αλλά να μην ανήκουν στην συγκεκριμμένη κιθάρα. Αυτά. Μπράβο haryy! Υ.Γ. Μόλις συνειδητοποίησα ότι πρόκειται για λαμπάτη προενίσχυση. Σε αυτή την περίπτωση δεν ισχύει τίποτα από τα παραπάνω. Νομίζω ότι το χρώμα της λάμπας υπερισχύει στο Β. Αν θα το ήθελα; Μπα... μόνο στα σόλο όργανα. Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru nikodemos Δημοσιευμένο 26 Σεπτεμβρίου 2008 Guru Share Δημοσιευμένο 26 Σεπτεμβρίου 2008 ....πάντως νομίζω πως γενικά το "κουίζ" θα πρέπει να έχει σχέση πιο πολύ με το "who is who" και όχι με το ποιο θεωρούμε πιο "καλό" γιατί α. το γούστο είναι υποκειμενικό β. όπως σωστά είπε ο Yameth ο τρόπος χρήσης παίζει πολύ μεγάλο ρόλο (πχ το ένα μπορεί να κάθεται πολύ καλά ώς σόλο ηχογράφηση και να χάνεται σε ένα μιξ και το αντίστροφο) γ. δεν εξετάζουμε τον παράγωντα matching μικρόφωνου - προενισχυτή (μπορεί αυτό που δεν μας άρεσε , με άλλο μικρόφωνο να είναι η προτίμηση μας και το αντίστροφο) δ. μιλάμε για τελείως διαφορετικές σχεδιάσεις (ασχέτως κόστους) check my websitehttps://www.mixingnik.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση