Προς το περιεχόμενο

Τριγκοαμάξι


trigga

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

Για αυτο ακριβως και ειναι ΣΚΥΛΙΑ,πολλα βεβαια φτιαχνονται στην Ιαπωνια (η πλειοψηφια μαλιστα) καποια ΤΟΥΟΤΑ φτιαχνονται στην ΑΓΓΛΙΑ & καποια στην ΤΟΥΡΚΙΑ.

 

Τα standards ομως της ΤΟΥΟΤΑ & ο ποιοτικος ελεγχος ειναι ο ΙΔΙΟΣ παντου  ;)

 

εξαλλου τα δυο σημαντικοτερα μερη (μηχανικα και ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ) ειναι παντα MIJ.

 

 

Μην ξεχνάμε ότι ένα αυτοκίνητο με εξαιρετικό κινητήρα, αναρτήσεις και λοιπά μηχανικά μέρη βαλμένα σε ένα πλαίσιο επιρρεπές σε στρεβλώσεις και με ένα σαλόνι που μέσα σε ενάμισι χρόνο τρίζει από παντού, δεν θεωρείται σκυλί... Πλέον οι απαιτήσεις έχουν ανέβει κατά πολύ (και καλά κάνουν) και δεν αρκεί ένα καλό μηχανικό σύνολο, αλλά ένα γενικό σύνολο. Είναι σαν να έχεις ένα σετάκι καταπληκτικούς μαγνήτες πάνω σε ένα όργανο που κάθε τόσο την ακούει το μπράτσο ας πούμε... Δεν παίζει σωστα.

Οσον αφορά την αξιοπιστία των κινητηρων, η υπεροχή των γιαπωνέζικων ίσχυε σε σημαντικό βαθμό μέχρι κάποια χρόνια πριν. Πλέον δεδομένου του ότι η κατασκευή κινητήρων και μηχανικών μερών σε αυτοκίνητα ευρείας παραγωγής γίνεται αποκλειστικά από ρομποτικά συστήματα με μηδαμηνά περιθώρια σφαλμάτων, τα οποία είναι λίγο πολύ κοινά σε όλα τα εργοστάσια παραγωγής παγκοσμίως, η διακύμανση σε ποιότητα κατασκευής και αξιοπιστία μηχανικών μερών δεν είναι πλέον αξιοσημείωτη. Το ίδιο εύκολα ή δύσκολα σπάνε όλα τα μοτέρ. Εκεί που υπερέχουν ακόμα οι ιάπωνες είναι στο ότι είναι ένα βήμα μπροστά τεχνολογικά όσον αφορά τη σχεδίαση των κινητηρων και μονο αυτών, πράγμα που φαίνεται από τις απόλυτες επιδόσεις τους και την απόδοσή τους.

 

Οσον αφορά τα standards και τον ποιοτικό έλεγχο της toyota, δεν είναι πιο αυστηρός από αυτόν της honda, mitsubishi, ford, VW κλπ. Τα standards πλέον είναι το ίδιο υψηλά για όλους, γιατί ο ανταγωνισμός από τη μια είναι αμείλικτος, οι διαφοροι οργανισμοί που έχουν να κάνουν με την ποιότητα και την ασφάλεια των αγαθών από την άλλη είναι όλο και πιο αυστηροί.

 

Κοινώς μην κολλάτε στα παλιά στερεότυπα περί μεθυσμένων ιταλών τεχνιτών και γιαπωνέζων που τα ψειρίζουν όλα. Ολοι τα ίδια ρομποτάκια προγραμματίζουν να βιδώνουν, και όλοι το ίδιο προσεκτικά τσεκάρουν αν όλα έγιναν σωστά.

Πάρτε το αυτοκίνητο που σας αρέσει, και αν το προσέχετε όσο πρέπει θα σας εξυπηρετήσει για αρκετό καιρό.

Fender να πιάνεις, Harley Benton να γίνεται...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 165
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εγώ λόγω τρέλλας με το αντικείμενο έχω να κάνω μερικές παρατηρήσεις....

(Αν και καλό θα ήταν να μιλήσω αφού ληφθεί η απόφαση).

 

TOYOTA, μακρυά από Τούρκικα και Αγγλικά (προβλήματα σε σασμάν σε σειρές 2000 και μετά -παθων και πληρών, τελικά θα φτάναμε δικαστικώς με την ΤΟΥΟΤΑ) πληθώρα προβλημάτων στα 1.4 και 1.6 (ελατήρια πιστονιών) Άρα ΤΟΥΟΤΑ μετάχειρο από 2000 και πίσω μόνο.

ΚΙΑ ΜΙΑ κλπ κορεάτικα κιλίμια με πολύ χαμηλή ποιότητα κύλισης ψεύτικα πλαστικά κλπ. τα δωρεάν service κλπ κρύβουν κι άλλα από πίσω πχ γνήσια ανταλλακτικά κλπ.

Ιταλικά

F I A T

i  t n i

x   o m

     t e

     h

     e

     r

Έμειναν πολύ πίσω οι βενζινοκινητήρες τους όμως στρίβουν καταπληκτικά και οι πετρελαιοκινητήρες τους σκίζουν, μιά καλή φάση ένα Panta turbo diesel δεν καίει τίποτα, στρίβει, έχει ροπή από ποοοολυ χαμηλά και καλά γκάζια (όχι για κόντρες).

Mazda, μακρυά από RX8 η μεγαλύτερη αποτυχία (μεγάλη κατανάλωση μέτριες επιδόσεις) η σειρά 2, η σειρά 3 και η 6 σκίζουν....

Οpel, τα αμέσως προηγούμενα μοντέλα έχουν φοβερά προβλήματα (ηλεκτρικά κυρίως και  σκάνε και κανένα ελατήριο που και που), τα νέα δεν ξέρω ακόμα αλλά είναι και λίγο ακριβά.

 

VAG (AUDI, VW, SEAT, SKODA)

Υψηλή ποιότητα κύλισης, πολύ καλά υλικά, τα WV και τα AUDI είναι ακριβά σε σχέση με αυτά που προσφέρουν, τα Seat και τα Skoda είναι πιό Value 4 Μoney,

Ένα καλό 20vt (δηλαδής 1,8Τ) μετάχειρό θα το βρείς από 12.000, θα το κρατήσεις 6-7 χρόνια και πάλι τόσο θα το δώσεις. (καλά μεταχειρισμένα μοντέλα σα Golf4, A3, S3, A4, LEON, TOLEDO, Octavia αξίζουν τα Λ7 τους 100%).

 

Ηonda, κι όμως σπάνε......κι αυτά ακριβά, ακριβά service (Σαρακάκης αντιπρόσωπος μπρρρρρρ) αν εξαιρέσεις τα TYPE-R, S2000 τα άλλα είναι του κιλού, και ΔΕΝ στρίβουν (ειδικά τα παλιά μοντέλα).

Renault, τα καλά μοντέλα είναι και πανάκριβα.....

Citroen, Peugeot, με τα προβληματάκια τους αλλά μουράτα με γκάζια και πολύ καλό Value 4 Money.

 

Ελπίζω να σε μπέρδεψα.....

 

By the way το δικό μου αυτοκίνητο είναι ένα Seat Leon 20vt4 που το PowerTechniques ανακοίνωσε σαν το δυνατότερο Seat που μέτρησαν ποτέ....

(Μου χει φάει πολύ χρήμα)καιι τον περισσότερο χρόνο μου τον τρώω σε συνεργεία....

 

ΥΓ γράφω και στο

www.seatnet.gr

Εκεί αν θες να μάθεις κάτι για Vag είσαι ευπρόσδεκτος, όπως και όλοι σας.

http://www.seatnet.gr/forum/viewtopic.php?t=681&postdays=0&postorder=asc&start=720

 

Μια καλή πρόταση είναι ένα leon TD (θα έρθει σε λίγο καιρό)

Τα Watt, είναι σαν τα λεφτά... να έχεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν αρχίσεις να οδηγείς, και πάρεις μια βολτα το civic και μετά το jazz θα καταλάβεις ότι έχουν τόση σχέση μεταξύ τους από κάθε άποψη, όσο μια BC Rich με ένα Kurzweill... Η ποιότητα κατασκευής ενός αυτοκινήτου 20ετίας δέν έχει καμία απολύτως σχέση με ενός σημερινού. Οσο "καλό" και "σκυλί" είναι ένα καινούργιο Honda Jazz, άλλο τόσο είναι και ένα Opel Corsa. Οσο για ζημιές, αξιοπιστία, μακροβιότητα κλπ, τα είπαμε πιο πριν...

 

Βέβαια.Δεν είπα τίποτα για το jazz απο πλευράς οδήγησης/αντοχής,καθως δε γνωρίζω, είπα μόνο για τους χώρους, που ειδικά στα πίσω καθίσματα μου φάνηκαν πολύ μεγάλοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως το καλυτερο αμαξι που ειχα ποτε στη ζωη μου ηταν αυτο (σε αγωνιστικη βερσιον του πατερα μου μια και μικρος ηταν τεντυμποϊς και ετρεχε στα ραλλυ ;D)

 

1957%20P1200.jpg

 

το πουλησαμε το 2005 και ειχε κανει 1.200.000 χιλιομετρα με τον ιδιο κινητηρα με τον οποιο το πηρε ο πατερας μου το 1966....

 

ΤΟ αμαξι....ΣΙΓΟΥΡΑ δεν τα φτιαχνουν οπως παλια... ;D

 

1965%20122S.jpg

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φοβερό όχημα....

Όντως δεν υπάρχουν πλέον τέτοια....

Στην γειτονιά μου έχει ένας παππούς ένα τέτοιο..... δεν ξέρω τι θα κάνει ο καημένος με τα νέα μέτρα της Κυβέρνησης όμως. :-[

Τα Watt, είναι σαν τα λεφτά... να έχεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτα ευτυχως τα σωζεις,δεν παιρνεις επιχορηγηση οπως στην Αγγλια βεβαια,αλλα τουλαχιστον τα γραφεις στην ΕΛΠΑ και γλυτωνεις τους φορους κυκλοφορωντας τα ως αντικες,το δικο μου παντως (2 λιτρα με 2 διπλα weber ) ηθελε και ενα βενζιναδικο απο πισω του... ;D

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στουντιε με εστειλες ρε συ.Δε στελνεις καποια G&L μπας κ βγαλω παραπανω άκρη?Χριστο δεν καταλαβα.Μου προτεινες 10 μαρκες που δεν εχουν αναφερθει και τελειως γενικα.Εσυ που εχεις εμπειρια απο μοτερια βαλε καμμια προταση/λεπτομερια οχι μονο γενικοτητες.(Κοτσαμ τραπεζα κ δεν εχεις προτάσεις? :P)

 

Υ.Γ.Παπουφανκ λες να ψαξω να βρω το λαντα που ειχαμε πριν κ να το αγορασω παλι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μήτσος speaking:

1) Εφόσον το όχημα θα παίξει στην αποτυρικοποιημένη ζώνη (Λάρισα και περιξ) χτυπάς πετρέλαιο χαλαρά. Το πετρέλαιο ΔΕΝ είναι φτηνότερο όμως είναι οικονομικότερο σε καταναλώσεις κλπ.

2) Αν πας σε πετρέλαιο ξεχνάς Ιάπωνες και Κορεατικοκινέζους

3) Σκέπτεσαι τι ζητάς ακριβώς (χώρους? ποιότητα κύλισης? φρένα? αξιοπιστία?) μεσαίοι χώροι πχ Civic-Golf κλπ, μικρό πχ Getz, Jazz Panta 107 C1, C2?

 

βοήθα να σε βοηθήσουν....  ;)

Τα Watt, είναι σαν τα λεφτά... να έχεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

EDIT: Υπάρχουν πάντα και οι εναλλακτικές από Ευρώπη και θεωρώ ότι οι Ευρωπαίοι σε θέματα καλαισθησίας και "ευχάριστης ατμόσφαιρας" είναι ακόμα μπροστά, σημαντικό για μένα να σε κάνει να αισθάνεσαι όμορφα το αμάξι που θα πάρεις. Αλλά αν η αξιοπιστία είναι το κύριο μέλημα, καλύτερα προς Άπω Ανατολή μεριά...

 

+1

 

Ένα είναι το αυτοκίνητο ;D:

 

metro.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φυσικά είναι πολύ καλη λύση τα υβριδικά....

Πολύ καλό και το Honda και το Prius Toyota.

Τα Watt, είναι σαν τα λεφτά... να έχεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου