Προς το περιεχόμενο

Τριγκοαμάξι


trigga

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Να κάνω μια μικρή παρέμβαση-ανακεφαλαίωση;

 

-Kia Ceed = τρελή ευκαιρία. Φτηνό, με 7 χρόνια εγγύηση, τζάμπα σέρβις και πολύ καλό αμάξι. Άσε που είναι και 1400 με 109 ίππους που σημαίνει χαμηλότερα τέλη και βενζίνες σε σχέση με τα 1600άρια χωρίς λιγότερη απόδοση! Αν δεν σε ενδιαφέρει η μούρη, είναι πραγματικά άψογο.

 

-Ιάπωνες = αξιοπιστία, σκυλιά, αθάνατα κλπ. Όλοι οι Γιαπωνέζοι είναι καλοί σε αυτά, απλά κάποια μοντέλα είναι πιο όμορφα και ενδιαφέροντα από τα άλλα, με το ανάλογο καπέλο στην τιμή (π.χ. Hond Civic).

 

Τα Hyundai πρέπει να είναι καλά αλλά κάτι με χαλάει ρε γμτ, μάλλον είμαι προκατειλημμένος γιατί δεν έχω απτό στοίχειο που να τεκμηριώνει κάποιο παράπονο... :-\

 

Όσο για τα Ιταλικά, έχει μπει πολύ νερό στ' αυλάκι από την εποχή που η Delta Integrale ήταν το πιο ποθητό και πιο ζημιάρικο αυτοκίνητο. Αν μιλήσουμε για τα Bravo και Grande Punto, δεν είναι απλώς καλύτερα από τα παλιά Fiat. Είναι καλοφτιαγμένα, με όλη τη σημασία της λέξης! Δεν ξέρω αν κοντράρουν τους σχιστομάτηδες (χλωμό το κόβω) αλλά έχουν ανέβει πολύ. ;)

 

EDIT: Υπάρχουν πάντα και οι εναλλακτικές από Ευρώπη και θεωρώ ότι οι Ευρωπαίοι σε θέματα καλαισθησίας και "ευχάριστης ατμόσφαιρας" είναι ακόμα μπροστά, σημαντικό για μένα να σε κάνει να αισθάνεσαι όμορφα το αμάξι που θα πάρεις. Αλλά αν η αξιοπιστία είναι το κύριο μέλημα, καλύτερα προς Άπω Ανατολή μεριά...

Yes it is!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 165
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Επειδή απ'ότι βλέπω παίζει πολύ μυθολογία με την μη αξιοπιστία των ευρωπαϊκών και την αξιπιστία των ιαπωνέζικων, ας ξεκαθαρίσουμε κάτι. Η συντριπτική πλειοψηφία των μικρών και μεσαίων γιαπωνέζικων ΔΕΝ κατασκευάζεται στην Ιαπωνία. Εκέι φτιάχνουν κινητήρες, και κάποια μηχανικά μέρη (όσα δεν παίρνουν από εξωτερικούς προμηθευτές) και στη συνέχεια στέλνονται σε αναπτυσσόμενες ανατολικές (ή πρωην ανατολικού μπλοκ) χώρες. Οπου γίνεται η κατασκευή και συναρμολόγηση του αυτοκινήτου. Συνεπώς τα περι Ιαπωνικής ποιότητας και ευρωπαϊκής προχειροδουλειάς δεν ισχύουν πλέον. Στις ίδιες γειτονιές φτιάχνονται πανω-κάτω όλα αυτά πλέον.

Ολα είναι το ίδιο ανακυκλώσιμα και χρησιμοποιούν παρόμοια υλικά, οπότε το αν θα χαλάσει κάτι ή όχι μια ώρα νωρίτερα έχει να κάνει κυρίως με το πως το χρησιμοποιεί και το πόσο το προσέχει ο εκάστοτε οδηγός-ιδιοκτήτης. Αλλο εγώ που το προσέχω πολύ μεν, το σκίζω δε σε πίστες και ορεινές διαδρομές, άλλο η γκομενίτσα που το κυκλοφορεί μες την πόλη το αφήνει άπλυτο με τις γραντζουνιές γύρω γύρω για πάντα και καβαλάει πεζοδρόμια, και άλλο ο πατέρας μου που οδηγάει οικονομικά, κάνει τακτική συντήρηση, και ψάχνει τα συνεργεία με τους πιο προσεκτικούς μηχανικούς για τα υποχρεωτικά σέρβις.. Το δικό μου θα κάψει λάδια πρώτο, της γκόμενας θα κολλήσουν πόρτες παράθυρα κλπ, και του πατέρα μου θα είναι το "σκυλί" που δεν θα βγάλει το παραμικρό. Κάπως ετσι πάει.

 

Πάρε ένα μικρό και οικονομικό που να σου αρέσει, και αν το χρησιμοποιείς και το φροντίζεις όπως πρέπει χωρίς υπερβολές, δεν θα έχει κανένα πρόβλημα. ;)

Fender να πιάνεις, Harley Benton να γίνεται...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα σοβαρα τωρα απ οτι μου ειπατε κ διαβασα σε περιοδικα του ιντερνετ καλες περιπτωσεις ειναι to kia ceed k suzuki swift.

Καποιοι αλλοι γνωστοι κι αυτοι σε αυτα κλίνουν οταν μιλαμε για καινουριο.Και μεχρι τα 15.000 ειμαστε μεσα γιατι ειδα κατι honda,mazda,μιτζουμπίσια και δυστυχως ξεφευγουμε.Να μην παρω κ τελειως αυγο για αυτοκινητο, να εχει κ λιγο χωρο κ να ειναι 5θυρο.Η αγαπη μου ειναι τα sedan να πω αληθεια αλλα στις μικρες-μικρομεσαιες κατηγοριες που ειμαι οταν κοιτας sedan ειναι σαν 3θυρο με τρείλορ απο πισω ενωμενο ενα πραμα.Καμμια αισθηση ομορφιας κ συνολου.Που να συγκριθει ενα passat k civic με ενα skoda fabia sedan.Η λουτσα με τη βουρτσα.

 

Γμτ δεν ξερω τι να κανω κ απο που να αρχισω για ψαξιματα κ τετοια.Με τα τεστ drive δεν προκειται να σκαμπασω τπτ παραπανω αφου ιδεα δεν εχω απο αμαξια.Αμα εχει ροδα φουσκωμενη μια χαρα θα το δω :P

 

Αν εχετε τπτ αλλο να μου πειτε ωστε να το κανετε πιο ευκολο σε εναν ασχετο πειτε το αφοβα, αλλωστε γι αυτο περιμενω κ εβαλα το θεμα.Προσωπικες εμπειριες ειναι ισχυροτερες των περιοδικων κ απλα γνωμεων γειτονων κ φιλων.

 

Ο γαμπρος μου οτι πορωση εχω εγω με την κιθαρα το χει σε αυτοκινητα κ ειναι μια χρησιμη κ αποτελεσματικη βοηθεια.θα τα συγκρινω κ με τα δικα σας κ αυτα που ειδα απο το νετ κ θα δω ωσπου να το παρω.

 

Υ.Γ.Μεταχειρισμενο κ μερτσεντα παπουφανκ ηταν για την πλακα.Τα μισα λεφτα θα μου τα φαει σε μπετζινολαδο.Το σαμουραι του μύγοζουζουνου μου εδωσε την θεια φωτιση για την αλβανομερτσεντα.Αλλα αφου ειπαμε για κινουργιου πειτε τπτ για τα καινουρια δεδομενα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφού κοιτάς για μικρομεσαίο καινούργιο και δεν έχεις ιδιαίτερες απαιτήσεις πέραν της οικονομίας-πρακτικότητας-εμφάνισης-αξιοπιστίας, θεωρώ ότι ένα αυτοκίνητο σαν το ceed θα είναι επιλογή που δε θα μετανιώσεις.

Για κάτι πιο μικρό, θα προτεινα το mazda 2 έναντι του swift, λόγω ότι το swiftείναι πλέον πολλά χρόνια στην αγορά και είναι γερασμένο (καί τεχνολογικα σε σχέση με το mazda), καθώς και λόγω χώρων, κύρίως πίσω και στο πορτ παγκαζ. Το swift απλά ΔΕΝ έχει χώρους, εκτός αν όλοι είστε μέχρι 1.65 το πολύ... Τα έχω δει-οδηγήσει και τα δυο και θεωρώ ότι για τη χρήση και βάσει των απαιτήσεών σου το mazdάκι θα σου αρέσει περισσότερο. Αμα δεν το βιάζεσαι για τους 2 προσεχείς μήνες, ασε να δουμε και το καινούργιο ford fiesta που κυκλοφορεί τον άλλο μήνα. Θα μοιάζει αρκετά με το mazda 2 μιας και η εξέλιξή τους έγινε από κοινού, απλώς θα είναι τελειοποιημένο στα σημεία.

Ολα αυτά τα μοντέλα θα παίζουν σίγουρα κατω από τα 15 χιλιάρικα, οπότε είσαι και μέσα στα λεφτά που θες να ρίξεις.

Fender να πιάνεις, Harley Benton να γίνεται...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει βγει καινούριο mazda 2 φέτος. Πάρε ιάπωνα ή κορεάτη. Το ΚΙΑ είναι πολύ ωραίο ειδικά δε λευκό και έχει και χώρους. Τα πιο μικρά swift κ.α. δεν είναι τόσο ευρύχωρα στο χώρο αποσκευών. Δεν κάνεις με το γαμπρό σου μια βόλτα στις αντιπροσωπείες- ο Βόλος έχει τα πάντα-. ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

. Εκέι φτιάχνουν κινητήρες, και κάποια μηχανικά μέρη (όσα δεν παίρνουν από εξωτερικούς προμηθευτές) και στη συνέχεια στέλνονται σε αναπτυσσόμενες ανατολικές (ή πρωην ανατολικού μπλοκ) χώρες. Οπου γίνεται η κατασκευή και συναρμολόγηση του αυτοκινήτου. Συνεπώς τα περι Ιαπωνικής ποιότητας και ευρωπαϊκής προχειροδουλειάς δεν ισχύουν πλέον.

 

 

Για αυτο ακριβως και ειναι ΣΚΥΛΙΑ,πολλα βεβαια φτιαχνονται στην Ιαπωνια (η πλειοψηφια μαλιστα) καποια ΤΟΥΟΤΑ φτιαχνονται στην ΑΓΓΛΙΑ & καποια στην ΤΟΥΡΚΙΑ.

 

Τα standards ομως της ΤΟΥΟΤΑ & ο ποιοτικος ελεγχος ειναι ο ΙΔΙΟΣ παντου  ;)

 

εξαλλου τα δυο σημαντικοτερα μερη (μηχανικα και ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ) ειναι παντα MIJ.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To Toyota Auris(δηλαδή πεντάθυρο) φτιάχνεται εξολοκλήρου στην τουρκία και λίγα στην Αγγλία. Το Toyota Corolla (αντίστοιχο τετράθυρο) φτιάχνεται εξολοκλήρου στην Ιαπωνία. Το corolla μέσα από την αντιπροσωπία μου είπαν μαστόρια ότι είναι και πιο καλοφτιαγμένο(ποιοτικά υλικά κτλ) και βγάζει στατιστικά λιγότερες και μικρότερης σημασίας ζημιές. Μετράει ακόμα το MIJ.

Καλός ο Γερμανός αλλά σαν τον Ιάπωνα....... ;D ;D 8)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν οδηγώ προσωπικά, απλά ήθελα να επιβεβαιώσω ότι τα honda (όπως και άλλα τζαπόνια) είναι όντως σκυλιά.Το 20 χρονών και με πάμπολλα χιλιόμετρα honda civic που είχε παλιότερα η μάνα μου καλά κρατάει ακόμα, να φανταστείς τα υφάσματα στα καθίσματα και τα ταμπλό είναι ακόμα αυτό που λέμε mint.Kαι ουδέποτε μας έβγαλε κάποια σοβαρή ζημια (ούε κινητήρας ούτε τίποτα)

 

Επίσης, όταν προτομπήκα στο honda jazz μιας θείας μου έπαθα πλάκα με τους χώρους του.Check it out.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν μεινεις στην κατηγορια super-mini εξετασε προσεκτικα Opel Corsa Enjoy 1.4lt 5θυρο(13.980€) και Mazda 2 5θυρο 1.3L (86PS) Touring (13.290€).To Getz δειχνει φθηνοτερο αλλα υστερει σε εξοπλισμο ασφαλειας(λιγοτεροι αεροσακοι) εχει μικροτερη διαρκεια εγγυησεων και μικροτερο διαστημα service (με βαση τα διανυθεντα χιλιομετρα).

 

p.s. στο site hxxp://www.autotriti.gr/ μπορεις να κανεις τις δικες σου συγκρισεις σε οποια μοντελα θες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν οδηγώ προσωπικά, απλά ήθελα να επιβεβαιώσω ότι τα honda (όπως και άλλα τζαπόνια) είναι όντως σκυλιά.Το 20 χρονών και με πάμπολλα χιλιόμετρα honda civic που είχε παλιότερα η μάνα μου καλά κρατάει ακόμα, να φανταστείς τα υφάσματα στα καθίσματα και τα ταμπλό είναι ακόμα αυτό που λέμε mint.Kαι ουδέποτε μας έβγαλε κάποια σοβαρή ζημια (ούε κινητήρας ούτε τίποτα)

 

Επίσης, όταν προτομπήκα στο honda jazz μιας θείας μου έπαθα πλάκα με τους χώρους του.Check it out.

 

Οταν αρχίσεις να οδηγείς, και πάρεις μια βολτα το civic και μετά το jazz θα καταλάβεις ότι έχουν τόση σχέση μεταξύ τους από κάθε άποψη, όσο μια BC Rich με ένα Kurzweill... Η ποιότητα κατασκευής ενός αυτοκινήτου 20ετίας δέν έχει καμία απολύτως σχέση με ενός σημερινού. Οσο "καλό" και "σκυλί" είναι ένα καινούργιο Honda Jazz, άλλο τόσο είναι και ένα Opel Corsa. Οσο για ζημιές, αξιοπιστία, μακροβιότητα κλπ, τα είπαμε πιο πριν...

Fender να πιάνεις, Harley Benton να γίνεται...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου