gangster Δημοσιευμένο 6 Σεπτεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 6 Σεπτεμβρίου 2008 σου μιλαω εκ πειρας οτι τα safe mode ειναι ..ασταματητα..εχω φιλους σε συνεργεια που μου το λενε αλλα και 2 φιλοι μου εχουν seat leon και ηδη παρουσιαστηκε...πριν τα 10000 χιλιομετρα.... μα ειναι δυνατον να εμπιστευεσαι μακροζωια κινητηρα ο οποιος σου δινει 140-180 αλογα ενω ειναι 1400αρης;μεχρι 122 ειναι λιγο υγιες..απο εκει και περα αστα να πανε... Aυτό είναι το επιστημονικό (σου) όριο για τα 1400 κυβικά; ;D Ένας τούρμπο 1600αρης μέχρι πόσα πρέπει να βγάζει; 150; ;D Ένας 1800; 180; ;D trigga, μην ακους κανέναν, πάρε αβέρτα τις αντιπροσωπείες, δες τα και οδήγησέ τα. Προτίμησε κάποιο με κάμποσα χρόνια εγγύηση, καλύτερα εργοστασιακή. (κάποιες εταιρίες δίνουν επέκταση εγγύησης η οποίας καλύπτεται μέσω ασφαλιστικές και ενδεχομένως να παίζουν παιχνίδια όταν κάτσει η στραβή). Πολύ σημαντικό είναι να ρωτήσεις και ενδεικτικές τιμές σερβις. Στα vw πχ ράβουν ωραία κουστουμάκια. Τα κορεατικα έχουν ένα πλεονέκτημα σ' αυτόν τον τομέα, θαρρώ. Και να ξέρεις ότι σήμερα ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ αυτοκίνητο μπορεί να χαλάσει. Όταν μπλέκονται 1002 συστήματα, ηλεκτρονικά κλπ στη μέση, τόσο πιο εύκολο είναι να χαλάσει κάτι. Μπορείς να τύχεις σε ελλατωματικό αυτοκίνητο είτε nissan πάρεις είτε merc. Και εννοείται ότι δεν τα φτιάχνουν πια όπως παλιά, ευτυχώς. Τότε δε χαλούσαν γιατί δεν υπήρχε και τίποτα να χαλάσει. Γι αυτό και αν οδηγήσεις ένα πολύ παλιό αυτοκίνητο σήμερα, μάλλον θα βάλεις τα κλάμματα. ;D one colour: black - and shades of grey Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
takis Δημοσιευμένο 6 Σεπτεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 6 Σεπτεμβρίου 2008 Πωπω εσυ γι' αυτο δεν παιζεις κιθαρα πλεον κ τα παρατησες τα τζατζίκια?Ασχολεισαι με τα αλογα κ τις γκαμήλες ρε γκαμηλιέρη? χαχαχα! ;D ;D ;D η κιθαρα δεν παρατιεται ποτε ρε!αυτα παντα τα ηξερα απλα ποτε δεν ειχα δει αναλογη συζητηση εδω μεσα! τωρα που εκτος απροοπτου τελειωσα και με την σχολη αφου αν περασα ενα μαθημα πηρα πτυχιο,θα τα λεμε και πιο συχνα.. ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
takis Δημοσιευμένο 6 Σεπτεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 6 Σεπτεμβρίου 2008 Aυτό είναι το επιστημονικό (σου) όριο για τα 1400 κυβικά; ;D Ένας τούρμπο 1600αρης μέχρι πόσα πρέπει να βγάζει; 150; ;D Ένας 1800; 180; ;D και αυτα πολλα ειναι!απλα ειπα ενα λιγο πιο ..νορμαλ νουμερο για 1400 κινητηρα....γιατι εχουμε χασει λιγο την μπαλα με τα αλογα μου φαινεται... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
studio54GR Δημοσιευμένο 6 Σεπτεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 6 Σεπτεμβρίου 2008 Μάλλον δεν ξέρεις από VAG..... To safe Mode απλά σου κατεβάζει το Overboost από 0.6 σε 0.3 bar ΔΕΝ αλλάζει τον κόφτη του αυτοκινήτου επ΄ ουδενί. Όλα τα κορυφαία αυτοκίνητα έχουν στραφεί στα Turbo ακόμα και οι BMW-Mercedes που ήταν πολέμιοι αρχικά. Η μαμά αντλία σε TSI-TFSI αντέχει μέχρι και πρώτο στάδιο βελτίωσης (35% αύξηση ιπποδύναμης) ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ, από εκεί και πάνω υπάρχουν κιτ αντλίας πχ APR. Είχα ΤΟΥΟΤΑ A111 (1.6VVTI), MAZDA RX7, HONDA type R και δικαιούμαι να έχω άποψη.... Όσον αφορά το τιμόνι.... τα ακριβά μοντέλα έχουν το πολύ καλό υδραυλικό, (LEON, GOLF, AUDI) τα φτηνα (Ibiza- Polo κλπ) έχουν υδραυλικό με ηλεκτρική υποβοήθηση (και αυτά ρυθμίζουν σε τρείς προεπιλεγμένες θέσεις με το διαγνωστικό VAS 551 ή VAG COM). Φυσικά δεν έχουν σχέση τα καλά με τα υπόλοιπα και φυσικά τα GTI κλπ είναι μακράν μπροστά από τα Ιαπωνικά λόγω γεωμετρίας και πίσω από Γαλλικά (Peugeot-Citroen) και ορισμένα Ιταλικά (Alfa). Mε το δεδομένο της ανοχής τι να πεί το ατμοσφαιρικό S2000 που βγάζει 240Ps??? Όλα είναι θέμα ανοχής και αντοχής υλικών, σχεδιασμού και φυσικά πειραματισμού... Η BMW από τον κορμό του 1500 έβγαλε κάποτε 1500 άλογα στην Brabham του N.Piquet το 1980 ! ! ! Τα Watt, είναι σαν τα λεφτά... να έχεις Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trigga Δημοσιευμένο 6 Σεπτεμβρίου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 6 Σεπτεμβρίου 2008 Αυτο με τα φορουμ θειο SeatΜήτσο που θα τα βρω?Δωσε κ τπτ αλλο εκτος απ τη σεατ που εισαι να δω συζητησεις παρομοιες με αυτην. Αυτο με τα περιοδικα ειναι μια αληθεια στο ποιο θα βγαλουν καλυτερο αμαξι αλλα τις πωλήσεις κ τα τοπ των ιντερνετικων φίλων κ τα προβληματα που εχει σε στηλες το autotrith δε νομιζω να ειναι κατευθυνομενα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
studio54GR Δημοσιευμένο 6 Σεπτεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 6 Σεπτεμβρίου 2008 Τα: www.seatnet.gr www.vwclub.gr www.vortex.com www.hondaclub.gr www.mazdaclub.gr http://www.4troxoi.gr/ To seatnet είναι από τα πιό ενημερωμένα λόγω του ότι οι seatakηδες "ψάχνονται" περισσότερο. Ότι διαβάσεις εκεί μετά μεταφέρεται σε άλλα Vag forum. Τα Watt, είναι σαν τα λεφτά... να έχεις Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
takis Δημοσιευμένο 6 Σεπτεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 6 Σεπτεμβρίου 2008 το s2000 ειναι η μεγαλυτερη σκοτωστρα που εχει βγει... τελοσπαντων οπως λες ολα είναι θέμα ανοχής και αντοχής υλικών, σχεδιασμού και φυσικά πειραματισμού... οποτε ασε με να εμπιστευτω τους ..εκατονταδες χρηστες αλλα και καποιους φιλους μου,που εχουν τα προβληματα που αναφερω..(οι οποιοι μετανιωσαν την ωρα και την στιγμη που μπλεχτηκαν με volkswagen ενω τους ελεγα οτι παρα πολυς κοσμος παραπονιεται για ελατωμματκους κινητηρες ) τωρα αν θεωρεις καλο το τιμονι του seat τοτε μαλλον δεν ειχες type r και δεν εχεις οδηγησει ποτε σου alfa romeo gt... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
studio54GR Δημοσιευμένο 6 Σεπτεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 6 Σεπτεμβρίου 2008 Ποιό ToyCar Από S2000 δεν υπάρχει. Μιλάω για το τιμόνι του Leon II και του Golf5 και φυσικά το 1 δλπ μπροστά σε χρονομετρημένο στην πίστα των Σερρών σε σχετικό τεστ.... πως να το κάνουμε είναι διαφορά. Εγώ πάντως ανάμεσα σε εκατοντάδες χρήστες - ιδιοκτήτες δεν έχω διαβάσει σοβαρά παράπονα για VAG..... Το έγραψα ότι η Alfa είναι συναρπαστικό αυτοκίνητο και με φοβερό στρίψιμο, όμως πανάκριβο γι αυτά που προσφέρει. Το TypeR είναι συναρπαστικό μίξερ (δύναμη μόνο ψηλά) και το πρώτο Honda που στρίβει κιόλας. Τα Watt, είναι σαν τα λεφτά... να έχεις Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
takis Δημοσιευμένο 6 Σεπτεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 6 Σεπτεμβρίου 2008 Αυτο με τα φορουμ θειο SeatΜήτσο που θα τα βρω?Δωσε κ τπτ αλλο εκτος απ τη σεατ που εισαι να δω συζητησεις παρομοιες με αυτην. Αυτο με τα περιοδικα ειναι μια αληθεια στο ποιο θα βγαλουν καλυτερο αμαξι αλλα τις πωλήσεις κ τα τοπ των ιντερνετικων φίλων κ τα προβληματα που εχει σε στηλες το autotrith δε νομιζω να ειναι κατευθυνομενα. δες εδω για safe mode...θα σου εδινα και λινκς απο volkswagen forum αλλα πρεπει να γραφτεις για να μπορεις να τα διαβασεις και να τα δεις.. http://seatclub.gr/forum/index.php/topic,17216.0.html http://seatclub.gr/forum/index.php/topic,18000.0.html http://seatclub.gr/forum/index.php/topic,7699.0.html http://seatclub.gr/forum/index.php/topic,5084.0.htm Trigga Κοιτα αφοβα και με κλειστα ματια κανα mazda 2,toyota yaris,opel corsa. edit: http://seatclub.gr/forum/index.php/topic,12129.0.html http://seatclub.gr/forum/index.php/topic,6798.0.html Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
takis Δημοσιευμένο 6 Σεπτεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 6 Σεπτεμβρίου 2008 και φυσικά το 1 δλπ μπροστά σε χρονομετρημένο στην πίστα των Σερρών σε σχετικό τεστ.... πως να το κάνουμε είναι διαφορά. ειναι δυνατον να πιστευεις οτι το ενα δευτερολεπτο δειχνει κατι;κατι θα εδειχναν ..5 δευτερολεπτα.. αυτο το ενα second σκεψου μεσα απο ποσες συγκυριες μπορει να επιτευχθηκε.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση