Προς το περιεχόμενο

Τριγκοαμάξι


trigga

Προτεινόμενες αναρτήσεις

δεν 8α καταληξω μονο απο δω ρε κουβεντα κανουμε για να διευρυνουμε ισως καποιους τομεις γνωσεων που υστερουν.

 

Ανταποκριθηκαν πολλοι και χαιρομαι γι αυτο.Θα ηθελα κι αλλο ωστε να ξερω τι μπορει να συναντησω κ τι περιπτωσεις εχω.Μην τα ισοπεδωνουμε ολα αφου συμμετεχω εδω παιρνω γνωμη κ απο δω ρε.Δεν ειμαι κ 16 χρονος ομως που θελει κιθαρα που να παιζει σαν malmsteen εχω κ φιλτρα κ μυαλο να δω πραματα.

 

Κ το δικο σου κ του προτοκολ τα θεωρω κ λιγο ασκοπα(ανούσια)/προσβλητικα ποστ σε σχεση με μενα κ τη νοημοσυνη μου(ενδεχομενη υποτιμηση της).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 165
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εσυ περα απο γουιντοους τι αμαξι εχεις κ τι εμπειρια ομως δε με λες.

 

Opel Astra 1.6

 

Θα επιστρέψω στην τογιότα κορούλα όμως σε έναμισο χρόνο από σήμερα.

 

:)

 

 

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

triggouli εγω μετα απο ατελειωτα test drive και ψαξιμο ενος χρονου και επειδη γουσταρω λιγο και το γκαζακι και το κρατημα μενοντας παντα σε οσο πιο λογικες τιμες μπορω πηρα αυτο...

 

full?photo_id=1754153741

46997126fc475aca963fff24954e6bd2c6876ee3238c9e018ce38069f4bc2890e62c3958.jpg

 

honda civic type s 2008....

ηταν το καλυτερο πακετο για τα γουστα μου απο αποψη αξιοπιστιας-τιμης-καταναλωσης-οδηγικης συμπεριφορας κτλ...

αν σε ενδιαφερει μονο να..τσουλαει και να μην εχεις εξοδα παρε κανα Hyundai ...βεβαια ειναι λιγο ..βαρκες... ;D

ο πατερας μου εχει 15 χρονια mazda και δεν εχουν παθει το παραμικρο!ουτε μια μικρη ζημια!απιστευτο..

α!ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ VOLKSWAGEN ειδικα τα tsi...ολου του ..γκρουπ εννοειται...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το...Enterprise στις φωτό της προηγούμενης σελίδας είναι από χρόνια ένα από τα σήματα κατατεθέντα της Καλλιθέας.

 

Μια εποχή το έβρισκα μπροστά μου συνέχεια. Δυστυχώς δεν συνάντησα ποτέ τον οδηγό//ιθύνοντα νου. :D

τασκερα απο βουτυρο οπως αποκαλουμε μερικη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εν ολιγοις αν σου αρεσει η οδηγηση (και οχι οι καγκουριες) κοιτα ευρωπαικα....

 

...και συγκεκριμενα alfa romeo...η οδηγικη απολαυση που σου προσφερει απλα δεν υπαρχει και οδηγησα σχεδον οτι μαρκα υπαρχει.. ;D

βεβαια οι επισκεψεις στα συνεργεια αυξανονται οχι για πολυ σοβαρες βλαβες...αλλα για μικρες οι οποιες ομως θα σε κανουν να πηγαινεις συνεργειο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να σου πω απο το να παρεις τα ΣΑΡΑΒΑΛΑ που φτιαχνουν τωρα οι Γερμανοι (VW ,AUDI μονο προβληματα βγαζουν ειδικα τα Golf) καλυτερα να παρεις μια μαματη Μερτσεντα του 95 να εισαι και αρχοντας!

 

επισης μακρια απο τις γνωστες ιταλικες μπουρουχες (Fiat,Alfa Romeo) εκτος κι αν εχεις καψουρευτει τον μηχανικο στο συνεργειο της γειτονιας σου (αν παρεις θα γνωριστειτε ΠΟΛΥ καλα ;D ;D)

 

καλα για εγγλεζικα δε μιλαμε καν ενω τα γαλλικα κααααπως πιο γερα ειναι αλλα και παλι σε καμμια λακουβα θα σου ξεκολησει καμμια πορτα η θα σου ....φυγει κανα παραθυρο (το εχει παθει συγγενης μου 3 φορες!! ;D)

 

MONO JAPAN αγορι μου ( η μαλλον μονο ΤΟΥΟΤΑ)!

 

και ομως συμφωνουμε σε ολα!ιστορικες στιγμες... ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Για αυτο ακριβως και ειναι ΣΚΥΛΙΑ,πολλα βεβαια φτιαχνονται στην Ιαπωνια (η πλειοψηφια μαλιστα) καποια ΤΟΥΟΤΑ φτιαχνονται στην ΑΓΓΛΙΑ & καποια στην ΤΟΥΡΚΙΑ.

 

Τα standards ομως της ΤΟΥΟΤΑ & ο ποιοτικος ελεγχος ειναι ο ΙΔΙΟΣ παντου  ;)

 

εξαλλου τα δυο σημαντικοτερα μερη (μηχανικα και ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ) ειναι παντα MIJ.

 

ακριβως!

και εγω ετσι νομιζα Vrass αλλα δυστυχως ή ευτυχως με τα γιαπωνεζικα οπου και αν φτιαχνονται εχεις το κεφαλι σου πιο ησυχο..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Οσον αφορά την αξιοπιστία των κινητηρων, η υπεροχή των γιαπωνέζικων ίσχυε σε σημαντικό βαθμό μέχρι κάποια χρόνια πριν. Πλέον δεδομένου του ότι η κατασκευή κινητήρων και μηχανικών μερών σε αυτοκίνητα ευρείας παραγωγής γίνεται αποκλειστικά από ρομποτικά συστήματα με μηδαμηνά περιθώρια σφαλμάτων, τα οποία είναι λίγο πολύ κοινά σε όλα τα εργοστάσια παραγωγής παγκοσμίως, η διακύμανση σε ποιότητα κατασκευής και αξιοπιστία μηχανικών μερών δεν είναι πλέον αξιοσημείωτη. Εκεί που υπερέχουν ακόμα οι ιάπωνες είναι στο ότι είναι ένα βήμα μπροστά τεχνολογικά όσον αφορά τη σχεδίαση των κινητηρων και μονο αυτών, πράγμα που φαίνεται από τις απόλυτες επιδόσεις τους και την απόδοσή τους.

 

Οσον αφορά τα standards και τον ποιοτικό έλεγχο της toyota, δεν είναι πιο αυστηρός από αυτόν της honda, mitsubishi, ford, VW κλπ. Τα standards πλέον είναι το ίδιο υψηλά για όλους, γιατί ο ανταγωνισμός από τη μια είναι αμείλικτος, οι διαφοροι οργανισμοί που έχουν να κάνουν με την ποιότητα και την ασφάλεια των αγαθών από την άλλη είναι όλο και πιο αυστηροί.

 

το "safe mode" των καινουριων tsi κινητηρων ολου του volkswagen group σου λεει κατι..?

σιγουρα οχι με αυτα που λες...

λες καλο τον ποιοτικο ελεγχο της volswagen Πχ σε κινητηρες που 100αδες κοσμος στα forum της διαμαρτυρονται για το ποσο ελατωμματικοι εχουν βγει...

τελοσπαντων οτι νομιζει ο καθενας...αλλα λιγο παραπανω διαβασμα στα φορουμ καθε εταιρειας δεν θα εβλαπτε για να ξερεις οντως τι παιζει και οχι να λες αυτα που λες...

φιλικα παντα... ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H διαφορά των VAG από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα είναι τεράστια, τα προβλήματα των TSI περιορίζονται μόνο σε λίγα λαδάκια (και μάλιστα σε ορισμένα αυτοκίνητα), από την άλλη η ποιότητα κύλισης αλλά και οι επιδόσεις είναι ένα σκαλί πάνω από τα υπόλοιπα και όσον αφορά VW AUDI η μεταπώληση είναι υψηλότατη μιά που είναι περηζήτητα. Safe Mode κλπ είναι σπάνια φαινόμενα και σου μιλάω εκ μεγάλης πείρας.

 

Δες για παράδειγμα:

Just a few months after it launched the new Ibiza, Spanish automaker SEAT is expanding its supermini’s range with the reveal of the sporty Cupra model that is equipped with the latest version of the VW Group’s 1.4-liter TSI engine. The new twin-turbo engine now delivers 180 HP and is mated to a seven speed DSG gearbox with steering wheel shift-paddles. SEAT say that while developing the same output as the 1.8-liter turbo in the previous generation Ibiza Cupra, the new engine delivers a noteworthy reduction in emission levels and fuel consumption thanks to its smaller cylinder capacity. -Continued

 

Compared to the other Ibiza SportCoupe (3door) versions, the new Cupra gets a relatively aggressive bodykit with new a front bumper that features a lip spoiler and air intake vents surrounding the central grille, 17-inch alloy wheels and a newly designed rear bumper with an integrated difusser and a centrally placed trapezoid tailpipe. Oddly enough, and although the Cupra is the top-of-the-range model in the Ibiza line-up, it does not get side skirts. Apparently SEAT will charge a few hundred Euros extra for them…

 

According to the VW’s Spanish subsidiary, the Cupra will come equipped with standard ESP, ABS, TCS + EBA, driver and passenger airbag, head airbag, Hill Hold Control, tire pressure loss warning light, twin chrome headlights, fog lamps with cornering function, “easy entry” system on the passenger seat, CUPRA suspension, CUPRA sports seats and aluminum pedals. The Ibiza Cupra will make its worldwide debut at the forthcoming Paris Auto Show in October.

Seat-Ibiza-Cupra-2009-0.jpg

Seat-Ibiza-Cupra-2009-2.jpg

Τα Watt, είναι σαν τα λεφτά... να έχεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Α και μακρυά από περιοδικά και συγκριτικά..... είναι όλα κατευθυνόμενα.

Μπες σε φόρουμ αυτοκινήτων να αποκτήσεις άποψη.

Τα Watt, είναι σαν τα λεφτά... να έχεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου